Milloinkahan kellojen siirrosta päästään eroon. Ihan hirveä urakka taas edessä. Minulla pääsiäis viikonloppu ei ole vapaa-aikaa.
Kellojen siirto
66
590
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen siirtänyt vuosia sitten kellon puolella tunnilla kesä ja talviajan väliin. Ei tarvitse siirrellä ja ehtii töihin hyvin melkein oikeaan aikaan.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Saas nähdä. Se on sellaista entiiäpelluuta nämä EU:n touhut asiassa kuin asiassa. Varsinain byrå joka ei saa paljon mitää järkevää aikaan.
- Anonyymi
Ei varmaankaan minun eläessä.
- Anonyymi
Saavat ne aikaan huipppukokouksia mutta siellä ei taas saada aikaan muuta kuin seuraava huippukokous, huhheijaa näitä herrojen huippuja yhdestä kellonajasta ei löydy sopua on siinä meillä porukka.
- Anonyymi
Ihana illanvalo! On tätä taas odotettukin!
- Anonyymi
Huom!
Illan valo ei kellosta riipu, mutta kun ei tajuta yksinkertaisia asioita.
Kellon siirto aiheuttaa myös taloudellista tappiota, paitsi ehkä kapakoille, kun kansa tulee juopottelemaan aiemmin, vaikka luulevat tulevansa entiseen aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom!
Illan valo ei kellosta riipu, mutta kun ei tajuta yksinkertaisia asioita.
Kellon siirto aiheuttaa myös taloudellista tappiota, paitsi ehkä kapakoille, kun kansa tulee juopottelemaan aiemmin, vaikka luulevat tulevansa entiseen aikaan.Meillä riippuu. Tehdään töitä arkisin neljään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä riippuu. Tehdään töitä arkisin neljään.
Sitä kun huomenna torstaina ja ensi tiistaina pääsee neljältä, niin huomaa iltaan tulleen yli tunnin lisää valoisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kun huomenna torstaina ja ensi tiistaina pääsee neljältä, niin huomaa iltaan tulleen yli tunnin lisää valoisuutta.
Ei sitä kyllä neljältä iltapäivällä mitenkään huomaa. Illalla puoli yhdeksän kieppeillä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä kyllä neljältä iltapäivällä mitenkään huomaa. Illalla puoli yhdeksän kieppeillä kyllä.
Niin, iltatunti huomataan illalla eikä vielä iltapäivällä.
- Anonyymi
Mikä sinulta on illanvalon vienyt, ei mikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin ilo katoaa kun on pilvistä.
- Anonyymi
Sairasta. Muutaman idiootin takia kärsii työssäkäyvät!
- Anonyymi
Kellothan vaihtavat ajan itse. Ei tarvitse vaivautua.
- Anonyymi
Olen ketjun aloittaja. Minulla on 15 kelloa. 10 pitää siirtää, 5 menee automaattisesti oikeaan aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ketjun aloittaja. Minulla on 15 kelloa. 10 pitää siirtää, 5 menee automaattisesti oikeaan aikaan.
Eli olet jälkeenjäänyt luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tarvit noin monta kelloa? Kännykässä on kellonajan näyttö. Ilmeisesti sinullakin on kännykkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta paremmat kellot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet jälkeenjäänyt luuseri.
Ei hän luuseri ole, hän on taloudellinen kuten minäkin, käytän kiltisti analogiset kellot loppuun joissa on selkeä viesti mitä aika on. Ikivanha kaappikello soittaa kumistinta 0,5 tunnin välein.
- Anonyymi
Minun kelloni kyllä ovat paikallaan.
Ei niitä tarvi siirrellä mihinkään.- Anonyymi
👍👍👍!
- Anonyymi
Oli pakko myydä kelloliike kun meni kärsivällisyys kellojen säätöön kaksi kertaa vuodesaa
- Anonyymi
Aika on illuusio, sanovat monet fyysikot.
- Anonyymi
Kellojen kääntö näyttää miten vähän meillä on olikeasti mahdollista vaikuttaa mihinkään päätöksiin eussa.
- Anonyymi
Ei kelloja tarvitse mihinkään siirtää vaan laitetaan kesäaikaan.
- Anonyymi
Kellon kääntelyt voisi lopettaa, mutta mieluiten CET kesäaikaan pysyvästi kiinnitettynä.
Talvellakin aurinko laskisi vasta klo 17 joka olisi nykyiseen klo 15 hämärtämiseen nähden aika mukava juttu.
Kesällä on joka tapauksessa valoisaa aamuin illoin joten silloin on ihan samantekevää missä asennossa viisarit on. Mutta tässä keväällä on upea tunne kun yhtäkkisesti onkin valoisaa klo 20 asti, ja syksyllä tietysti on yhtä karmeaa, kun pimeä tuleekin jo alkuillasta.- Anonyymi
Kuule Keski-Euroopan kesäaika (CET+2) on tismalleen sama kuin Itä-Euroopan (Suomen) talvi- eli normaaliaika ja aurinko laskisi silloin juuri kuten ennenkin Suomessa talviaikaan. Tuntuu olevan liian vaikea asia käsittää. Oletko persu?
Osa suomalaista luulee olevansa kovinkin trendikkäitä, kun kiljuvat tänne Keski-Euroopan normaaliaikaa ympäri vuoden ja kuvittelevat iltojen muuttuvan talvella valoisammiksi. Todellisuudessa näin toimittaessa pimeys tulisi tuntia aiemmin ympäri vuoden ja joulukuussa aurinko menisi mailleen jo puoli kahden jälkeen iltapäivällä ihan Etelä-Suomessakin.
Järki käteen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule Keski-Euroopan kesäaika (CET 2) on tismalleen sama kuin Itä-Euroopan (Suomen) talvi- eli normaaliaika ja aurinko laskisi silloin juuri kuten ennenkin Suomessa talviaikaan. Tuntuu olevan liian vaikea asia käsittää. Oletko persu?
Osa suomalaista luulee olevansa kovinkin trendikkäitä, kun kiljuvat tänne Keski-Euroopan normaaliaikaa ympäri vuoden ja kuvittelevat iltojen muuttuvan talvella valoisammiksi. Todellisuudessa näin toimittaessa pimeys tulisi tuntia aiemmin ympäri vuoden ja joulukuussa aurinko menisi mailleen jo puoli kahden jälkeen iltapäivällä ihan Etelä-Suomessakin.
Järki käteen!Ota sinä järki käteesi. Ota selvää, mitä kaikkea haittaa koko kellonajansiirrosta on ihmisille. Muistelisin, että yksi syy, jota länkyttivät oli "sananaikaisuus" muiden eu-maiden kesken. No onko?
- Anonyymi
En aio siirtää kelloani mihinkään. Se saa edelleen olla samalla paikalla.
- Anonyymi
En ole paljon kelloja katsellut. Töitä en viitsi tehdä ja jos kauppa on suljettu niin saranapuolelta pääsee.
- Anonyymi
Jos on kallis Rolex tai vastaava, niin on olemassa vaara, että joku sen kääntää.
- Anonyymi
Ano Kelalta siirtorahaa.
- Anonyymi
Minä siirsin kelloa senkin päältä takan kranssille. Mikä ongelma?
- Anonyymi
On se taas kauheeta kun on vähänaikaa valoisampaa. Saatta tulla kesällä myös muutama hellepäivä.
- Anonyymi
Valoisuus tulee ilman kellonajan siirtoakin vai etkö ole huomannut?
- Anonyymi
Siinä häviäisi työpaikkoja eu.ssa.
- Anonyymi
Sitten kun eu ehtii tekemään jotain järkevää välillä.
- Anonyymi
minä siirrän kelloa vähän joka päivä
- Anonyymi
Meneekö teillä muilla siirtomaksua?
- Anonyymi
Suomessa kellot ja takit käännetään.
eun:n tuuliviirinä mennään sinne tänne. - Anonyymi
Käykö teidän kello ? Käske se meilläkin käymään.
- Anonyymi
Kesäaika on idiotismin absoluuttinen huippu. Ei sellaisesta päästä koskaan eroon.
- Anonyymi
Pitikö kelloja siirtää paikasta A paikkaan B? Minä siirsin vain viisareita, kello on yhä samassa paikassa, menikö nyt ihan väärin?
- Anonyymi
Kyllähän te kaikku tiedätte, ettei poliitikot ole mitään ruudinkeksijöitä.
Kyseessä on heidän aivoilleen ylivoimainen ponnistus, koska eihän "perustuslakia" voi muuttaa ellei sitä muutosta pyydä itse Sanna Marin ja Sannahan ei pyydä!- Anonyymi
Tuurilla pääministeriksi päässyt Sanna olikin Pyhimys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuurilla pääministeriksi päässyt Sanna olikin Pyhimys?
Jumalasta seuraava.
- Anonyymi
Siirretäänkö kelloja muualla kuin euroopassa? Onko kyse natsismista, äärimmäisestä kyykytysaseesta joka kalvaa kellokortti työläisiä vuodesta toiseen?
Sitä käytettiin aluksi vapaaehtoisesti, mutta 2001 EU sääti sen pakolliseksi kaikkiin jäsenmaihin. Miksi?
Että semmonen EU.- Anonyymi
Ei vaikuta mitenkään heihin, joilla liukuva työaika ja työpäivä ei ala aamuyöllä.
- Anonyymi
EU päätti että hmisen kuuluu olla 1 tunti työmaalla horrostilassa ja puolet työntekijöistä myöhästelee kun ei unirytmin säätely häiriintyy.
Tapaturmat lisääntyivät kun aikarytmi solkkaantui, elintoiminnot ovat riippuvaisia biologisesta kellosta. Liikennevalojen rytmitys on taas tunnin pielessä. Eläimistö kärsii kun ihmiset vaihtavat rytmiä, ihmiset mesovat liian aikaisin eläinten aamuruokinnan aikaan.
- Anonyymi
Kesäaikaan siirtmyminen on niin helppoa, ettei siitä kannata marista.
Eikö ihmisillä ole elämässään mitään muuta vaikeutta kuin tämä kellon ajan siirto?- Anonyymi
On meillä mutta emme viitsi kuunella kommenttejasi.
Kyllä sinä pääset vielä huomauttelemaan, mutta hoidetaan tämä planeetan asennon vääntely 2 kertaa vuodessa ensin.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18335362
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Turhanpäiväistä touhua, kuinka lapsellisia päätöksiä hallitustasolla voidaankin tehdä.
Ensi kerrottiin että syntyy säästöjä, kun ei okeine kelvannut sitten otettiin lentoliikenne välineeksi. Voi että mitä syitä, lentoliikenne toimii UTC ajan mukaan, kaikissa maissa on sen mukaan sana aika. Grinwitsh ei kelloja siirtele. Kesäaika toi iltaan valoisaa lisää aikaa, ei sekään ole mikään syy siirtättää kelloja. No siinä mielessä hitusen että voi nähdä kuinka olut hupenee lasista, eikä näe auringon laskua kun on sammunut mättäälle. - Anonyymi
Kellojken siirtely on EU kansalaisten kyykyttämistä ja EU:n vallan näyttämistä.
- Anonyymi
Kelloja ei tarvitse siirrellä yhtään minnekään. Rannekello ainakin siirtyy ilman sen kummempaa siirtelyä mukana ranteessa.
- Anonyymi
Oivoi... täällä on vanhat vitsit jo niin kuluneita, että kannattais keksi jotain uutta. Ei naurata noi kuluneet vitsit
- Anonyymi
von der LÖITENIT voisi poistua mukavuusalueiltaan rötväilemästä ja hoitaa tämän kello-asian kuntoon kun se kerran jo luvattu tehdä!
- Anonyymi
On kyllä valtava energian menetys kun kelloja pitää siirtää. Menee päivä, viikko ja ja koko vuosi ihan pilalle. Voi hyvä tavaton, eikö ihmiset löydä muuta purnattavaa? Kellonaikojen siirrossa en näe mitään huonoa. Enkä ole ainoa.
- Anonyymi
Olet varmaan niin nuori, että kelloja on siirretty koko elämäsi ajan.
Se on kuitenkin epäterveellistä, kun kaksi kertaa vuodessa häiritään elämänrytmiä.
Kaikkein naurettavinta on, kun edes ajatellaan, että kumpaan aikaan jäädään, jos siirtely lopetetaan.
Toivottavasti edes päättäjät älyävät sen verran, että normaaliajassa pysytään silloin, eikä enää siirrytä kesäaikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan niin nuori, että kelloja on siirretty koko elämäsi ajan.
Se on kuitenkin epäterveellistä, kun kaksi kertaa vuodessa häiritään elämänrytmiä.
Kaikkein naurettavinta on, kun edes ajatellaan, että kumpaan aikaan jäädään, jos siirtely lopetetaan.
Toivottavasti edes päättäjät älyävät sen verran, että normaaliajassa pysytään silloin, eikä enää siirrytä kesäaikaan.Älä sitten lähde Balttiaa pidemmälle Balttiaa pidemmälle, kun kelloja pitää mennessä ja tullessa siirtää ja lentomatkustuksessa monesti vielä herätäkin hyvin aikaisin.
- Anonyymi
Ymmärrä sitten minua, enkä ole ainoa, että kellonaikojen siirtely vaikuttaa ainakin minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten lähde Balttiaa pidemmälle Balttiaa pidemmälle, kun kelloja pitää mennessä ja tullessa siirtää ja lentomatkustuksessa monesti vielä herätäkin hyvin aikaisin.
Se on eri asia, kun matkustaa maihin, joissa on eri aika.
Enkä edes ole aikeissa matkustaa enää mihinkään.
- Anonyymi
EU:ussa eri maiden edustajat eivät kykene sopimaan kumpiko aika valitaan . Se jos mikä heidän osaamisen ulkopuolella .
- Anonyymi
Ei siinä ole mitään valitsemista, vaan siirrytään normaaliaikaan.
- Anonyymi
Kesäajasta on hyötyä
Esimerkiksi kesäajassa kesäkuun puolivälissä aurinko nousee klo 3.50 ja laskee 22.,51, talviajassa ajat olisivat klo 2.50 ja klo 21.51. Syyskuun puolivälissä ajat ovat 6.47 ja 19.43 ja talviajassa 5.47 ja 18.43, kyllä minä otan mieluummin tuon tunnin lisää valoisaa iltaan kuin aamuyöhön.
ja ne jotka eivät tykkää kellonsiirrosta ei kannata matkustaa Balttiaa pidemmälle, kun kelloja pitää mennessä ja tullessa siirtää ja lentomatkustuksessa monesti vielä herätäkin hyvin aikaisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865