What you fa+k you man...?

Näin pohti hyppykouluttaja oppilaan suorituksesta:
https://www.youtube.com/watch?v=tsZ39v0uEx4

Itse olen aina ollut hyppyhullu. Naperona harrastin uima- ja mäkihyppyjä kunnes vartuttuani siirryin laskuvarjohyppyihin. Olen hyppinyt paljon mm. Thaimaan Utapaon kentällä koska oma kansainvälisen hyppyluvan. Siellä likat pakkaavat varjon alle panohinnan.

Yhtä kaikki. Avioiduttuani ryhdyin hyppelemään vieraissa.

14

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyppelet vieraissa vain omissa fantasioissasi, me kaikki tiedämme että olet täysin kokematon naisten suhteen ja se ei yllätä ketään.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Oikea laskuvarjohyppääjä pakkaa varjonsa itse.

      Ja ei missään nimessä anna jonkun huoran sitä pakata.

      • Anonyymi

        Vihtori tykkää saada adrenaliinia jännityksestä kun antaa panon aikana pakata varjon ja voi sitten tuolilta hypäsessään jännittää aukeaako...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihtori tykkää saada adrenaliinia jännityksestä kun antaa panon aikana pakata varjon ja voi sitten tuolilta hypäsessään jännittää aukeaako...

        Victorilla on YouTuben kanavallaan kiva video uimahypystään.
        Tuossa tarvitaan sekuntilaskua muutoin käy hullusti ja ehkä kuolee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Victorilla on YouTuben kanavallaan kiva video uimahypystään.
        Tuossa tarvitaan sekuntilaskua muutoin käy hullusti ja ehkä kuolee.

        Olipas ruma pappa siinä videossa, ei ihme että tykkää shemaleista.
        Osaako hän laskea edes kolmeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihtori tykkää saada adrenaliinia jännityksestä kun antaa panon aikana pakata varjon ja voi sitten tuolilta hypäsessään jännittää aukeaako...

        Jos koskaan keksitään aikakone niin mä voisin maksaa siitä että matkustan ajassa taaksepäin ja maksan yhdelle pakkaajalle siitä että varjon sijaan laukkuun pakataankin lakana.

        :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koskaan keksitään aikakone niin mä voisin maksaa siitä että matkustan ajassa taaksepäin ja maksan yhdelle pakkaajalle siitä että varjon sijaan laukkuun pakataankin lakana.

        :D

        Tai pussillinen iloisen väristä foliosilppua leviämään taivaalle jolloin porukalla hauskaa seurata tapahtumaa että mikähän juhlaesitys tuo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pussillinen iloisen väristä foliosilppua leviämään taivaalle jolloin porukalla hauskaa seurata tapahtumaa että mikähän juhlaesitys tuo...

        Minä luulin että Kollimaattori on KUALLU !
        Mutt se onkin syntynyt uudestaan PERSEKÄ*RPÄSENÄ..!! WOW...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulin että Kollimaattori on KUALLU !
        Mutt se onkin syntynyt uudestaan PERSEKÄ*RPÄSENÄ..!! WOW...

        Minä toivon Persekärpäsen ja Kollimaattorin kuoloa ihan yhtä kovin kun noi toivovat Viktorin kuolemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pussillinen iloisen väristä foliosilppua leviämään taivaalle jolloin porukalla hauskaa seurata tapahtumaa että mikähän juhlaesitys tuo...

        Tämähän olisi varsin hauskaa.

        Niin ei me tässä Vikin delaamista sillei toivota kuten tuo joku väittää.

        Sen sijaan taivastellaan mitenkä joku on niin daiju että antaa jonkun huoran pakata niinkin tärkeää välinettä kuin laskuvarjo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän olisi varsin hauskaa.

        Niin ei me tässä Vikin delaamista sillei toivota kuten tuo joku väittää.

        Sen sijaan taivastellaan mitenkä joku on niin daiju että antaa jonkun huoran pakata niinkin tärkeää välinettä kuin laskuvarjo.

        Ei se usko painovoimaan, se tarvitsee laskuvarjoa vain suojelemaan hipiäänsä auringolta, tai sateelta jos sattuu kosteampi hyppykeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se usko painovoimaan, se tarvitsee laskuvarjoa vain suojelemaan hipiäänsä auringolta, tai sateelta jos sattuu kosteampi hyppykeli.

        Uskon painovoimaan heti kun se mallinnetaan.
        Vaikka että metrin paksuinen vesikerros pysyy pallon pinnalla joka pyörii ääntä nopeammin. :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se usko painovoimaan, se tarvitsee laskuvarjoa vain suojelemaan hipiäänsä auringolta, tai sateelta jos sattuu kosteampi hyppykeli.

        Hyvä pointti.

        Viki tosiaan antoi huoran pakata varjon koska painovoiman kieltäjänä tiesi että jos varjoa ei ole tai se ei aukea hänelle ei käy mitään koska sitä painovoimaa EI OLE!

        Ymmärrän.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe