What you fa+k you man...?

Näin pohti hyppykouluttaja oppilaan suorituksesta:
https://www.youtube.com/watch?v=tsZ39v0uEx4

Itse olen aina ollut hyppyhullu. Naperona harrastin uima- ja mäkihyppyjä kunnes vartuttuani siirryin laskuvarjohyppyihin. Olen hyppinyt paljon mm. Thaimaan Utapaon kentällä koska oma kansainvälisen hyppyluvan. Siellä likat pakkaavat varjon alle panohinnan.

Yhtä kaikki. Avioiduttuani ryhdyin hyppelemään vieraissa.

14

360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyppelet vieraissa vain omissa fantasioissasi, me kaikki tiedämme että olet täysin kokematon naisten suhteen ja se ei yllätä ketään.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

💋 ­­N­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Oikea laskuvarjohyppääjä pakkaa varjonsa itse.

Ja ei missään nimessä anna jonkun huoran sitä pakata.

• Anonyymi

Vihtori tykkää saada adrenaliinia jännityksestä kun antaa panon aikana pakata varjon ja voi sitten tuolilta hypäsessään jännittää aukeaako...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihtori tykkää saada adrenaliinia jännityksestä kun antaa panon aikana pakata varjon ja voi sitten tuolilta hypäsessään jännittää aukeaako...

Victorilla on YouTuben kanavallaan kiva video uimahypystään.
        Tuossa tarvitaan sekuntilaskua muutoin käy hullusti ja ehkä kuolee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Victorilla on YouTuben kanavallaan kiva video uimahypystään.
        Tuossa tarvitaan sekuntilaskua muutoin käy hullusti ja ehkä kuolee.

Olipas ruma pappa siinä videossa, ei ihme että tykkää shemaleista.
        Osaako hän laskea edes kolmeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos koskaan keksitään aikakone niin mä voisin maksaa siitä että matkustan ajassa taaksepäin ja maksan yhdelle pakkaajalle siitä että varjon sijaan laukkuun pakataankin lakana.

:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos koskaan keksitään aikakone niin mä voisin maksaa siitä että matkustan ajassa taaksepäin ja maksan yhdelle pakkaajalle siitä että varjon sijaan laukkuun pakataankin lakana.

:D

Tai pussillinen iloisen väristä foliosilppua leviämään taivaalle jolloin porukalla hauskaa seurata tapahtumaa että mikähän juhlaesitys tuo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai pussillinen iloisen väristä foliosilppua leviämään taivaalle jolloin porukalla hauskaa seurata tapahtumaa että mikähän juhlaesitys tuo...

Minä luulin että Kollimaattori on KUALLU !
        Mutt se onkin syntynyt uudestaan PERSEKÄ*RPÄSENÄ..!! WOW...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luulin että Kollimaattori on KUALLU !
        Mutt se onkin syntynyt uudestaan PERSEKÄ*RPÄSENÄ..!! WOW...

Minä toivon Persekärpäsen ja Kollimaattorin kuoloa ihan yhtä kovin kun noi toivovat Viktorin kuolemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän olisi varsin hauskaa.

Niin ei me tässä Vikin delaamista sillei toivota kuten tuo joku väittää.

Sen sijaan taivastellaan mitenkä joku on niin daiju että antaa jonkun huoran pakata niinkin tärkeää välinettä kuin laskuvarjo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän olisi varsin hauskaa.

Niin ei me tässä Vikin delaamista sillei toivota kuten tuo joku väittää.

Sen sijaan taivastellaan mitenkä joku on niin daiju että antaa jonkun huoran pakata niinkin tärkeää välinettä kuin laskuvarjo.

Ei se usko painovoimaan, se tarvitsee laskuvarjoa vain suojelemaan hipiäänsä auringolta, tai sateelta jos sattuu kosteampi hyppykeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se usko painovoimaan, se tarvitsee laskuvarjoa vain suojelemaan hipiäänsä auringolta, tai sateelta jos sattuu kosteampi hyppykeli.

Uskon painovoimaan heti kun se mallinnetaan.
        Vaikka että metrin paksuinen vesikerros pysyy pallon pinnalla joka pyörii ääntä nopeammin. :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä pointti.

Viki tosiaan antoi huoran pakata varjon koska painovoiman kieltäjänä tiesi että jos varjoa ei ole tai se ei aukea hänelle ei käy mitään koska sitä painovoimaa EI OLE!

Ymmärrän.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1738
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1698
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      332
      1439
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1280
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1259
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1107
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      97
      1043
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe