Suomeen vakuutuspohjainen terveydenhoito niin ei tarvitse toisten elintavoista itkeä.

Anonyymi-ap

Vakuutuspohjainen terveydenhoito Suomeen. Voidaan laskea verotusta roimasti kun jokainen maksaa itse sairastelunsa. Jos tykkäät mennä mäkeen katkomaan jalkasi tai hommata sukupolitaudin niin itse maksat. Tiedättekö paljonko maksaa esim aidsin hoito.

Jokainen kantakoon vastuun itsestään holhousyhteiskunnan sijaan. Matut voivat itse paikata hampaansa kelagoldin sijaan.

26

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeistohan on aina halunnut terveydenhuollon huijari yritysten hoidettavaksi . Sairaasta on kuten USAssa . Lyököyhäävaan hallelujaajumalarankaissee. Öyhöyh

    • Anonyymi

      VEROT ALAS !!!!
      Timppa Vares
      sdp

    • Anonyymi

      Tulonjako tasaisemmaksi.
      Miksi esimerkiksi tulevaisuuden tekijöiden hoivaamista ei arvosteta?
      Aliarvostettuja ihan rahallisesti ovat hoivapalvelut.
      Puhtaanapitopalvelut.
      Kuljetus- ja logistiikapalvelut.

      Vaikka ilman niitä kaupassa ei olisi leipää, taudit leviäisivät, lasten tapaturmat lisääntyisivät.

      Kunhan arvot ovat kohdallaan, verotusta voisi miettiä.
      Jos joku työkseen neuvoo toisia välttämään veroja, siitä ei varmaan kannata maksaa paljon mitään. Hipoo maanpetturuuden rajoja? Sijoittaminen perittyä rahaa koronkiskonnan avulla viemään toisilta tekemättä mitään, onko se oikeasti työtä? Eikö se ole keinottelua?

      • Anonyymi

        Jos siis pidetään arvossa sitä, että meidän yhteiskuntamme on kultturiperimältään, luonnoltaan ja kansalaisiltaan säilyttämisen arvoinen. Länsimainen demokratia, markkinatalous tulontasauksineen niin että ketään ei jätetä. Että omista pidetään huolta.


        Niin lähellä ihanne yhteiskuntaa, vapautta, tasa-arvoa ja oikeutta, että ihan kipeää tekee!

        Parhaita, jos ei paras kombo maailmassa!


    • Anonyymi

      Tilanne on sikäli kummallinen että nykyisen yhteiskunnan terveydenhuollon maksaa pääasiassa oikeistolainen porvari sillä vasurihan ei tunnetusti suostu tekemään yhtään ylimääräistä työtä joka menisi muiden hyväksi (Vrt. KIKY sopimus ja siitä aiheutunut meteli).

      Jos menisimme aloittajan ehdottamaan systeemiin niin JÄLLEEN maksajana olisi oikeistolainen porvari SILLÄ EROLLA että nyt hän maksaisi vain omasta terveydenhoidosta!!!

      Tämä olisi todellakin oikeudenmukainen malli jossa kukaan ei hyväksikäyttäisi toisten tekemän työn tulosta (rahoja). Verotusta voisi myös laskea koska valtion kulut vähenisivät josta taas seuraisi että valtion velanoton tarve vähenisi!

      Tämä on varteenotettava vaihtoehto!!!

    • Anonyymi

      Joo, entäs välistävetäjät. Asunnonvälittäjät. Jobbarit. Huijarit.

      • Anonyymi

        ITSE VUOKRAAT, MYYJÄT LIIAN PALJON PYYTÄVÄT HAPTOKSISTAAN JA PURKUKUNTOISISTA, KELVOTTOMISTA HUONEITOISTA. HUIJAREITA.


    • Anonyymi

      Verotus ei ole puoluepoliittiseen kantaan sidottua.
      Kai?

      • Anonyymi

        Oikeistolainen on tyhmä kuin saapas.


    • Anonyymi

      Kertokaapas tuo sairastelun maksu pakolaisille, ei edes ajoneuvoveroa makseta mistä sais valtio rahaa

    • Anonyymi

      Ihan hyvä vaihtoehto, ainakaan verovaroin ei ole mahdollista elättää rinnakkain sekä julkista että yksityistä terveydenhuoltoa.
      Mutta oli tuossa hyvä pointti jos vakuutuspohjainen järjestelmä vähentää houkuttelevuutta kehitysmaissa, niin tervetuloa vakuutukset.

    • Anonyymi

      ITSE TULEE MAKSAA KAIKKI AIHEUTTAMANSA KULUT.

    • Anonyymi

      Olisi aivan ihanne tilanne että vakuutuksin hoidettaisi terveydenhuolto ja lääkäripalvelut. Miksi minun pitää jonottaa samassa jonossa matun kanssa yksityisessä hammmaslääkärissä sillä erolla että minä maksan omat viuluni ja sossu matun hammaskaluston uusiminesen.

      Ei kukaan itkisi paljonko maksaa yhteiskunnalle tupakoitsijat tai ylensyöjät puhumattakaan loppasuisista kännäilijöistä. Jos menet Pattajalle hommaamaan sukupuolitaudin niin maksat hoitot itse. Jonot sairaaloissa pienenisivät kun hoitoon hakeutuvat ne joilla siihen on varaa.

      On jo aika haudata hyvinvointiyhteiskunta tai porata ja haudata sillä 13 miljardia vuodessa velkaantuva pieni valtio ei pysty toimimaan koko maailman sosiaalitoimistona kuten me nyt leikitään.

      Vihervassarit ovat mestareita jakamaan toisten rahaa ja ulvovat että heiltä otetaan vaikka eivät mitään verotukseen anna !

      • Anonyymi

        Jos nostaisivat edes niitä maksuja


    • Anonyymi

      Tiedätkö, miksi silti usein on olemassa julkinenkin terveydenhuolto, vaikka rikkaat mieluiten maksaisivat vain omistaan? Koska historiassa on aina huomattu, että köyhyyteen pakotetun kansan sairaudet eivät pysy vain niissä köyhissä, vaan tarttuvat arvon parempiinkin ihmisiin. Siksi on kannattanut hoitaa niitä köyhiäkin. Ja saahan niiden työllä paremmin kahmittua lisää rikkauksia, jos ne pystyvät töihin. Tämä hallitus saattoi mennä ahneuksissaan nyt vähän överiksi, nähtäväksi jää.

    • Anonyymi

      Minulla ainakin on jo sairausvakuutus julkiselle puolen. Ei toinen samanlalnen mitään lisäarvoa toisi. Jos olisi toinen yksityinen vakuutus rinnalla niin ei se koskaan maksaisi hoidoista enempää kuin on rahaa yhtiöön maksanut. Yksityinen vakuutusyhtiö kun ei ole mikään hyväntekeväisyyttä tekevä taho.

    • Anonyymi

      Jokainen hoitakoon itse sairautensa maksut. Ei siinä ole järkeä että maksan vätyksien ja paskojen sairastelun saamatta mitään vatinetta. Amerikan malli ja verot alas.

      • Anonyymi

        Tarttuvat taudit rokotukset USA hoitaa ei muuta sitte ne ei leviä


    • Anonyymi

      Hyvä. Aloitetaan poistamalla alkoholi ja tupakka vero.

    • Anonyymi

      Hmm.
      Suomesta tuli hyvinvointivaltio julkisen terveydenhuollon ja koulutuksen takia.
      Sillä ei kai ole mitään arvoa?

      Parempi malli olisi omat pyssyt rikkaille, aidatut tontit lapsille, pelko perseessä että joku köyhä osaton uhkaa liikennevaloissa, kun on pakko pysähtyä? Lapsi kidnapataan ja pyydetään lunnaita? Kansa on rikkaita ja köyhiä. Köyhillä ei paljonkaan menetettävää eikä ainakaan mitään lojaliteettia esivaltaa kohtaan. Villin lännen meiikis? Sitäkö haluat?

      Luulen että aloittajalle ei ole hajuakaan, mistä puhuu.

    • Anonyymi

      Jokainen maksaa oman terveydenhuoltonsa. Noin puhuu terve aikuinen.
      Itse tiedän sen, koska olin terve aikuinen 60-vuotiaaksi saakka. Minulle ei tuottanut vaivaa maksaa veroja sairaille. Nyt kun olen sairas ja vanha, minun olisi maksettava todelliset kustannukset. Ok, sain tekonivelen. Jos olisin joutunut kustantamaan sen kokonaan, olisin pyörätuolissa, ei siihen olisi ollut varaa.

      Luotin siihen, mitä Suomessa rakennettiin. Turvaverkkoa suomalaisille.
      Olin sinisilmäinen ja tyhmä. Joku persupissis irvistelee ja nauttii köyhille aiheuttamastaan kurjuudesta. Itse olen aika lailla keskituloinen. Veroprosenttini eläkkeestäkin on 27,5.

      Ajat muuttuu. Voi olla, että kuolen työleirillä Siperiassa. Mutta olen elänyt pitkän onnen ajan Suomessa, joka päättyi Marinin hallitukseen!

    • Anonyymi

      Vihervassareiden rahajakosirkus se Suomen hyvinvoinnin tuhosi sekä feminismi.

      Lapsia ei enään tehdä kun on se ura ja pitää bailata. Pullan ei kkulu kotona tuoksua .

      Nyt kun ollan vihervassareiden ja feministien toimesta tässä tilanteessaa niin nyt pitää siirtyä vakuutuspohjaiseen terveydenhoitoon.

      En halua maksaa matun terveydenhoitoa ja toimettomuutta sen lisäksi että lietsovat väkivaltaa tuomalla kotimaansa ongelmat tänne.

      Eli nyt seis sosialimille ja hoitakaa itse sairautenne.

    • Anonyymi

      Kaikenlaista taivaanrannan maalailua. Kuka vakuuttaa ne, joilla on esim. perinnöllisiä sairauksia? Yksityinen vakuutus on nostanut kaikkialla maailmassa terveydenhuollon kustannukset taivaisiin. Syöpähoidoistasi ei päätä enää lääkäri, vaan vakuutusyhtiön virkailija.

      • Anonyymi

        Meillä on erinomaiset vakuutuslääkärit.


    • Anonyymi

      Pitäisi ehdottomasti olla tiukka linja perinnöllisiä sairauksia sairastaville. Heiltä pitää ehdottomasti kieltää lisääntyminen ja jos kakaroita tekevät niin itse maksavat hoidot. Ihmisten on alettava enemmän kantamaan huolta itsestään eikä sysätä yhteiskunnan niskoille esim koukkaantumisiaan urheiluharrastuksissaan.

      Se laittaisi ihmiset miettimään jos pitää itse maksella viulut törttöilyistään.

      Miksi minun pitää osallistua naapurinpertin tippurinhoitoon tai yläkerranyrjön kännäilymurtumiin ? Tai miksi minun pitää osallistua Ahmedin purukaluton uusimiseen tai hänen asumiskustannuksiin ? Ahmed olisi voinut pysyä savimajassaan !

      Ottakaa paskakasat vastuu elämästänne loisimisen sijaan.

      Ehdottomasti kannatan vakuutuspohjaista sairaanhoitojärjestelmää !

      Voitaisiin laskea veroja välittömästi 15% jos tehoton sairaanhoitojärjestelmä purettaisiin.

      Ehdottomasti Amerikan malli.

    • Anonyymi

      Kannatetaan ! Seis loisimiselle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2859
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      403
      2752
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      78
      1924
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      70
      1893
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1803
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1794
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1738
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1542
    Aihe