Ruotsissa iski taas kunnia*urha(soma.), mutta nyt uhrina olikin ruotsalainen nainen

joka oli kaiken lisäksi raskaana. Tekijänä oli 21-vuotias somalimies, jolla siis oli suhde naiseen, ja sitähän ei perhe hyväksynyt. Kyseessä on todellisuudessa rasistinen viharikos, vaikka sitä ei haluta sanoa.

– Den misstänktes familj har inte accepterat att han varit tillsammans med en vit flicka, säger åklagaren Elisabeth Anderson om det misstänkta mordmotivet till Expressen.

Todellinen rasismi tulee ihan muualta kuin kantaväestön taholta.

47

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri musset ovat kovimpia rasisteja, koraanista se oppi jo saadaan.

      • Anonyymi

        Missä somalit siellä rikokset.


    • Anonyymi

      Taas yritetään yksittäistapauksella yleistää kaikkia Somaleita. Tyypillistä oikeistonatsien toimintaa joka opitaan natsien kokouksissa.

      • Anonyymi

        Somalit eivät hyväksy vääräuskoista valkoista poikaa tyttären kaveriksi, ihan faktaa.

        Voidaan siis yleistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somalit eivät hyväksy vääräuskoista valkoista poikaa tyttären kaveriksi, ihan faktaa.

        Voidaan siis yleistää.

        Poika hyväksytään kunhan hän alkaa Muslimiksi, joten jos poika oikeasti haluaa olla "kaveri" niin hänellä on kaikki mahdollisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika hyväksytään kunhan hän alkaa Muslimiksi, joten jos poika oikeasti haluaa olla "kaveri" niin hänellä on kaikki mahdollisuudet.

        Sellaista on islamissa, joka on keskiaikaan jäänyt väkivaltainen ideologia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somalit eivät hyväksy vääräuskoista valkoista poikaa tyttären kaveriksi, ihan faktaa.

        Voidaan siis yleistää.

        Niin tyhmää valkoista poikaa tuskin edes löytyisi, että alkaisi seukkamaan jonkun jätesäkin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tyhmää valkoista poikaa tuskin edes löytyisi, että alkaisi seukkamaan jonkun jätesäkin kanssa.

        Kyllä löytyy ja on niinkin vastenmielisiä pareja kuin kantis x kantis


      • Anonyymi

        Olet selvästi vajaaälyinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika hyväksytään kunhan hän alkaa Muslimiksi, joten jos poika oikeasti haluaa olla "kaveri" niin hänellä on kaikki mahdollisuudet.

        En ole ikinä nähnyt suomalaispojan kävelevän yhdessä somalitytön kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista on islamissa, joka on keskiaikaan jäänyt väkivaltainen ideologia.

        Hullu uskonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä löytyy ja on niinkin vastenmielisiä pareja kuin kantis x kantis

        Eipä löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista on islamissa, joka on keskiaikaan jäänyt väkivaltainen ideologia.

        100% näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tyhmää valkoista poikaa tuskin edes löytyisi, että alkaisi seukkamaan jonkun jätesäkin kanssa.

        Juuri niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä nähnyt suomalaispojan kävelevän yhdessä somalitytön kanssa.

        Se on mahdottomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista on islamissa, joka on keskiaikaan jäänyt väkivaltainen ideologia.

        Haittauskonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somalit eivät hyväksy vääräuskoista valkoista poikaa tyttären kaveriksi, ihan faktaa.

        Voidaan siis yleistää.

        Tyttäreltä voi henki lähteä.


    • Anonyymi

      Poika oli yrittänyt salata suhteen perheeltään. Somaleilla on kuitenkin silmiä ja korvia kaikkialla, joten asia saapui jotakin kautta perheen tietoon. Pojan äiti oli läksyttänyt poikaa tästä. Äiti oli mm. sanonut, että hän on muslimi eikä hyväksy tällaisia suhteita vääräuskoisten naisten kanssa. Lisäksi äiti oli painottanut pojalle tämän ”somalikunniaa”,

      Voi tosin ihmetellä, että mitä "kunniaa" somaleilla on.

      • Kysehän on häpeämurhasta. Yleistä häpeäkulttuureissa.


      • Anonyymi
        tuttuM kirjoitti:

        Kysehän on häpeämurhasta. Yleistä häpeäkulttuureissa.

        Noin vois sanoo.


      • Anonyymi

        Häpeän kunnia niillä on.


      • Anonyymi

        Eikö tuo väännetty mediassa taas että kyse oli miesten vihasta naisia kohtaan ?
        Eli tässäkään yksittäistapauksessa ei ollut kyse minkään uskontokunnan perinteistä vaan puhtaasti misogyniasta sanovat feministit.
        Ei kuitenkaan kovin usein tapahdu että länsimainen kaveri tappaisi tyttöystäväänsä jos äiti ei hänestä pidä.


    • Anonyymi

      Motiivista selviää, että tälläkin somaliperheellä on ollut aivan käsittämättömät käsitykset miten länsimaissa eletään. Syyttäjän mukaan murhan motiivi on ns. kunniamurha, mutta miksi ei puhuta rasistisesta vihamotiivista? Kunniamurha ikään kuin lieventää sen faktan, että somaliperhe oli juuri tyylipuhdas rasistinen ihmisjoukkio, joka jostain syystä oli sattunut pääsemään Ruotsiin ilmaisen loppuelämän kestävän ylläpidon piiriin.

      • Anonyymi

        Puhdasta rasismia.


    • Anonyymi

      Somalit ovat todellisuudessa kovimpia rasseja.

    • Anonyymi

      Miksi koko perheeltä ei oteta ruotsin kansalaisuutta pois esimerkiksi muille...

      • Anonyymi

        Koska samalla periaatteella voitaisiin ottaa kaikilta suomalaisilta ruotsin kansalaisuus pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska samalla periaatteella voitaisiin ottaa kaikilta suomalaisilta ruotsin kansalaisuus pois.

        Suomalaiset siellä ei tosin syyllisty kunniamurhiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset siellä ei tosin syyllisty kunniamurhiin.

        Vissi ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska samalla periaatteella voitaisiin ottaa kaikilta suomalaisilta ruotsin kansalaisuus pois.

        Uli uli


    • Anonyymi

      Kommentointi on suljettu. :-)

    • Anonyymi

      Vuosi sitten löydettiin 20-vuotias ruotsalainen Saga Forsgren Elneborg tapettuna asunnostaan Örebrossa. Nainen oli raskaana 31. viikolla ja myös syntymätön poika oli kuollut. Poliisi otti samana päivän iltana kiinni naisen ”poikaystävän”, somalialaisen 21-vuotiaan Mohamedamin Abdirisek Ibrahimin.

      Rasistinen teko.

      • Anonyymi

        Väärä maahanmuutto on iso haitta.


      • Anonyymi

        Elinkautinen tulossa.


    • Anonyymi

      Laittamasi linkki oli tosi hyvä.

      • Anonyymi

        Etkö osaa googlailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa googlailla?

        En ymmättä moistä puhut SISI :pyysin avauksen poistoa koska otsikko outo


    • Anonyymi

      Somaleiden rasismi valkoihoisia ihmisiä kohtaan on saatava loppumaan vaikka millä keinoilla.

    • Anonyymi

      Äiti oli myös uhannut lähettää pojan – siis jo 21-vuotiaan – Somaliaan ”koulutusleirille”, jossa pojasta olisi kitketty länsimainen hapatus. Perhe syyllisti rankasti poikaa.

    • Anonyymi

      Islam n**k*ri*n mukana tulleena Afrikan kehitysmaista tai aavikkoväen mukanaan tuomana Lähi-idästä on todella rasistinen ideologia. Ei kuulu sivistysmaihin!

    • Anonyymi

      Muslimijätkät voivat ihan tarkoituksella suunnitella eriuskoisen tytön murhan. Ei pidä olla missään tekemisissä muslimien kanssa.

    • Anonyymi

      Sairasta touhua.

    • Anonyymi

      Eiköhän elinkautinen tule.

    • Anonyymi

      Noita tapahtuu Ruotsissa usein.

    • Anonyymi

      Naisen rasistinatsi taustat tainneet paljastua ja siksi pääsi hengestään.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe