Ihmiset eivät usko Jeesukseen samasta syystä kuin sinä et usko johonkin muuhun asiaan.
0Äänestä
Anonyymi00007
Mitä sekoilet?
0Äänestä
Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä sekoilet?
Ihan rauhassa nyt, lapsirakas. Kukaan ei sekoile, mutta sinä vaikutat hieman kiihtyneeltä. Tässä vain vastattiin kysymykseen. Moni ei usko Jeesukseen samasta syystä kuin Jeesukseen uskova ei usko johonkin toiseen asiaan.
0Äänestä
Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihan rauhassa nyt, lapsirakas. Kukaan ei sekoile, mutta sinä vaikutat hieman kiihtyneeltä. Tässä vain vastattiin kysymykseen. Moni ei usko Jeesukseen samasta syystä kuin Jeesukseen uskova ei usko johonkin toiseen asiaan.
Jeesukseen uskominen on ainoaa oikeaa uskomista, hänen kauttaan tie Paratiisiin vie!
0Äänestä
Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jeesukseen uskominen on ainoaa oikeaa uskomista, hänen kauttaan tie Paratiisiin vie!
Mitä eroa on uskomisella ja oikealla uskomisella? Kuulostaa skotteilulta.
1Äänestä
Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Heidät on eksytetty,mutta oma syy, mikseivät lue Raamattua, se estäisi kaikki eksytykset!
0Äänestä
Anonyymi00004
Moni on ateisti juuri siksi, koska on lukenut Raamatun.
0Äänestä
Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totta haastat!
0Äänestä
Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole lukenut, kuhan kehuskelevat
0Äänestä
Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Totta haastat!
Juu, potaskaa jauhat
0Äänestä
Anonyymi00005
Miksi jotkut eivät usko Jeesukseen. MInä uskon mutta en josa jehovan amerikkalaiset tulee ovelle,He prklee amerikan lahkolaiset joilla on syntejä rahassa ja perinnön viemisessä. Kaiken lisäksi 1900-lahko yrittää käännyttä Russelin juttuun,niin ei onnistu. Kyllä me uskomme Kristukseen mutta emme amerikkalaiseen roskalahkoon,se on turmion tie jossa ihminen hukkuu..ja näin on luettu!! Koivin paha suuntaus !
0Äänestä
Anonyymi00009
Jeesus ei ole itsensä isä!
0Äänestä
Anonyymi00014
Et ole lukenut Raamattua!
0Äänestä
Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Höh, kukaan ei sellaista väitä. Lopeta tuo saman levyn pyöritys. Hoh, hoijaa
0Äänestä
Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lahkolaisuus väittää, että Jeesus on itse jumala...jopa yli 150 lahkoa väittää näin Suomessa!!!!!!
0Äänestä
Anonyymi00006
se on ihme, Lakolaisuus saa kaikkea aikaiseksi!
0Äänestä
Anonyymi00016
Arto: Ala tulla jo sieltä missä olet Jeesuksen luo, Hän odottaa sinua, sillä on kiire! Nyt olet lahkoopista kiinni! Sinulla on paljon viisautta, sinulla on kyky valita oikein!
0Äänestä
Anonyymi00018
Ketkä jotkut?
0Äänestä
Anonyymi00022
Kumpi tai kampi
0Äänestä
Anonyymi00019
Juu mut en mä ainakaan jehova ole
0Äänestä
Anonyymi00023
Sit et pelastu!
0Äänestä
Anonyymi00024
Kyllähän mä uskon mutta mitäs sitte? Usko lupaa paljon mutta antaa vähän.
1. Anna rahat köyhille, ei vartiotorniuskonnolle 2. Aarre on taivaassa, ei paratiisissa 3. Seuraa Jeesusta, ei vartiotornia
Luukas18:22 Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua"
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 27
Vanhimmat
Ihmiset eivät usko Jeesukseen samasta syystä kuin sinä et usko johonkin muuhun asiaan.
Mitä sekoilet?
On kuin yöllä ja pv
Niin mitä eroa?
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Heidät on eksytetty,mutta oma syy, mikseivät lue Raamattua, se estäisi kaikki eksytykset!
Totta haastat!
Ei ole lukenut, kuhan kehuskelevat
Juu, potaskaa jauhat
Miksi jotkut eivät usko Jeesukseen.
MInä uskon mutta en josa jehovan amerikkalaiset tulee ovelle,He prklee amerikan lahkolaiset joilla on syntejä rahassa ja perinnön viemisessä.
Kaiken lisäksi 1900-lahko yrittää käännyttä Russelin juttuun,niin ei onnistu.
Kyllä me uskomme Kristukseen mutta emme amerikkalaiseen roskalahkoon,se on turmion tie jossa ihminen hukkuu..ja näin on luettu!! Koivin paha suuntaus !
Et ole lukenut Raamattua!
Lahkolaisuus väittää, että Jeesus on itse jumala...jopa yli 150 lahkoa väittää näin Suomessa!!!!!!
se on ihme, Lakolaisuus saa kaikkea aikaiseksi!
Arto:
Ala tulla jo sieltä missä olet Jeesuksen luo, Hän odottaa sinua, sillä on kiire!
Nyt olet lahkoopista kiinni!
Sinulla on paljon viisautta, sinulla on kyky valita oikein!
Ketkä jotkut?
Kumpi tai kampi
Juu mut en mä ainakaan jehova ole
Sit et pelastu!
Kyllähän mä uskon mutta mitäs sitte? Usko lupaa paljon mutta antaa vähän.
Uskon satuolento-jeesukseen.
Näin Jeesus:
1. Anna rahat köyhille, ei vartiotorniuskonnolle
2. Aarre on taivaassa, ei paratiisissa
3. Seuraa Jeesusta, ei vartiotornia
Luukas18:22 Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua"