Kommareille ja sekundakommareille luu kurkkuun

Anonyymi-ap

On hyvä ,että KERRANKIN Suomella on hallitus,joka haluaa velkaantumisen kuriin!Vasureillakin on aivot ,mutta ajattelevat perseellä.Olen aina ihmetellyt ,miten nyky Suomessa joku vielä kehtaa olla kommari???EI SAATANA sitä häpeää voi sietää.....

10

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen eläköitynyt peltiseppä.En koskaan halunnut minkään ammattiliiton jäseneksi.Kusipää Kommarien painostuksen vuoksi olin n. 4 vuotta metalliliitossa ,josta menin YTK;hon.Palkkani neuvottelin aina työnantajan kanssa.Ei siihen ryssiä tarvittu!Toimeen tultiin.....Nyky lakkoilijat ovat Suomen syöpä...siis kommarit ja sekundakommarit....ei kusipäät edes osaa hävetä!!!!

      • Anonyymi

        Että ihan eläköitynyt "peltiseppä" Houreissasi lähinnä. Reaalimaailmassa olet ollut kelarotta.


    • Anonyymi

      Aloituksen toteama "vasureilla on aivot" osuu oikeaan. Tosin vasurin aivot eivät sovellu normi ajatteluun koska tuttavat vain aivopieruja ja niitä syntyy etenkin silloin, kun ovat Sakissa.

    • Anonyymi

      Miten työssäkäyviä kurmuuttamalla Suomen Hallitus saa velkaantumisen kuriin?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eläköitynyt peltiseppä on kuulunut niihin perseen nuolijoihin ja vapaa matkustajiin, mitä toiset työntekijät inhoavat yli äyräiden. Kaveripiirisi ei takuulla ole kovin laaja.

      • Anonyymi

        Eläköitynyt peltiseppä . Pajan nurkassa kun nyhertää pienellä palkalla , katkeraksi sitä tulee väkisinkin.
        Ammattiliiton neuvottelemilla palkoilla , eläke olisi nyt parempi .
        Tovereiden ryssittely ei ole sopivaa kielenkäyttöä.


    • Anonyymi

      Haluta ja laittaa ovat kaksi eri asiaa. Asia mikä ei ole persulle selvää (kuten ei myös yksikään päivänsä).

    • Anonyymi

      Olen aina ihmetellyt sitä, kuinka joku voi olla niin täydellinen tollo että kannattaa roskasakkia nimeltä perussuomalaiset. Ikävä totuus on, että liki 20 & kansalaisista on niin tolloja että oikein hävettää.

      • Anonyymi

        Toisaalta on porukkaa, jotka uskovat, ettei velkoja tarvitse maksaa. Ei persut ole kuitenkaan tyhmintä sakkia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2675
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2012
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1124
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      70
      988
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      910
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      276
      798
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      714
    Aihe