Mulla pasko lintu suuhun pari vuotta takaperin. Maistu ihan oksennukselta.
Lintu pasko suuuhun
7
2088
Vastaukset
- SmallGirl
Oikees?? Miten se sun suuhun voi??
- hahahaaha
Katot ylöspäin ja pidät suuta auki. Sit tarkkailet mis linnut lentää tai mis puus ne istuu ja juokset niiden alle ja toivot et ne paskois suuhun. Ei ne linnut muuten pysty suuhun paskomaan...
- Nielitkin varmaan?
a) Sen voi myös sylkäistä heti pois.
b) Siinä ei ole vitamiineja.
c) Mitäs kuljet haavi auki. - Röh
Sinulla taitaa olla aika vähän tekemistä?
- saara
Mun kanarialinnun nimi on Julle. Se asuu häkissä ja vetää pähkinöitä. Muutaman sanan se osaa suomea mm. supo ja susikoira. Oon yrittäny opettaa sille sanaa sisilisko ja sarvikuono, mutta se sanoo susi tai salmiakki.
Jos jollain on joku vinkki tai neuvo miten s-kirjaimella alkavia sanoja voi opettaa undulaatille niin laittakaa viestiä. Jos sanotte että ala syöttämään sille silakoita tai sushia niin olkaa hiljaa. Mä tiedän ettei kalan syöttäminen auta s-kirjaimen kohdalla. - perspenkkiin
mitenkäs se sillee? oot tainu pitää suuta auki kun
on suuhun paskonu.Jospa se luuli sun suuta vessanpöntöks hahahahah. - IitZu
no on ollu aika hyvää tuuria sulla kun lintu pasko suuhun....xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612