Katsoin nainen sinun taloustiedot?

Anonyymi-ap

Näyttää ikävältä, paljon velkaa, vähän omaisuutta ja tuloja?

270

4876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitään ei tarvii ylimäärästä.Velasta voit nähdä että olen nauttinut elämästä.Sitähän ne ihmiset kadehtii.Joku uskaltaa ja osaa ennakoida.

      • Anonyymi

        Velallako maksat hautajaisesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velallako maksat hautajaisesi?

        Ei ole mitään hautajaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velallako maksat hautajaisesi?

        Miksi jonkun pitäisi itse maksaa omat hautajaisensa? Hänhän on jo kuollut eikä itse pääse sinne syömään ja tapaamaan tuttuja. Maksakoot ne, joita varten ne hautajaiset on. Kuollut ei niitä tarvitse.


      • Anonyymi

        Ei ihmiset kadehti velaksi eläviä. On sinulla outo käsitys. Kyllä se elämä aika ikäväksi menee, jos et velkojasi maksa. Ulosottoon ja luottotiedot pois. Et saa edes vuokra-asuntoa etkä voi koko elämääsi nojata vanhempiisi. Kukaan järkevä ei kadehdi toisen velkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jonkun pitäisi itse maksaa omat hautajaisensa? Hänhän on jo kuollut eikä itse pääse sinne syömään ja tapaamaan tuttuja. Maksakoot ne, joita varten ne hautajaiset on. Kuollut ei niitä tarvitse.

        Maksatat siis velkasi ja kulusi suvullasi sika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jonkun pitäisi itse maksaa omat hautajaisensa? Hänhän on jo kuollut eikä itse pääse sinne syömään ja tapaamaan tuttuja. Maksakoot ne, joita varten ne hautajaiset on. Kuollut ei niitä tarvitse.

        Syökööt kynsiään😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmiset kadehti velaksi eläviä. On sinulla outo käsitys. Kyllä se elämä aika ikäväksi menee, jos et velkojasi maksa. Ulosottoon ja luottotiedot pois. Et saa edes vuokra-asuntoa etkä voi koko elämääsi nojata vanhempiisi. Kukaan järkevä ei kadehdi toisen velkoja.

        Riippuu mistä vuokraa ja mistä velat on. Myös kun maksaa 2 takuuvuokra voi luottotiedoton saada kämppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatat siis velkasi ja kulusi suvullasi sika.

        Kuolema kuittaa velat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velallako maksat hautajaisesi?

        No millä omasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jonkun pitäisi itse maksaa omat hautajaisensa? Hänhän on jo kuollut eikä itse pääse sinne syömään ja tapaamaan tuttuja. Maksakoot ne, joita varten ne hautajaiset on. Kuollut ei niitä tarvitse.

        Juuri näin⭐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatat siis velkasi ja kulusi suvullasi sika.

        Onko sinut nainen jättänyt ja nyt itkettää??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mistä vuokraa ja mistä velat on. Myös kun maksaa 2 takuuvuokra voi luottotiedoton saada kämppiä.

        Kela maksoi takuuvuokrani, 3kk. Revippäs siitä Spede😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mistä vuokraa ja mistä velat on. Myös kun maksaa 2 takuuvuokra voi luottotiedoton saada kämppiä.

        Totta..itse ainakin sain suht ison asunnon vuokrattua yksityiseltä ilman luottotietoja..ei edes katsonut..takuu oli 1kk ja asunto ei ollut kuin 3 vuotta vanha..Ei luottotiedoissa merkintä ole ongelma vain se jos rahaa ei ole..eli kyllä rahalla saa asunnon vuokrattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velallako maksat hautajaisesi?

        Hautajaiset maksavat muut.
        Itse ei ole sitä laskua kukaan joutunut maksamaan haudan takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatat siis velkasi ja kulusi suvullasi sika.

        Katsoin netistä, hautauskulut maksetaan kuolleen varoista perikunnankautta. Jos Varoja ei ole ja perikuntaa ei ole, Kuntayhtymän sosiaalipuoli hoitaa hautajaiset halvimman mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta..itse ainakin sain suht ison asunnon vuokrattua yksityiseltä ilman luottotietoja..ei edes katsonut..takuu oli 1kk ja asunto ei ollut kuin 3 vuotta vanha..Ei luottotiedoissa merkintä ole ongelma vain se jos rahaa ei ole..eli kyllä rahalla saa asunnon vuokrattua.

        Vuokranantajat tiedostaa riskin niillä vuokralaisilla kellään ei ole vielä mennyt luottotiedot. Koskaan ei voi tietää milloin vuokralainen saa potkut töistä. Tukien hakeminen on vaikeampaa työsuhteen loputtua koska tulot lasketaan jopa 2 kuukaudelta. Avioliitossa oleva vuoralaispari on myös riski sillä eron tullessa saattaa olla ettei kumpikaan puolisoista välitä maksaa vuokraa. Varmin vuokralainen on edunvalvonnassa oleva tai vuokralainen on Kunnanvälitystiliasiakas.
        Harkinnanvaraista asumiskuluja ei makseta jos as.hinta on liian suuri, niissä on menorajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jonkun pitäisi itse maksaa omat hautajaisensa? Hänhän on jo kuollut eikä itse pääse sinne syömään ja tapaamaan tuttuja. Maksakoot ne, joita varten ne hautajaiset on. Kuollut ei niitä tarvitse.

        itse maksaa arkun ja hautapaikan omistaan. tilillä sen verran rahaa pittää olla. jos ei oo sosiaalitoimi maksaa,myös kelalta voi saada hautaamistukea. monella ei mitään juhlia olekaan. on myös niitä vainajia joilla ei ole yhtäkään saattajaa. sali tyhjä kun pappi siunaa. monella ei edes pappia jos ei kuulu kirkkoon. joku halvin arkku pitää olla. suomessa ei haudata säkissä tai polteta alastonta ruumista. arkun kuljetus maksaa kuolinpaiika vaikka koti, ruumishuoneelta siunaus tai polttopisteelle. näitä maksaa vainajan tilitä itse tai kunta-valtio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatat siis velkasi ja kulusi suvullasi sika.

        miten tuo mukamaksattaa siis käytännössä.mikään laki velvoita heitä maksamaan mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hautajaiset maksavat muut.
        Itse ei ole sitä laskua kukaan joutunut maksamaan haudan takaa.

        vainajan tilitä maksetaan kaikki kulut. jos ei ooo fyrkkaa, kunta maksaa halvimman arkun ja kuljetukset. kulut kuittina talteen ja perunkirjoitukseen. vainajan rahoista menee,jos jotain jää tilille, ne on jaettavissa perillisille tai testamentatulle taholle tai menee yksinäisellä valtiolle jopa jos ei testamenttiä


      • Anonyymi

        Rikasta perijätäetäkö metsästät? Aiika narsistiista t. t-huoh kuka maksaisi ammattippoppeeinpelaajan peelivelat huoh. Huomenna on voittoputki musta tuntuu siltät.T-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmiset kadehti velaksi eläviä. On sinulla outo käsitys. Kyllä se elämä aika ikäväksi menee, jos et velkojasi maksa. Ulosottoon ja luottotiedot pois. Et saa edes vuokra-asuntoa etkä voi koko elämääsi nojata vanhempiisi. Kukaan järkevä ei kadehdi toisen velkoja.

        ei muuten ole minulla on enemman rahaa kuin sinulla yhteensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinut nainen jättänyt ja nyt itkettää??

        ei mikaan minulla on asiat hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei muuten ole minulla on enemman rahaa kuin sinulla yhteensä

        en kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en kerro

        en kerro sitakaan minun ei tarvitse ostoksiani miettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatat siis velkasi ja kulusi suvullasi sika.

        No Johan oot kaamee. Ihan pappa betalar.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velallako maksat hautajaisesi?

        Hmm...Kyllä valtio maksaa vähävaraisen hautauksen arkkuineen,ei tänne ketään ole mätänemään jätetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hautajaiset maksavat muut.
        Itse ei ole sitä laskua kukaan joutunut maksamaan haudan takaa.

        Mitä nyt verohallinto on joskus tullut kyselemään haudan takaa saataviaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vainajan tilitä maksetaan kaikki kulut. jos ei ooo fyrkkaa, kunta maksaa halvimman arkun ja kuljetukset. kulut kuittina talteen ja perunkirjoitukseen. vainajan rahoista menee,jos jotain jää tilille, ne on jaettavissa perillisille tai testamentatulle taholle tai menee yksinäisellä valtiolle jopa jos ei testamenttiä

        Jos on puoliso, hän maksaa kaikki velat ja hautausmenot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velallako maksat hautajaisesi?

        kai ne pitaa maksaa omasta pussista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinut nainen jättänyt ja nyt itkettää??

        ei mikaan enka jaksa nyt hautajaisiani miettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmiset kadehti velaksi eläviä. On sinulla outo käsitys. Kyllä se elämä aika ikäväksi menee, jos et velkojasi maksa. Ulosottoon ja luottotiedot pois. Et saa edes vuokra-asuntoa etkä voi koko elämääsi nojata vanhempiisi. Kukaan järkevä ei kadehdi toisen velkoja.

        Yrittäkpt elää uritystuella joka on sosialietuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatat siis velkasi ja kulusi suvullasi sika.

        No pakkoko sitä on olla lohikeittoa ja kakkua suvulle? Monttuun vaan ja heipati Hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jonkun pitäisi itse maksaa omat hautajaisensa? Hänhän on jo kuollut eikä itse pääse sinne syömään ja tapaamaan tuttuja. Maksakoot ne, joita varten ne hautajaiset on. Kuollut ei niitä tarvitse.

        TOTTAKAI MINA RAHANI TARVITSEN ITSE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatat siis velkasi ja kulusi suvullasi sika.

        MINA EN SINUN VELKOJASI MAKSA MAKSA NE ITSE VAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en kerro sitakaan minun ei tarvitse ostoksiani miettiä

        MIELELLANI KYLLÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINA EN SINUN VELKOJASI MAKSA MAKSA NE ITSE VAAN

        TUO MULLE TUPAKKAA JO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velallako maksat hautajaisesi?

        Mites on pääsiäisenpyhät menny? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syökööt kynsiään😎

        No eiks seki oo siinä vaiheessa myöhäistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela maksoi takuuvuokrani, 3kk. Revippäs siitä Spede😆

        No joo, voit mies olla niitä poikkeustapauksia, joille kustannetaan eteenpäin siirtyminen mieluusti. Muuten joku närästystä hakeva voi miettiä, millainen ois esim joku skid row Suomessa? Ei meinaan ihmiset tyytyis rappukäytäviin, että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten tuo mukamaksattaa siis käytännössä.mikään laki velvoita heitä maksamaan mitään..

        You like this laki too?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikasta perijätäetäkö metsästät? Aiika narsistiista t. t-huoh kuka maksaisi ammattippoppeeinpelaajan peelivelat huoh. Huomenna on voittoputki musta tuntuu siltät.T-

        Poppersia vetävä pelivelkainen kuulostaa mies kyllä vähä arveluttavalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei muuten ole minulla on enemman rahaa kuin sinulla yhteensä

        Mä luin et yleensä 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...Kyllä valtio maksaa vähävaraisen hautauksen arkkuineen,ei tänne ketään ole mätänemään jätetty.

        Kylläpä ollu hengellinen keskustelu eilen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt verohallinto on joskus tullut kyselemään haudan takaa saataviaan.

        Kela-etsivän hajun perusteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäkpt elää uritystuella joka on sosialietuutta

        Tuki ku tuki, pitää olla skaalautuvuutta tuossa tai erinäisiä odotuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pakkoko sitä on olla lohikeittoa ja kakkua suvulle? Monttuun vaan ja heipati Hei

        Sekö sua jäis vtuttaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIELELLANI KYLLÄ

        Miettisit jonku ostoksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse maksaa arkun ja hautapaikan omistaan. tilillä sen verran rahaa pittää olla. jos ei oo sosiaalitoimi maksaa,myös kelalta voi saada hautaamistukea. monella ei mitään juhlia olekaan. on myös niitä vainajia joilla ei ole yhtäkään saattajaa. sali tyhjä kun pappi siunaa. monella ei edes pappia jos ei kuulu kirkkoon. joku halvin arkku pitää olla. suomessa ei haudata säkissä tai polteta alastonta ruumista. arkun kuljetus maksaa kuolinpaiika vaikka koti, ruumishuoneelta siunaus tai polttopisteelle. näitä maksaa vainajan tilitä itse tai kunta-valtio

        Papin saa nykyisin siunaamaan,vaikka ei kuulu kirkkoon.Tiedoksi vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velallako maksat hautajaisesi?

        mita sekin sinulle kuuluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmiset kadehti velaksi eläviä. On sinulla outo käsitys. Kyllä se elämä aika ikäväksi menee, jos et velkojasi maksa. Ulosottoon ja luottotiedot pois. Et saa edes vuokra-asuntoa etkä voi koko elämääsi nojata vanhempiisi. Kukaan järkevä ei kadehdi toisen velkoja.

        minulla ei ole minkaanlaisia velkoja tiedoksesi vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinut nainen jättänyt ja nyt itkettää??

        ei mikaan ja mina en jaksa kanssasi riibellä ja muuta en sinulle sano joten anna mun olla jo rauhassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei muuten ole minulla on enemman rahaa kuin sinulla yhteensä

        sekaan ei sinulle kuulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mita sekin sinulle kuuluu

        ei kuulu yhtaan mitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velallako maksat hautajaisesi?

        Ne maksaa valtio. 👍🏻😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmiset kadehti velaksi eläviä. On sinulla outo käsitys. Kyllä se elämä aika ikäväksi menee, jos et velkojasi maksa. Ulosottoon ja luottotiedot pois. Et saa edes vuokra-asuntoa etkä voi koko elämääsi nojata vanhempiisi. Kukaan järkevä ei kadehdi toisen velkoja.

        Hah. Aika lapsellinen käsitys että ylipäätään nojataan vanhempiin. Toisilla ei oo ees sellaisia 🤣
        Ja hei hyvä sitte jos niillä on jotain mitä antaa niin kun ne kuolee niin perii ne ja kuittaa velat. Joku hyöty paskoista säälittävistä vanhemmistakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmiset kadehti velaksi eläviä. On sinulla outo käsitys. Kyllä se elämä aika ikäväksi menee, jos et velkojasi maksa. Ulosottoon ja luottotiedot pois. Et saa edes vuokra-asuntoa etkä voi koko elämääsi nojata vanhempiisi. Kukaan järkevä ei kadehdi toisen velkoja.

        Velat ei oo este asunnolle, sähkölle, netille, liittymille eikä laskulla ottamisellekaan aina. Eikä kotivakuutukselle. Ja aina jos ei oo ikäloppu ehtii vielä tekee töitä ja maksaa velat pois 😂😂 ehtii vaikka ja mitä. Jos jollain tietyllä hetkellä on vähän ikävää ja pari tonnia ulosotossa niin ketä se kiinnostaa 🤔
        Jos sinua kiinnostaa tuollainen arvostelu mielessä niin paljon niin nainen ansaitsee parempaa. Ulosottokaan ei kerro mistä ne velat on tullut. Sekään ei tarkoita aina holtitonta elämää. Pässi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinut nainen jättänyt ja nyt itkettää??

        Aloittajaa harmittaa kun ei päässyt enää käyttämään naista hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta..itse ainakin sain suht ison asunnon vuokrattua yksityiseltä ilman luottotietoja..ei edes katsonut..takuu oli 1kk ja asunto ei ollut kuin 3 vuotta vanha..Ei luottotiedoissa merkintä ole ongelma vain se jos rahaa ei ole..eli kyllä rahalla saa asunnon vuokrattua.

        Aloittaja ei ymmärrä mitään eikä ole nähnyt ja kokenut elämää 👍🏻😌
        Ei ymmärrä asioita sen takana mitä kaikkea voi olla jos luottotiedot on mennyt. Nekin saa nykyään kuukaudessa takaisin kun velka on maksettu pois. Eli ulise nyt vielä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokranantajat tiedostaa riskin niillä vuokralaisilla kellään ei ole vielä mennyt luottotiedot. Koskaan ei voi tietää milloin vuokralainen saa potkut töistä. Tukien hakeminen on vaikeampaa työsuhteen loputtua koska tulot lasketaan jopa 2 kuukaudelta. Avioliitossa oleva vuoralaispari on myös riski sillä eron tullessa saattaa olla ettei kumpikaan puolisoista välitä maksaa vuokraa. Varmin vuokralainen on edunvalvonnassa oleva tai vuokralainen on Kunnanvälitystiliasiakas.
        Harkinnanvaraista asumiskuluja ei makseta jos as.hinta on liian suuri, niissä on menorajat.

        Kannattaa siis rakentaa vaan oma tönö. Ei kannata asua vuokralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokranantajat tiedostaa riskin niillä vuokralaisilla kellään ei ole vielä mennyt luottotiedot. Koskaan ei voi tietää milloin vuokralainen saa potkut töistä. Tukien hakeminen on vaikeampaa työsuhteen loputtua koska tulot lasketaan jopa 2 kuukaudelta. Avioliitossa oleva vuoralaispari on myös riski sillä eron tullessa saattaa olla ettei kumpikaan puolisoista välitä maksaa vuokraa. Varmin vuokralainen on edunvalvonnassa oleva tai vuokralainen on Kunnanvälitystiliasiakas.
        Harkinnanvaraista asumiskuluja ei makseta jos as.hinta on liian suuri, niissä on menorajat.

        Kukaan järkevä ei suostu tuollaiseen 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kai ne pitaa maksaa omasta pussista

        Ei pidä jos vainaja todetaan varattomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on puoliso, hän maksaa kaikki velat ja hautausmenot!

        Ei maksa!!! Et tiedä asioista mitään. 😄 Toki saa maksaa jos haluaa mutta ei helvetissä kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmiset kadehti velaksi eläviä. On sinulla outo käsitys. Kyllä se elämä aika ikäväksi menee, jos et velkojasi maksa. Ulosottoon ja luottotiedot pois. Et saa edes vuokra-asuntoa etkä voi koko elämääsi nojata vanhempiisi. Kukaan järkevä ei kadehdi toisen velkoja.

        Ihmisillä tuntuu olevan vanhaa tietoa luottotiedoista ja ulosotosta, vaikka luottotiedot menee, se ei ole mikään maailmanloppu, vuokra-asuntoa ottaessa kertoo vaan vuokranantajalle tilanteen, saa asunnon, saa myös puhelinliittymän, ei tarvi olla minkään prepaydin varassa, luottotietojen menetys voi tuntua hankalalta mutta sitä se ei ole, työnantaja voi kysyä myös asiasta palkatessaan mutta kun on rehellinen niin asiat järjestyy.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­N­­y­­m­f­­o­­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tiedän montaa pihiä rikasta jonka iso omaisuus jäi kuoleman jälkeen käyttämättä.
      Ei jären häivää.

      • Anonyymi

        Jos itse saat perintönä sen käyttämättömän omaisuuden, haluat ehkä jättää sen myös tuleville sukupolville ja/tai mahdollisesti kuinnioittaa antajaa käsittelemällä sitä samoin kuin antaja on tehnyt. Pääomaa ei ole järkevää kuluttaa vaan elää sen tuottamilla pääomatoloilla/osingoilla. Se on vain työkalu joka sinulla on elämäsi ajan lainassa. Älä siis tapa lypsättävää lehmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse saat perintönä sen käyttämättömän omaisuuden, haluat ehkä jättää sen myös tuleville sukupolville ja/tai mahdollisesti kuinnioittaa antajaa käsittelemällä sitä samoin kuin antaja on tehnyt. Pääomaa ei ole järkevää kuluttaa vaan elää sen tuottamilla pääomatoloilla/osingoilla. Se on vain työkalu joka sinulla on elämäsi ajan lainassa. Älä siis tapa lypsättävää lehmää.

        Turhaa sitä on persaukisille selittää. Nehän elää velaksi ja kela huolehtii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa sitä on persaukisille selittää. Nehän elää velaksi ja kela huolehtii.

        Intin päättymisestä lähtien aina eletty velaksi. Yhtäkään velkaa en ole maksanut loppuun, vaan aina uudelleenjärjestelyllä lisää kakkua. Vaikka korot on nousseet, tuotto-odotukset on korkeammalla ja tähän asti aina toteutuneet myös. 4,5% pankkilainaa ei edes kannata maksaa ylisuorituksina, kun pörssi tuottaa paremmin. Kelasta ei ole mitään kokemusta. Saako sieltä sijoitustukia myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa sitä on persaukisille selittää. Nehän elää velaksi ja kela huolehtii.

        Syytön kai minä olen jos perin vanhempani.En ole itse sitä pyytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse saat perintönä sen käyttämättömän omaisuuden, haluat ehkä jättää sen myös tuleville sukupolville ja/tai mahdollisesti kuinnioittaa antajaa käsittelemällä sitä samoin kuin antaja on tehnyt. Pääomaa ei ole järkevää kuluttaa vaan elää sen tuottamilla pääomatoloilla/osingoilla. Se on vain työkalu joka sinulla on elämäsi ajan lainassa. Älä siis tapa lypsättävää lehmää.

        Kyllä ne perilliset pitää kasvattaa silleen ettei niitä kiinnosta vanhempiensa kuppanen perintö ja välistä vetäjiä vatuttaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa sitä on persaukisille selittää. Nehän elää velaksi ja kela huolehtii.

        No mitä sitten. Niin eletäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse saat perintönä sen käyttämättömän omaisuuden, haluat ehkä jättää sen myös tuleville sukupolville ja/tai mahdollisesti kuinnioittaa antajaa käsittelemällä sitä samoin kuin antaja on tehnyt. Pääomaa ei ole järkevää kuluttaa vaan elää sen tuottamilla pääomatoloilla/osingoilla. Se on vain työkalu joka sinulla on elämäsi ajan lainassa. Älä siis tapa lypsättävää lehmää.

        kyllä seurakunnalta loytyy kantajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa sitä on persaukisille selittää. Nehän elää velaksi ja kela huolehtii.

        KUNHAN KAVELEN NIIN SILLOIN HUOLEHBIN ITSE ITSESTANI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa sitä on persaukisille selittää. Nehän elää velaksi ja kela huolehtii.

        No mistä se velka sit tulee?


    • Anonyymi

      Tuliko mansikilta kokkareista maitoa?

      • Anonyymi

        Lisään.Mitä Jorkke muuta?


      • Anonyymi

        Hmm...Mitä nyt utaretulehdusta pukkaa... Hmm....Ehkäpä Aureusta mä leikkaisin...


      • Anonyymi

        Mitä maatalouslomittaja muuta?


      • Anonyymi

        en


    • Anonyymi

      Mee tekee jotai fiksuu sinäki. Pitää vaikka huolta perheestäs taijotain. Ainii sul ei taida sellast olla

      • Anonyymi

        Ap on mies ei nainen, vaikka naisesta puhut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on mies ei nainen, vaikka naisesta puhut!

        Joillain ei ole muuta elämää kuin kääntää palstaa indokiinaksi ns


    • Anonyymi

      Ilkeätkin urkkia toisen taloustietoja. Häpeä mies. Liika uteliaisuus vielä kostautuu. Minulla ei ole nyt tuloja, kun olen opiskelija. Minä saan kyllä asiani järjestyksiin. Älä siitä huolehdi.

      • Anonyymi

        Tää ätmi mies on taasen kokoyön
        mustamaalannu tpisia ihmisiä ja varsinkin naispuoleisia, välillä leikkii itse olovansa nainen ns. Valtakunta"taitaa miehekkeellä olla itsellä esim. Psykoosi, hoitoa vaativa sellainen, ei muuten järki ihminen tollasta liirumlaarumia edes viittis toisista keksiä ja itteesä nostaa!
        - seuraaja svusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ätmi mies on taasen kokoyön
        mustamaalannu tpisia ihmisiä ja varsinkin naispuoleisia, välillä leikkii itse olovansa nainen ns. Valtakunta"taitaa miehekkeellä olla itsellä esim. Psykoosi, hoitoa vaativa sellainen, ei muuten järki ihminen tollasta liirumlaarumia edes viittis toisista keksiä ja itteesä nostaa!
        - seuraaja svusta!

        Niinpä, vielä enemmän huvittaa nämä psykoottiset, jotka yrittää pitää uskoa yllä sen juttuihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ätmi mies on taasen kokoyön
        mustamaalannu tpisia ihmisiä ja varsinkin naispuoleisia, välillä leikkii itse olovansa nainen ns. Valtakunta"taitaa miehekkeellä olla itsellä esim. Psykoosi, hoitoa vaativa sellainen, ei muuten järki ihminen tollasta liirumlaarumia edes viittis toisista keksiä ja itteesä nostaa!
        - seuraaja svusta!

        Niinpä luulija. Kaikkihan täällä on tuo sama mies:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä luulija. Kaikkihan täällä on tuo sama mies:))

        No ainakin teet tunnistamisesi helpoksi ätmi tällä passiivisaggrella hymiöllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ätmi mies on taasen kokoyön
        mustamaalannu tpisia ihmisiä ja varsinkin naispuoleisia, välillä leikkii itse olovansa nainen ns. Valtakunta"taitaa miehekkeellä olla itsellä esim. Psykoosi, hoitoa vaativa sellainen, ei muuten järki ihminen tollasta liirumlaarumia edes viittis toisista keksiä ja itteesä nostaa!
        - seuraaja svusta!

        Anonyymina voi suoltaa mitä vain. No parempi sekin Keino kuin ihmisiä säikytellä ostarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä luulija. Kaikkihan täällä on tuo sama mies:))

        Hmm...Kun on nähnyt yhden on nähnyt ne kaikki. Vain pieniä eroavaisuuksia on,Olipa mistä asianyhteydestä kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin teet tunnistamisesi helpoksi ätmi tällä passiivisaggrella hymiöllä

        oletko sina jo tulossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ätmi mies on taasen kokoyön
        mustamaalannu tpisia ihmisiä ja varsinkin naispuoleisia, välillä leikkii itse olovansa nainen ns. Valtakunta"taitaa miehekkeellä olla itsellä esim. Psykoosi, hoitoa vaativa sellainen, ei muuten järki ihminen tollasta liirumlaarumia edes viittis toisista keksiä ja itteesä nostaa!
        - seuraaja svusta!

        EN HALUAKKAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko sina jo tulossa

        en ole tulossa mihinkaan


    • Anonyymi

      Rikollista on urkkia tietoja toisesta. Mutta sehän ei onneksi ole totta vaan aikansa kuluksi kirjoitettua palstan täytettä.

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä ja itselleen vastailua, että nyt kyllä niin ahristaa, miehellä köyhä elämä niin henkisesti kuin materiaalisesti


      • Anonyymi

        Luuleeko tosiaan, et itse tää sairas kiusaaja saa tollasia summia? Uhrinki täytyy pyytää "ase" apua, jotta saa liikkuu vähä vapaammin, ei tarvis nii paljon pelätä kokoajan, mut oikeesti sairas ihminen kaipaa hoitoa, ei toi avohoito riitä noin vaikeesti harhaiselle ja pakkomielteiselle ihmiselle!


      • Anonyymi

        Sinne ei ole asiaa jos ei ole syytä. Minä saan kaikki tietooni ketkä siellä käy. Samoin terveystiedot. Oikeudessa tavataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne ei ole asiaa jos ei ole syytä. Minä saan kaikki tietooni ketkä siellä käy. Samoin terveystiedot. Oikeudessa tavataan

        Miten sinä muka saat ne tiedoissa kävijät selville?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne ei ole asiaa jos ei ole syytä. Minä saan kaikki tietooni ketkä siellä käy. Samoin terveystiedot. Oikeudessa tavataan

        MITA MINA MUKA OIKEUBESSA TEEN


    • Anonyymi

      Puistattavaa. Rahojen perässä. Rakastuu, jos kuvittelee hyötyvänsä toisesta.

      • Anonyymi

        Hyvin voi kääntää myös toisinpäin.


      • Anonyymi

        KENESTA MUKA


    • Anonyymi

      Mikähän ikävä näissäkin jutuissa on ? Eiks näitä vois siirtää toiselle palstalle ????? Haloo valvoja.....

    • Anonyymi

      No ei sitä velkaa niin paljoa ole. Opintolaina + Jotain pikkujuttuja. Se on kyllä totta ettei omaisuutta ole. Minulle elämässä on tärkeintä muut jutut.

      • Anonyymi

        MINA EN JUHALLE RAHOJANI ANNA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINA EN JUHALLE RAHOJANI ANNA

        Juha, on kärsinyt paljon elämässään,

        voin, hänelle, vain toivoa, unelmien, määrää,

        Nordean osakkkeita, että pärjää paremmin elämässään,

        ja, unelmien pitkää elämää että viimeinkin äärimmäisen kehittynyt aivo, implantti

        kehittyy hänelle,


        ja, kaikkea, hyvää myös hänen omaisilleen, kuten vaurastumista,

        N


    • Anonyymi

      Ikävissään kattelit.

    • Anonyymi

      Tärkein pääoma onkin sellaista, mitä et näe. Koska et halua nähdä.

      • Anonyymi

        EI MILLONKAAN EI SE TUO MULLE PUHELINTAKAAN JOKON OLKOON TUOMATTA


    • Anonyymi

      taotaaan pimeessä pimeenä vai miten se meni

    • Anonyymi

      En ota noihin muuten kantaa, mutta ei se mitään, että sekin tieto on urkittu, kuten kaikki muukin sabotaasi tehty siihen päälle.
      Ajattelin luopua omasta osuudestani, niin saan asiat vähän paremmalle tolalle, uuden alun ja toivottavasti on helpompi unohtaa.

    • Anonyymi

      Maalailija taas mielityössään. Ei ole velkaa ja kaikki on omia. Maksetut ovat.

    • Anonyymi

      Tiedän et toi on tonkinu ja tonkii mun ja muidenkin kaikki asiat, yksityiset. Eikä malta olla pyrskähtelemättä niitä tänne, siten tiedänkin niin paljon. Mutta olen silti sata kertaa onnellisempi, eikä tarvi naamioitua, muuttua muuksi.

      • Anonyymi

        Naamioitumisen mestari kilahti! 🤣


      • Anonyymi

        Mutta lapselliset untamot ei halua myöntää tätä itselleen, sillä kyllä misogyynin on yksi ”naisen” kommentti bongattava heh


    • Anonyymi

      Voi trollia.b Kun et ole sellaisessa työssä et pääset näkemään. Ja positiiviseen luottorekisteriin on vain rajatulla ammattiin kuuluvalla pääsy. Et näe mitään 😁

    • Anonyymi

      Vanha lehmä vaihtaa kuiviin iineksiin ja ?

      • Anonyymi

        Voimia kovasti! Sivusta


    • Anonyymi

      Ei ole ollut velkaa pitkään aikaan. Omistan kaiken mitä tarvitsen.

    • Anonyymi

      Aika jännää miten tiesit ennen omaiseni sairastumista että tämä kuolee ja kaiken lisäksi tiesit hänen kuoleman ennen minua.Täällä ilmoittelit vihjeenä siitä.Oletko murhaaja?

    • Anonyymi

      Verojärjestelyni toimii siis hyvin. 👍

      • Anonyymi

        Työnantajasi siis vähentää verosi ja maksaa sosiaalikulusi palkastasi ja sinä vaan katsot palkkalistaltasi mitä jää jäljelle.


    • Anonyymi

      Kyllä jollain on tylsää.

      • Anonyymi

        Pääsiäinen on ihan helvetin tylsä juhla, samoin joulu. On esikärsimys, kärsimys, välikärsimys ja vielä päälle pitkittynyt odotuskärsimys kun lasketaan päiviä koska taas saa olla normaalisti.

        Pitää vaan kumpanakin syödä iljettäviä perinneruokia, hiljentyä ja noudattaa jotain kamalia perinteitä niinkun väkisin haudoilla käynti ja vastasyntyneiden eläinlapsien syöminen😟

        En hyväksy, että syödään karitsoita ja vasikkaa. Eikö nyt edes jotain normaalia elämää saa nämä elävät einekset viettää, edes parin vuoden verran??

        Murhaajat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsiäinen on ihan helvetin tylsä juhla, samoin joulu. On esikärsimys, kärsimys, välikärsimys ja vielä päälle pitkittynyt odotuskärsimys kun lasketaan päiviä koska taas saa olla normaalisti.

        Pitää vaan kumpanakin syödä iljettäviä perinneruokia, hiljentyä ja noudattaa jotain kamalia perinteitä niinkun väkisin haudoilla käynti ja vastasyntyneiden eläinlapsien syöminen😟

        En hyväksy, että syödään karitsoita ja vasikkaa. Eikö nyt edes jotain normaalia elämää saa nämä elävät einekset viettää, edes parin vuoden verran??

        Murhaajat!

        Raakaa peliä Ranualla.Ensin ne postaa niitä söpöjä karitsojen kuvia ja jopa tiloilla käydään lasten kanssa niitä silittelee ja muutaman tunnin päästä ne karitsat tapetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raakaa peliä Ranualla.Ensin ne postaa niitä söpöjä karitsojen kuvia ja jopa tiloilla käydään lasten kanssa niitä silittelee ja muutaman tunnin päästä ne karitsat tapetaan.

        Just tollasia. Lemmikitkin on kun lasten leluja, korvattavissa eikä mitään väliä niiden elämällä ja tunteilla, pelkkää huvia. Voi vaan kuvitella millasia ovat sitten toisille ihmisillekkin.

        Luin jutun, että kun ihmiset vie lemmikkinsä lopetettavaksi niin 90 % ei jää siihen kuolevan lemmikin viereen, vaan häipyy itsekkäästi.

        Eläinlääkäri vetosi kuolevien lemmikkien puolesta, että olisi hyvä, että siinä kuollessa olisi tuttu ihminen vieressä kun eläin vaistoaa kuolevansa ja pelkää ja vielä enemmän kun jätetään vieraiden ihmisten käsiin.

        En voinut uskoa tuota lukua! Ihmiset on paskaa. Ainakin se 90 %, onneksi en itse kuulu siihen.

        En ikinä voisi hylätä lemmikkiäni noin, ihan hirveä ajatus, saan paniikkikohtauksen jo ajatuksesta, että jättäisin tahallani rakkaan lemmikkini yksin kuolemaan! Lemmikin joka luottaa minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tollasia. Lemmikitkin on kun lasten leluja, korvattavissa eikä mitään väliä niiden elämällä ja tunteilla, pelkkää huvia. Voi vaan kuvitella millasia ovat sitten toisille ihmisillekkin.

        Luin jutun, että kun ihmiset vie lemmikkinsä lopetettavaksi niin 90 % ei jää siihen kuolevan lemmikin viereen, vaan häipyy itsekkäästi.

        Eläinlääkäri vetosi kuolevien lemmikkien puolesta, että olisi hyvä, että siinä kuollessa olisi tuttu ihminen vieressä kun eläin vaistoaa kuolevansa ja pelkää ja vielä enemmän kun jätetään vieraiden ihmisten käsiin.

        En voinut uskoa tuota lukua! Ihmiset on paskaa. Ainakin se 90 %, onneksi en itse kuulu siihen.

        En ikinä voisi hylätä lemmikkiäni noin, ihan hirveä ajatus, saan paniikkikohtauksen jo ajatuksesta, että jättäisin tahallani rakkaan lemmikkini yksin kuolemaan! Lemmikin joka luottaa minuun.

        Toivon sydämeni pohjasta, että nämä ihmiset kuolee yksin omaan kusi ja paskalammikkoonsa eikä kukaan välitä👎👎👎👎👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tollasia. Lemmikitkin on kun lasten leluja, korvattavissa eikä mitään väliä niiden elämällä ja tunteilla, pelkkää huvia. Voi vaan kuvitella millasia ovat sitten toisille ihmisillekkin.

        Luin jutun, että kun ihmiset vie lemmikkinsä lopetettavaksi niin 90 % ei jää siihen kuolevan lemmikin viereen, vaan häipyy itsekkäästi.

        Eläinlääkäri vetosi kuolevien lemmikkien puolesta, että olisi hyvä, että siinä kuollessa olisi tuttu ihminen vieressä kun eläin vaistoaa kuolevansa ja pelkää ja vielä enemmän kun jätetään vieraiden ihmisten käsiin.

        En voinut uskoa tuota lukua! Ihmiset on paskaa. Ainakin se 90 %, onneksi en itse kuulu siihen.

        En ikinä voisi hylätä lemmikkiäni noin, ihan hirveä ajatus, saan paniikkikohtauksen jo ajatuksesta, että jättäisin tahallani rakkaan lemmikkini yksin kuolemaan! Lemmikin joka luottaa minuun.

        Ja AINA kun kuulee että lintu lentää ikkunasn, niin PITÄÄ mennä katsomaan hengittääkö se vielä. Pyörtynyt lintu laitetaan pahvilaatikkoon ja otetaan sisälle kunnes virkoaa, muuten se voi kuolla ihan turhaan jos on kylmä ilma. Kun lintu alkaa rapistella pahvilaatikossa, niin hetki vielä odotellaan, esim 20 minuuttia ja kun se on rauhoittunut niin tarkastetaan roikkuuko siipi tai tuleeko verta jossei, niin päästetään ulos maantasalla, ei parvelleelta. Pahvilaatikkoon voi myös laittaa pienen vesikupin hetkeksi, linnunkin kurkku kuivaa kun se pelästyy ja juominen rauhoittaa.

        Vahingoittunut lintu toimitetaan eläin pelastusyksikköön.

        Opettakaa lapsenne rakastamaan elämää eikä vaan itseään, niin heistä tulee onnellisempia ja heitä joku joskus myös pystyy rakastamaan.

        Kukaan ei oikeasti rakasta itsekästä paskiaista, niin se vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tollasia. Lemmikitkin on kun lasten leluja, korvattavissa eikä mitään väliä niiden elämällä ja tunteilla, pelkkää huvia. Voi vaan kuvitella millasia ovat sitten toisille ihmisillekkin.

        Luin jutun, että kun ihmiset vie lemmikkinsä lopetettavaksi niin 90 % ei jää siihen kuolevan lemmikin viereen, vaan häipyy itsekkäästi.

        Eläinlääkäri vetosi kuolevien lemmikkien puolesta, että olisi hyvä, että siinä kuollessa olisi tuttu ihminen vieressä kun eläin vaistoaa kuolevansa ja pelkää ja vielä enemmän kun jätetään vieraiden ihmisten käsiin.

        En voinut uskoa tuota lukua! Ihmiset on paskaa. Ainakin se 90 %, onneksi en itse kuulu siihen.

        En ikinä voisi hylätä lemmikkiäni noin, ihan hirveä ajatus, saan paniikkikohtauksen jo ajatuksesta, että jättäisin tahallani rakkaan lemmikkini yksin kuolemaan! Lemmikin joka luottaa minuun.

        Luottaa? Ei sulla ole käsitystäkään ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottaa? Ei sulla ole käsitystäkään ihmisestä.

        Minun lemmikit on kyllä minuun luottaneet oikein kovasti. Aina, kun ne ovat olleet hämmentyneitä, niin katsovat silmiin kuin vastausta odottaen. Tai hädän hetkellä tulleet heti minun luo. Tai olleet kärsivällisiä ja kilttejä vaikkeivat heti ole saaneet mitä haluavat tai tarvivat. Tai olen voinut koskea ja nostella niitä ihan kuinka vaan. Tai kun on ollut eripuraa ilmassa, niin ovat viime kädessä ymmärtäneet etten halua pahaa tai tee kiusaa. Se on luottamusta.

        Ihmiset jotka pitävät eläimiä tyhminä tai itseään alempina eivätkä ole valmiita panostamaan suhteeseen eläimen ystävänä eivät koskaan saa niihin hyvää suhdetta. Eläimet ovat ystäviä.

        https://youtu.be/B-3Nn-c_CqE?si=stziAXan_qEjszvL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun lemmikit on kyllä minuun luottaneet oikein kovasti. Aina, kun ne ovat olleet hämmentyneitä, niin katsovat silmiin kuin vastausta odottaen. Tai hädän hetkellä tulleet heti minun luo. Tai olleet kärsivällisiä ja kilttejä vaikkeivat heti ole saaneet mitä haluavat tai tarvivat. Tai olen voinut koskea ja nostella niitä ihan kuinka vaan. Tai kun on ollut eripuraa ilmassa, niin ovat viime kädessä ymmärtäneet etten halua pahaa tai tee kiusaa. Se on luottamusta.

        Ihmiset jotka pitävät eläimiä tyhminä tai itseään alempina eivätkä ole valmiita panostamaan suhteeseen eläimen ystävänä eivät koskaan saa niihin hyvää suhdetta. Eläimet ovat ystäviä.

        https://youtu.be/B-3Nn-c_CqE?si=stziAXan_qEjszvL

        Säälittävä ja aliarvioiva olet. Sen näkee kaikesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä ja aliarvioiva olet. Sen näkee kaikesta

        Ai jaa, sinä taas näet kaiken näköistä miehen puuduttavan monologin keskellä, hieno juttu, kaikki järjestyy kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon sydämeni pohjasta, että nämä ihmiset kuolee yksin omaan kusi ja paskalammikkoonsa eikä kukaan välitä👎👎👎👎👎

        Oletko mies menettänyt yhteyden moniin ihmisiin vuosien varrella? Kumma homma o👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä ja aliarvioiva olet. Sen näkee kaikesta

        Pidä vaan jumaluuskompleksisi, mutta pliis pysy kaukana kaikesta muusta elävästä paitsi itsesi kaltaisista itsekkäistä saastoista.

        Et ole ihminen. Ihmisellä on tietoisuus ja moraali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies menettänyt yhteyden moniin ihmisiin vuosien varrella? Kumma homma o👍

        Menetys ei ole minun, Terrierinainen.


    • Anonyymi

      Joo joo..omatpa on velat ja tulot, ihan hyvin menee.

      Musta ainoa syy puuttua jonkun raha-asioihin on tarjous auttaa veloissa. Maksatko mies mun osamaksuluotot?

      Varmaan heti olisin terveempi ja laihempi kun varaa syödä muutakin kun mikropitsoja ja euron keksejä🥺😆

      • Anonyymi

        Työkkärin täti siellä miettii mihin kiristäisi töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkkärin täti siellä miettii mihin kiristäisi töihin.

        Onko sinun ymmärrys infrasta todella tällainen mitä yrität miesaloittajalle viisastella aamuyön hermoromahduksen keskellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun ymmärrys infrasta todella tällainen mitä yrität miesaloittajalle viisastella aamuyön hermoromahduksen keskellä?

        😆😆😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkkärin täti siellä miettii mihin kiristäisi töihin.

        Empä. Kyllä olen sitä mieltä, että työn kuuluu olla kannattavaa myös pienipalkkaisille eikä pelkästään johtoportaalle ja uskon vakaasti 6 tuntiseen työpäivään.

        Älkää ostako halpamaiden tusinatuotteita itsekkään, jos haluatte tänne työpaikkoja. Ostakaa mieluummin toisiltanne vanhaa ja hyvälaatuista käytettyä vaatetta ja muuta tavaraa, sitä kyllä riittää valtavat määrät.

        Ostolakko?🤣


      • Anonyymi

        ETSIKOON ITSELLEEN VELKOJEN MAKSAJAN VAIKKA INDOKIINASTA MINA EN SEN VELKOJA MAKSA


    • Anonyymi

      Tarkotat varmaan luottotiedot?

      • Anonyymi

        Miten seksuaalirikoksiin toistuvasti sortuvien luottotietoihin suhtaudutaan? Riittäkö se, että ukkeli on lastentarhassa töissä? Entä mitä tulee lasten kanssa työskenteleviin koodaajiin, jotka ovat jo aiemmin saaneet syytteen seksuaalirikoksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten seksuaalirikoksiin toistuvasti sortuvien luottotietoihin suhtaudutaan? Riittäkö se, että ukkeli on lastentarhassa töissä? Entä mitä tulee lasten kanssa työskenteleviin koodaajiin, jotka ovat jo aiemmin saaneet syytteen seksuaalirikoksista?

        Lastentarhoissa on melko huonot palkat. Ei semmoisilla palkoilla makseta mitään velkoja. Lisäksi lastentarhoissa sairastuu usein joten joutuu useasti olemaan pois töistä.


      • Anonyymi

        Tai joku tittelinkipeä luuseri leikkimässä konstaapelia ja tulkkaamasaa samaisen äijän tekstejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten seksuaalirikoksiin toistuvasti sortuvien luottotietoihin suhtaudutaan? Riittäkö se, että ukkeli on lastentarhassa töissä? Entä mitä tulee lasten kanssa työskenteleviin koodaajiin, jotka ovat jo aiemmin saaneet syytteen seksuaalirikoksista?

        sita paremmalla syyllä tule nytten kaymaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai joku tittelinkipeä luuseri leikkimässä konstaapelia ja tulkkaamasaa samaisen äijän tekstejä

        TUO JO SITA TUPAKKAA


    • Anonyymi

      Ettehän ota todesta ihan kaikkea shaibaa, mitä joku trolli tänne päättää puskea.

      Eräillä syrjäytyneillä ja elämässään epäonnistuneilla nisteillä on ollut tapana valehdella ties mistä salakuuntelulaitteista/vakoilevista keittiövempaimista ym. jo yli 20 vuotta ihan siinä mielessä, että he ovat saaneet näillä jutuillaan ihmisiä kasaan.

      • Anonyymi

        Monilla ei ole mitään hajua miten huonot palkat on pikkulasten kanssa työtä tekevillä.


      • Anonyymi

        Miten joku lähinnä naisia ja lapsia stalkkaava äijä olisi onnistunut saamaan skitsotiloissaan aikaan jotain mittavaa polemiikkia, jos se ei käy muualla kuin netissä ruikuttamassa ja kirjoittelemassa esimerkiksi virkavallalle? En saanut kerronnasta kiinni nyt lainkaan


    • Anonyymi

      Katsoit väärät tiedot sitten :)

    • Anonyymi

      Katsoit minun taloustiedot? En ole mikään firma, jonka kaikki taloustiedot on nähtävissä yhtään missään.

      • Anonyymi

        Mies katsoi myös sinun terveys_tiedot sekä ajatus_tiedot, kuulostaako tutulta miesaloittaja, joka nillittää omiin aloituksiin?


    • Anonyymi

      Eläkää satanan rikolliset varojenne mukaan. Ei oteta velkaa jos ei ole rahaa niitä velkaa takaisin maksaa. Ja muutenkin velanottaminen on tyhmää.💩

      • Anonyymi

        Ei se aina ole tyhmää. Pitää vaan olla realistinen käsitys siitä miten sen lainan maksaa pois. Jos haluat joskus rikastua niin pitää ottaa myös riskejä. Rikastumisen tarkoitus ei ole ostaa linnoja tai audeja tai muuta esiteltävää naapureille vaan taloudellinen vapaus. Palkkatyöllä ei rikastu kuin 1% kovapalkkaisista. On otettava lainaa, ostettava halvalla ja sitten myytävä kalliilla. Sitten maksat lainat pois ja vedät voitot välistä. Toki lainojen maksuun on oltava palkkatöissä ainakin aluksi sen oston ja myynnin välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se aina ole tyhmää. Pitää vaan olla realistinen käsitys siitä miten sen lainan maksaa pois. Jos haluat joskus rikastua niin pitää ottaa myös riskejä. Rikastumisen tarkoitus ei ole ostaa linnoja tai audeja tai muuta esiteltävää naapureille vaan taloudellinen vapaus. Palkkatyöllä ei rikastu kuin 1% kovapalkkaisista. On otettava lainaa, ostettava halvalla ja sitten myytävä kalliilla. Sitten maksat lainat pois ja vedät voitot välistä. Toki lainojen maksuun on oltava palkkatöissä ainakin aluksi sen oston ja myynnin välissä.

        No en halua rikastua. Se se vasta tyhmää onkin. Jos olisin tahtonut,olisin sitä jo. 👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en halua rikastua. Se se vasta tyhmää onkin. Jos olisin tahtonut,olisin sitä jo. 👎💩

        Näytän teille rahanahneille. Pitäkää halvat arvonne.👎👎👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en halua rikastua. Se se vasta tyhmää onkin. Jos olisin tahtonut,olisin sitä jo. 👎💩

        Ei kaikki pysty. Siksi sinä raadat eläkeikään asti raskaassa palkkatyössä ja joku toinen ei. Ei sinun tarvitse sitä tehdä, mutta et sinä voi sitä lainanottajaa sanoa tyhmäksikään. Tyhmä on se joka ei maksa lainojaan takaisin, ei se joka niitä ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytän teille rahanahneille. Pitäkää halvat arvonne.👎👎👎💩

        Ei rahan hankkiminen ole ahneutta. Se on itsestä ja läheisistä huolehtimista. Ei se sinun sossun luukulla roikkuminenkaan sinusta mitään sen arvokkaampaa tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki pysty. Siksi sinä raadat eläkeikään asti raskaassa palkkatyössä ja joku toinen ei. Ei sinun tarvitse sitä tehdä, mutta et sinä voi sitä lainanottajaa sanoa tyhmäksikään. Tyhmä on se joka ei maksa lainojaan takaisin, ei se joka niitä ottaa.

        Äläpäs . Kauneudella voi tekemättä mitään ratsastaa. Enpä ole sitä korttia käyttänyt. Ehkäpä mielestäsi raadan tyhjänpäiväisessä palkkatyössä. Minulle se ei ole raatamista,enkä hae sillä tadoudellista hyvää. Tahdon palvella,raha on siinä pelkkä välttämättömyys. Kaikki ei ajattele omaa etya ja boonuksia👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs . Kauneudella voi tekemättä mitään ratsastaa. Enpä ole sitä korttia käyttänyt. Ehkäpä mielestäsi raadan tyhjänpäiväisessä palkkatyössä. Minulle se ei ole raatamista,enkä hae sillä tadoudellista hyvää. Tahdon palvella,raha on siinä pelkkä välttämättömyys. Kaikki ei ajattele omaa etya ja boonuksia👎💩

        Raha on minulle välttämätön pakko. En palvo rahaa enkä siten sitä haali. Jopa halveksin rahanpalvojia ja etoo tuollaiset. Mutta pitäkää toki arvonne👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rahan hankkiminen ole ahneutta. Se on itsestä ja läheisistä huolehtimista. Ei se sinun sossun luukulla roikkuminenkaan sinusta mitään sen arvokkaampaa tee.

        Enpä ole eläissäni sossunkaan luukulla roikkunut. Ihan olen työlläni elantoni ansainnut. Mutta en ole ahne. Minulle riittää että välttämättömät perus tarpeet ,ns pakolliset,on jees. Kaikki sen ylimenevä on turhaa.itsekkyyttä ja omahyväisyyttä. Jopa muilta pois. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole eläissäni sossunkaan luukulla roikkunut. Ihan olen työlläni elantoni ansainnut. Mutta en ole ahne. Minulle riittää että välttämättömät perus tarpeet ,ns pakolliset,on jees. Kaikki sen ylimenevä on turhaa.itsekkyyttä ja omahyväisyyttä. Jopa muilta pois. 💩

        Älä jippiäinen mulle tule rahanahneena viisasteleen. Pyyhin ahneudellasi ns perseeni👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jippiäinen mulle tule rahanahneena viisasteleen. Pyyhin ahneudellasi ns perseeni👎💩

        Onko sulla mies ollut rankka yö? Ihan tekstitykityksestä päättelin, onneksi edes yksisarvinen on pitänyt seuraa🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla mies ollut rankka yö? Ihan tekstitykityksestä päättelin, onneksi edes yksisarvinen on pitänyt seuraa🤭

        PILLUA SE KYLLÄ TARVITSEE MUTTA EN SUOSTUNUT LISAKSI SE MEINASI HAASTAA MINUT OIKEYTEEN MUTTA EN MUISTA MIKSI AIVAN SAMA


    • Anonyymi

      Aloittaja, tee palvelus yhteiskunnalle ja tapa itsesi.

      • Anonyymi

        Kaikki kannattaa tätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kannattaa tätä

        Sinäkin olet nykyään liittynyt ätmihuntereiden joukkoon? Häviäjien tiimi onkin aika apaattinen näky pikku visiirinsä kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet nykyään liittynyt ätmihuntereiden joukkoon? Häviäjien tiimi onkin aika apaattinen näky pikku visiirinsä kanssa

        Ja tämän voi tallentaa myös sinne pikku leikepöytäselleen, mullakin on laskutikku, niin minulla täytyy olla myös tilitoimisto tällä logiikalla


    • Anonyymi

      Tosiaan. Viimeiset kaksi vuotta on ottanut koville monesta syystä. Onneksi tilanne helpottaa ja kesän jälkeen harmillinen maksuhäiriömerkintä poistuu. Omaisuus on enemmän kuin velat ja lapsilleni pystyn varmistamaan mukavan elämän.
      Olen aina elättänyt itseni, enkä pyydä tai tarvitse keneltäkään yhtään mitään. Se olisi nöyryyttävää.

      • Anonyymi

        Voi, voi elämästä pitää nauttia joka päivä koskaan et voi tietää milloin noutaja tulee jopa niille lapsille. Toivon että olen kasvattanut lapset ymmärtämään tämän ja olla odottamatta milloin minä keikahdan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi elämästä pitää nauttia joka päivä koskaan et voi tietää milloin noutaja tulee jopa niille lapsille. Toivon että olen kasvattanut lapset ymmärtämään tämän ja olla odottamatta milloin minä keikahdan.

        Lapset on opetettu säästäväisiksi pienestä pitäen. He ymmärtävät työn merkityksen myös. Tietävät saavansa joskus perintöä, mutta se on sitten pelkkää ekstraa. Kenenkään varaan ei ns lasketa mitään eikä kenenkään poismenoa odoteta tai toivota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi elämästä pitää nauttia joka päivä koskaan et voi tietää milloin noutaja tulee jopa niille lapsille. Toivon että olen kasvattanut lapset ymmärtämään tämän ja olla odottamatta milloin minä keikahdan.

        Mille lapsille?


      • Anonyymi

        minulla ei ole perhettä


    • Anonyymi

      Näin on ja välillä mänöö ihan toisinpäin lähtöjärjestys.

      • Anonyymi

        Se menee miten menee joten turha miettiä mitään tulevaa liikaa elää tässä ja nyt ja opettaa sen omille jälkeläisille.Sotakin voi tulla ja viedä sun haalimat omaisuutes "PUFF,VAAN!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se menee miten menee joten turha miettiä mitään tulevaa liikaa elää tässä ja nyt ja opettaa sen omille jälkeläisille.Sotakin voi tulla ja viedä sun haalimat omaisuutes "PUFF,VAAN!"

        Voivhertqn jumala miten vastuuton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivhertqn jumala miten vastuuton

        Niin pysy kaukana.


    • Anonyymi

      Miksi sä kirjoitat näin ihmiselle joka elää tyhjiössä, ihmiselle jota ei ole

      • Anonyymi

        Voisit mies kyllä pakata itses vaikka ruattinlaivalle huutelemasta hönöihin avauksiisi


    • Anonyymi

      Liittyen mihin tahansa

    • Anonyymi

      Kaikenlaisia ääliöitä.
      Pidä huoli vain itses asioista.

    • Anonyymi

      Niin mikä ongelma? Etkö sä nyt löytänyt tarpeeksi rikkaan ja kriteerit täyttävän jo.

    • Anonyymi

      Niin on.

      Mutta ei ne kyllä nuita ole.

      Talous- mitään

    • Anonyymi

      Ole hyvä!

    • Anonyymi

      "Katsoin nainen sinun taloustiedot?
      Näyttää ikävältä, paljon velkaa, vähän omaisuutta ja tuloja?"

      Niinpä. Siksi en otakaa sinua juoppoa luuseria taakakseni, kustannuksellani loisimaan.

    • Anonyymi

      Omaisuuden määrä kasvaa joka ainoa kuukausi kun maksan velkaa pois. Sellaista se on, pitkäjänteistä hommaa.

    • Anonyymi

      Ei ole katsomista.

    • Anonyymi

      Unelmahäissäkin 2 velkaista jättää hääjuhlien laskun maksamatta. Toinen varaton ja toinen ulosotossa . Paluu arkeen edessä ja portissa kosintakirjeitä perinnästä. No saapahan hetken olla turha julkkis.

    • Anonyymi

      No mitä ne sulle kuuluu. Mulla on oma talous. Enkä edes aio asumaan kenenkään kanssa. Meinasitko hyötyä minusta. Kyllä se on toistepäin että miehet maksaa naisille.

    • Anonyymi

      Aloittaja olet täysi luuser -iakka ,mene helvettiin se on sun paikkas

      • Anonyymi

        Miksi pyrit mies vierittämään aloituksistasi jonkun naisen niskaan silloinkin joku ”tärkeä” populisti ei sitä tajua tehdä?


    • Anonyymi

      Minä deittailenkin vain Sugarmameja nykyään, mun rakkaus ei ole ilmaista kenellekään.
      Näin ei tarvi muuta työtä tehdäkään kuin käydä hoitelemassa vällyjen alla heitä. Ja jos joku herkeää maksamasta ,jäävät ainakin mun jortikkaa vaille ja seuraava maksaja saa sitä sitten pidellä hennoilla tai ronskimmillakin käsillä.
      Yhteiskunta painukoon hevonkuuseen,heiltä en tarvitse enää milloinkaan mitään. Mitään veroja en sinne kyllä maksakaan.

      On ollut jopa ulkomaisiakin naisia maksamassa mun kulujani,ja aivan uudella autolla ajelen ja uudehkossa aasunnossa aina asunut ja vain hyviä ruokia syönyt sekä matkustellut sopivin väliajoin milloin missäkin.

      Suosittelen myös muille jos vähänkin näköä ja kokoa riittää.

      Mutta nämä suhteen ehdot pitää tehdä selväksi jo heti alussa jotta ei jää epäselväksi sitten eka illan jälkeen.
      Sorry siitä köyhät hyvännäköiset naiset,elämä vaan pyörii nykyisin yhä enemmän ja enemmän kapitalistirahatalouden ympärillä ,ei ollu mun valinta se mutta pärjätä siinä jotenkin täytyy ja mahd. vähällä työnteolla ja muilla rasitteilla kuten esim tuo verojenmaksu.

      Life is good kun sen oikein oivaltaa.

      • Anonyymi

        Sanoo tprre3n!


    • Anonyymi

      Siitä puhetta mistä ei ole mitään tietoa. Haaskat orrellaan..

    • Anonyymi

      Tuskinpa muut hoitavat talousasiansa yhtä huonosti kuin sinä

    • Anonyymi

      Mihin valtioon jätit näppisi jäljen?😅

      • Anonyymi

        Niin se on sekunninkin turha uteliaisuus mikä voi pilata loppuelämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on sekunninkin turha uteliaisuus mikä voi pilata loppuelämän

        Tallenna tää turvenuija


    • Anonyymi

      no mutta nehän oli teidän omat. jokainen teko kostetaan.

    • Anonyymi

      jokaiselle mahdollista joten tehdään teillekin. toivottavasti olette kaiken karmeutennr itse, helppoina jos poltatte talonne itse ja ehkä jotain korvausjuttuja ja kamalaa sitä samaa mitä teitte. tehdään samat jutut teille. joka juttu kostetaan ja vielä teidän pennuille. tuetaan muita mutta teidän pennut, tehdään heille sama.

      • Anonyymi

        En ole vissiin sysipaska ja järkeä vailla oleva ”ihminen” kun mies en tunnista itseäni näistä öyhötyksistä, tsek


    • Anonyymi

      tiedä että viha on forever ja odotetaan vaan paikkaa iskeä kunnolla ja tehdä pahaa. "hakataan takaisin porukkaanne joka kohdassa". nehän ajaa autoa ja löytyy pentuja ja käyvät töissä? päästään hakkaamaan ja "pommitetaan ja vainotaan". kauanko kestää että.....?

      • Anonyymi

        Pelaa mies GTA:ta vähemmän, nuku edes yksi yö pääsi selväksi ns ja katso sitten miltä pommitukset sun muut näyttää. Sivusta


    • Anonyymi

      se pääjehu on oikein kunnolla "hakkausten kohteena". toivottavasti päästään hakkaamaan ja tuhoamaan joka kerrasta. saadaan tuhota ja hakata. polttakaa talonne ja kaikki muu ❣️kostan aina kun mahdollista ja maailman ääriin.

      • Anonyymi

        Minua jännittää nämä erittäin realistiset ja kohdennetut uhkaukseksi mies, meni yöunetkin


    • Anonyymi

      mistä nuuskit tiedot. mites sun tiedot.

    • Anonyymi

      ymmärrätkö minä saan hakea töitä ja vaihtaa paikkaa, ja tehdä lisätöitä. minun ei tarvitse miettiä saanko annettua teille energiaa tai olenko kelpaava tai noudattaa teidän käskyjä. ymmärrätkö? minun ei tarvitse miettiä jos ostan miten se vaikuttaa teihin. ymmärrätkö? minun ei tarvitse miettiä saako joku patemlinnsijoiterrua, tehtyä, laina hakemuksia, laatia yleisesti exceleitä tai pelätä että saatte tietoonne asioita ja käytätte niitä vastaan, minä saan tienata ja elää lain mukaan kuten tahdon. ymmärrätkö minä en ole teidän omaisuutta tai orjanne. minä en teihin kuulu ha jos koju hakkaa tai varastaa, saan siitä kertoa ja sanoa että se on väärin. minulla on oikeus rikastua ja käyttää ammattitaitoani ja tehdä vaikka businesstä. ymmärrätkö minä olen vapaa teistä eikä minun tarvitse elää missään rajoissa. meneekö jakeluun? olette kuvottavaa sakkia. eikä minun tarvitse maata ja miettiä että jos elän niin olen itsekäs, tai jos teen töitä niin olen ruma ja raha-ahne paska. minun ei tarvitse luopua mistään jotta saan elää omassa tietousuudessa. ymmärrätkö? minä en kuulu teihin. minulla saa olla työaika ja vapaa aika. ne eivät kuulu teille. jos ehdot ja tavat ei kelpaa, niihin tehdään muutoksia, ja ne jututkaan ei kuulu teille. psykopaateille.

    • Anonyymi

      minä saatana saan tienata ja, saada, rahaa rehellisesti ilman että te tuutte hakkaamaan. meneekö jakeluun? minä saatana saan vaikka tienata enemmän jos se lähtee itsestä ilman että tittre hakkaamaan tai määrittämään rajoja. meneekö vittu jakeluun?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys


    • Anonyymi

      Yllättyitköö? Oliiiko ttasee kunnossa?

      • Anonyymi

        olen


    • Anonyymi

      Kokeile Wolt sovellusta ja saat kolme kertaa(kolme ensimmäistä tilausta )5€ alennuksen tällä koodilla ZVR9NA8 eli hyödyt yhteensä 15€. Woltilla pystyy tilaamaan myös k kaupoista ja Wolt marketista niissä kaupungeissa,joissa on Wolt market. ,☕🐇🍕🍔🐰Mukavaa päivää🐰🍔🍕🐇☕🧺♥️🍔🍕

    • Anonyymi

      on minulla rahaa ja muuta en kerro

    • Anonyymi

      Monia asia selvästi huolettaa

    • Anonyymi

      Järkyttävää kun luin noita kommentteja. Huumorimielessä varmaan vetäisit tuon keskustelun aloituksen, No saahan ihmiset avautumaan näinkin. Lähes kaikki kommentit olivat nuorilta opiskelijoilta joilla ei tosiaankaan ole varaa, jos ei ole syntynyt "kultalusikka" suussa. Jos olet tosissasi ja huolissasi ystävästäsi, rakastetustasi jolla menee huonosti, jätä hänet. Etsit sopivan varakkuuden omaavan henkilön ja se on siinä. Toinen juttu on, kelpaatko vaatimustesi kanssa. P.A. aloitettiin aikoinaan, nyt on talot, autot, mökit, lapset ja lapsenlapset, ulkomaan matkat mutta se onni ei yksistään tule niistä. Varallisuutta on; riittävät eläkkeet yms. Hyvin voi mennä mutta ei kuitenkaan. Raha ja mammona ei onnellisuutta ja terveyttä tuo. Tsemppiä kaikille opiskelijoille; jokainen meistä oman itsensä herra, niin makaat kun petaat. Jokainen on oman onnensa seppä. Taisi tulla nyt liikaa fraaseja mutta ei se mitään.

      • Anonyymi

        haista sinakin paska eiko sinullakaan ole enaan muuta kirjoitettavaa minusta kuule minulla on nyt tupakkaa


      • Anonyymi

        minulla ei ole lapsia eika tule


      • Anonyymi

        Vttu miten naurettava kommentti. Kukaan ei vastaa tosissaan eikä oleta aloittajan olevan tosissaan vaan porukka on PITKÄSTYNYTTÄ. Vastailevat jotain paremman tekemisen puutteessa. Sivusta vaan


    • Anonyymi

      ON MINULLA RAHAA

      • Anonyymi

        On minullakin nyt kun sain sugardaddyn ja vielä itseäni huomattavasti nuoremman.Nytkin näpyttelen hänen ostamastaan uudesta älykännykästä ,hänen ostaman keittiönpöydän äärestä.Oi,elämä on kivaa kun on ulkonäköä.
        Suku ihmettelee miten minulla on varaa vaikka olen vakavasti ollut sairaana ja niihin laskuihin työttömänä pitää tietenkin satsata sekä lääkkeet,kalliit lääkkeet.Ihana elämäni mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minullakin nyt kun sain sugardaddyn ja vielä itseäni huomattavasti nuoremman.Nytkin näpyttelen hänen ostamastaan uudesta älykännykästä ,hänen ostaman keittiönpöydän äärestä.Oi,elämä on kivaa kun on ulkonäköä.
        Suku ihmettelee miten minulla on varaa vaikka olen vakavasti ollut sairaana ja niihin laskuihin työttömänä pitää tietenkin satsata sekä lääkkeet,kalliit lääkkeet.Ihana elämäni mun.

        Unohtui😘🥰😍💕💘💝💖💗💓💞❤️🖤🤍🩶💙💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui😘🥰😍💕💘💝💖💗💓💞❤️🖤🤍🩶💙💋

        Rakkain, minun oma honey puppelini...teen töitä niskalimassa että saan sinun pyllyä hoonata.Tottakait minä sinuun satsaan Oi minun liekkini Millon nähdään ,ehkä en nyt pyöräile tällaisella ilmalla mutta ehkä käyn tänään kaupassa...Haluan nähdä sinun liekehtivät hiuksesi ja ihanat suklaiset silmäsi ja ehkä yöllä sitten sen kolmannen suklaisen taas.nukutaan kulta hyvin päikkärit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkain, minun oma honey puppelini...teen töitä niskalimassa että saan sinun pyllyä hoonata.Tottakait minä sinuun satsaan Oi minun liekkini Millon nähdään ,ehkä en nyt pyöräile tällaisella ilmalla mutta ehkä käyn tänään kaupassa...Haluan nähdä sinun liekehtivät hiuksesi ja ihanat suklaiset silmäsi ja ehkä yöllä sitten sen kolmannen suklaisen taas.nukutaan kulta hyvin päikkärit.

        Jatkuu.koita levätä rakas ja syödä hyvin...tervehdy.olen ikuisesti tukenasi...😍😘❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi

        NIIN ON JA SEKIN JOSTAKIN SYYSTA LEIKKII RYTIKOYHÄÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NIIN ON JA SEKIN JOSTAKIN SYYSTA LEIKKII RYTIKOYHÄÄ

        EI HALUA KENELLEKKÄÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI HALUA KENELLEKKÄÄN

        JUHASTA EI OTA KUKAAN SELVÄÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minullakin nyt kun sain sugardaddyn ja vielä itseäni huomattavasti nuoremman.Nytkin näpyttelen hänen ostamastaan uudesta älykännykästä ,hänen ostaman keittiönpöydän äärestä.Oi,elämä on kivaa kun on ulkonäköä.
        Suku ihmettelee miten minulla on varaa vaikka olen vakavasti ollut sairaana ja niihin laskuihin työttömänä pitää tietenkin satsata sekä lääkkeet,kalliit lääkkeet.Ihana elämäni mun.

        sitten sinun kannattaa levata ja parantua


    • Anonyymi

      Tämäkin oli taas sitä kuinka x tyyppi haluaa korostaa omaa varakkuuttaan.

      • Anonyymi

        Alentamalla muita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alentamalla muita

        ei ole eika tule


    • Anonyymi

      Köyhä mutta ei sentään rosvo

      • Anonyymi

        mika rosvo mina muka olen


    • Anonyymi

      Mulla on teille ehdotus: avioehto. Ei ole kallis ja samaan syssyyn keskinäinen testamentti tai testamentti. Näin pääset noista huolista.

      • Anonyymi

        Tiedätkö. Ei käy.


    • Anonyymi

      on mulla tuloja mutta summia en kerro sinullekkaan voin vaan nyt sanoa etta koyhat kyykkyyn

      • Anonyymi

        sanoin ja se pitaa myös paikkaansa


    • Anonyymi

      Ei ole velkaa vain tuloja.

      • Anonyymi

        Kyllä onn


    • Anonyymi

      Vaikka eipä tuolla enää väliä tulee sitä ihan riittävästi ei tarvi miettiä muut asiat mielessä...

      • Anonyymi

        Mitkä asiat?


    • Anonyymi

      Kukas kylän pöperö Maija on esiintynyt kyseisen ihmisen ololla kun on saanut tiedot selville, onko identiteetti rikos? Täh, häh,. Ja jos puoliso niin joka utsii niin eiköhän tuo velallisuys ja varakkuus olisi tiedossa.. Mieti tätä

    • Anonyymi

      Meinaako tämä ap jotenkin päättää naisen päiviltä ja katsoo mitä hän saisi, vai mikä tässä on nyt ajatus?

      Suhde jos on teillä, se on jo pilalla jos ette pysty näistä keskustelemaan vaan pitää väijyä toisia.

    • Anonyymi

      Aika monella on paljon velkaa, jos on ostettu asumus itselle.

    • Anonyymi

      Kyllä suurimmat vellalliset on raharikkaimmat. Järkyttäviä ne velan määrät😳Minulla ei ole velkaa pätkääkään,ei ole koskaan ollut,enkä koskaan tule ottamaan,vaikka sitä tyrkytetään tuutista jos toisesta.👎💩

      • Anonyymi

        Minulla on ystäviä joilla on velkaa. Jatkuvasti on peeaa ja minä jopa heille raflassa tarjoon kun ei heillä kolme kertaa enenmmän tienaavilla rahaa ole maksaa omia juotaviaan. Olenko tyhmä? En. Olen empaattinen . Yks viiskymppiä sinne tänne. En siihen kuole👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ystäviä joilla on velkaa. Jatkuvasti on peeaa ja minä jopa heille raflassa tarjoon kun ei heillä kolme kertaa enenmmän tienaavilla rahaa ole maksaa omia juotaviaan. Olenko tyhmä? En. Olen empaattinen . Yks viiskymppiä sinne tänne. En siihen kuole👎💩

        Ei he minua hyväksi käytä vaan minä itse menen kun näen ettei mitään osta ja tarjoon. En koe sen minulta pois olevan. Nämä varakkaammat velalliset on aina peeaa ja minä en koskaan. Voin lähtä milloin ja minne vaan eikä tarvii pähkäillä onko minulla tuohon varaa. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei he minua hyväksi käytä vaan minä itse menen kun näen ettei mitään osta ja tarjoon. En koe sen minulta pois olevan. Nämä varakkaammat velalliset on aina peeaa ja minä en koskaan. Voin lähtä milloin ja minne vaan eikä tarvii pähkäillä onko minulla tuohon varaa. 💩

        Olen myös heiltä paljon saanut. Ihania kuteita kun ei kiinnosta shoppailla. Saman tyylisiä kun ollaan ja heillä piniksi jäänetä.👍💩


    • Anonyymi

      Ei mulla paljoa velkaa oo mutta viimeaikoina taloustiedot on muuten näyttänyt huonolta, johtuen testing testing. Mun omaisuuskin on mitä on mutta rakkautta minä tänne oon tullu etsimään, tänne maapallolle.

      • Anonyymi

        Rakkaus on ihmisessä itsessä. Se milloin ihminen keskittyy tollaisiin asioihin elämässään on ihmisen itsensä tiedossa ja päätettävissä.


    • Anonyymi

      Et sinä niitä mistään nää. Ihme kalastelua. 😂 Hanki elämä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti nainen on vielä nuori niin ehtii ja sinulla jo toinen jalka haudassa. 🤣

    • Anonyymi

      Minun tärkeimmät taloustiedot ovat kehossani etkä sinä saa niitä tutkia.

    • Anonyymi

      Velat on maksettu jo vuosia sitten. Katsoit naapurin tiedot.

    • Anonyymi

      Raha on vaan rahaa. Pissipäisyys pissiä päässä. Sitähän näyttää löytyvän ap:lta. Stalkkeri.

    • Anonyymi

      Velka, omaisuus, tulot?? Entäs säästöt?

    • Ikävältähän tässä elämä näyttää kun on yksinään.

      Tuloja ei ole paljon se on totta,
      mutta riittävästi siltikin että tuun toimeen omillani pääasiassa.
      Omaisuutta on mitä on ja se mitä tulee olemaan,
      se ei kuulu ulkopuolisille ...

      Veloista jäin miettimään mitä velkaa tarkoitatkaan..
      Rahallista velkaa ei ole kuin läheisille,
      eli voi sanoa et olen velaton.

      Eli vaikka rahallisesti ei tuloja, velkoja taikka rikas,
      olen silti muulla tavoin velaton ja sitten maailman rikkain kunhan vierellä on rakas.

      Elämäni olen velkaa jollekin. ♥️

    • Anonyymi

      Minäkin katson niitä joka kuukausi ja toivon lottovoittoa...

      • Anonyymi

        Mitä sä pidät lottovoittona? Miksi sä toimit noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä pidät lottovoittona? Miksi sä toimit noin?

        Täysosumaa tietysti, siksihän sitä lototaan


    • Anonyymi

      Näyttää ikävältä, paljon velkaa, vähän omaisuutta ja tuloja?

      :))) Only fans tuo

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe