Kuraläpät takaisin

Anonyymi-ap

Ei nastoja enempää tuulilasiini. Vähemmän kuraa suolaa ilmassa.

38

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ne mitään nastoja ole, vaan pieniä kiviä.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Ne tarrautuvat herkemmin kitkarenkaiden lamellien väleihin ja sinkoutuvat sieltä minne sattuu.


      • Anonyymi

        Aloita omasta autostasi.
        Asennuta kuraäpät autoosi äläkä syö niitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloita omasta autostasi.
        Asennuta kuraäpät autoosi äläkä syö niitä!

        En minä mitään norsunkorvia autooni asenna, kyllä ne kivet pomppii vaikka olisi läpät. Läpät lisää ilmanvastusta ja on rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään norsunkorvia autooni asenna, kyllä ne kivet pomppii vaikka olisi läpät. Läpät lisää ilmanvastusta ja on rumia.

        Läpistä kivet ja nastat kimpiavat helposti vastaantulevien kaistalle, ja tuplanopeudella! Massan iskun vaikutus moninkertaistuu.


    • Anonyymi

      Jätä hieman väliä edellä ajavaan jos rapina harmittaa ja tuulisin rikkoutuminen pelottaa.

      • Anonyymi

        Miten sitä moottoritiellä väliä jättää, kun joku farkkuskeida vuodelta -90 pyyhältää ohi. En oo kerinny kattoo onk kivi vai nasta. Mut umpio maksaa 1400 sis ALV ja tuulilasin vaihto yks päivä. Vakuutus on.
        Onko muita Pirkka -niksejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitä moottoritiellä väliä jättää, kun joku farkkuskeida vuodelta -90 pyyhältää ohi. En oo kerinny kattoo onk kivi vai nasta. Mut umpio maksaa 1400 sis ALV ja tuulilasin vaihto yks päivä. Vakuutus on.
        Onko muita Pirkka -niksejä?

        Pidä se vakuutus voimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitä moottoritiellä väliä jättää, kun joku farkkuskeida vuodelta -90 pyyhältää ohi. En oo kerinny kattoo onk kivi vai nasta. Mut umpio maksaa 1400 sis ALV ja tuulilasin vaihto yks päivä. Vakuutus on.
        Onko muita Pirkka -niksejä?

        Jo oot köyhä ei oo varaa pitää autoa kunnossa.


    • Anonyymi

      On siinä kivessä/nastassa liikevoimaa kun lasisessa umpiossa siisti pyöreä reikä.
      Huom. Ajanut nyt vain kaupunkialueella ei isoilla teillä,,,

      • Anonyymi

        Sitten naapurin junnu on käynyt napauttamassa meisselillä reiän kun olet ollut vittumainen setämies.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Kuraläpät myös taakse. Pienet kivet sinkoilevat nyt pahasti tuulilaseihin.

    • Anonyymi

      Kyllä kuraläpät saa asentaa autoon. Ei kaiken tarvitse olla pakollista.

      • Anonyymi

        Saa kyllä, mutta valtaosa eivät ole asentaneet niitä, eivätkä asenna niitä takuulla jatkossakaan, joten mitään parannusta ei oman tuulilasin suojaamisen osalta ole tiedossa.


    • Anonyymi

      Aloittaja haluaa muille läpät mutta ei itselleen

      • Anonyymi

        Minä olen asentanut roiskeläpät eteen ja taakse kaikkiin neljään meidän perheen autoon ihan autojen omaksi parhaaksi. Suosittelen muillekin.


    • Anonyymi

      Minä, minä, minä minä ja kaikki neljä autoa joissa on neljä roiskeläpätystä, minä, minä,

      • Anonyymi

        Mikä sinun ongelma on? Etkö osaa laittaa roiskeläppiä jos äiti ei auta?


    • Anonyymi

      Ja majakka joka ajoneuvoon !

      • Anonyymi

        Majakka sulla on ahterissas.


      • Anonyymi

        Eiks ne ole laivoja varten?


    • Anonyymi

      Kuraläpät ei ole pakolliset ja ihan turha itkeä ja inistä miksi kaikilla ei niitä ole.

      • Anonyymi

        Pointti olikin se, että niistä pitäisi tehdä pakolliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti olikin se, että niistä pitäisi tehdä pakolliset.

        "Vanhaan hyvään aikaanhan" roiskeläpät oli pakolliset, kai siihen joku hyvä syy oli kun pakollisuudesta sittemmin luovuttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vanhaan hyvään aikaanhan" roiskeläpät oli pakolliset, kai siihen joku hyvä syy oli kun pakollisuudesta sittemmin luovuttiin.

        Olihan siihen ja se syy oli vesisateella vesisumu. Syy oli tyhmä näin näin asia esitettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vanhaan hyvään aikaanhan" roiskeläpät oli pakolliset, kai siihen joku hyvä syy oli kun pakollisuudesta sittemmin luovuttiin.

        Ei ne voineet olla pakollisia kun ne ei sitä olleet Euroopassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne voineet olla pakollisia kun ne ei sitä olleet Euroopassakaan.

        "Vanhaan hyvään aikaan" ei oltu EU:a ja kyllä ne meillä oli pakolliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siihen ja se syy oli vesisateella vesisumu. Syy oli tyhmä näin näin asia esitettiin.

        Kyllä roiskeläpättömyyteen on syynsä: Yksi on tuo mainittu vesi- ja kurasumu. Toinen on se, että roiskeläpillä on etenkin moottoritienopeuksissa melkoinen auton ilmanvastusta kasvattava vaikutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä roiskeläpättömyyteen on syynsä: Yksi on tuo mainittu vesi- ja kurasumu. Toinen on se, että roiskeläpillä on etenkin moottoritienopeuksissa melkoinen auton ilmanvastusta kasvattava vaikutus.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siihen ja se syy oli vesisateella vesisumu. Syy oli tyhmä näin näin asia esitettiin.

        Et varmaan ole huomannut talvisaikaan varsinkin etelän moottoriteillä suolataan niin paljon, että koko talvi on pelkkää vesisumua ja paskan lennätystä.
        Roiskeläpät pakollisiksi ja sillä selvä.


    • Anonyymi

      Autobahneilla ei nastat lentele. Eikä kivet.
      Siinä syy miksi ei läppiä.

    • Anonyymi

      Just tilasin kiinan henkilöltä roiskeläpät autoon.
      Eteen ja taakse 20,43€ ja rahtivapaasti.

      • Anonyymi

        Tavaran laadusta ei tosin tiedä mutta hinta ainakin oli kohtuullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavaran laadusta ei tosin tiedä mutta hinta ainakin oli kohtuullinen.

        Ja tärkeintä, että on halpaa, vaikka on paskaa eikä sovi paikoilleen.


    • Anonyymi

      Eiköhön kaikki tuommoinen tule Idästä. Hintaan nähden niin varmaan hyvät. Ite tilasin rekkaan uudet, muoviseosta. Pakkasta kestää huonosti, mutta lompakko kestää paremmin näitä muoviseosläppiä.

      • Anonyymi

        Roiskeläpistä ei niin väliä, mutta kun puhutaan auton renkaista niin turvallisuutta moni arvostaa korkeammalle kuin pientä hintaa, jolla tunnetusti saa vain kehnolaatuista idän pelkkää sitä ihtiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roiskeläpistä ei niin väliä, mutta kun puhutaan auton renkaista niin turvallisuutta moni arvostaa korkeammalle kuin pientä hintaa, jolla tunnetusti saa vain kehnolaatuista idän pelkkää sitä ihtiään.

        Joo, renkaat ovat yksi tärkeimmistä seikoista autoussa. Kunnolliset pitävät renkaat, eikä mitkään kusiluistimet pitää olla.


      • Anonyymi

        Paitsi kun kolaat itsesi ojaan tai toisen perään. Ne kinkit kuluvat kovin nopeasti.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe