Tuulen viemää

Scarlett-fani

Mielestäni upeimpia elokuvia, mitä ikinä olen nähnyt, Tuulen viemää. Löytyisiköhän muitakin samalla tavalla ajattelevia?

8

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santtu

      Kyllä löytyy. Tuulen Viemää on hieno elokuva, joka todella ansaitsee paikkansa elokuvahistorian suurimpien elokuvien joukossa. Loistavasti toteutettu ja näytelty elokuva.

      Onneksi tämä on jo julkaistu dvd:nä, joten säilyy videokirjastossa hyvässä kunnossa pitkään!

    • pinjami78

      Olen henken ja vereen Tuulen viemää-fani!

      Kirjan olen lukenut monta monituista kertaa, katsonut leffan ja sille tehdyn tv-srjan yhtä lailla kymmeniä kertoja - enkä kyllästy!!

      Itseasiassa pitäisikin hankkia sekä leffa, että minisarja itsellekin, eikä aina pelata kirjastojen kanssa...

      • Lulu

        Gone with the wind on ja aina tulee olemaan suosikkielokuvani. Oon nähnyt sen useita kymmeniä kertoja. Ekan kerran näin sen 9-vuotiaana(muistan, että sinä yönä en pystynyt nukkumaan, kun Atlantan palo kummitteli mielessäni). Palaan Tuulen Viemään uudestaan ja uudestaan, enkä voi ikinä kyllästyä siihen. Kirjankin oon parisen kertaa lukenut, englanniksi siis.

        Joo, olen GWTW-fanaatikko. Katson hirveästi leffoja, mutta mistään muusta elokuvasta en ole voinut löytää sitä samaa henkeä ja tunnetta kuin mitä Tuulen Viemästä. Ahh..taidanpa katsoa sen tänä iltana taas.

        :)


      • darksidejewel
        Lulu kirjoitti:

        Gone with the wind on ja aina tulee olemaan suosikkielokuvani. Oon nähnyt sen useita kymmeniä kertoja. Ekan kerran näin sen 9-vuotiaana(muistan, että sinä yönä en pystynyt nukkumaan, kun Atlantan palo kummitteli mielessäni). Palaan Tuulen Viemään uudestaan ja uudestaan, enkä voi ikinä kyllästyä siihen. Kirjankin oon parisen kertaa lukenut, englanniksi siis.

        Joo, olen GWTW-fanaatikko. Katson hirveästi leffoja, mutta mistään muusta elokuvasta en ole voinut löytää sitä samaa henkeä ja tunnetta kuin mitä Tuulen Viemästä. Ahh..taidanpa katsoa sen tänä iltana taas.

        :)

        Olen aina pitänyt Tuulen Viemästä. En oikeastaan tiedä mikä siinä niin viehättää. Ehkä se on se, että sellaista ei enää nykeaikana tapaa. Ja tunnelma on upea koko elokuvan ajan.

        tässä taannoin lainasin DVD:n kirjastosta vain todetakseni, että se ei toimi meidän koneella. Tuli kirottua aika lahjakkaasti.:)


    • I prefer Scarlett

      Haa, mielipide-erojahan nämä, mutta olen itse tykästynyt enemmän vuoden -94 minisarjaan, Scarlettiin.
      Tuuli on vienyt mukanaan vain kerran, Scarlett useamminkin.
      Ja kuka voikaan vastustaa ihanaa Sean Beania?!!!

    • Anonyymi

      Ei löydy tässä kohtaa.

    • Tuulen viemää (1939) oli mun lempielokuva, kun olin jotain 10-vuotias. Tykkään edelleen.

    • Anonyymi

      Onneksi en ajattele samalla tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe