Tuulen viemää

Scarlett-fani

Mielestäni upeimpia elokuvia, mitä ikinä olen nähnyt, Tuulen viemää. Löytyisiköhän muitakin samalla tavalla ajattelevia?

8

1260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santtu

Kyllä löytyy. Tuulen Viemää on hieno elokuva, joka todella ansaitsee paikkansa elokuvahistorian suurimpien elokuvien joukossa. Loistavasti toteutettu ja näytelty elokuva.

Onneksi tämä on jo julkaistu dvd:nä, joten säilyy videokirjastossa hyvässä kunnossa pitkään!

• pinjami78

Olen henken ja vereen Tuulen viemää-fani!

Kirjan olen lukenut monta monituista kertaa, katsonut leffan ja sille tehdyn tv-srjan yhtä lailla kymmeniä kertoja - enkä kyllästy!!

Itseasiassa pitäisikin hankkia sekä leffa, että minisarja itsellekin, eikä aina pelata kirjastojen kanssa...

• Lulu

Gone with the wind on ja aina tulee olemaan suosikkielokuvani. Oon nähnyt sen useita kymmeniä kertoja. Ekan kerran näin sen 9-vuotiaana(muistan, että sinä yönä en pystynyt nukkumaan, kun Atlantan palo kummitteli mielessäni). Palaan Tuulen Viemään uudestaan ja uudestaan, enkä voi ikinä kyllästyä siihen. Kirjankin oon parisen kertaa lukenut, englanniksi siis.

Joo, olen GWTW-fanaatikko. Katson hirveästi leffoja, mutta mistään muusta elokuvasta en ole voinut löytää sitä samaa henkeä ja tunnetta kuin mitä Tuulen Viemästä. Ahh..taidanpa katsoa sen tänä iltana taas.

:)

• darksidejewel
        Lulu kirjoitti:

Gone with the wind on ja aina tulee olemaan suosikkielokuvani. Oon nähnyt sen useita kymmeniä kertoja. Ekan kerran näin sen 9-vuotiaana(muistan, että sinä yönä en pystynyt nukkumaan, kun Atlantan palo kummitteli mielessäni). Palaan Tuulen Viemään uudestaan ja uudestaan, enkä voi ikinä kyllästyä siihen. Kirjankin oon parisen kertaa lukenut, englanniksi siis.

Joo, olen GWTW-fanaatikko. Katson hirveästi leffoja, mutta mistään muusta elokuvasta en ole voinut löytää sitä samaa henkeä ja tunnetta kuin mitä Tuulen Viemästä. Ahh..taidanpa katsoa sen tänä iltana taas.

:)

Olen aina pitänyt Tuulen Viemästä. En oikeastaan tiedä mikä siinä niin viehättää. Ehkä se on se, että sellaista ei enää nykeaikana tapaa. Ja tunnelma on upea koko elokuvan ajan.

tässä taannoin lainasin DVD:n kirjastosta vain todetakseni, että se ei toimi meidän koneella. Tuli kirottua aika lahjakkaasti.:)

• I prefer Scarlett

Haa, mielipide-erojahan nämä, mutta olen itse tykästynyt enemmän vuoden -94 minisarjaan, Scarlettiin.
      Tuuli on vienyt mukanaan vain kerran, Scarlett useamminkin.
      Ja kuka voikaan vastustaa ihanaa Sean Beania?!!!

• Anonyymi

Ei löydy tässä kohtaa.

• Tuulen viemää (1939) oli mun lempielokuva, kun olin jotain 10-vuotias. Tykkään edelleen.

• Anonyymi

Onneksi en ajattele samalla tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      166
      6338
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      93
      2886
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1801
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      43
      1525
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1236
    6. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      13
      1047
    7. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1035
    8. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      958
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      953
    10. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      922
    Aihe