Tuossa vuosi sitten ollessani kuntoutumassa vammastani jo kotona äidin rasvatessa nivusiani alkoi munani jäykistymään, ja tätä samaa rataa jatkuessa että äitini alkaessa valmistautumaan nivusteni rasvaukseen munani jäykistyi. Kun sitten koitti 18-vuotis syntymäpäiväni niin 43-vuotias äitini kysyi lahja toivetta kysyin että voisinko olla hänen kanssa yhdynnässä koska pippelini jäykistyy aina hänen seurassa, niin äitini joka on yh-äiti suostui koska halut ne hänelläki on. Syntymäpäivänäni äitini otti ensin pippelini suuhun imien huolella että laukesinkin jo pian, sen jälkeen äitini kävi selälleen makaamaan ja levitti jalkansa niin että karvaton jalkoväli paistoi, hän komensi äidillisesti tulemaan sisällensä ja aloittamaan lykkimisen ja senhän minä teinkin vaikka jännittikin paljon, siinä lykkiessäni ja äitini voihkiessa nautinnosta olin suunnattoman kiitollinen äidille että hän antoi minun tulla sisällensä ja monta kertaa sinä päivänä ja hän myös opetti minut nuolemaan pimsaansa ja tissejänsä. sen jälkeen ollaankin naitu säännöllisesti
Seksiä äidin kanssa
Anonyymi-ap
1
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon onnea teille eipä taida sun tarttia äitiäs kummempaa naista koskaan ezes yrittää ehtiä muistatte pitää turpanne kiinni noista nautinnoistanne ni ette ihan joka päivä saa selkäänne kun ovesta ulos astutte meinaan ette uskokkaan kuinka sairaana noita harrastuksianne pidetään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658