Parisuhde kotona

Anonyymi-ap

Avio ja avopuolisot pitäkää parisuhteenne kunnossa kotona sillä monta kertaa olen huomannut että jos kotona ei ole asiat kunnossa niin sitä mikä kotona ei onnistu niin hoidetaan parkkipaikoilla ynnä muualla autoissa sellaisten kanssa joiden kanssa onnistuu.

21

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se mikä on väärin on väärin eikä se petoksella muutu.

    • Anonyymi

      Helevetti kutsuu kuudennen käskyn rikkojia!

    • Anonyymi

      Juuri niin.

    • Anonyymi

      Suurin osa rikkoo kaikkia muita paitsi viidettä käskyä. 😈

    • Anonyymi

      Avokin kans kodin ulkopuolella monasti seksiä autossakin harrastaneena heräsi kysymys, että onkohan meille saattanut kehittyä jonkinlainen autoimmuniteetti väittämällesi?

      • Anonyymi

        Moni mies hairahtuu jonkun seksikoneen kelkkaan. Tuollaiset naiset ovat oppineet seksitaidot lukemattomien petikavereiden kanssa. Kiertopalkintoja ja päävikaisia. Kannattaa vain pysyä kotona niin ei kaduta myöhemmin.


    • Anonyymi

      Tapaan käydä hakemassa piristystä laimeaan kotielämään parkkipaikoilta.

      • Anonyymi

        Ennen sai Keskiseltäkin piristystä oikein ammattilaisten toimesta. Sitten venäjän turismi hiipui. 😕


    • Anonyymi

      Haluaisiko joku rikkoa mun kanssa kuudetta käskyä, eli paljastaa häpynsä?

    • Anonyymi

      "monta kertaa olen huomannut että jos kotona ei ole asiat kunnossa niin sitä mikä kotona ei onnistu niin hoidetaan parkkipaikoilla ynnä muualla"

      Eikös tämä nyt kuitenkin ole teidän ongelma?

    • Anonyymi

      Kuudes käsky, Älä paljasta häpyä.

      • Anonyymi

        Jokainen tekee kuten tahtoo hoida ovat asiasi. Etkö ole lehdistä lukenut että on monenlaisia suhteita nykyään.


    • Anonyymi

      No mutta eihän siinä oo mitään järkiä saman kans hinkata loppuelämää. Järkevä parisuhdeaika on 7 vuotta, sitten kannattaa jo vaihtaa, vähä niinku autokin uurempaan. Yks elämä, niin ei kannata pilata elämäänsä lukittautumalla jonkun kans kiikkustuolikavereiksi heti alkuunsa, yhteistä hautapaikkaa miettien. Vaan kannattaa nauttia elämästä ja hankkia kokemuksia, uusia parisuhteita, myös uusia kavereita, uusia harrastuksia, uusia juttuja, niistä saa aina uusia kokemuksia, ja elämässä kerkiää näin kokea kaikenlaista ja elettyä elämää.. Elämää ei kannata lyödä kenenkään kanssa lukkoon, siinä se elämä sitten nyhjääntyy muuten.

      • Anonyymi

        Älä huoli, kyllä se hakkaamalla lähtee vaikka olisitte minkälaiset pumaskat tehneet.


      • Anonyymi

        uusia parisuhteita, myös uusia kavereita, uusia harrastuksia, uusia juttuja, niistä saa aina uusia kokemuksia ,heh heh ,,pysykkö sä ollenkaan paikallasi ,,ei kukaan tuollaasta kattele pitempään ,,puhut 7 vuodesta ,,jos nyt kuukauden sua joku jaksaa kattella niin sekin on jo liikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uusia parisuhteita, myös uusia kavereita, uusia harrastuksia, uusia juttuja, niistä saa aina uusia kokemuksia ,heh heh ,,pysykkö sä ollenkaan paikallasi ,,ei kukaan tuollaasta kattele pitempään ,,puhut 7 vuodesta ,,jos nyt kuukauden sua joku jaksaa kattella niin sekin on jo liikaa

        En pysy paikallani, siinä oot aivan oikeas 🤭😁


    • Anonyymi

      Mulla on ollut elämäni aikana noin 100 banokaveria ja kaksi parisuhdetta

      • Anonyymi

        aika vähän lopuuksi


    • Anonyymi

      On täs tullu kyllä pantua varattuja naisia , aika helppoja vs..sinkku naisiin.....sanovat monasti ei!!!! Vielä kun riisuvat pikkuhousuja jo pois

      • Anonyymi

        Varatut nyt näyttelee vehkeitä ja värkkiä heti kun edes vähän kattot päälle.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe