VALHEPROFEETAT

Anonyymi-ap

EKSYTYSTEN aikaa ja agendaa

Ikävä kyllä näinä lopunaikoina on näkyvissä kiihtyvä agenda siitä, mitä Herramme Jeesus ennalta ilmoitti.
* Väärät profeetat,
* väärät kristukset (= väärät ”voidellut”),
* eksyttäjät.

(Matteus 24., Markus 13., ja Luukas 21 luvut.)

Nämä puuhamiehet ja – naiset villitsevät herkkä-ja heikkouskoisia kulkijoita. Taustavoimana paholaisen eksytyshanke. Koska? Monille ei kelpaa Herran tien liikennemerkeiksi Jumalan Sana, Raamatun opetukset.

TE EKSYTTE?

" Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa." Matteus 22:29.

Jeesus itse tarkensi, mitkä ovat niitä relevantteja seikkoja, jotka voivat varjella eksytyksiltä?

A) Kirjoitukset = Raamatun Sana (tämän päivän uskoville).
B) Jumalan voiman tunteminen.

A) On valitettavaa, että (monet) uskovat eivät arvosta Raamattua, niinkuin Jumala tahtoisi? Miten sitten käy?
• Kun juostaan ”profeettojen” ja ihmeiden perässä?
• Syödään ”pikaruokaa” jopa roskaruokaa (jota voidelluiksi annoksiksi mainostetaan!)
• Hamutaan ja himoitaan kaikenlaisten ”ennustelijoiden” tuotoksia?

Uskonelämä rakentuu pettävälle perustalle. Ei Kalliolle, niinkuin Jeesus itse opetti.

”Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.! ( Matteus 7: 24-25)

B) Jumalan voiman tunteminen?

”….ettekä tunne Jumalan voimaa..” (Matt 22:29)

Näinä eksytysten aikoina on monen sielu vaarassa jopa lopullisesti hukkua? Uskonelämä on tuuliajolla, jossa milloin mikäkin ”profeetaksi” itseään mainostava houkuttaa ja ja koukuttaa!

Ei ole ”henkien erottamisen, henkien tuntemisen” kykyä eikä otetta. Varoitus on kuitenkin selvä:

”Älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget.! ( 1 Joh 4:1)
”Älkää juosko heidän perässään!” (Markus 13:21-22, Luukas 17:23)

Paavali myös kirjoitti tärkeän opetuksen, että selviytyäkseen on uskovan puettava päällensä koko ”sota-asu”. Efes 6: 10-18.


VALHEEN henkien kavalat puuhat!

Ihmisparka on luomisesta lähtien ollut Valheen isän, paholaisen agendojen objektina. Se on paratiisista alkaen tahtonut romuttaa ihmisen uskoa Jumalaan, ja houkuttanut ihmistä tottelemattomuuteen! ( 1. Moos 3. luku)

»Onko Jumala todella sanonut?” Sanoi paholainen käärmeen hahmossa, käärmeen viettelevällä äänellä! Ja tulos? Loppufinaalissa tässä ihmiskunnan historiassa Valheen valta saa sellaisen yliotteen, että? ( 2 Tess 2: 9-12, Ilm 13:13) Kannattaa tutkia!

VAHEHENKIEN eksytykset?

Kaikkein vaarallisimpia eksytyksiä ovat ne, joissa henkilö
a) - esiintyy Herran nimessä ja mainostaa olevansa profeetta, valittu, ainutkertainen…

b) - tällainen ”profeetta” tuo esille Raamatun sanaakin, mutta seassa on sielullisia, jopa demonisia aineksia. Kuin ”viruksia”. Profeetta itse on sidottu ja epäpuhdas, ja levittää ” eksytyksen virustartuntaa” ympäristöönsä.

Väittämällä olevansa (Jumalan) profeetta, ja esittämällä näön vuoksi Raamatun sanaa, moni lankeaa tällaisen eksyttäjän kuoppaan!

6

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jatkoa aloitukseen: Valheprofeetat


      Miten RAAMATTU valaisee VALHEEN henkien asiaa?

      Sekä Vanha Testamentti, että Uusi Testamentti . Molempien sisällössä on lukuisia esimerkkejä siitä, että valheen henget ovat kavalia ja häikäilemättömiä! Kiitos Jumalalle Raamatun Sanasta, joka auttaa ja valaisee polkujamme! (Psalmi 119:105)


      ESIMERKKI: kuningas AAHABIN tapaus ja kuolema

      Israelin kuningas Aahab oli aikoinaan listaykkönen joka lajin pahuudessa. Niin sanoo Jumalan Sana.

      ”Totisesti ei ole ollut ketään, joka olisi niin myynyt itsensä tekemään sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, kuin Ahab, kun hänen vaimonsa Iisebel vietteli häntä.”
      (1. Kun 21.25)

      Raamattu kertoo, että Aahab ryhtyi joka lajin synteihin. Hän otti vastoin Jumalan sanaa:
      • vaimokseen pakananaisen,
      • hän pysytti alttarin Baalille,
      • rakensi Baalille (epäjumalalle) temppelin
      • pysytti aserakarsikon. Jne

      Tahtoi tappaa Herran profeetan, Elian.

      Sana sanoo: 1 Kun. 16:30
      ” Mutta Ahab, Omrin poika, teki sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, enemmän kuin kaikki hänen edeltäjänsä.

      ” Ei ollut siinä kylliksi, että hän vaelsi Jerobeamin, Nebatin pojan, synneissä, vaan hän otti myös vaimokseen Iisebelin, siidonilaisten kuninkaan Etbaalin tyttären, ja rupesi palvelemaan Baalia ja kumartamaan sitä.”

      ”Ja hän pystytti alttarin Baalille Baalin temppeliin, jonka hän oli rakentanut Samariaan.

      Ahab teki myös aseran. Ja Ahab teki vielä paljon muuta ja vihoitti Herraa, Israelin Jumalaa, enemmän kuin kukaan niistä Israelin kuninkaista, jotka olivat olleet ennen häntä.”

      Jumalan puuttuminen?


      VALHEEN henget saivat profeetoissa sijan

      Jumalan ratkaisu jumalattomaksi eksyneen Aahabin tapauksessa oli erikoinen? Hänet vieteltiin sotaan, jossa sitten Aahab sai surmansa. (Luettavaksi 1 Kun 22. luku)

      Siihen aikaan oli 400 profeettaa, jotka Aahab kutsui koolle ja kysyi, lähdenkö sotaan? Tämä 400 profeetan kollegio; kilta julisti yhteen ääneen:

      ”Lähde, Herra antaa voiton…”


      Juudan kuningas Joosafat ei mennyt tuohon joukkohengen vipuun? Hän aisti valheen ja petoksen. Kun Joosafat kysyi:

      ”Eikö täällä ole enää ketään muuta Herran profeetta..” ( 1 Kun 22:7) kuningas Aahab vastasi:

      "On täällä vielä mies, jolta voisimme kysyä Herran mieltä, mutta minä vihaan häntä, sillä hän ei koskaan ennusta minulle hyvää, vaan aina pahaa; se on Miika, Jimlan poika." ( 1 Kun 22.8)

      Oli yksi raitis ja lahjomaton profeetta, Miika - 400 muun profeetan seassa. Hän ei ollut vieteltävissä. Kaikki 400 profeettaa nimittäin joutuivat Valheen hengen valtaan. Jumala salli sen tapahtua. Pahuus sai palkintonsa.

      Kuningas Aahab – pahuuden läpitunkema mies, hän inhosi ja vihasi Totuutta ja profeetta Miikaa.

      Pimeys vihaa aina valkeutta, valoa, totuutta. Miika seisoi horjumatta totuuden perustalla eikä antanut selkärankansa taipua muiden ”profeettojen” valheeseen.

      Tämän profeettakollegion pääpäsmäri näytti olevan eräs Sidkia Kenaanan poika. Hän löi poskelle profeetta Miikaa.

      LOPUKSI

      Näin oli tapahtunut? ( 1 Kun 22:20-23)

      ” Ja Herra sanoi: 'Kuka viekoittelisi Ahabin lähtemään sotaan, että hän kaatuisi Gileadin Raamotissa?' Mikä vastasi niin, mikä näin.

      Silloin tuli henki ja asettui Herran eteen ja sanoi: 'Minä viekoittelen hänet.' Herra kysyi häneltä: 'Miten?' Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun.'

      Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin.'

      Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."


      ” Niin kuoli kuningas..” ( 1 Kun 22:37)

      Mitä se meille opettaa? Paljonkin.

      On valvottava. rukoiltava, pysyttävä totuudessa lähellä Herraa!

      Tämä kirjoitus on lainaus.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jeesus kärsi kuoleman syntiemme tähden, mutta nousi kuolleista! 🩸


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus kärsi kuoleman syntiemme tähden, mutta nousi kuolleista! 🩸

        Jeesus on ansainnut kaiken kunnian ja ylistyksen!


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­y­m­­­f­­o­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tällä palstalla esiintynyt veijari oli helppo tunnistaa huijariksi.

    • Anonyymi

      Ikävää, että s24 ei ole saanut tuota bottia kuriin. Vai hekö tuolla roskalla joka ketjun räkivät?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe