Kauanko hallitus nöyrryttää suomalaisia valheillaan ?

Anonyymi-ap

Kuka se sanoikaan, ettei Suomessa ole äärioikeistolaista puoluetta ?
Hyvinkin on ja Suomen Sisun perustaja ja muita äärioikeistolaisia oli
perussuomalaisen Teemu Keskisarjan vieraana eduskunnassa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/muslimien-joukkotuhoamisesta-kirjoittanut-kirjailija-teemu-keskisarjan-vieraana-eduskunnassa/8907794#gs.76umcu

19

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvät toverit, te olitte edellisessä hallituksessa niitä laskuja nyt maksetaan


    • Anonyymi

      Muualla Euroopassa ei enää kehtaa sanoa olevansa Suomesta.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Käyn 2x vuodessa 2vko lomamatkoilla, Suomalaiset on erittäin pidettyjä turisteja - ne jotka ei lähde sinne opettamaan maan omia kansalaisia


    • Anonyymi

      Luuleeko Orpokin, että joku uskoo, kun hän jopa Saksassa yritti vakuutella:
      "Suomessa ei ole äärioikeistoa" ?

      • Anonyymi

        Havainnot vihjaavat Purran kirjoittaneen muun muassa ”pikkusompuista”, ”neekereistä” ja ”mokkakikkeleistä”. Joukossa on myös kommentti, jossa nimimerkki Riikka kirjoitti lähijunassa tulevan ruumiita, jos hän saisi aseen käyttöönsä. Iltalehti on varmistanut kaikki tässä jutussa mainitut nostot Riikka-nimimerkin kirjoituksista Scripta-blogin vieraskirjassa julkaistuiksi.

        Turha esittää järkyttynyttä nyt tapahtuneen kouluampumisen vuoksi. Itseasiassa te, äärioikeistohallitus olitte se joka painoi liipaisinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Havainnot vihjaavat Purran kirjoittaneen muun muassa ”pikkusompuista”, ”neekereistä” ja ”mokkakikkeleistä”. Joukossa on myös kommentti, jossa nimimerkki Riikka kirjoitti lähijunassa tulevan ruumiita, jos hän saisi aseen käyttöönsä. Iltalehti on varmistanut kaikki tässä jutussa mainitut nostot Riikka-nimimerkin kirjoituksista Scripta-blogin vieraskirjassa julkaistuiksi.

        Turha esittää järkyttynyttä nyt tapahtuneen kouluampumisen vuoksi. Itseasiassa te, äärioikeistohallitus olitte se joka painoi liipaisinta.

        Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, ”riikka” kirjoitti kerrottuaan kohtaamisestaan ”pikkusompun” kanssa.

        Asekommentti ajoittuu kaksi päivää Kauhajoen koulusurmien jälkeen. Se on kirjoitettu 25.9.2008


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, ”riikka” kirjoitti kerrottuaan kohtaamisestaan ”pikkusompun” kanssa.

        Asekommentti ajoittuu kaksi päivää Kauhajoen koulusurmien jälkeen. Se on kirjoitettu 25.9.2008

        Ei ihan terveen ihmisen kirjoituksia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      RKP jota olen pitänyt sivistys puolueena, ei pitäisi olla nykyisessä hallituksessa.

      • Anonyymi

        Paljastiko Anna-Maja todelliset karvansa? EU-vaalit edessä ja hallituksessa olo ei nosta RKP:n kannatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastiko Anna-Maja todelliset karvansa? EU-vaalit edessä ja hallituksessa olo ei nosta RKP:n kannatusta.

        Puolueen kannatus laskenut.


    • Anonyymi

      Niin minulle on jäänyt vähän epäselväksi onko RKP äärivasemmistolainen vai äärioikeistolainen puolue?

    • Anonyymi

      MITÄ KOMMARIT HÖPÖTTÄÄ ?

      SAVUTTAAKO ?

      DAA DAA.

      HAHHAHHAAA.

      JA POOOIS.

    • Anonyymi

      Miljonäärit eivät olisi voineet saada parempaa etujensa ajajaa kuin PS:n ja Purran.

    • Anonyymi

      Suomesta on nyt esiin oikein tosi fasisteja.
      Ajavat alas julkisen puolen palveluja kovalla kiireellä, nyt kun ovat päässeet täydellisesti valtaan.

    • Anonyymi

      PS on teoillaan osoittanut olevansa äärioikeistopuolue. Käänteinen Robin Hood ryöstää köyhimmiltä ja jakaa rikkaille (keski- ja suurituloisten verohelpotukset), vaikka ennen vaaleja vannotaan, että Se Ei Meille Käy.
      Myös ulkomaalaisten kohtelu viittaa selvään fasismiin. Maahan pääsemistä ja maassa olemista on vaikeutettu huomattavasti, vaikka kyse olisi työperäisestä maahanmuutosta. Puolueen taholta on sanottu suoraan, että mieluummin valkoihoisisa kristittyjä.
      Työväestön oikeuksia poljetaan räikeästi, kun sattuu olemaan hallituksella eduskunnassa enemmistö.
      YLE:n ohjelmasisältöä haluttiin ohjata poliittisesti.
      Yksittäisissä puheenvuoroissa on puututtu räikeästi lainsäädännön noudattamista valvovan virkamiehen työhön.
      Juuri äskettäin painostettiin virkavastuulla työtään tekevää hallinnon korkeaa virkamiestä toimimaan Perussuomalaisten haluamalla tavalla.
      Näillä viimeksi mainituilla pyritään puuttumaan oikeusvaltion periaatteisiin ja saada virkamiehet ja media tanssimaan Perussuomalaisten pillin tahdissa.
      Jos tämä puolue saisi vallan, olisimme vähintään Unkarin tiellä, jos ei vielä pahemmassa pulssa.

      • Anonyymi

        PS? Kerrohan olenko väärässä jos muistelen että se on juuri RKP joka jakaa Axel Olof Freudenthal-mitaleja suosikeilleen. Ja Freudenthal oli ihan oikea historiallinen kalloja mittava natsi! Että eiköhän todisteiden ja faktojen valossa se RKP itse ole Suomen johtavin äärioikeistolainen puolue?

        Vai tiedätkö sinä muka muita äärioikeistolaisia puolueita Suomessa jotka avoimesti juhlistavat kalloja mittaillut natsia niin kuin RKP juhlistaa Axel Olof Freudenthalia?

        Eikö RKP:n olisi aika irtisanoutua selvästi omasta natsi, rasisti ja äärioikeistolaistaustastaan?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe