Moskova ja Pietari putsataan siirtolaisista Jo 60 henkilöä lennätetty pois

Anonyymi-ap

Ukrainassa nihkeästi sujuvan sodankäynnin lisäksi Venäjälle muodostui oma sisäisen turvallisuuden ongelmansa. Ne miljoonat ja taas miljoonat siirtolaiset, joita Venäjä on aktiivisesti haalinut maahansa ympäri Aasiaa. Siirtotyöläiset ovat toimineet rakennuksilla, teollisuudessa, öljynporauksessa ja maataloudessa.

Nyt Moskovasss Vladimir Putin päätti, että siirtolaisista halutaankin päästä eroon, ja pikavauhtia. Putin on lennättänyt jo 2 täyttä koneellista siirtolaisia pois Moskovasta ja Pietarista.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1f1afe74-429f-453d-9c5e-89eb43672f33

Ainakin 65 henkilöä on jo onnistuneesti poistettu Moskovasta. Tätä vauhtia, ja Putinin määrätietoisin toimin Moskova muuttuu pikavauhtia taas turvalliseksi kaupungiksi.

Ukrainan huonosti edistyvät sotatoimet jäävät edelleen maan johdon päänsäryksi.

Tänäkään vuonna ei voida järjestää toukokuussa suurta Voitonpäivän paraatia. Sen verran vähiin ovat Venäjän sotakalustot käyneet.

18

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika hupaisia nuo poistettavaksi ilmoitettujen määrät, kun joku 100 henkeä on turvallisuuden takaamiseksi poistettu.

      Pelkästään Moskovan alueella on yli 2 miljoonaa siirtotyöläistä. Ei noita saada Tupolev-lentokonekuljetuksilla poistettua ikinä.

    • Anonyymi

      Onneksi me toivotamme tervetulleeksi..

    • Anonyymi

      Peräti 100!

      Taitaa loput miljoona vierastyöläistä panikoida ratsioita ja suunnata vapaammille vesille eli Suomeen.

      • Anonyymi

        Suomi tarvitsee työvoimaa kertoi Orpo.


    • Anonyymi

      Siellä ollaan fiksuja, Helsingissä pitäisi tehdä samoin

    • Anonyymi

      Kaksi koneellista eli 400 hlöä on poistettu. Mistä ihmeestä sä tuon 60 repäisit?

    • Anonyymi

      Ilmasilta vasta avattu. Lennättävät porukkaa nyt takaisin kolmessa vuorossa.

    • Anonyymi

      Slaava 🇷🇺. Slaava 🇷🇺 🇫🇮 yhteistyön liitto.

      • Anonyymi

        Suomen olisi syytä aloittaa yhteistyö Venäjän kanssa , Stubbin uho on aivan naurettavaa.


    • Ihanhan tässä herää ajatus, että lennättävät pois, kun eivät saa heitä Suomen rajan ylikään.

      • Anonyymi

        Onhan siel rahaa, pitää vain lajitella.....ketä lennättää poia tai ketä heitä Suomeen.


    • Anonyymi

      Suomi voisi ottaa mallia miten helposti laittomasti maassa olevia voidaan poistaa. Venäjä tuskin maksaa vapaaehtoisesti lähteville 5000e paluurahaa, kuten pohjoismaat tekee.

      • Anonyymi

        Venäläiset ovat Suomalaisia fiksumpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset ovat Suomalaisia fiksumpia.

        Joidenkin suomalaisten mielestä oman kansan edun ajattelu on vahingollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joidenkin suomalaisten mielestä oman kansan edun ajattelu on vahingollista.

        Harmi, että ne jotkut ovat yhdessa kimpussa.....


    • Anonyymi

      Ja trollitehtaan työntekijät viedään rintamalle.

    • Anonyymi

      Kyse on laittomista siirtolaisista, joita Suomessa kutsutaan hienosti paperittomiksi. Laillisia siirtolaisia ei Venäjällä ahdistella.

      • Anonyymi

        Venäjän laillisilla siirtolaisillaon viisumi ja se otetaan pois vasta Suomen rajalla.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe