Osaava,asiallinen toiminta on heättänyt eri maiden edustajien luottamuksen. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
EERO HEINÄLUOMA ON YKKÖNEN SUOMEN EUROEDUSTAJISTA.
30
339
Vastaukset
- Anonyymi
Eeroa tarvitaan toimimaan Suomen puolesta ensi kaudellakin. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
- Anonyymi
EERO ON SUOMEN JOHTAVA EUROEDUSTAJA. .🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
- Anonyymi
Hyvin käy 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
- Anonyymi
Hyvä että Eerolla on kannattajansa. Itse en niin arvosta. Äänestän jotain PS edustajaa joka on hetero ja perheellinen.
- Anonyymi
turha on näitä Eeroja ja muita Ryssän ystäviä kannattaa.
- Anonyymi
Ensimmäinen Venäjäystävä joka lentää kotimaisemiin Brysselistä. Sitten vaan pitää valvoa, että se ei pääse länteen. Muuten vapaa menemään.
- Anonyymi
Eero , Suomen Putin.
- Anonyymi
Ei valita
Palstademari valittaa
Eu- ääniharava on Sebu
Seuraa TBV-radiota
Uusi podcast joka viikko, missä mennään
Tynkkynen- Bergbom-Vigelius TBV
https://open.spotify.com/episode/70QbOlJOMcyj7VKfYpJoNV - Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
vieläkö se muumio on hengissä..
- Anonyymi
Eerohan on korkeasti koulutettu demarien edustajien joukossa.
- Anonyymi
eipä siitä koulutuksesta näytä olevan mitään hyötyä
- Anonyymi
Eero on käynyt sentään ysiluokan ja iltakoulua. Koulut jätti kesken, kun isänmaa kutsui Don Eeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eero on käynyt sentään ysiluokan ja iltakoulua. Koulut jätti kesken, kun isänmaa kutsui Don Eeroa.
Eeron isänmaa , Venäjä.
- Anonyymi
Onko Eero väitellyt asioista Jussin kanssa millon viimeks?Jussi vei Eeroa kun pässiä narussa,heh heh siinä nähtiin se koulutustaso herrojen kesken heh heh!....
- Anonyymi
siinä Eero nolasi itsensä, lopullisesti.
- Anonyymi
Paha on tilanne, jos Heinälupio on ykkönen.
- Anonyymi
ON.
- Anonyymi
LIpponen, Halonen ja Heinäluoma,, valtion kustannuksella johonkin kauas pois Suomesta - kansa kiittää.
- Anonyymi
Muistamme EEROn menestykkäästä valtionvarainministerikaudesta.
- Anonyymi
Eero jatkaa Suomen puolesta EUssa. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
- Anonyymi
Erinomaista .🌹
- Anonyymi
EERO UUDELLEEN .🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
- Anonyymi
Osaaja .🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
- Anonyymi
On oikein todettu .🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
- Anonyymi
PYSYY
- Anonyymi
Yksi turhimmista yhteiskunnan elättämistä virkahenkilöistä joille ei Suomessa ole palkintovirkaa .
- Anonyymi
NUMBER ONE ..🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
- Anonyymi
Valtiovarainministeri, joka teki tulosta. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Tilinpäätös positiivinen .🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 AINOA 2000=LUVULLA. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722