Israel ja Netanhaju saisi suostua tulitaukoon nyt ihan heti paikalla ! On käsittämätöntä että Israel väittää, ettei ole vastuussa Gazan alueen nälänhädästä, jossa jo 1 miljoonaa ihmistä kärsii akuutista nälästä. Israel on viime lokakuusta lähtien estänyt kaiken avun menevän Gazaan ihmisten luo. Vain muutamia rekkoja on päästetty Gazaan, vaikka rekkoja olisi ollut satoja menossa sinne. Näissä rekoissa olisi elintärkeitä avustustarvikkeita palestiinalaisille ihmisille: Vettä, maitoa, vauvan ruokaa, lapsille ruokaa, aikuisille ja vanhuksille ruokaa. Myös lääkkeitä, sairaalatarvikkeita ja hygieniatarvikkeita, esim. vauvojen vaippoja.
Pienet vauvat kuolevat nestehukkaan ja pienet lapset kärsivät myös nestehukasta ja kovasta nälästä, hekin kuolevat kituen ja kärsien. Nyt Israelin pääministeri Netanhaju käyttää valtaansa väärin, hänellekin on tärkeää vain vallassa pysyminen, ei israelilaisten panttivankien vapauttaminen eikä palestiinalaisten ihmisten henkien säästäminen. Netanhaju on syyllistymässä nyt sotarikoksiin ja palestiinalaisten ihmisten kansanmurhaan.
Kaikki avustustiet tulisi avata heti kaikille avustuskuljetuksille ja niiden pitäisi päästä ihan rauhassa perille asti. Avustuksia hakevia ihmisiä ei saa tietenkään ampua ja surmata ! Palestiinalaiset miehet hakevat epätoivoissaan ruokaa omille lapsilleen ja vaimoilleen. Gazan sairaaloita ei saa enää pommittaa ja toimintakykynsä menettäneistä sairaaloista täytyisi päästä evakoida jopa tuhansia potilaita ihan heti !
Unicefin, YK:n ja SPR:n ja muiden avustusjärjestöjen tulisi päästä toimimaan Gazassa
ihan täydellä teholla.
Israelin tulee toimia kansainvälisten lakien mukaan ja YK:n antamien käskyjen mukaan ja antaa Länsimaiden auttaa nälänhädästä kärsivää Palestiinan kansaa !
Israelin sota
Anonyymi-ap
1
226
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18340886
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329