Oikeus ja kohtuuttomuus

Anonyymi-ap

Hei ja WÄKEWÖ YLISTYS JOUKKOLIIKENTEEN TOTEUTTAJILLE!! Kyllä minä nyt mieleni niin pahoitin näin pääsiäisssunnuntaina eli SUKKASUNNUNTAINA kun en pääse järkewäsri matkaamaan uusissa kewät sukkahousuissani!! Kylä joukkoliikenteen alasajo on alkanut kun ei enää voi luottaa kunnon paunutuksenkaan, sonnibussi ei mylvi moottoriteillä eikä puput loiki kuin kurateillä!! Sanonpahan wain, tätä on warmaan HYVINVOINTIVALTIOMME?! Tukeeko kyydin puute MINUN HYVINVOINTIANI?! Ei!! Työt olen tehbyt ja verot maksanut Suomeen ja tässäkö seisoo kiitos!!?? Näinkö meitä eläkeläisneitokaisia kohdellaan!! Missä seisoo oikeus ja kohtuus?! Tarjolla vain petosta ja kohtuuttomuutta!! Yst. terv. Käpylän Kaarina hyvää pääsiäistä kesää kohden mennään kellot jo käänneettiin..

7

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei ja KIITOS kommenteistannw!!! Kyllä koska en saa tänä pääsiöisenä kunnon kyytiä JOUKKOLIIKENTEEN ALASAJON takia herkuttelen kyllä pääsiäismunalla!! Suklaata suuhun!! Yst. terv. Käpylän Kaarina en itke en vahva olen kyllä!

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­y­m­­­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Lopetin joukkoliikenteen käytön jo parikymmnetä vuotta sitten. Silloin harvoi kun se olisi kohdallani järkevää niin pitää olla matkakortiia ja kaikenmaailman älytöntä äppiä. Älytöntä älypuhelinta en hanki sen takia enkä lähde matkakorttia autolla latamaan ties mihin asti. Kun ei pankkikortti eikä käteinen kelpaa niin ajelkaa tämän älyttömyyden keksijät proletaaripötkilöillänne. Minä en niihin enää jalallani astu.

      Tosin luulen että nämä päättäjät tuskin käyttävät julkista liikennettä.

      • Anonyymi

        Eikös lähimaksullinen pankkikortti kelpaa nykyään lähes joka bussissa, myös paikallisliikenteessä?


    • Anonyymi

      Hei ja WÄKEWÖ YLITYS WIISAUDELLE JOKA AIKAISEMMASSA WIESTISSÄ SISÄLTYI! Sanopa muuta!! Kohtuutonta ja älytöntä!! Ei ole tainjut toinen wastaaja koskaaan matkata HELSINGIN SEUDUN JOUKKOLIIKENTEELLÄ!! Ei siellä lähimaksi tai kortti jelpaa yhtää mihinkään kuin käden heilutteluun!! ALISTUS HSL LLE MINÄ EN EN KYYTIIN EN HYPPÄÄ EN RATIKKA LIPUN MYÖSKIN WEITTE!! Yst. terv. Käpylän Kaarina

    • Anonyymi

      WÄKEWÄ PYLLISTYS...ALISTUS ja PASKANNUS
      OKSENNUS WIELÄ PÄÄLLE !!!

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😋 K­­u­­u­­­m­a­­­t­­­ ­t­­y­­t­­­ö­­­t­ ­o­­d­o­t­t­­­a­­v­­­­a­­t­ ­­­s­­­i­­n­­­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18340899

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe