Ai ku hienoo, natosuomalainenkin voi päästä jenkiksi ja vain lätkää lätkimällä.
Meitin Teemu on nyt myös jenkki, voidaan olla tosi ylpeitä.
24
202
Vastaukset
- Anonyymi
Vihdoin Teemun suuri haave on toteutunut ihan valan ja kielikokeen kautta. Joutuuks Teemu nyt jenkki-inttiin vanhoilla päivillään?
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mää ko luulin, että siihen olis tosi tiukka seula ja älykkyyskoe.
- Anonyymi
Epistä, määkin olisin halunnut olla jenkki.
- Anonyymi
Jenkeillä on huonommat vaihtoehdot pressaksi kuin meillä oli. Niitäkö vanhoja höperöitä ukkoja haluaisit päästä äänestämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkeillä on huonommat vaihtoehdot pressaksi kuin meillä oli. Niitäkö vanhoja höperöitä ukkoja haluaisit päästä äänestämään?
Nyt jenkeillä on mahdollisuus valita meitin Teemu vaikka residentiksi, rukkaavat vähän lakia, päähihän hommaan afrikkalaisperäinen Obamakin.
- Anonyymi
Teemu on nyt sit tosi cool, ajatelkaa nyt saa löhötä kalifornian auringossa ihan jenkkinä, wau, hyvä suomi.
- Anonyymi
Saas nähdä tuleeko Teemu T-paita tekstillä, " minäkin olen jenkki", mää ostan heti.
- Anonyymi
Te surkimus-punikit olette kateellisia kun Teemu on osannut elää fiksusti ja rikastua kovalla harjoittelulla ja työllä. NHL-lätkä on rankkaa työtä eikä mitään pitsinnypläystä.
- Anonyymi
Mutta Pitsinnyplääjä oli toisaalta arvostettu elokuva.
"Sveitsiläisen elokuvan kirkkaimpiin helmiin kuuluva kertomus ujon nuoren naisen ensimmäisestä romanssista ja sen traagisista seurauksista."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pitsinnyplääjä - Anonyymi
Etkö ymmärrä huumoria Teemun kustannuksella? Kyllä Suomessakin on paljon sellaisia, jotka ovat rikastuneet työllään, mutta ei heillä ole keltainen neste noussut päähän. Teemusta vaan ei kaikki pidä, koska hän on leuhka, kuvittelee itsestään liikoja ja korottaa itsensä muiden yäpuolelle. Hän on sellainen tyyppi, joka kertoo kehon kielellään ja käyttäytymisellään: "Ettekö tiedä kuka minä olen?". Tuollaiset tyypit ovat ärsyttäviä.
- Anonyymi
Olen aina unelmoinut että voin sanoa naisille että olen jenkki.
- Anonyymi
Taisteluparissa Komisario Spikings nimitteli aluksi Dempseytä "jenkiksi"..se on vähä alentava nimitys..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisteluparissa Komisario Spikings nimitteli aluksi Dempseytä "jenkiksi"..se on vähä alentava nimitys..
Mutta eurooppalaisiin naisiin puree hyvin kun niille sanoo I'm a Yeankee a Yeankee.
- Anonyymi
Täytyy kuitenkin muistaa, että sana "jenkki" tarkoittaa suurimmassa osassa maailmaa, "mulkku".
- Anonyymi
Mikset muuta sinne, mikä estää, eikö ole rahaa, vai uskallusta ?
- Anonyymi
Näin se 5.artikla toteutuu käytännössä, ei siis hätää. Teemu on jenkki.
- Anonyymi
On se niin vaileaa. Suomalaiset on kaikki niin hyviä jääkiekossa, että ihmettelen vaan, miksi ne täälläkin ruikuttaa. Suuret rahamäärät on kaikkien suomalaisten käden ulottuvilla, miksi he parkuvat täälläkin köyhyyttään?
- Anonyymi
Kai jenkeisää on turvallisempaa kuin täällä.
- Anonyymi
Saiko monta kielteistä päätöstä ,kun kesti 20 vuotta
- Anonyymi
Voimme yhtyä iloon, jokainen ökyrikas verovälttelijä, pois Suomen kansan elätettävistä, on plussaa Suomelle.
https://www.lemonde.fr/en/economy/article/2023/10/23/the-millionaires-calling-for-higher-taxes-i-m-rich-tax-me_6197148_19.html
Enemmistö suomalaisista ei ottaisi AutokratiaUsan kansalaisuutta, vaikka maksettaisiin. Sain kerran vihreän kortin, työluvan sinne, jätin väliin.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tietovuotaja-edward-snowden-varoittaa-korona-poikkeusoloista-valtaa-pitavat-tottuvat-saamaansa-valtaan/3d1d2b6b-80c2-41bf-8060-e1fa026a5e06
Muuttakaa kaikki jotka ihailette tuota mereen uppoamassa olevaa roskavaltiota, jonka kaduilla asuu satojamiljoonia kodittomia ihmisiä, sinne, eikö teillä ole rahaa, vai mikä estää teitä muuttamasta, menkää jo hus hus. - Anonyymi
Ihan se ja sama, mikä on. Ei vaikuta elämän menoon mitenkään.
- Anonyymi
Suomi niin täynnä kateutta ja kommunismia . Olisin itsekin hänenä äkkiä palannut jenkkeihin tai Bahamalle .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772