Meitin Teemu on nyt myös jenkki, voidaan olla tosi ylpeitä.

Anonyymi-ap

Ai ku hienoo, natosuomalainenkin voi päästä jenkiksi ja vain lätkää lätkimällä.

24

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihdoin Teemun suuri haave on toteutunut ihan valan ja kielikokeen kautta. Joutuuks Teemu nyt jenkki-inttiin vanhoilla päivillään?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­N­y­m­f­­­o­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­N­­­y­­m­f­o­­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Mää ko luulin, että siihen olis tosi tiukka seula ja älykkyyskoe.

• Anonyymi

Epistä, määkin olisin halunnut olla jenkki.

• Anonyymi

Jenkeillä on huonommat vaihtoehdot pressaksi kuin meillä oli. Niitäkö vanhoja höperöitä ukkoja haluaisit päästä äänestämään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenkeillä on huonommat vaihtoehdot pressaksi kuin meillä oli. Niitäkö vanhoja höperöitä ukkoja haluaisit päästä äänestämään?

Nyt jenkeillä on mahdollisuus valita meitin Teemu vaikka residentiksi, rukkaavat vähän lakia, päähihän hommaan afrikkalaisperäinen Obamakin.

• Anonyymi

Teemu on nyt sit tosi cool, ajatelkaa nyt saa löhötä kalifornian auringossa ihan jenkkinä, wau, hyvä suomi.

• Anonyymi

Saas nähdä tuleeko Teemu T-paita tekstillä, " minäkin olen jenkki", mää ostan heti.

• Anonyymi

Te surkimus-punikit olette kateellisia kun Teemu on osannut elää fiksusti ja rikastua kovalla harjoittelulla ja työllä. NHL-lätkä on rankkaa työtä eikä mitään pitsinnypläystä.

• Anonyymi

Mutta Pitsinnyplääjä oli toisaalta arvostettu elokuva.
        "Sveitsiläisen elokuvan kirkkaimpiin helmiin kuuluva kertomus ujon nuoren naisen ensimmäisestä romanssista ja sen traagisista seurauksista."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pitsinnyplääjä

• Anonyymi

Etkö ymmärrä huumoria Teemun kustannuksella? Kyllä Suomessakin on paljon sellaisia, jotka ovat rikastuneet työllään, mutta ei heillä ole keltainen neste noussut päähän. Teemusta vaan ei kaikki pidä, koska hän on leuhka, kuvittelee itsestään liikoja ja korottaa itsensä muiden yäpuolelle. Hän on sellainen tyyppi, joka kertoo kehon kielellään ja käyttäytymisellään: "Ettekö tiedä kuka minä olen?". Tuollaiset tyypit ovat ärsyttäviä.

• Anonyymi

Olen aina unelmoinut että voin sanoa naisille että olen jenkki.

• Anonyymi

Taisteluparissa Komisario Spikings nimitteli aluksi Dempseytä "jenkiksi"..se on vähä alentava nimitys..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisteluparissa Komisario Spikings nimitteli aluksi Dempseytä "jenkiksi"..se on vähä alentava nimitys..

Mutta eurooppalaisiin naisiin puree hyvin kun niille sanoo I'm a Yeankee a Yeankee.

• Anonyymi

Täytyy kuitenkin muistaa, että sana "jenkki" tarkoittaa suurimmassa osassa maailmaa, "mulkku".

• Anonyymi

Mikset muuta sinne, mikä estää, eikö ole rahaa, vai uskallusta ?

• Anonyymi

Näin se 5.artikla toteutuu käytännössä, ei siis hätää. Teemu on jenkki.

• Anonyymi

On se niin vaileaa. Suomalaiset on kaikki niin hyviä jääkiekossa, että ihmettelen vaan, miksi ne täälläkin ruikuttaa. Suuret rahamäärät on kaikkien suomalaisten käden ulottuvilla, miksi he parkuvat täälläkin köyhyyttään?

• Anonyymi

Kai jenkeisää on turvallisempaa kuin täällä.

• Anonyymi

Saiko monta kielteistä päätöstä ,kun kesti 20 vuotta

• Anonyymi

Voimme yhtyä iloon, jokainen ökyrikas verovälttelijä, pois Suomen kansan elätettävistä, on plussaa Suomelle.

https://www.lemonde.fr/en/economy/article/2023/10/23/the-millionaires-calling-for-higher-taxes-i-m-rich-tax-me_6197148_19.html

Enemmistö suomalaisista ei ottaisi AutokratiaUsan kansalaisuutta, vaikka maksettaisiin. Sain kerran vihreän kortin, työluvan sinne, jätin väliin.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tietovuotaja-edward-snowden-varoittaa-korona-poikkeusoloista-valtaa-pitavat-tottuvat-saamaansa-valtaan/3d1d2b6b-80c2-41bf-8060-e1fa026a5e06

Muuttakaa kaikki jotka ihailette tuota mereen uppoamassa olevaa roskavaltiota, jonka kaduilla asuu satojamiljoonia kodittomia ihmisiä, sinne, eikö teillä ole rahaa, vai mikä estää teitä muuttamasta, menkää jo hus hus.

• Anonyymi

Ihan se ja sama, mikä on. Ei vaikuta elämän menoon mitenkään.

• Anonyymi

Suomi niin täynnä kateutta ja kommunismia . Olisin itsekin hänenä äkkiä palannut jenkkeihin tai Bahamalle .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8078
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3862
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1340
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1163
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1089
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      885
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      772
    Aihe