Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olen jo ennustanut oikein

NATO-jäsenyyden kahdeksan vuotta sitten ja viisi vuotta sitten hyvinvointivaltion lakkauttamisen.
Missä haluatte minun olevan vielä oikeassa?

22

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persun ja Kokkareen saatanallinen liitto toki ravistelee hyvinvointivaltiomme peruspilareita, mutta ei kykene sitä tuhoamaan.

      Se parempi ennustaja sanoi, rauha hänen sielulleen, että keväällä kansa on kaduilla ja protestoivat siellä niin kauan, että laitaoikeisto nujertuu ja vallan kolmijako taas toimii.

      • Eivät protestoi kauaa kun saavat pamppua ja kaasua!


      • Rakastan.Oikeistoa kirjoitti:

        Eivät protestoi kauaa kun saavat pamppua ja kaasua!

        Tony Blair jatkoi konservatiivien politiikkaa ja Tanskan sosialidemokraatit jotka toteuttivat kovempia uudistuksia kuin meillä tehtiin.
        Olivatko hekin laitaoikeistoa?


      • Anonyymi
        Rakastan.Oikeistoa kirjoitti:

        Eivät protestoi kauaa kun saavat pamppua ja kaasua!

        Kenestäkään ei ole pamputtajaksi eikä kaasuttajaksi. Poliisitkin ovat ihmisiä, monet perheellisiä. Miksi he vaarantaisivat perheidensä hyvinvoinnin ? Eivät he niin hulluja ole. Myöskään armeija ei suostu omia kurmoottamaan. Asiat hoidetaan sopimalla, ei pakolla.


      • Anonyymi
        Rakastan.Oikeistoa kirjoitti:

        Eivät protestoi kauaa kun saavat pamppua ja kaasua!

        Mikään laki ei oikeusvaltioperiaatteita noudattavissa maissa kiellä mielenosoituksia, se on perustuslaillinen oikeus.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Lakot tipautti maan maksukyvyttömäksi, = lisää velkaa.
      Lakot kun olisi kieletty aikaa sitten oltaisiin paremmassa jamassa.

      • Anonyymi

        Lakot on yksin hallituksemme syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakot on yksin hallituksemme syytä.

        Kommunistit lakkoilee, ei hallitus.
        Kommunisteilla verissä lakkoilu. Nyt itkevät lakkoilujaan muiden syyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunistit lakkoilee, ei hallitus.
        Kommunisteilla verissä lakkoilu. Nyt itkevät lakkoilujaan muiden syyksi.

        Ei suomessa ole kommunisteja. Vahvojen liittojen ansiosta pohjoismaat ovat menestyviä hyvinvointivaltioita.


    • Anonyymi

      Oikeistopuolueen jäsenet vielä laittavat sinut töihin eikä erinällisille tuille, eli mehän ollaan tässä sikoja!! 😂😂😂

      • Anonyymi

        Töihin.. töihin se tarkoituskin. Ei raavaat terveet makaa kuin lapsi-akat.


      • Anonyymi

        Et varmaan ole ollut työssä koskaan.
        Kaikkien työt tehtävä, ei elättää työläisillä.
        Jokaisen kuuluu osansa tehdä, oli työs kuin hankalaa tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan ole ollut työssä koskaan.
        Kaikkien työt tehtävä, ei elättää työläisillä.
        Jokaisen kuuluu osansa tehdä, oli työs kuin hankalaa tehdä.

        Kommunistipoika noudattaa Lin neuvoa älä tee työtä saat saman sossusta.


    • Anonyymi

      Vai ennustanut oikein ? Katin kontit. Liityttiin siksi että putte hyökkäsi Ukrainaan.

      • Kun minä 2016 ihmettelin miksi sotarikollinen Putinia hyysättiin Kultarannassa minulle naurettiin.
        JOTEN MINÄ TIESIN JO TUOLLOIN ETTÄ PUTIN TULEE HYÖKKÄÄMÄÄN UKRAINAAN.
        TUOLLOIN OLI UKRAINALAISTEN MIELENOSOITUS HELSINGISSÄ MUTTA SUOMEN PUTINISTIMEDIA VAIKENI.


      • Anonyymi
        Rakastan.Oikeistoa kirjoitti:

        Kun minä 2016 ihmettelin miksi sotarikollinen Putinia hyysättiin Kultarannassa minulle naurettiin.
        JOTEN MINÄ TIESIN JO TUOLLOIN ETTÄ PUTIN TULEE HYÖKKÄÄMÄÄN UKRAINAAN.
        TUOLLOIN OLI UKRAINALAISTEN MIELENOSOITUS HELSINGISSÄ MUTTA SUOMEN PUTINISTIMEDIA VAIKENI.

        Olihan Putin hyökännyt Ukrainaan jo vuonna 2014, kun se miehitti Krimin. Silti et osannut ennustaa Suomen liittymistä Natoon tuolloin, etkä myöskään vuonna 2016. Et varsinkaan arvosteltuasi Niinistön Kultaranta-bileitä.


      • Tottakai. Varsinkin Ryssiin kuten sinä verrattuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan Putin hyökännyt Ukrainaan jo vuonna 2014, kun se miehitti Krimin. Silti et osannut ennustaa Suomen liittymistä Natoon tuolloin, etkä myöskään vuonna 2016. Et varsinkaan arvosteltuasi Niinistön Kultaranta-bileitä.

        Moitit minua 2016 että vettä ja leipääkö olisi pitänyt tarjota.
        Hilut kinttuun olisi pitänyt tarjota.


    • Anonyymi

      Ennustappa tämänkertaisen maanisen periodin jälkeisen masennusjaksosi pituus.

    • Anonyymi

      Nyt sinun tulee keskittyä omaan terveyteesi. Lääkityksen ottamiseen jne.

      Sen huomaa siitä, että megalomaniasi nousee esiin. Kohta jälleen kerskailet missivaimollasi ja kuinka keräät kannatuskortteja puolueen perustamiseksi ja kuinka vierailet USA:n x-presidentin ranchilla.

      Kaikkihan me palstalaiset tiedämme mistä tuo johtuu koska olet sen itse kertonut.

      Siellä ammoin esivanhempasi, sukulaisesi, sisarukset harrastivat skeisä keskenään ja siitä seurauksena myöhemmin suvussasi on esiintynyt mielisairautta ja kehitysvammaisuutta. Setäsihän kuoli sen sivuoireisiin, sitähän täällä vollotit, ja itselläsi se näkyy suuruudenhulluutena .

      Heh, joko olisi lupa odottaa yhteydenottoa lakimieheltäsi?

      Kaikki tiedämme mikä hänen virkansa suhteessa sinuun on. LOL.

      • Anonyymi

        Puhutaan että vaimosi lähti toisen mukaan kun sulla oli potenssiongelmia.
        Alkoholiongelmasi näkyy kontrolloimattomana vihakäyttäytymisenä mihin tarvisit tuhdin annoksen sedatiivista antipsykoottia.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe