Parinvaihtoa, tenssin jälkeen mökillä

Anonyymi-ap

Tämä tarina sijoittuu 90 luvulle jolloin matkailimme aika paljon, yövyimme usein hotelleissa, kylpyläreissuillamme, sekä olemme kova pariskunta myös tanssimaan, otamme välillä siideriä.

Olimme nyt menossa talvilomallamme Ylläkselle/ Äkäslompoloon siellä olimme varanneet kivan RT/ kaksion, koska mökit olivat varattuja no me päädyimme Rt- majoitukseen, lähdimme jo tuloiltana parketille Ylläs hotellille siellä esiintyi maineikas artisti ja musiikki oli tosi loistavaa kuultavaa, otimme vaimoni kanssa siiderit, siinä tanssinlomassa, annoimme kevyet suudelmat toisillemme, meidän viereemme tuli pariskunta, joka myös kertoi tulleensa tanssimaan, ja kysyivät meiltä haittaako jos he tulevat tähän lähi jakkaroille istumaan, molemmat sanottiin et ei haittaa lainkaan,

pariskunnan naisella oli oikein hyvin istuvat nahkahousut ja erikseen kohotetut rinnat, vaimollani oli farkut, ja kivan pystyt rinnat myös vierelläni istuva mies alkoi silmäillä vaimoani, ja itsekin silmäilin tulija naista.

Kävimme vaimoni kanssa välillä lattialla pyörähtelemässä, ja toinenkin pariskunta käväisi lattialla, sitten illan edetessä siinä jutellessamme juttu kaartui tanssiparien vaihtoon, ja juttelimme et jollekin hitaammalle kappaleelle voisimme vaikka vaihtaakin, eikä mennyt kauan kun hidas kappale tulikin, koska juuri alkoikin sopivasti naisten tunti, vaimoni vinkkasi miehelle että saanko luvan ja samalla miehen nainen samoin et saanko luvan.

Siinä vieras nainen tuli hyvin lähelle minua, ja sopotti korvaani että oletteko harrastaneet kimppa kivaa, me mieheni kanssa sitä harrastetaan, ja laittoi hiljalleen jalkansa mun haarojen väliin, ja alkoi tangolla laskeutua alas ja ylös, miten ihana parffyymi naisesta tuoksuikaan, sekä samalla antoi hellän suudelman korvan nipukkaani, minulla ala kerrassa alkoi pikkuveljeni ponnistelemaan ja siinä samalla nainen hakeutui hellään suudelmaan toi rintojaan ihanan lähemmäksi minun rintaani, tunne oli huumaavan seksikästä.

Samoihin aikoihin näimme vaimoni, ja naisen miehen jotka samoin olivat jo suutelemassa, ja miehellä oli molemmat kädet vaimoni peffojen päällä, ja miehellä jalka vaimoni jalkojen välissä, ja vaimoni pyöritteli ihanan seksikkäästi lannettaan miehelle jolloin huomasin sivusilmäyksellä että miehellä olikin aika moinen tukkihalko alhaalla.

Palasimme tuoleillemme, ja tilasimme uudet siiderit, tilauksia odotellessamme juttelimme, yöpymisestä ja kerroimme että meillä on RT/ kaksio mukavuuksin, pariskunnalla oli isompi kelohonka huvila, pariskunnan nainen ehdottikin että sopisiko teille että lähdettäisiin meidän huvilalle, jatketaan tanssia siellä ja otetaan lisää siideriä.

Lähdimme taksilla kaikki neljä kelohonkahuvilalle, perille päästyämme pariskunnan mies laittoi saunan päälle, ja pyysi meitä kurkkaamaan saunaa, kun menimme katsomaan sitä, siellä himmeät eriväriset ledivalaistus vaihtoi väriään, ja seinille ilmestyi ikään kuin rakastavainen pariskunta hellimässä ja pesuhuoneessa hieman erilainen valaistus ai että on kaunista ihailimme niitä, ja samaan aikaan molemmat vaimot vaihtoivat eri miesten taakse ja takaa alkoivat hyväillä edestä vieraita miehiä, ja antaen suudelmia molemmille miehille kauloille, sekä nyt naiset jo alkoivat tunnustella mitä miesten lahkeissa oikein pullottaakaan, ihana hitaasti nahkahousuinen, nainen pyöritteli lannettaan ja samalla käsillään hieroi minun kulliani housujen päältä, sekä päädyimme ihanan kuumaan suudelmaan

vaimoni teki vieraalle miehelle miltei samalla tavalla mutta aukaisi edestä mieheltä housujen napin ja pudotti mieheltä housut lattialle ja siirtyi miehen eteen paljastaen miehen mahtavan lemmenleikkikalun, vou tuumasi vaimoni enpä olekaan näin mahtavaa kullia ennen tavannut mies otti kaiken nautinnon jota vaimoni antoi miehelle, vaimoni lipaisi kielensä kärjellä vieraanmiehen terskan päätä, lits ouh alkoi mies vaikeroimaan, vaimoni toisti kielellään lits, toki eri puolelta terskaa oihhh, mies vaikeroi, ja alkoi huohottamaan, samaan aikaan miehen vaimo keskeytti puuhat ja kertoi että menään saunaan se on valmis.

Me miehet riisuimme naiset vaatteista kaikki ja jestas sentään kun vieraalla naisella on sirot tissit niin pystypäiset suipot rinnat ja nänninpäät nököttää niin terhakkaasti pystyssä, ja mun mulkkuni seisoo kuin partiopoika rivissä, minulla ei ole ihan niin suuri halko kuin vieraalla miehellä mutta kuitenkin, riisuttaessa vieras nainen antoi suudelman penikselleni joka tuntui tosi hyvältä, ja hieman tissin väliäkin siitä minä tykkään tosi paljon, kun nainen antaa tissin väliä kullille.

Sovittiin molemmin puolin että tehdä saa mitä hellään seksiin kuuluukaan, lisäksi vieras nainen kävi ph- kaapista hakemassa liukuvoidetta, jolla liukastettaisiin vartaloitamme, mutta ensin suihkuun, kaikki yhtä aikaa ja sitten saunaan, taustalla soikin ihanan hitaita tanssimusiikkia, jotka eskaloituivat seinä kuville liikeratoina valoina ai kun oli ihana seurata valojen liikehdintää löylyhuoneen seinillä, kun suutelimme, valot muodosti kuin suutelu ku

4

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      H­e­­­i! Kuts­­­umme sinu­­­t kä­­ymään u­­ude­­­ssa cha­tis­sa! Meitä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://allyak.com/H/V7e5Y7

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­­y­­­m­­f­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jatkoa vaan.

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­ts­­umme sinut kä­ym­­ään uude­­­ssa chatissa! Mei­tä on yli mil­joona! 👉 http://alikuzu.com/H/T7m4M1

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1987
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1386
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1135
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      63
      1053
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1016
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      84
      966
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      83
      827
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      749
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      744
    Aihe