kokeiliko venäjä rikin hajulla, kuinka helppo on saastuttaa koko suomi yrinjätteellä kovalla itätuulella,hyvin näytti toimivan rikin haju levisi koko etelä suomeen
MINÄHÄN VAROTIN,KUINKA HELPPO ON SUOMI TUHOTA
3
180
Vastaukset
- Anonyymi
pitikö ruveta soran osapuoleksi,kohta ei ole valtiota nimellä suomi,vain säteilevä saastunut maaläntti
- Anonyymi
Nämä on Helsinkiläästen omaa paskaa.
Vuosisatoja laskeneet jätevetensä ja kaiken katumoskansa lumen mukana mereen. Joskus sillekin saastuttamiselle tulee raja vastaan.
Kissinkuselle haisee puhdas multakin, kun jään ja lumen alta keväisin paljastuu. Maa valittaa väliaikaista hapettomuuttaan, mutta meri välinpitämätöntä saastuttamista.
Nyt on oiva tilaisuus laittaa kaikki sonta Venäjän piikkiin. - Anonyymi
Koulukiusaajahan tuo pahan valtakunta on aina ollut, eikä se siitä muuksi muutu koska kansa on niin paskaa että valitsee joka kerta aina vain hullumman johtajan, jos se nyt ylipäätään on mahdollista.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/tutkija-varoittaa-suomea-itameren-tilanteesta-venajan-tavoite-on-alistaa-pienia-rajanaapureitaan/3abd9711-c0d8-4f45-b16f-37aa2c890fa8
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047235- 1792296
- 1131788
- 511450
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021155Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2711038