Erna Husko ja pakarat nyt Ilta-Sanomien testissä.

Anonyymi-ap

Eiköhän noi ole kuitenkin silikonista tehdyt pulleat kankut ja ei tuloksia jumpalla kuitenkaan saatu ?

14

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saihan muidu rikkaan miehen ja oliko ainut syy asiaan siis silikonipussit sen takapuolessa ?

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­N­­­y­­­m­f­­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pyllistelijä ja takamusta näkyjään riittää, kuitenkin on tekoperä ja ei kiitos kiinosta 😎.

      • Anonyymi

        Sai rikkaan miehen kuitenkin maksajaksi ja elämä näyttää olevan hyvin luksusta sen instan perusteella .


      • Anonyymi

        Miksi sitten katselet, jos ei "kiinosta"?


    • Anonyymi

      Erna filtteröi instassaan pakarat vielä paljon suuremmaksi kuin on. Aivan törkeän näköiset ovat. Miksi naiset ovat taas palanneet jonnekin tuonne alkuasukkaiden tasolle tuossa pyllistelyssä. Se kuului alkuasukkaiden rituaaliin että miesten edessä pyöritetään takapuolta. Joku twerkkauskin taitaa juontaa siltä ajalta.

    • Anonyymi

      En voi käsittää noita naisia, jotka yrittävät väen väkisin itselleen pulleaa iso p....tä.

      • Anonyymi

        Vaikee on hoidella takaaaaa jos on naisella isoooo takaperä .


      • Anonyymi

        Lauta (=lattaberceisten) propagandaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauta (=lattaberceisten) propagandaa

        Ei vaan on kuitenkin totuus ja ei mitään propagandaa, isot takapuoli on este takaa ladatessa ja itse on sen kokemuksen saanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan on kuitenkin totuus ja ei mitään propagandaa, isot takapuoli on este takaa ladatessa ja itse on sen kokemuksen saanut

        Onks tämäkin nainen joku onlufans levittelijä ja pyllistelijä, ei tietenkään mitään kulutusta eikä ammattia ole tälläkään hempulalla ?


      • Anonyymi

        Eiks kukaan kerro et millainen oli toimittajan mielipide tään hyvinvointivalmentajan valmenuksista ja ravinto ohjeista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks kukaan kerro et millainen oli toimittajan mielipide tään hyvinvointivalmentajan valmenuksista ja ravinto ohjeista .

        Ei kiinosta ketään koska Ernaa ei kukaan vainoa, joten saa olla aivan rauhassa ja pumpata takapuolta silikoni pusseilla 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinosta ketään koska Ernaa ei kukaan vainoa, joten saa olla aivan rauhassa ja pumpata takapuolta silikoni pusseilla 😂.

        Kyllä riittää näitä Suomalaisia naisia aivan tarpeeksi onlufans kuvauksiin ja ei tarvitse Virosta asti tulla esittelee isoa takapuoltaan .


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe