Ammuskelu Viertolan koululla

Anonyymi-ap

Mitä on tapahtunut?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010330938.html

Poliisi kehottaa pysymään sisätiloissa ja ei saa avata ovea tuntemattomille. Ilmeiseti ampuja siis pakenee ja on karkuteillä.

Toivottavasti kaikki lapset kuitenkin kunnossa.

14

4398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Radiossa sanottiin, että paikalla on paljon poliiseja. Ei siis mikään pikku juttu.

• Anonyymi

Joku kantisnatsi taas riehumassa isin metsästysaseiden kanssa.

• Anonyymi

Voi olla myös kulttuurista värinää ilmassa.

• Anonyymi

Vaikka entiset apukoulut ja koulukodit on nykyisin sullottu tavallisiin kännykkäkouluihin niin oikeastaan hämmästyttävän vähän tapahtuu jotakin tuollaista.

• Anonyymi

Ampuja on jo kiinni mutta normaali käytännön mukaan virkavalta eristää alueen pyytäen ihmisiä pysyttelemään sisätiloissa ja näin eliminoida uhka että kaaostilanne synnyttää uusia kaaostilanteita toisin sanoen joku hörhö käyttää kaaosta verhona ja ryhtyy itse samanlaisiin hommiin ellei pahempiin

• Anonyymi

Koulukiusaajat. Mikä heille on sopiva rangaistus? Eikö kukaan saa enää puuttua kiusaajan toimintaan? Pitääkö heidät tappaa ennenkuin puututaan ongelmiin. Ja vierasta lasta ei saa aikuinen ojentaa tai olet raastuvassa. Lapset ovat ottaneet vallan Suomessa.

• Anonyymi

Näin on. Nyt meidän aikuislasten tehtävä vallankumous. Onko vapaaehtoisia rehtoreiksi ja suojeluskuntapäälliköiksi?

• Anonyymi

Siirtäminen toiseen kouluun jossa homma jatkuu. Ennen erotettiin koulusta määräajaksi ja sai käytöksen alennuksen. Mikä oli hirmu häpeäksi koko kiusaajan perheelle.
        Nyt vain hyssytellään ja pojat on poikia sanonta piilottaa ongelmat. Mutta tytöt ovat myös pirullisia kiusaajia ja niin ovelia ettei opettaja edes usko jos heistä kertoo.

• Anonyymi

Miksi tämä oppilas vaihtoi koulua kesken lukuvuoden. Mitä entisessä koulussa tapahtui? Miksi sitä ei kerrota? Oliko kiusattu vai kiusaaja.

• Anonyymi

Onhan tästä ollut monta tapausta julkisuudessa, ei sen kiusaajan suinkaan tarvitse koulua vaihtaa, vaan kiusattu joutuu pakenemaan kiusaajiaan. Kannattaisi tosiaan tutkia edellinen koulu, jos tässä uudessa on ollut pientäkään merkkiä kiusaamisesta, niin se saattoi johtaa lopulliseen pimahtamiseen.

• Anonyymi

Nihheää on tiedottaminen, mitähän salaillaan?

• Anonyymi

Kansan on saatava tietää Heti, jotta oikeuden tuomio ja sitä puoltava diagnoosi voidaan antaa.

• Anonyymi

En oo yhtään tietonen tapahtumasta. Jotain poikien nahistelua kait.

• Anonyymi

tai opet joutui jäämään ylitöihin
        tai kalapuikko tippunut lattialle
        SAK aloitti lakon

• Anonyymi

Tämä tilanne ei tapahtuisi, jos häntä ei olisi kiusattu. NIIN vanhemmat opettaka lapsiannne olemaan ystävällisiä toisten kanssa eikä pilata jonkun luokka toverin elämää. Kaikki tämä kokemus jää syvä arpi kiusatun elämälle. Toivotaan tämä tapaus on hyvä opetus kiusaajille ja kiusaajan vanhemmille. Antakaa rakkautta toiselenne eikä haukkumista kiiitos

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2177
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1811
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1488
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1295
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      26
      926
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      867
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe