Paavali keritsi naisia ?

Anonyymi-ap

Paavali oli juluma mies naisille. Kotoisin nykyisen Turkian ja talibaanien alueelta, mistä ne opit on tuotu seurakuntaan. Ei Jeesus koskaan naisista sillä tavalla puhunut.

Paavali määräsi naiset hijaiseksi ja pitämään päässän burkaa ja huntua, tai muuten hän keritsi naiset kaljuiksi.

1.Kor.14:35

Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

79

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko valehtelu sinulle viihdettä?

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­­y­m­­­f­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Paavali ajatti oman päänsä kaljuksi ja esiintyi nasiirina.

      Ap. t. 18:18

      Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][ [[4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

      • Anonyymi

        Aika outo juttu tuo Paavalin nasiirina esiintyminen?

        Raamatun mukaan nasiiri menetti Jumalan voiman, jos hän leikkautti hiuksensa pois.

        Hänet sokaistiin ja hän joutui pyörittämään ja jauhamaan sokeana myllynkiviä, kuten kävi nasiiri Simpsonille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outo juttu tuo Paavalin nasiirina esiintyminen?

        Raamatun mukaan nasiiri menetti Jumalan voiman, jos hän leikkautti hiuksensa pois.

        Hänet sokaistiin ja hän joutui pyörittämään ja jauhamaan sokeana myllynkiviä, kuten kävi nasiiri Simpsonille.

        Biblia 1776

        Tuom.16:17

        " Ilmoitti hän hänelle kaiken sydämensä, sanoen hänelle: minun päähäni ei ole ikänä partaveitsi tullut, sillä minä olen Jumalan natsir hamasta äitini kohdusta. Jos hiukset ajellaan minun päästäni, niin minun väkevyyteni menee minusta pois, ja tulen heikoksi niinkuin kaikki muutkin ihmiset."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outo juttu tuo Paavalin nasiirina esiintyminen?

        Raamatun mukaan nasiiri menetti Jumalan voiman, jos hän leikkautti hiuksensa pois.

        Hänet sokaistiin ja hän joutui pyörittämään ja jauhamaan sokeana myllynkiviä, kuten kävi nasiiri Simpsonille.

        Paavali pelasi monilla eri korteilalla?

        Esitti perusjuutalaista, VT:n nasiiria uudessa liitossa
        ja Uuden liiton aikaista kristittyä yhtä aikaa.

        Jokaiselle jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali pelasi monilla eri korteilalla?

        Esitti perusjuutalaista, VT:n nasiiria uudessa liitossa
        ja Uuden liiton aikaista kristittyä yhtä aikaa.

        Jokaiselle jotakin.

        Paavali teki ison virheen, kun yritti estää Juutalaisia jatkamasta ikuiseen ympärileikkauksen liittoon pääsemistä. Ei Jeesus sitä liittoa katkaissut eikä mitätöinyt.

        Ei liitot heti kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan. Erilaisia liittoja on voimassa useita yhtä aikaa.

        Eikä Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja ole tehnyt.
        Oikea käännös alkukielen mukaan on liitto, ei testamentti.

        Matt. 5:17

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali teki ison virheen, kun yritti estää Juutalaisia jatkamasta ikuiseen ympärileikkauksen liittoon pääsemistä. Ei Jeesus sitä liittoa katkaissut eikä mitätöinyt.

        Ei liitot heti kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan. Erilaisia liittoja on voimassa useita yhtä aikaa.

        Eikä Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja ole tehnyt.
        Oikea käännös alkukielen mukaan on liitto, ei testamentti.

        Matt. 5:17

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        erilaisia liittoja ei ole olemassa yhtäaikaa , vaan on olemassa ainaostaan:

        Vanha liitto , ekr ja UUSI liitto , Jkr.

        kokonainen ajanlaskukin vaihtui UUTEEN Jkr.
        "katso vanha on KADONNUT ja UUSI on sijaan tullut"

        Jeesus tuli TÄYTTÄÄN kaiken minkä Jumala "kirjoitukissa " ilmoittanut ,
        "yhdellä ainoalla uhrilla" Hebr: 10: 14
        >"yhdellä" , (ei voi olla silloin KAKSI päällekkäistä liittoa !)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali teki ison virheen, kun yritti estää Juutalaisia jatkamasta ikuiseen ympärileikkauksen liittoon pääsemistä. Ei Jeesus sitä liittoa katkaissut eikä mitätöinyt.

        Ei liitot heti kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan. Erilaisia liittoja on voimassa useita yhtä aikaa.

        Eikä Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja ole tehnyt.
        Oikea käännös alkukielen mukaan on liitto, ei testamentti.

        Matt. 5:17

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        1. Moos. 17:13

        Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Moos. 17:13

        Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.

        Jeesus täytti myös Vanhan liiton kansan, jotka EIVÄT voineet kaikkea lakia täyttää.
        "sen mihin laki ei pystynyt" Room: 8

        "Kristuksen ympärileikkauksella ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa"
        Kol: 2: 11-12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus täytti myös Vanhan liiton kansan, jotka EIVÄT voineet kaikkea lakia täyttää.
        "sen mihin laki ei pystynyt" Room: 8

        "Kristuksen ympärileikkauksella ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa"
        Kol: 2: 11-12

        Poika pääsi vanhan liiton jäseneksi ympärileikkauksessa 8 pv. ikäisenä.

        Ympärileikkaus koski vain poikia ja miehiä.

        Tytöistä uhrattiin kaksi kyyhkysenpoikasta syntiuhriksi liiton jäseneksi pääsemiseksi.

        Kristillinen kaste liiton jäseneksi koski tietenkin vain niitä, jotka kastettiin Kristityiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika pääsi vanhan liiton jäseneksi ympärileikkauksessa 8 pv. ikäisenä.

        Ympärileikkaus koski vain poikia ja miehiä.

        Tytöistä uhrattiin kaksi kyyhkysenpoikasta syntiuhriksi liiton jäseneksi pääsemiseksi.

        Kristillinen kaste liiton jäseneksi koski tietenkin vain niitä, jotka kastettiin Kristityiksi.

        Kyllä Juutalaiset olivat jo vanhan liiton jäseninä ikuisessa liitossa Jumalan kanssa ennen Jeesuksen tuloa ihmiseksi. Ei se kerran solmittu ikuinen liitto katkennut Jeesuksen tulemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Juutalaiset olivat jo vanhan liiton jäseninä ikuisessa liitossa Jumalan kanssa ennen Jeesuksen tuloa ihmiseksi. Ei se kerran solmittu ikuinen liitto katkennut Jeesuksen tulemiseen.

        Ei Jumala päättänyt Juutalaisten kanssa tekemäänsä ikuista liittoa Jeesuksen tulemiseen.

        1. Moos. 17:13

        "Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin MINUN LIITTONI on oleva merkitty teidän lihaanne IANKAIKKISEKSI LIITOKSI."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika pääsi vanhan liiton jäseneksi ympärileikkauksessa 8 pv. ikäisenä.

        Ympärileikkaus koski vain poikia ja miehiä.

        Tytöistä uhrattiin kaksi kyyhkysenpoikasta syntiuhriksi liiton jäseneksi pääsemiseksi.

        Kristillinen kaste liiton jäseneksi koski tietenkin vain niitä, jotka kastettiin Kristityiksi.

        Ympärileikkauksen liitto pojille ja tytöistä uhrattu kyyhkyset riitti ikuisen liiton syntymiseen.

        Ei se ollut mikään ehdollinen liitto, joka olisi edellyttänyt vielä 100% lain noudattamisen.

        Vain ympärileikkauksen jättäminen tekemättä katsottiin LIITON RIKKOMISEKSI.

        Ei yksittäin lain rikkomus eli synti katkaissut liittoa, sillä synnin saattoi saada anteeksi.
        Ei se automaattisesti liittoa katkaissut.

        1. Moos. 17:14

        Mutta ympärileikkaamaton miehenpuoli, jonka esinahan liha ei ole ympärileikattu, hävitettäköön kansastansa; hän on rikkonut minun liittoni."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erilaisia liittoja ei ole olemassa yhtäaikaa , vaan on olemassa ainaostaan:

        Vanha liitto , ekr ja UUSI liitto , Jkr.

        kokonainen ajanlaskukin vaihtui UUTEEN Jkr.
        "katso vanha on KADONNUT ja UUSI on sijaan tullut"

        Jeesus tuli TÄYTTÄÄN kaiken minkä Jumala "kirjoitukissa " ilmoittanut ,
        "yhdellä ainoalla uhrilla" Hebr: 10: 14
        >"yhdellä" , (ei voi olla silloin KAKSI päällekkäistä liittoa !)

        Olet väärässä.

        Ei jollain Tarsolaisella murhamiehellä oli mitään valtuuksia lopettaa ja päättää Jumalan tekemää ikuista liittoa, johon Juutalaiset pääsi ympärileikkauksen kautta ja tytöistä suoritetun uhrin kautta.

        Ei Jumala pettänyt lupaustaan, mikä koski ympärileikkauksen kautta liittoon tulleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erilaisia liittoja ei ole olemassa yhtäaikaa , vaan on olemassa ainaostaan:

        Vanha liitto , ekr ja UUSI liitto , Jkr.

        kokonainen ajanlaskukin vaihtui UUTEEN Jkr.
        "katso vanha on KADONNUT ja UUSI on sijaan tullut"

        Jeesus tuli TÄYTTÄÄN kaiken minkä Jumala "kirjoitukissa " ilmoittanut ,
        "yhdellä ainoalla uhrilla" Hebr: 10: 14
        >"yhdellä" , (ei voi olla silloin KAKSI päällekkäistä liittoa !)

        Luuk. 16:17

        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erilaisia liittoja ei ole olemassa yhtäaikaa , vaan on olemassa ainaostaan:

        Vanha liitto , ekr ja UUSI liitto , Jkr.

        kokonainen ajanlaskukin vaihtui UUTEEN Jkr.
        "katso vanha on KADONNUT ja UUSI on sijaan tullut"

        Jeesus tuli TÄYTTÄÄN kaiken minkä Jumala "kirjoitukissa " ilmoittanut ,
        "yhdellä ainoalla uhrilla" Hebr: 10: 14
        >"yhdellä" , (ei voi olla silloin KAKSI päällekkäistä liittoa !)

        Jumalan tekemiä erilaisia ja eriaikaisia liittoja on koko ajan voimassa. Eivät ne automaattisesti kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.

        Liitto on Jumalan yksipuolisesti tekemä varma lupaus, mikä on ikuisesti voimassa.

        Ihminen ei ole tasapuolinen osapuoli tekemään Jumalan kanssa mitään sopimuksia tai kauppoja.



        -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Juutalaiset olivat jo vanhan liiton jäseninä ikuisessa liitossa Jumalan kanssa ennen Jeesuksen tuloa ihmiseksi. Ei se kerran solmittu ikuinen liitto katkennut Jeesuksen tulemiseen.

        Vanhan liiton kuolleetkin Jeesus pelasti KAIKKI ,
        >"sen mihin laki ei pystynyt" Room: 8

        "Kristus nousi kuolleista ja kuolemalla kuoleman voitti ja HAUDOISSA OLEVILLE
        elämän antoi"


      • Anonyymi

        Joo Mooses Paavali kääntyi kristityksi kun juutalaiset ruoskitti sen ja kielsi Jeesuksen mutta siihen toiveajatteluun että juutalaiset kääntyisi kaikki kristityiksi törmäsi myös ihan samoin lutteri sillä vain pieni jäännös kääntyy vain osa heistä. Paavalilta meni aikaa tunnustaa tämä sitten hän jo kääntyi kokonaan kristityksi jättäen sen vanhan hapatuksen eikä enää mennyt synagogille.Mitä turhaa haaskata aikaansa. KATSOKAAS kun synagoga uhraa elukoita mitä ei enää tarvi uhrata.Syödään silti elukkaa jos joku haluaa sehän ulostuu.Teidän pitää nyt vaan todeta kuin Paavali lopulta että kun te ette ota vastaan hyvää sanomaa mennään muiden kansojen luokse jotka ottaa mm.thaimaalaisia on kääntynyt budhasta Jeesuksen luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outo juttu tuo Paavalin nasiirina esiintyminen?

        Raamatun mukaan nasiiri menetti Jumalan voiman, jos hän leikkautti hiuksensa pois.

        Hänet sokaistiin ja hän joutui pyörittämään ja jauhamaan sokeana myllynkiviä, kuten kävi nasiiri Simpsonille.

        Simpson lue oikein SIM p SON POIKA. OLI VERTAUSKUVA Jeesuksesta joka kuollessaan tuhosi vihollisensa ja pelasti kokonaisen kristittyjen lauman kuolemallaan ja kuten tiedämme mohamettiset miehitti temppelivuoren moskeijoilla näin käy kun tappelee Luojaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan tekemiä erilaisia ja eriaikaisia liittoja on koko ajan voimassa. Eivät ne automaattisesti kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.

        Liitto on Jumalan yksipuolisesti tekemä varma lupaus, mikä on ikuisesti voimassa.

        Ihminen ei ole tasapuolinen osapuoli tekemään Jumalan kanssa mitään sopimuksia tai kauppoja.



        -

        Paavi on täysin pervo tyyppi.Pussailee ja hivelee veden kanssa naisten jalkoja,Samalla voi tähystellä naisten haaroja helman alta. Se on hänen maallinen huvinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biblia 1776

        Tuom.16:17

        " Ilmoitti hän hänelle kaiken sydämensä, sanoen hänelle: minun päähäni ei ole ikänä partaveitsi tullut, sillä minä olen Jumalan natsir hamasta äitini kohdusta. Jos hiukset ajellaan minun päästäni, niin minun väkevyyteni menee minusta pois, ja tulen heikoksi niinkuin kaikki muutkin ihmiset."

        Niin tuomarien kirja onkin vanhan testamentin aikaa ennen oikeaa Jeesus messiasta oli vain ennustukset hänestä ja profeetat jotka kertoi hänestä. Jeesus olikin pitkälettinen ja aseisiin ei tarttunut. Jesaja 53:5 . Joku juutalainen hindu Intiassa ehkä lähinnä muistuttaa Jeesusta. Jeesus lopetti sen vanhan pappeuden hänen uuteen pappeuteen siinä tapahtui lunastus ristillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali pelasi monilla eri korteilalla?

        Esitti perusjuutalaista, VT:n nasiiria uudessa liitossa
        ja Uuden liiton aikaista kristittyä yhtä aikaa.

        Jokaiselle jotakin.

        Juu kaikille kaikkea että joku pelastuisi. Jeesus on hyvä esimerkki hyvän tekijästä joka ei käyttänyt aseita eikä pyssyjä vaan rukousta ja auttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali teki ison virheen, kun yritti estää Juutalaisia jatkamasta ikuiseen ympärileikkauksen liittoon pääsemistä. Ei Jeesus sitä liittoa katkaissut eikä mitätöinyt.

        Ei liitot heti kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan. Erilaisia liittoja on voimassa useita yhtä aikaa.

        Eikä Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja ole tehnyt.
        Oikea käännös alkukielen mukaan on liitto, ei testamentti.

        Matt. 5:17

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        Koska sillä ympärileikatulla tehdään syntejä et voi enää selitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erilaisia liittoja ei ole olemassa yhtäaikaa , vaan on olemassa ainaostaan:

        Vanha liitto , ekr ja UUSI liitto , Jkr.

        kokonainen ajanlaskukin vaihtui UUTEEN Jkr.
        "katso vanha on KADONNUT ja UUSI on sijaan tullut"

        Jeesus tuli TÄYTTÄÄN kaiken minkä Jumala "kirjoitukissa " ilmoittanut ,
        "yhdellä ainoalla uhrilla" Hebr: 10: 14
        >"yhdellä" , (ei voi olla silloin KAKSI päällekkäistä liittoa !)

        Uusi testamentti on Jeesuksen kuolema sen jälkeen meille annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Moos. 17:13

        Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.

        No ihmisten ostaminen rahalla on ihmiskauppaa mikä on kielletty. Orjuus lakkautettu toki Egyptissä on vielä orjia. On seksi orjia.Mutta Jeesus ristillä tarkoittaa ikuista liittoa vapaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus täytti myös Vanhan liiton kansan, jotka EIVÄT voineet kaikkea lakia täyttää.
        "sen mihin laki ei pystynyt" Room: 8

        "Kristuksen ympärileikkauksella ollen haudattuina hänen kanssaan kasteessa"
        Kol: 2: 11-12

        Mihin laki ei pystynyt oli pelastus ja rauha luojan kanssa. Laki saa aikaan vihaa kaikissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika pääsi vanhan liiton jäseneksi ympärileikkauksessa 8 pv. ikäisenä.

        Ympärileikkaus koski vain poikia ja miehiä.

        Tytöistä uhrattiin kaksi kyyhkysenpoikasta syntiuhriksi liiton jäseneksi pääsemiseksi.

        Kristillinen kaste liiton jäseneksi koski tietenkin vain niitä, jotka kastettiin Kristityiksi.

        Kuules nyt saatanan synagan arabi Babylon maan päällä sinä teet syntejä ja synnin palkka on kaikille maan päällä tullut kuolema SINÄ KUOLET synteihisi. Se on tämä Mooses laki niin. Sinä kuolet myös kaikki kuolee. JOS TÄSTÄ NYT JOTENKIN YRITÄT LUIKERRELLA olet väärä Mooses väärä profeetta sillä jo Mooses ennusti Jeesuksesta. Kuolet vaikka uhraat joka päivä mitä tahansa et pelastu kuolemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Juutalaiset olivat jo vanhan liiton jäseninä ikuisessa liitossa Jumalan kanssa ennen Jeesuksen tuloa ihmiseksi. Ei se kerran solmittu ikuinen liitto katkennut Jeesuksen tulemiseen.

        Juutalaiset ympärileikattu on aikuisena alunperin ja elukka uhri oli muistutus synnistä vähän kuin elukka kastroidaan eunukit ja uhrataan joku mullikka.Se muistuttaa sun asemasta syntisi tähden.Et voi syytellä muita sun synneistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Juutalaiset olivat jo vanhan liiton jäseninä ikuisessa liitossa Jumalan kanssa ennen Jeesuksen tuloa ihmiseksi. Ei se kerran solmittu ikuinen liitto katkennut Jeesuksen tulemiseen.

        Juu pysy ihmeessä siellä vanhassa uhraamasss elukoita älä siis häiritse niitä jotka on uudessa liitossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ympärileikkauksen liitto pojille ja tytöistä uhrattu kyyhkyset riitti ikuisen liiton syntymiseen.

        Ei se ollut mikään ehdollinen liitto, joka olisi edellyttänyt vielä 100% lain noudattamisen.

        Vain ympärileikkauksen jättäminen tekemättä katsottiin LIITON RIKKOMISEKSI.

        Ei yksittäin lain rikkomus eli synti katkaissut liittoa, sillä synnin saattoi saada anteeksi.
        Ei se automaattisesti liittoa katkaissut.

        1. Moos. 17:14

        Mutta ympärileikkaamaton miehenpuoli, jonka esinahan liha ei ole ympärileikattu, hävitettäköön kansastansa; hän on rikkonut minun liittoni."

        Rabbinaatti teki sen taas MITEN YMPÄRILEIKKAAMATON VOISI RIKKOA LIITON JOS EI OLE KOSKAAN OLLUTKAAN SIINÄ. SEHÄN ON VANHAA LIITTOA EIKÄ JEESUKSEN JÄLKEEN ENÄÄ MITÄÄN HOMOHUORA MULKKUA ESITELLÄ VAAN JEESUKSEN HYVIÄ TEKOJA ESITELLÄÄN !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä.

        Ei jollain Tarsolaisella murhamiehellä oli mitään valtuuksia lopettaa ja päättää Jumalan tekemää ikuista liittoa, johon Juutalaiset pääsi ympärileikkauksen kautta ja tytöistä suoritetun uhrin kautta.

        Ei Jumala pettänyt lupaustaan, mikä koski ympärileikkauksen kautta liittoon tulleita.

        Älä nyt sekoilee kyllä hebrean kieli kehittyi Egyptissä arabian ja Egyptin kielistä siellä mitään ympärileikkausta vielä ollut.Hebrean kieli alkoi erottua ja Abraham arabiasta yhtyi siihen ja Hagar orjaan joka tuotiin Egyptistä. Te olette kuitenkin täysin Egyptin synnin orjia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuk. 16:17

        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

        Lukas oli kuulkaa kreikkalainen lääkäri ET ALOITAT LUKEMISEN TÄSTÄ KREIKKALAISESTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan tekemiä erilaisia ja eriaikaisia liittoja on koko ajan voimassa. Eivät ne automaattisesti kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.

        Liitto on Jumalan yksipuolisesti tekemä varma lupaus, mikä on ikuisesti voimassa.

        Ihminen ei ole tasapuolinen osapuoli tekemään Jumalan kanssa mitään sopimuksia tai kauppoja.



        -

        Tuskin Noa oli ympärileikattu eikä ollut abrahamkaan se vaan joutui Jumalan luojan silmätikuksi. Elukkauhrit aloitettiin muistattamaan synnistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan liiton kuolleetkin Jeesus pelasti KAIKKI ,
        >"sen mihin laki ei pystynyt" Room: 8

        "Kristus nousi kuolleista ja kuolemalla kuoleman voitti ja HAUDOISSA OLEVILLE
        elämän antoi"

        Antoi elämän juu mutta voitti kuoleman nousemalla kuolleista voisitte korjata teidän oppeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Simpson lue oikein SIM p SON POIKA. OLI VERTAUSKUVA Jeesuksesta joka kuollessaan tuhosi vihollisensa ja pelasti kokonaisen kristittyjen lauman kuolemallaan ja kuten tiedämme mohamettiset miehitti temppelivuoren moskeijoilla näin käy kun tappelee Luojaa vastaan.

        Simpson oli oikea ihminen ja nasiiri syntymästään asti. Ei mikään vertauskuva.


    • Anonyymi

      Entä jos vaimo ei suostu pitämään hametta? Keritäänkö sitten muualtakin???

      • Anonyymi

        Totta kai keritään myös jalkoväli ,siinä meneekin aikaa,kun täytyy venytellä ja levitellä,että työ olisi tarkkaa ja tulos siloinen.


      • Anonyymi

        Housut on niin parasta kun ratsastaa juoksee ja matkustaa käy paskalla ei jää paskaa helmoihin ja pyöräillessä MILLAISET FILLARIT siinailla olikaan Mooses kertoo !


    • Anonyymi

      Kyllä Daavid oli koko ajan liiton jäsen, vaikka syyllistyi murhaan ja aviorikokseen.
      Hän sai katuvana synnit anteeksi, mutta ei säästäynyt rangaistukselta, mikä tulee aina synnin teosta, vaikka synnin saa anteeksi. Anteeksisaaminen on eri asia kuin rangaistus, jonka Jumalan oikeudenmukaisuus aina vaatii laittamaan täytäntöön,

      4. Moos. 14:18

      'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

      2. Sam. 12:13

      Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

      2. Sam. 12:15

      Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

      18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.

      • Anonyymi

        NYT SIELLÄ VANHASSA TOORASSA KOSTETAAN VAIKKA LAPSILLE DAVIDIN LAPSI OLI JUUTALAINEN SILTI KUOLI.Nyt uudessa liitossa Jeesuksessa ei kosteta mitään kenellekään sillä kaikki luetaan yhtä syntisiksi yhtä pelastuneiksi sovitetuiksi. Sitä on uusi liitto paremmat lupaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NYT SIELLÄ VANHASSA TOORASSA KOSTETAAN VAIKKA LAPSILLE DAVIDIN LAPSI OLI JUUTALAINEN SILTI KUOLI.Nyt uudessa liitossa Jeesuksessa ei kosteta mitään kenellekään sillä kaikki luetaan yhtä syntisiksi yhtä pelastuneiksi sovitetuiksi. Sitä on uusi liitto paremmat lupaukset.

        Jumala on myös koston Jumala, jonka takia kosto tulee lapsille myös uuden liiton aikana.
        Perinnlliset sairaudet on rantaistuksia synneistä.

        Syntien rangaistuksia sekä vanhassa ja uudessa liitossa on myös lapsettomuus, Jumala kieltää lapsien tulon, samoin voi olla sukukirous, joka on molemmissa liitoissa voimassa.

        Samoin on kaikki hengelliset oikeudenmukaisuuden lait, kuten kylvämisen ja niittämisen laki jne.


    • Anonyymi

      Ei Jeesus kumonnut aikaisemmin Jumalan kanssa liittoon päässeiden Juutalaisten asemaa.

      Matt. 5:17

      Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

      Luuk. 16:17

      Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

      • Anonyymi

        Kaikki kansat on siis luojan kansoja myös faaraot toiset on pahoja toiset hyviä toiset käy toisia vastaan toiset auttaa.Kaikki on luotu KAI SEN NYT ÄLYÄTTE SENTÄÄN ETTÄ KAIKKI ON LUOTUJA. JUUTALAISILLA EI OLLUT OMAA MAATA 2000 VUOTEEN SITÄ ENNEN NE JOUTUI BABYLONIAAN ARABIAAN JA SITÄ ENNEN ITALIAN VALTAAN SITÄ ENNEN KREIKAN JA EGYPTIN ! JOS NYT TAAS VITTUILEE LUOJALLE EI KOHTA OLE TAASKAAN JUUDEAA.


    • Anonyymi

      Ei Jumala katkaissut Daavidin eikä kenenkään muunkaan vanhan liiton jäsenyyttä yksittäiseen syntiin, katuva syntinen sai synnit anteeksi ja oli koko ajan liiton jäsen.

      Ei se pelastus vanhan liiton aikana edellyttänyt 100% lain noudattamista, kun tunnusti syntinsä ja katui syntejään, niin Jumala on laupias ja armahtavainen että Hän antoi synnit anteeksi.

      Kylä vanhan liiton aika oli samanlaista armon aikaa.

      1. Kun. 3:14

      Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

      • Anonyymi

        "Jumala TEKI SEN , mihin laki ei pystynyt" Room: 8

        "Kristus nousi kuolleista ja kuolemalla kuoleman voitti ja HAUDOISSA OLEVILLE
        elämän antoi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala TEKI SEN , mihin laki ei pystynyt" Room: 8

        "Kristus nousi kuolleista ja kuolemalla kuoleman voitti ja HAUDOISSA OLEVILLE
        elämän antoi"

        Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.

        Matt. 5:18

        Jeesus: "Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

        Kyllä Jumalan lait eli kymmenen käskyä tekee sen mitä varten ne on säädetty.
        Ei niitä ole kumottu.


        Jumalan säätämät Lainkäskyt ovat Jumalan rakkauden osoitus ihmistä kohtaan ja ne suojelee ihmiskuntaa. Lakien perusteella tulee kerran kaikille ihmisille viimeinen tuomio, kun avataan tekojen kirjat ja lainkirjat. Ja jokainen tuomitaan tekojensa mukaan.

        Matt. 5:19

        Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

        Paavali yritti kumota Jumalan lait. Jumala heitti miehen Saatanan kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi, eikä ottanut demonia hänestä pois rukouksista huolimatta.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi

        Jeesuksen sanoin ÄLKÄÄ OSALLISTUKO HEIDÄN HEIDÄN HEIDÄN SYNTEIHINSÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala TEKI SEN , mihin laki ei pystynyt" Room: 8

        "Kristus nousi kuolleista ja kuolemalla kuoleman voitti ja HAUDOISSA OLEVILLE
        elämän antoi"

        Messias nousi kuolleista ja voitti kuoleman vallan


    • Anonyymi

      Pave täytti tussuilla tyynyjä.

      • Anonyymi

        Makeasti Tarsolainen, nukkuu tussutyynyllänsä.😴 🎼🎵🎵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makeasti Tarsolainen, nukkuu tussutyynyllänsä.😴 🎼🎵🎵

        Taso oli sen ajan italiaa ja Paavali Saul oli Italian kansalainen juutalainen joka kääntyi kristityksi ja kreikkalaisten vallan alla olevia juutalaisia kääntyi myös muuten Egyptissä asuvia. Hajaannuksessa asuvat.


    • Anonyymi

      Saatana ja lahkolaiset vihaa Jumalan lakeja ja yrittää korvata ne pelkillä henkimaailman voimavaikutuksilla.

      Ilm. 16:14 "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä"

      Jeesus lähettää lainopettajia, joita kohdellaan kaltoin.

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      1. Tim. 4:1

      Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja .

      • Anonyymi

        Jumlanpelko häipyy ja Jumalan käskyt ja lait kumotaan ja tilalle astuu villitsevät hurmoshenget ja riivaajien opit ja ilmestykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumlanpelko häipyy ja Jumalan käskyt ja lait kumotaan ja tilalle astuu villitsevät hurmoshenget ja riivaajien opit ja ilmestykset.

        Ei kelpaa nykyihmisille Jeesuksen todistus:

        Matt. 5:17

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        Luuk. 16:17

        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

        Jeesuksen sanasta meidän tulee pitää kiinni, vaikka joku muuta puhuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa nykyihmisille Jeesuksen todistus:

        Matt. 5:17

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

        Luuk. 16:17

        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

        Jeesuksen sanasta meidän tulee pitää kiinni, vaikka joku muuta puhuisi.

        Matt. 5:18

        Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 5:18

        Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.

        Ei ole vielä taivas ja maa kadonnut.


      • Anonyymi

        MATTEUS 23 JUUTALAISTEN LUOKSE JAHVE LÄHETTI JUU PRPFEETTOJA MOITTIMAAN NIIDEN SYNNEISTÄ MUTTA NE TAPPOI NIITÄ PROFEETTAJA ! ( PEITE NIILLÄ )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumlanpelko häipyy ja Jumalan käskyt ja lait kumotaan ja tilalle astuu villitsevät hurmoshenget ja riivaajien opit ja ilmestykset.

        Miksi sun pitää pelätä Jeesus sovitti synnit Jumala on ystäväsi


    • Anonyymi

      Jumalan tekemät erilaiset ja eriaikaiset liitot on ikuisia liittoja. Eivät ne kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan ja ovat Jumalan rakkauden osoitus syntiselle ihmiselle.

      Esim. sateenkaaren liitto taivaalla on edelleen voimassa. Kyllä erilaisia liittoja on useita voimassa. Ne ovat ikuisia liittoja.
      Jumalan maailmassa ei ole aikaa.

      1. Moos. 9:13

      Minun kaareni minä olen pannut pilviin: sen pitää oleman LIITON merkki, minun ja maan välillä.

      1. Moos. 9:15

      Ja niin minä muistan MINUN LIITTONI , minun ja teidän välillänne, ja joka elävän hengen kaikkinaisessa lihassa; ettei enää vedenpaisumus pidä tuleman kaikkea lihaa hukuttamaan.

      Ympärileikkauksen liitto on ikuinen liitto.

      1. Moos. 17:13

      Kaiketi pitää ympärileikattaman sekä kotonas syntynyt, että rahallas ostettu; ja niin MINUN LIITTONI on oleva teidän lihassanne ijankaikkiseksi liitoksi.

      Kasteen liitto on ikuinen liitto. Se tuli Nooan ARKIN liiton tilalle.

      1. Piet. 3:20-21
      jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKKISSA veden kantamana.

      Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,"

      Ehoollisen liitto on ikuinen liitto, veriliitto.

      Mark. 14:24

      Hän sanoi: "Tämä on minun vereni, LIITON veri, joka vuodatetaan kaikkien puolesta."

      Matt. 26:28

      Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

      Joh. 6:56

      Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.

      • Anonyymi

        Jumalan tekemä LIITTO ei ole sama asia kuin "testamentti", joksi se on käännetty kun puhutaan vanhansa ja uudesta testamentista. Sieltä tulee se väärä käsitys, koska uusi testamentti kumoaa aikaisemman testamentin. Liitot ei kumoa toisiaan.

        Liitossa ei ole kysymys testamentista, eikä Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt.Jumala on kuolematon ja elää ikuisesti.

        Jumala elää ja voi hyvin. Ei Jumala mitään testamentteja tehnyt.

        Jeesus on Jumalan poika, ei itse Jumala.

        Luuk. 18:19

        Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu."


        Jumala elää ja voi hyvin ja on kuolematon.

        1. Tim. 6:16

        Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan tekemä LIITTO ei ole sama asia kuin "testamentti", joksi se on käännetty kun puhutaan vanhansa ja uudesta testamentista. Sieltä tulee se väärä käsitys, koska uusi testamentti kumoaa aikaisemman testamentin. Liitot ei kumoa toisiaan.

        Liitossa ei ole kysymys testamentista, eikä Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt.Jumala on kuolematon ja elää ikuisesti.

        Jumala elää ja voi hyvin. Ei Jumala mitään testamentteja tehnyt.

        Jeesus on Jumalan poika, ei itse Jumala.

        Luuk. 18:19

        Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu."


        Jumala elää ja voi hyvin ja on kuolematon.

        1. Tim. 6:16

        Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

        Lahkolaiset eksyttää ihmisiä mainostamalla, että heidän lahkossa Jumala voidaan kohdata kerran viikossa ja kellon aikakin on tiedossa. Hurmoshenki kaataa ihmisiä selälleen ja taju on kankaalla, suusta voi tulla epämääräistä molotusta ja vaahtoa.


      • Anonyymi

        Teillä ei ole mitään oikeutta kuljeskella muiden ovilla tai seurailla ihmisiä fanaatikot. Täällä on uskonto rauha vapaus ja vapaus valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä ei ole mitään oikeutta kuljeskella muiden ovilla tai seurailla ihmisiä fanaatikot. Täällä on uskonto rauha vapaus ja vapaus valita.

        Kaikki uskikset on melkoinenen rasite tavallisille ihmisille.😬


    • Anonyymi

      Jeesus varoitti hänen kuolemansa ja taivaaseen nousun jälkeen ilmestyvistä damaskontien jeesuksista.

      Mark. 13:6

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

      • Anonyymi

        Joh. 14:30

        En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 14:30

        En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

        Antimessias kieltää ylösnousseen 666


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antimessias kieltää ylösnousseen 666

        Pahat henget on taivaassa miljoonia vuosia Jeesuksen kanssa eläneitä,
        langenneita enkeleitä 1/3 kaikista enkeleistä. Enkelit on palvelukseen lähetettyjä henkiä.
        Kyllä ne Jeesuksen tuntee ja uskoo Jeesukseen ja osaa Paavalin kirjeet ulkoa.

        Paavalissa oli Saatanan enkeli aivoissa "lihassa" ja mielessä, lihan mieli on synti ja pistin.

        1. Kor. 15:56

        Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.

        "Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi."



        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"


    • Anonyymi

      Ajoiko posliiniks.

    • Anonyymi

      Charles Fox Parham tykkäsi ympärileikatuista pojista.

      Vietiin vankilaan v. 1907 sodoiasta J.J.Jourdan nimisen juutalaispojan kanssa

    • Anonyymi

      Ei se pelkkä uskominen ihmistä pelasta, kuten usein hoetaan "yksin uskosta"....

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      Jaak. 2:25

      Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

      • Anonyymi

        Kyllä Daavidkin pelastui tekojensa ansiosta, koska oli kaikesta huolimatta Jumalan mieleinen mies. Ei siihen Daavidin pelastukseen enää Jeesusta tarvittu.

        Daavid tunnusti syntisyytensä ja perisynnin, toisin kuin esim. helluntailaiset eivät tunnusta perisyntisyyttään ollenkaan, on se niin väärämielinen uskonlahko. Jenkkilahkot kieltää perisynnin kokonaan.

        Daavid: "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." Ps.51:7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Daavidkin pelastui tekojensa ansiosta, koska oli kaikesta huolimatta Jumalan mieleinen mies. Ei siihen Daavidin pelastukseen enää Jeesusta tarvittu.

        Daavid tunnusti syntisyytensä ja perisynnin, toisin kuin esim. helluntailaiset eivät tunnusta perisyntisyyttään ollenkaan, on se niin väärämielinen uskonlahko. Jenkkilahkot kieltää perisynnin kokonaan.

        Daavid: "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." Ps.51:7

        1. Kun. 3:14

        "Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Daavidkin pelastui tekojensa ansiosta, koska oli kaikesta huolimatta Jumalan mieleinen mies. Ei siihen Daavidin pelastukseen enää Jeesusta tarvittu.

        Daavid tunnusti syntisyytensä ja perisynnin, toisin kuin esim. helluntailaiset eivät tunnusta perisyntisyyttään ollenkaan, on se niin väärämielinen uskonlahko. Jenkkilahkot kieltää perisynnin kokonaan.

        Daavid: "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." Ps.51:7

        Paavali sanoo näin: "ETTE tekojenne kautta , ETTEI kukaan kerskaisi" Ef: 2: 8 - 9

        siitä huolimatta , aina vaan niitä itsensä kehujia riittää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali sanoo näin: "ETTE tekojenne kautta , ETTEI kukaan kerskaisi" Ef: 2: 8 - 9

        siitä huolimatta , aina vaan niitä itsensä kehujia riittää !

        Kristinuskon opillinen puoli kannattaa perustaa pelkästään Jeesuksen opetuksiin ja Karitsan apotoleiden opetukseen, joihin Paavali ei kuulu.

        Paavali oli valheveikko ja miehen sisällä asusteli Saatanan enkeli.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali sanoo näin: "ETTE tekojenne kautta , ETTEI kukaan kerskaisi" Ef: 2: 8 - 9

        siitä huolimatta , aina vaan niitä itsensä kehujia riittää !

        Jaakob oli Jeesuksen oikea Karitsan apostoli, johon voidaan luottaa.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaakob oli Jeesuksen oikea Karitsan apostoli, johon voidaan luottaa.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Jeesus ei hyväksy Paavalia omaksi Karitsan apostoliksi.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaakob oli Jeesuksen oikea Karitsan apostoli, johon voidaan luottaa.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        kasteen ottaminen on TEKO . > "usko ilman tekoja on hyödytön"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kasteen ottaminen on TEKO . > "usko ilman tekoja on hyödytön"

        Murhamiestäkin kehotettiin viivytelemättä ottamaan kaste syntien pois pesemiseksi eli syntien sovitukseksi ja sielun pelastukseksi.

        Ap. t. 22:16

        Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe