kaffepalstan naisia? Itse olen luontteeltani sosiaalinen ulospäin suuntautuva nainen. Vaikkakin joskus haluan olla yksin ja mietiskellä elämää.
Mua on aina kiinnostanut miehet, jotka ovat enemmän hiljaisia ja sellasia ajattelijoita. Melkein oma vastakohta.
Kun joskus käyn tanssimassa, niin eiköhän mua ala kiinnostamaan joku "nurkassa" yksin istuva mies.
Heti kun naistenvalta tulee ryntään hakemaan.
Onkohan totta väite, että vastakohdat täydentää toisiaan? :=)))
Millainen mies kiinnostaa
2
1465
Vastaukset
- löytyy oikea
mielenkiintoinen asia. Itse olen aika spontaani ja villikko ja olen viihtynyt aina kaltaisteni seurassa, tai jopa vähän provosinkin seuraani antamaan kaikkensa seurassani, niin nyt olen ihastunut juuri sellaiseen rauhalliseen ja hiljaiseen tietäen, että jotain paljon on hänen sisällään annettavaa, josko vain kemiamme osuisivat yhteen, ehkä ei, ehkä joo. Mutta hyvin mielenkiintoinen voi olla tutustuminen aivan erinlaiseen persoonaankin.
Kunhan vain ei sinulla ole sellaista holhoamisviettiä kuten joillakin naisilla voi olla, että sosiaalisena haluat "hoivata" miestä.
Tästä aiheesta kerran keskusteltu yhden naisen kanssa joka vanhemmilla päivillään oli tiedostanut ongelmansa, että on koko ikänsä vain halunnut "hoivata" miehiä, no sellaisia hänen tielleen oli sitten tullutkin...
Aivan oikeasti kai on hyväkin kun ei olla aivan samanlaisia persoonia, sitä niinkuin oppii toisen erinlaisuudesta hyviä asioita, näin näen asian, eikös? - LonesomeMan
Kiinnostaisko huuhaan mies!! :o)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807132Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346533Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816333Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644132Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62429Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652218- 141522
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 1981250