Millainen mies kiinnostaa

ykstypy

kaffepalstan naisia? Itse olen luontteeltani sosiaalinen ulospäin suuntautuva nainen. Vaikkakin joskus haluan olla yksin ja mietiskellä elämää.
Mua on aina kiinnostanut miehet, jotka ovat enemmän hiljaisia ja sellasia ajattelijoita. Melkein oma vastakohta.
Kun joskus käyn tanssimassa, niin eiköhän mua ala kiinnostamaan joku "nurkassa" yksin istuva mies.
Heti kun naistenvalta tulee ryntään hakemaan.
Onkohan totta väite, että vastakohdat täydentää toisiaan? :=)))

2

1487

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy oikea

mielenkiintoinen asia. Itse olen aika spontaani ja villikko ja olen viihtynyt aina kaltaisteni seurassa, tai jopa vähän provosinkin seuraani antamaan kaikkensa seurassani, niin nyt olen ihastunut juuri sellaiseen rauhalliseen ja hiljaiseen tietäen, että jotain paljon on hänen sisällään annettavaa, josko vain kemiamme osuisivat yhteen, ehkä ei, ehkä joo. Mutta hyvin mielenkiintoinen voi olla tutustuminen aivan erinlaiseen persoonaankin.
      Kunhan vain ei sinulla ole sellaista holhoamisviettiä kuten joillakin naisilla voi olla, että sosiaalisena haluat "hoivata" miestä.
      Tästä aiheesta kerran keskusteltu yhden naisen kanssa joka vanhemmilla päivillään oli tiedostanut ongelmansa, että on koko ikänsä vain halunnut "hoivata" miehiä, no sellaisia hänen tielleen oli sitten tullutkin...
      Aivan oikeasti kai on hyväkin kun ei olla aivan samanlaisia persoonia, sitä niinkuin oppii toisen erinlaisuudesta hyviä asioita, näin näen asian, eikös?

• LonesomeMan

Kiinnostaisko huuhaan mies!! :o)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe