Hallituksen kristityt, olisiko syytä alkaa tukea perheitä eikä kurjistaa perheitten asemaa

Anonyymi-ap

että vältyttäisiin tragedioilta ? Onko omatuntonne puhdas ?

13

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On puhdas kiitos vain, eikä sitä todellakaan likaa jonkun ylilyövät ja tunneöverit vaatimukset tai syyttelyt.

      Suomessa joku sekoili ja vastuun kantaa sekoilujat itse. Huolehtikas jälkikasvustanne älkääkä syytelkö elämästänne muita.

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Ja sen lisäksi olisi paneuduttava mielenterveys ongelmiin. Nyt suruliputetaan. Tulokset saksien heiluttajille ja leikkuille. Tämä on tulos porvareiden ahneudesta.

      • Anonyymi

        Sittenhän meillä on todella hyvä hallitusohjelma. Siinä on todella voimakas painotus mielenterveysongelmien ennaltaehkäisyssä, hoidossa ja näihin panostamisessa samoin kuin myös perheiden tukemisessa.

        https://valtioneuvosto.fi/hallitukset/hallitusohjelma#/

        Vasemmisto ei olisi vasemmisto, ellei se pyrkisi kaikesta negatiivisesta syyttämään "porvareiden ahneutta".

        En tiedä seuraavan tekstin alkuperäistä kirjoittajaa. Se kuvaa kuitenkin hyvin vihavasemmiston toimintaa:

        "Ajatusleikkinä kymmenen henkeä menee joka ilta ulos syömään illallista. Lasku kaikille yhteensä on 100€. Jos he jakaisivat laskun samassa suhteessa kun maksamme tuloveroa, jako menisi suunnilleen näin: Neljä ensimmäistä – köyhimmät – eivät maksaisi mitään, viides maksaisi 1€, kuudes maksaisi 3€, seitsemäs 7€, kahdeksas 12€, yhdeksäs 18€. Kymmenes – rikkain – maksaisi 59€.

        He päättivät jakaa laskun niin. He söivät illallista joka päivä ja tunsivat itsensä suhteellisen tyytyväisiksi. Kunnes eränä päivänä ravintoloitsija päätti antaa heille alennusta. “Koska olette niin hyviä asiakkaita” hän sanoi “saatte 20€ alennusta”. Illallinen kymmenelle maksaisi vastedes vain 80€.

        Mutta miten alennus jaettaisiin heidän kesken? 2€ per nuppi? Mutta neljä söi jo ilmaiseksi. Tasan kuuden maksajan kesken ? 3,33€? Ravintoloitsija ehdotti että olisi oikein säilyttää suurin piirtein aikaisempi maksusuhde.

        Tulos oli että viides sai syödä ilmaiseksi, kuudes maksoi 2€, seitsemäs 5€, kahdeksas 9€, yhdeksäs 12€ ja kymmenes 52€. Kaikki kuusi saivat alennusta ja neljä ensimmäistä söivät edelleen ilmaiseksi.

        Mutta illallisen jälkeen ravintolan ulkopuolella synty kahakka. “Minä säästin vain 1€ kahdestakymmenestä” aloitti kuudes. “Mutta kymmenes tienasi 7€!”

        “Aivan” jatkoi viides “Minäkin sain vain 1€. Se on epäoikeudenmukaista, rikas öykkäri sai seitsemän kertaa enemmän kuin minä!”.

        “On se niin väärin” jatkoi seitsemäs.” Miksi öykkäri saa 7€ kun minä sain vain 2€?”.

        “Hetkinen” huusivat neljä ensimmäistä yhteen ääneen. “Me emme saaneet mitään!”. “Köyhiä riistetään!”. Kaikki yhdeksän vetivät yhdessä kymmenennettä kunnolla turpiin.

        Seuraavana iltana hän ei tullutkaan illalliselle, joten muut yhdeksän söivät ilman “öykkäriä”. Kun lasku tuli, heiltä puuttui 52€."


    • Anonyymi

      Aloittaja, mitä olet itse tehnyt koulukiusaamisen kitkemiseksi?
      Kiusaaminen ei lähde hallituksesta, vaan kodin, opettajan, valmentajan ja muiden aikuisten arvojen ja tekojen heikkoudesta.

    • Anonyymi

      Kristilliset ja rkp ovat samaa paskaa perseitten ja kokkareitten kanssa,vain oma hyvinvointi on tärkein.

      • Anonyymi

        Vihavasemmiston argumentointi pyörii lähinnä ulosteissa ja peräaukossa.


    • Anonyymi

      Siinä ei suruliputukset auta kun natsihallitus jatkaa tätä sirkusta.

      • Anonyymi

        Suomessa ei ole natsihallitusta, eikä Suomen seuraavakaan hallitus ole natsihallitus.


    • Anonyymi

      Lippu pitäisi olla puolitangossa koko tämän hallituskauden ajan.

      • Anonyymi

        Mitä haluaisit sillä kuvata? Rinteen/Marinin hallituksen aiheuttamia tuhoja?


    • Anonyymi

      Marinin aikana se olisi saanut vetää puolitankoon, eikä olisi mitään syytä nostaa vieläkään. Samoja sortajia, nyt eri sivulta siksikö olette mukana kun tuli ministerin paikka?

      • Anonyymi

        Sinulla on selvästi jotain tärkeää sanottavaa keskustelun aloittajalle. Yritätkö vielä uudelleen kertoa, mitä mielessäsi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on selvästi jotain tärkeää sanottavaa keskustelun aloittajalle. Yritätkö vielä uudelleen kertoa, mitä mielessäsi on?

        Silloin sorti vasemmisto köyhiä, nyt oikeisto.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe