Sydämellisesti tervetuloa!

Anonyymi-ap

Miesten raamattupiiri
ke 3.4. klo 18.00
Savitaipaleen seurakuntakoti
Miesten Raamattupiiri

Tervetuloa Jumalan Sanan äärelle yhdessä muiden kanssa Savitaipaleen seurakuntakodin takkahuoneeseen.

70

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinnepä sitten vaan joukolla!

    • Anonyymi

      Kiitos!

    • Anonyymi

      Saakohan siellä Paavalia herjata?

      • Anonyymi

        Teuvo:
        ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.”
        • ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo:
        ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.”
        • ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

        Ei Jeesus siitä itsekään tykkää, että hänet kuvataan puolialastomana verissään roikkumassa ristinpuulla ja siitä häntä jatkuvasti siitä muistutetaan ja sillä kuolinkampailulla herkutellaan jatkuvasti.

        Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus siitä itsekään tykkää, että hänet kuvataan puolialastomana verissään roikkumassa ristinpuulla ja siitä häntä jatkuvasti siitä muistutetaan ja sillä kuolinkampailulla herkutellaan jatkuvasti.

        Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

        Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, ristit on maatunnut. Ei siellä enää ole mitään katsomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus siitä itsekään tykkää, että hänet kuvataan puolialastomana verissään roikkumassa ristinpuulla ja siitä häntä jatkuvasti siitä muistutetaan ja sillä kuolinkampailulla herkutellaan jatkuvasti.

        Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

        Heb 12:2
        ”silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heb 12:2
        ”silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.”

        Häpeästä välittämättä. Jeesus ei hävennyt meitä, mutta monet häpeää Jeesusta, vaikka hän hankki iankaikkisen elämän kaikille niille, jotka häneen uskovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeästä välittämättä. Jeesus ei hävennyt meitä, mutta monet häpeää Jeesusta, vaikka hän hankki iankaikkisen elämän kaikille niille, jotka häneen uskovat.

        Jatkuva veren ajattelu ja veren hokeminen johtaa helposti ihmisen ns. verihurmokseen.

        Profeetat huusivat vielä kovemmalla äänellä ja viiltelivät tapansa mukaan itseään miekoilla ja keihäillä, niin että olivat aivan veressä.
        Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuva veren ajattelu ja veren hokeminen johtaa helposti ihmisen ns. verihurmokseen.

        Profeetat huusivat vielä kovemmalla äänellä ja viiltelivät tapansa mukaan itseään miekoilla ja keihäillä, niin että olivat aivan veressä.
        Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

        Älä viitsi höpötellä joutavia. Sinulla on vahva taipumus demonisoida ja fanatisoida sellaisten ihmisten puheet, jotka eivät käy yksiin sinun ääriuskonnollisten ja epäraamatullisten vihapuheiden kanssa.
        Tiedät ja sinun tulisi tietää, että Jeesuksen sovitusveri on kristinuskon ydin yhdessä ylösnousemuksen kanssa. Ilman Jeesuksen verenvuodatusta ei olisi anteeksiantamusta.
        Sinun vihapuheissasi ei ole laisinkaan pelastavaa elementtiä, koska Pyhä Henki ei ole niissä mukana.
        Teuvo. Sinulla ei ole mitään osaa Jumalan valtakunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus siitä itsekään tykkää, että hänet kuvataan puolialastomana verissään roikkumassa ristinpuulla ja siitä häntä jatkuvasti siitä muistutetaan ja sillä kuolinkampailulla herkutellaan jatkuvasti.

        Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

        Jos vähän ajattelet, olisikohan kohtuullista, niin ymmärtänet, että Jeesus ristiinnaulittiin yhden, siis YHDEN kerran ( 1x ), mutta siitä kertomista pitää jatkaa aina uusille ihmisille, jotka eivät ole saaneet sitä kuulla, sillä Jeesuksen sovitustyöstä kertominen on Jeesuksen seuraajien elämäntehtävä.

        2 Kor 5:19
        ” Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.”

        1 Kor 2:2
        ” Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus siitä itsekään tykkää, että hänet kuvataan puolialastomana verissään roikkumassa ristinpuulla ja siitä häntä jatkuvasti siitä muistutetaan ja sillä kuolinkampailulla herkutellaan jatkuvasti.

        Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

        Muuan tyyppi siitä näyttää joka tapauksessa nauttivan. Orgiat alkaa heti aamuvarhaisella ja jatkuvat puolille öin.


    • Anonyymi

      "Herran pelko on viisauden alku".

      Jumala voi siunata koko Savitaipaletta siellä olevan oikean Jumalanmiehen ja tämän ajan profeetan tähden, joka on kirjoittanut profeetallisen kirjankin:
      "Älä heitä pelkää."

      Kannattaa lukea!

      • Anonyymi

        Niin, mutta eikös se rienaaja sitten kuollutkaan? Niinhän täällä on vakuuteltu kiven kovaan.
        Sitäpaitsi sinä itsehän se Teuvo olet. Itseäsi sinä aina kehut!


    • Anonyymi

      Eikö nykymaailmassa ole vähän väärin pitää "miesten" raamattupiiriä?

      Eikö se ole ihmisten erottelua, syrjimistä, karsinoimista ja mitä kaikkea se nyt onkaan silloin kun sukupuolitetaan ihmisiä tänä aikana jolloin ihminen itse sen päättää mitä oikein on. Joku voi vaikka kesken piirin muuttua miehestä naiseksi.

      • Anonyymi

        Onhan se niin kauheaa! Hirveätä kamalaa! Uskomatonta sovinismia!
        Terv. Kukkahattutäti 🌺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se niin kauheaa! Hirveätä kamalaa! Uskomatonta sovinismia!
        Terv. Kukkahattutäti 🌺

        Kyllä se toden totta on sellaista. Ajatella jos siinä kesken piirin joku heistä sanoo, että hei jätkät, nyt hokasin että olenkin nainen. Olen sitä pidemmän aikaa miettinyt ja kun kun asiaa tarkemmin ajattelen enkä katsele itseäni niin kovin tarkasti, niin selkeästi tunnen että nainen mikä nainen olen.

        Sellaisia vaaroja on nykyisin ilmassa ja voi tulla esille missä tahansa tilanteessa ja siksi normittaminen ei vain oikein käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se toden totta on sellaista. Ajatella jos siinä kesken piirin joku heistä sanoo, että hei jätkät, nyt hokasin että olenkin nainen. Olen sitä pidemmän aikaa miettinyt ja kun kun asiaa tarkemmin ajattelen enkä katsele itseäni niin kovin tarkasti, niin selkeästi tunnen että nainen mikä nainen olen.

        Sellaisia vaaroja on nykyisin ilmassa ja voi tulla esille missä tahansa tilanteessa ja siksi normittaminen ei vain oikein käy.

        Kyllä sulla on kestämistä! Sun täytyy nyt sitten kantaa aina myös naisten vaatteita mukana kans!
        On se niin hirveetä kauheeta kamalaa! Anna mun kaikki kestää! 🌺🌼


    • Anonyymi

      Paavalilla oli hyvä mielikuvitus. Hän esitti, että naiset pelastuu lapsensa synnyttämisen kautta.

      • Anonyymi

        Paavali paransi sairaita lähettämälä heille likaisia alusvaatteitaan.

        Varmaan jollain lahkolla on sellainenkin nettipalvelu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali paransi sairaita lähettämälä heille likaisia alusvaatteitaan.

        Varmaan jollain lahkolla on sellainenkin nettipalvelu?

        Paavali keksi erilaisia pelastusteorioita, että ihminen pelastuu toisen puolison uskon kautta.

        1. Kor. 7:14

        Sillä mies, joka ei usko, on pyhitetty vaimonsa kautta, ja vaimo, joka ei usko, on pyhitetty miehensä, uskonveljen, kautta; muutoinhan teidän lapsenne olisivat saastaisia, mutta nyt he ovat pyhiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali keksi erilaisia pelastusteorioita, että ihminen pelastuu toisen puolison uskon kautta.

        1. Kor. 7:14

        Sillä mies, joka ei usko, on pyhitetty vaimonsa kautta, ja vaimo, joka ei usko, on pyhitetty miehensä, uskonveljen, kautta; muutoinhan teidän lapsenne olisivat saastaisia, mutta nyt he ovat pyhiä.

        Naisilla on kovemmat vaatimukset pelastua Paavalin mukaan.

        Paavali väittää, että nainen pelastuu lastensynnyttämisen kautta.

        1.Tim.2:15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä.


    • Anonyymi

      Juuri siksi kannattaa vaihtaa sukupuolta silloin kun on pelastuksesta kyse ja mies niin pääsee helpointen pälkähästä kun vaihtaa sukupuolta. Joskin silloin täytyy joku synnyttää tai olla uskova mies ja ehkä helpompi ottaa uskova mies itselleen kuin yrittää synnyttää.

    • Anonyymi

      Paavali hyväksyi kuolleitten puolesta tehtävät ns. sijaiskasteet, joita Mormonit tekee.

      1. Kor. 15:29

      Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?

    • Anonyymi

      On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan totuutta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

      • Anonyymi

        Jollei usko säily ilman Paavalin oppeja, niin sellainen usko joutaa mennäkin.

        Uskon perusta kannatta kiinnittää Jeesuksen sanoihin.

        Jeesus sanoi: Seuraa sinä minua!

        "Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani.
        Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Matt. 7:24

        "Jokainen, joka kuulee nämä sanani ja tekee niiden mukaan, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle."


      • Anonyymi

        ”On arvioitu”?
        Teuvo, sinä olet arvioinut lonkalta sen perusteella, että yrität saada prosenteilla jotain vaikutusta.
        Menepä kyselemään Savitaipaleen kirkkoherralta hänen käsitystään ”prosenteista”.


    • Anonyymi

      Miehille kannattaa tosiaan pitää Raamattupiirejä, jossa oppivat herjaamaan Raamatun henkilöitä sekä kaikkia muita ihmisiä.

      Se kantaa hedelmää.

    • Anonyymi

      Paavali laati tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan ollessaan Korintossa, missä hän sekoili vieraiden hurmoshenkien voimasta. Mutta ei myöntänyt valehtelemistaan Korinttolaisille.

      1. Kor. 14:19

      Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

      • Anonyymi

        Siihen aikaan eri kirjeitä ei vielä oltu yhdistetty samaan kirjaan, kuten nyt niitä voidaan lukea ja arvioida kirjeiden sisältöä ja vertailla eri kirjoittajien kirjoituksia, mikä mättää ja mikä on samansuuntaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen aikaan eri kirjeitä ei vielä oltu yhdistetty samaan kirjaan, kuten nyt niitä voidaan lukea ja arvioida kirjeiden sisältöä ja vertailla eri kirjoittajien kirjoituksia, mikä mättää ja mikä on samansuuntaista viestiä.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Svenska Bibeln 1917 mukaan Paavali oli luonteeltaan epärehellinen ..min lögnaktighet... eli valheellinen. Eikä se ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu. Usein se vaan pahenee ihmisen vanhetessa.

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?


    • Anonyymi

      Menisitkö sinä kuuntelemaan saarnamiestä, jossa olisi Saatanan enkeli asuvaisena?

      2. Kor. 12:7

      Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

      pistin=Saatanan enkeli



      Eikä se mikään mykkä henki ollut.

      King James -käännöksen mukaan oikein Saatanan viestimies "The messenger of Satan" -niminen demoni.

      And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

      Paavali rukoili monta kertaa, että demoni olisi otettu pois hänestä, mutta niin ei taahtunut.

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      Paavali kohtasi väkivaltaisen pahan äkkikuoleman Roomassa.

      1. Kor. 15:56

      Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.

      • Anonyymi

        Saulin ja Sauluksen kohtalo oli ihan samanlainen.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulin ja Sauluksen kohtalo oli ihan samanlainen.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        Job 4:18

        Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja; saati niissä, jotka savimajoissa asuvat, joiden perustus on maan tomussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Job 4:18

        Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja; saati niissä, jotka savimajoissa asuvat, joiden perustus on maan tomussa!

        Sauli hurmosteli kotonaan ja Saulus hurmosteli Korintossa ja puhui sekavia hurmoskieliä "glossolaliaa."

        1. Sam. 18:10

        Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

        1. Kor. 14:19

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia HURMOSKIELEN sanoja.

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


      • Anonyymi

        En osaa sanoa, ketä menisin kuuntelemaan, mutta sinua Teuvo en ainakaan mene mihinkään kuuntelemaan, jos nyt jonnekin pääset puhumaan. En ole kiinnostunut sinun eksyttävistä puheistasi, kuten vihastasi Paavalia kohtaan. Toivottavasti et ainakaan ev.lut kirkkoon pääse myrkkyäsi levittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, ketä menisin kuuntelemaan, mutta sinua Teuvo en ainakaan mene mihinkään kuuntelemaan, jos nyt jonnekin pääset puhumaan. En ole kiinnostunut sinun eksyttävistä puheistasi, kuten vihastasi Paavalia kohtaan. Toivottavasti et ainakaan ev.lut kirkkoon pääse myrkkyäsi levittämään.

        Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat ja sananjulistajat eivät ole kovin suosittuja puhujia missään.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, ketä menisin kuuntelemaan, mutta sinua Teuvo en ainakaan mene mihinkään kuuntelemaan, jos nyt jonnekin pääset puhumaan. En ole kiinnostunut sinun eksyttävistä puheistasi, kuten vihastasi Paavalia kohtaan. Toivottavasti et ainakaan ev.lut kirkkoon pääse myrkkyäsi levittämään.

        PS. Mukava juttu, että olet kuitenkin vielä elossa. Joku väitti kivenkovaan, että olet kuollut. Sehän tarkoittaa, että Jumala on suonut sinulle vielä aikaa mielenmuutokseen ja parannuksen tekoon synneistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS. Mukava juttu, että olet kuitenkin vielä elossa. Joku väitti kivenkovaan, että olet kuollut. Sehän tarkoittaa, että Jumala on suonut sinulle vielä aikaa mielenmuutokseen ja parannuksen tekoon synneistä.

        "Eivät terveet tarvitse parannusta, vaan sairaat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat ja sananjulistajat eivät ole kovin suosittuja puhujia missään.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Mutta varsinkin väärien ”profeettojen” kohdalla, kuten Paavalia herjaavien kohdalla on oltava tosi tarkkana. Heidän pyrkimyksensä ovat kauheat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eivät terveet tarvitse parannusta, vaan sairaat"

        Niin ja varsinkin ”vainajat” kahta enempi! 🤣🤣🤣
        Vai vielä vainaja!!! 🤣😂🤣😂
        Älä enää, älä enää! Kohta halkeama naurusta ja saisit syytteen vähintäin taposta!


    • Anonyymi

      Herjausraamattupiiriit ovat varmaan suosittuja ja onkin ymmärrettävää miksi ne pidetään vain miehille. Ei naiset halua osallistua sellaiseen rienaukseen.

      • Anonyymi

        Paavali: naiset vaietkoon seurakunnassa tai päät keritään kaljuksi. Häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali: naiset vaietkoon seurakunnassa tai päät keritään kaljuksi. Häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

        No perusta se keritsimö sinne Savikylään sitten kun niin niitä tupeita himoitset! Onhan sulla näköjään tuota energiaa ”vainajaksi” ihan kylliksi ja vapaa-aikaa ainakin.
        Hopi hopi! Silloin meni jo!


    • Anonyymi

      1. Kor. 14:35

      Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

    • Anonyymi

      Paavali oli paha murhamies.

      Ap. t. 22:20

      Ja kun Stefanuksen, sinun todistajasi, veri vuodatettiin, olin minäkin läsnä, hyväksyin sen ja vartioin hänen surmaajainsa vaatteita.'

      1. Joh. 3:15

      Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

    • Anonyymi

      Nykyisin hurmoslahkoissa kolmoismurhaajat ovat ehdotonta eliittiä ja arvostuksen huipulla.

      • Anonyymi

        Karskin näköinen ja ympäri tatuoitu äijä kun laitetaan keräämään kolehtia pelkkä t-paita päällä, niin kukaan ei uskalla laittaa koriin kolikoita, saaliiksi tulee pelkkiä suuria seteleitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karskin näköinen ja ympäri tatuoitu äijä kun laitetaan keräämään kolehtia pelkkä t-paita päällä, niin kukaan ei uskalla laittaa koriin kolikoita, saaliiksi tulee pelkkiä suuria seteleitä.

        Isot rahat tulee kun vihjaisee kolehtipuheessa Ananiaan ja Safiiran kohtaloon.

        Jos asiaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali entisenä murhamiehenä olisi ollut pääepäilty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isot rahat tulee kun vihjaisee kolehtipuheessa Ananiaan ja Safiiran kohtaloon.

        Jos asiaa olisi tutkittu, niin kyllä Paavali entisenä murhamiehenä olisi ollut pääepäilty?

        Paavali taisi saada vain lisää fyysistä ja henkistä voimaa saamaltaan saatanan enkeliltä?

        Fil. 3:4" vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali taisi saada vain lisää fyysistä ja henkistä voimaa saamaltaan saatanan enkeliltä?

        Fil. 3:4" vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä"

        Aiotko sinä Teuvo rukka tosiaan kuluttaa viimeiset aikasi Paavalin rienaamiseen?
        Etkö tiedä, mihin se sinut johtaa?

        ”Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.”
        Ilm 2:21


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko sinä Teuvo rukka tosiaan kuluttaa viimeiset aikasi Paavalin rienaamiseen?
        Etkö tiedä, mihin se sinut johtaa?

        ”Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.”
        Ilm 2:21

        Mark. 2:17

        Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko sinä Teuvo rukka tosiaan kuluttaa viimeiset aikasi Paavalin rienaamiseen?
        Etkö tiedä, mihin se sinut johtaa?

        ”Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.”
        Ilm 2:21

        Alkuseurakunta ja Ilmestyskirjassa mainitut seurakunnat on kaikki hävitetty omaan mahdottomuuteensa. Kommunismi ja rahanahneet apostolit, joista tuli luopioita ja antikristuksia hyvin nopeasti. Koko alkuseurakunta hajosi n. v. 70Jkr.
        Siitä lähtien on Katolinen kirkko hoitanut Jumalan asioita.

        Johannes varoitti alkuseurakunnan tilasta ja siksi toiset apostolit karkottivat hänet sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.

        1. Joh. 2:18

        Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.


    • Anonyymi

      Toisaalta tarvitaanko mitään miesten raamatulla herjauspiirejä. Homma hallitaan jo ilman piirejäkin.

      • Anonyymi

        1. Kor. 14:35

        Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Kor. 14:35

        Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

        Paavali oli juluma mies.

        1. Kor. 11:6

        Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

        Huntu/burka päähän ja hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli juluma mies.

        1. Kor. 11:6

        Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

        Huntu/burka päähän ja hiljaa.

        Ei tuollainen naisten alistaja ansaitse mitään yleistä arvostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollainen naisten alistaja ansaitse mitään yleistä arvostusta.

        Ei ihme ollenkaan, että Jumala heitti tuollaisen miehen Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme ollenkaan, että Jumala heitti tuollaisen miehen Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi.

        Paavalille kävi itselle, niin kuin hän toisille toivoi tekevänsä.

        1. Tim. 1:20

        Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut Saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalille kävi itselle, niin kuin hän toisille toivoi tekevänsä.

        1. Tim. 1:20

        Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut Saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.

        Saatanan enkeli "The messenger of Satan" kuritti Paavalia aina elämän loppuun asti.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan enkeli "The messenger of Satan" kuritti Paavalia aina elämän loppuun asti.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        pistin=Saatanan enkeli=The messenger of Satan

        1. Kor. 15:56

        Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.

        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pistin=Saatanan enkeli=The messenger of Satan

        1. Kor. 15:56

        Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.

        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

        "The messenger of Satan" on henkiolento. Kaikki enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä. Ei sillä ole mitään fyysistä ruumista, eikä puisia pistimiä eikä tikkuja.

        Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa, eikä löydä.
        Silloin se sanoo: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'. Ja kun se tulee, tapaa se huoneen tyhjänä ja lakaistuna ja kaunistettuna.
        Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "The messenger of Satan" on henkiolento. Kaikki enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä. Ei sillä ole mitään fyysistä ruumista, eikä puisia pistimiä eikä tikkuja.

        Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa, eikä löydä.
        Silloin se sanoo: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'. Ja kun se tulee, tapaa se huoneen tyhjänä ja lakaistuna ja kaunistettuna.
        Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset.

        No voi! Hae nyt ihmeessä apua itsellesi!


    • Anonyymi

      Herjauspiiri tehnyt tehtävänsä.

      • Anonyymi

        Miten sulle on käynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sulle on käynyt?

        Varmaankin kahdenkorvanmetodi on se paras.


    • Anonyymi

      Herja lentää eikä mikään ole pyhää.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe