Kiusaaminen loppui kuolemaan

Anonyymi-ap

Kuka nyt sitten teki väärin. Kiusattu vai kiusaaja.

Ehkä ei kannattaisi alkaa kiusaamaan, voi käydä huonosti.

49

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä tämä laittoi kiusaajia vähän miettimään, toivottavasti.

    • Anonyymi

      Kiusaajille varoitus. Voi käydä huonosti.

    • Anonyymi

      Väkivalta lopettaa wittuilun. Vanha viidakon sanonta.

    • Anonyymi

      Niin se on. Ollaanko jatkossa kiusaamatta?

    • Anonyymi

      Vantaalla asuu monta aikuista jotka nuorena kiusasi aika rankasti.
      MIETTIKÄÄ NYT

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän nykyinen pressa..

        https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/c5fdc01b-fd2b-4361-b575-0341ddb4706b

        Ilkeä vahaukko.


    • Anonyymi

      Entisenä kiusattuna en tunne myötätuntoa
      Sori

      • Anonyymi

        Minä myös entinen kiusattu. Tuntuu oudolta että kiusaajille suruliputetaan kun tuhansia ihmiselämiä on saanut tuhota kenenkään surematta.


      • Anonyymi

        Enkä minä, entisenä kiusattuna. Vai vielä olisi pitänyt nostaa lippu puolitankoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös entinen kiusattu. Tuntuu oudolta että kiusaajille suruliputetaan kun tuhansia ihmiselämiä on saanut tuhota kenenkään surematta.

        Tämä on tragedia uhreille. Mutta myös tekijälle.


      • Anonyymi

        Niin,minäkin koen että oli oikein tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,minäkin koen että oli oikein tapahtunut.

        Kiusaaja sai mitä tilasi.


      • Anonyymi

        Samoin. Hyvä että edes yksi kiusaaja on vähempänä. Parempi että olisi pitkä rivi ja haulikolla otsaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös entinen kiusattu. Tuntuu oudolta että kiusaajille suruliputetaan kun tuhansia ihmiselämiä on saanut tuhota kenenkään surematta.

        Minä myös kiusattu. Suomi on sairas kun kiusaajalle liputetaan.


      • Anonyymi

        Ei kannatakaan, sai tekemisestään just sopivan tuomion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tragedia uhreille. Mutta myös tekijälle.

        Sympatia on tekijän puolella. Teki sen minkä moni haluaisi muttei uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaja sai mitä tilasi.

        Aivan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sympatia on tekijän puolella. Teki sen minkä moni haluaisi muttei uskalla.

        samaa mieltä


    • Anonyymi

      Omasta kiusaamisajasta muistan, että olisin halunnut itsekin jollain tavalla näyttää kiusaajille. Tietenkin ymmärrän, että tällainen väkivallanpurkaus on väärin, mutta tuska on silloin niin suuri ja nuori naiivi ihminen elää yksin omassa mustassa syöverissään kenenkään välittämättä. Terkkuja opettajille jotka eivät koskaan puuttuneet kiusaamiseen.

      • Anonyymi

        Olen jo ikäihminen ja koulukiusattu, luokkakaverini syyllistyi kiusaamiseen , sekä vielä opettajakin. Opettajalta nöyryyttämistä, halveksuntaa, nolaamista muiden silmissä. Kaikki tämä on vaikuttanut läpi elämän, . Kiusaajat tuhoatte muiden elämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo ikäihminen ja koulukiusattu, luokkakaverini syyllistyi kiusaamiseen , sekä vielä opettajakin. Opettajalta nöyryyttämistä, halveksuntaa, nolaamista muiden silmissä. Kaikki tämä on vaikuttanut läpi elämän, . Kiusaajat tuhoatte muiden elämän

        Näin se on. Itsetunto romahtaa eikä ketään kestä edes katsoa silmiin. Häpeää itseään.


    • Anonyymi

      Koulujen kiusaajat ovat tähän asti olleet niitä kuninkaita. Mitens nyt suu pannaan vieläkö tekee mieli kiusata?!

      Eilen kun katsoin opetusministerin kyynelehtivän tuli jostain mieleeni, itkeekö ministeri kenties nyt sitä että koulukiusaaja on menehtynyt eikä tule enää koskaan koulusta kotiin.

      Ikävä tapaus kaiken kaikkiaan.

      • Anonyymi

        Opetusministeri ja moninkertsinen eilispäivän oikeusministeri puhuu koulukiusaamisen termermein kouluissa vuosikymmeniä esiintyneestä väkivallasta.
        Minua tuollainen käytös ei vakuuta. Päinvastoin lapsia ja kouluja pitäisi suojella ihmisiltä jotka eivät osaa erotella kiusaamista js eri väkivallan esiintymismuotoja suomalaisessa yhteiskunnassa.
        Suorastaan tunnen myötähäpeää näistä asantuntijoina julkisuudessa nyt esiinyyneistä mielipide automaateista jotka yrittävät vierittää lasten harteille tämänkin teon juurisyitä.

        Jos keskustellaan niin pitää myös osata kuunnella ja olla valmis muuttamaan käsityksiään .Muuten ongelmas ei edes tunnisteta ja ratksuksi jää kehän kiertäminen ja saman mantran toistaminen.

        https://www.julkari.fi/handle/10024/139150

        Rakenteellinen väkivalta rehottaa siellä missä ratkaisuja ei haluta tehdä.
        Koulukisaamisesta puhe on ongelmien peittelyä sillä peitellään myös heikkoa asiantuntemusta.


      • Anonyymi

        Ei ministerit välitä, ehkä itki kun edustuspäivällinen jäi väliin tiedotuksen vuoksi.


    • Anonyymi

      Presidentti Stubb on koulukiusaaja

      • Anonyymi

        Niin ja purra ja Orpo kiusaa köyhiä.


      • Anonyymi

        Ei yllätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja purra ja Orpo kiusaa köyhiä.

        Onko töihiin käskeminen kiusaamista no teille losopersille on kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko töihiin käskeminen kiusaamista no teille losopersille on kai

        Eipä tässä paljon työnteko kiinnosta. Kolmasosa palkasta menisi ulosottoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tässä paljon työnteko kiinnosta. Kolmasosa palkasta menisi ulosottoon.

        Itseppä olet itsesi tuohon ajanut!


    • Anonyymi

      Meidän lapsemme Suomessa ovat oppivelvollisia eli heidän on pakko mennä kouluun. Heillä jokaisella on oltava siellä oppirauha ja oleskelurauha.

      Koulukiusaaminen täytyy saada loppumaan. Siihen on erikseen laadittava laki ja rangaistukset kiusaajille.

      Kun kiusattu alkaa itse rangaista, on jo liikaa menetetty.

      • Anonyymi

        Hyvä että kiusatut alkavat ymmärtää tämän.


    • Anonyymi

      Aina on ns, kiusattu ja aina tullaan ns, kiusaamaan.

      Sitä hauskuutta EI kukaan koskaan kitke pois ihmisestä. Nyt Nokia - Tampere radalle oli 15v mälkit laittaneet kiviä, jotta juna suistuisi radaltaan.
      Siinäkin on kiusaamisen mahti takana tai niinkuin joku Katajalaakson pikkumälkki sanoi: Tehtiin JÄYNÄÄ!

      Mutta, tuo kiusaaminen on noista pikkukersoista niin hauskaa, että sitä ne mielenkiinnosta harrastavat ja mikä sen hauskempaa kun ittellä on hauskaa.

    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa. Ukraina saa nyt ja Suomi tulee seuraavana. Näin käy kiusaajille.

      • Anonyymi

        Venäjä on maailman pahin kiusaaja. Aina pienempiensä kimpussa.


    • Anonyymi

      puheista olen ymmärtänyt että ampuja on aikaisemmin aiheuttanut häiriöitä koulussa ja ollut pelottava tekijä

    • Anonyymi

      Tässä kerrankin sellainen tapaus ettei tekijä onneksi ampunut itseään muita ammuttua tai päättänyt omaa elämäänsä kiusaamisen takia. Vasta surettiin kun se Olivia tyttö päätti elämänsä kun oli koulukiusattu eikä saanut apua. Minä olen enemmän surullinen kiusatun puolesta. Olen myös kärsinyt jonkin verran kiusaamisesta koulussa ja enemmän aikuis iällä samoin lastani on kiusattu

    • Anonyymi

      Vantaan tapaus nostaa kaikille kiusatuille nyt traumat pintaan. Toivon, että jokainen kiusaaja miettii tekonsa seurauksia.

    • Anonyymi

      Ei ole koulukiusaamiselle ole tehty yhtään mitään kunnollista.

      Erikseen laki noille kiusaaja penskoille. Koulusta erottaminen ja sijoittaminen johonkin laitokseen ensin esimerkiksi kahdeksi viikoksi. Ellei ota opikseen niin sitten jatketaan koulusta eristämistä. Kai niille nyt laitokseenkin saa sen opetuksen järjestettyä. Älkää nyt sitten väittäkö poliitikot, että tähän ei ole rahaa.

      Kuri kiusaajille pitää löytyä!

      Kiusaajia ei pidä päästää kouluun ollenkaan, sillä koulu on opiskelua ei kiusan tekoa varten.

    • Anonyymi

      Koulukiusattuna voin kertoa, että nämä yhteiskunnan toimenpiteet tähän mennessä ovat naurettavia kuten suruliputus, päättäjien keinotekoiset surunvälitykset ja ajankohtaiset keskusteluohjelmat. Miettikää päättäjät, jos teidät pahoinpideltäisiin työpaikassanne useita vuosia?

      Erityisluokat takas ja luokkakoot pieneksi, siitä se lähtee. Ja kiusaajille tuntuva rangaistus, ei riitä pelkko erottaminen koulussa, vaan, että kun tulevat aikuisiksi maksava t itse tuntuvat korvaukset pahoinpitelyistään. Ehkä se opettaa. Tarvittaessa poliisi vähintään kerran viikossa muistuttamassa asiasta joka luokkaan. Opettajille koulurauha työhön takaisin.

    • Anonyymi

      Onko totta, että presidentti Stubb on ollut koulukiusaaja?

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei ole turha murha ...

      • Anonyymi

        Turhaksi jää, ei kiusaaminen lopu. Kiusaamista tarvitaan, koska kun kiusaajan itsetuntoa pönkitetään hänestä voi tulla vaikka presidentti


    • Anonyymi

      On kiusattu, tai ei, niin ihmisten ampuminen on teko, jolle ei ole oikeutusta missään olosuhteissa.
      Toistaiseksi kukaan ei edes tiedä, onko ammutut edes niitä kiusaajia.

      • Anonyymi

        Kustannussyistä poliisi voi aikaisempiin hyväksyttyihin käytäntöhin vedoten jättää " ampumistapausta edeltävän koulukiusaamisen " tutkimatta.

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006435895.html

        On teillä köyhä ja sairas yhteisö eikä virkakunta tee poikkeusta.


    • Anonyymi

      Onko Vantaan Viertolan koulu monikulttuurinen ?

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      💋 K­u­­­u­­­m­a­­t­ ­­t­y­t­­ö­­­t­ ­­­o­­­d­­­o­­t­t­­a­­v­­­a­­­t­­ ­­s­­i­­n­­­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18346274

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe