Sensaatiohakuinen The Sun julkaisi jutn Pohjolan Spartasta ja Suomen valmiudesta alkaa sotimaan:
https://www.thesun.co.uk/news/26065614/finland-war-arctic-sparta-putin-slaughter-nato/
Sehän on selvää, että Suomi on valmistautunut tai varautunut sotaan. Eihän siitä mitään tulisi, jos sitten vasta alettaisiin valmistautua, kun piippalakit tulisivat rajan yli. Mutta tuollainen brittiläinen sensaatiolehti nyt kirjoittaa tietenkin sensaatiohakuisesti. Ja se Suomen valmius on sillä tasolla, ettei ainakaan talloudellisesti ole kannattavaa valloittaa Suomea. Miehiä saattaa mennä miljoonakin metsän lannoitukseen ja mitä sillä sitten saa? Metsää, suota ja järviä, joita kaikkia Vladimirilla on jo yllinkyllin ennestäänkin. Eikä saa edes avomerisatamaa Atlantille.
Miksi sitten epäilen, että Vladimir ripuloi? Koska Vladimirin ääni suomeksi, eli UMV kirjoittaa tuosta The Sunnin artikkelista.
Laulu, jossa mainitaan piippalakit:
https://www.youtube.com/watch?v=XVSVoXes-Jg
Vladimir ripuloi?
4
294
Vastaukset
Putin tuskin testaa Pohjolan Spartan puolustuskykyä:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010336332.htmlNo nyt jo Suomenkin sensaatiomedia on tarttunut asiaan, venäläisten jälkeen:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e04db2a7-eede-41f5-b559-5cd397e09209- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18346292
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 621115
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html188909- 43841
- 68757
- 49750
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620
