EI YHDESSÄKÄÄN TOISESSA

Anonyymi-ap

Ap t 4:12
” Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

43

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1 Kor 3:11
      ”Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.”

      • Anonyymi

        haureutesi riettaus tuhoaa myös oman elämäsi.


    • Anonyymi

      Ihana evankeliumi!

      • Anonyymi

        Myös kihloissa ja nousukännissä on ihana olla. Totuus paljastuu aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kihloissa ja nousukännissä on ihana olla. Totuus paljastuu aikanaan.

        Muistahan nuo sanasi: ”Totuus paljastuu aikanaan.”


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistahan nuo sanasi: ”Totuus paljastuu aikanaan.”

        Ei paljastu, valot vain sammuvat.

        Pahimmassa tapauksessa teille epäjumalanpalvojille vastassa onkin epätodennäköinen oikeajumala. Sinuna toivoisin pelkkää valojen sammumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistahan nuo sanasi: ”Totuus paljastuu aikanaan.”

        Sinulle totuus ei paljastu koskaan, koska tietoisuutesi häviää samalla hetkellä, kuin oikaiset koipesi. Sekös sinua harmittaa, kun jeesustelusi menee täysi hukkaan.😁


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ei paljastu, valot vain sammuvat.

        Pahimmassa tapauksessa teille epäjumalanpalvojille vastassa onkin epätodennäköinen oikeajumala. Sinuna toivoisin pelkkää valojen sammumista.

        Jumala ei ole epäjumala, vaan epäjumala on epäjumala, joita sinullakin on.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ei paljastu, valot vain sammuvat.

        Pahimmassa tapauksessa teille epäjumalanpalvojille vastassa onkin epätodennäköinen oikeajumala. Sinuna toivoisin pelkkää valojen sammumista.

        Turhaa on sinun taistelusi Jumalaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kihloissa ja nousukännissä on ihana olla. Totuus paljastuu aikanaan.

        Sananlaskut:
        14:12 Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.> Jakeen lisätiedot
        16:25 Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.> Jakeen lisätiedot


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ei paljastu, valot vain sammuvat.

        Pahimmassa tapauksessa teille epäjumalanpalvojille vastassa onkin epätodennäköinen oikeajumala. Sinuna toivoisin pelkkää valojen sammumista.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Sananl. 16:25 Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie. > Siirry

        Biblia (1776)
        Sananl. 14:12 Monella on tie mielestänsä oikia, vaan viimeiseltä johdattaa se kuolemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole epäjumala, vaan epäjumala on epäjumala, joita sinullakin on.

        Sl. Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Sananl. 16:25 Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie. > Siirry

        Biblia (1776)
        Sananl. 14:12 Monella on tie mielestänsä oikia, vaan viimeiseltä johdattaa se kuolemaan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle totuus ei paljastu koskaan, koska tietoisuutesi häviää samalla hetkellä, kuin oikaiset koipesi. Sekös sinua harmittaa, kun jeesustelusi menee täysi hukkaan.😁

        Jos minä olen väärässä, mitä minä olen menettänyt siinä, että olen ottanut Jeesuksen vastaan eläämääni. Mietin, mitä olisin menettänyt, jos kuoleman jälkeen ei olisikaan mitään. En todella mitään olisi menettänyt.

        Minä uskon siihen, että Jeesus on totta. Hän on tie, totuus ja elämä. Hän on tie Isän Jumalan luo, hänessä on totuus ja hän on elämä. Hän kuoli minunkin syntieni tähden, että minullakin on mahdollisuus iankaikkiseen elämään hänen luonaan. Se on suurta armoa, kun saa kulkea tätä maallista matkaa luottaen häneen, joka kuoli meidän ihmisten tähden, että meillä kaikilla olisi mahdollisuus iankaikkiseen elämään hänen luonaan.

        Jos minä olen väärässä, en ole kuitenkaan menettänyt mitään. Mutta, jos se, joka ei usko Jeesukseen, on väärässä, hän menettää iankaikkisen elämän hänen luonaan.


    • Anonyymi

      Mielikuvitusongelmasta pääsee eroon kun lakkaa kuvittelemasta.
      Muuta pelastusta ei tarvita. Case closed

    • Anonyymi

      Ei pelkät nimet ja niiden hokeminen ole se pelastus.

      Kukaan Jumalan kolmesta eri Persoonasta ei paljastanut taivaallista nimeään, koska se olisi tullut pilkatuksi.

      Ilm. 3:12

      Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

      • Anonyymi

        Joo, ei tarvitse hokea, ei.

        Mark 13:13
        ”Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei tarvitse hokea, ei.

        Mark 13:13
        ”Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.”

        Jeesus tarkoitti siinä omia apostoleitaan, joita silloin vainottiin,
        ei mitään tämän ajan hurmoslahkoja, jotka ratsastaa Jeesuksen nimellä.

        Nämä ovat hyvin suosittuja Jeesuksen seuraajia:
        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tarkoitti siinä omia apostoleitaan, joita silloin vainottiin,
        ei mitään tämän ajan hurmoslahkoja, jotka ratsastaa Jeesuksen nimellä.

        Nämä ovat hyvin suosittuja Jeesuksen seuraajia:
        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin seuraajia piisaa joka lähtöön.

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tarkoitti siinä omia apostoleitaan, joita silloin vainottiin,
        ei mitään tämän ajan hurmoslahkoja, jotka ratsastaa Jeesuksen nimellä.

        Nämä ovat hyvin suosittuja Jeesuksen seuraajia:
        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Lue Luukas 21, niin asia selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin seuraajia piisaa joka lähtöön.

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

        Asiayhteydestä irtitempaistuilla jakeilla voit rakennella minkälaisen opin vaan. Ja eksytät itsesi. Toivotaan, että löydät takaisin sieltä synkästä rämeestä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue Luukas 21, niin asia selviää.

        Totuus vapauttaa!


    • Anonyymi

      Jeesus varoitti hänen kuolemansa ja taivaaseenmenon jälkeen ilmestyvistä uusista jeesuksista ja muista damaskontien ja sikemintien jeesuksista.

      Mark. 13:6

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

      • Anonyymi

        Hoos. 6:9

        Ja väijyväisten rosvojen kaltainen on pappien joukko: he murhaavat Sikemin tiellä; ilkitöitä he tekevät.


      • Anonyymi

        Olet mainio esimerkki tällaisesta eksyttäjästä.


    • Anonyymi

      Pelkkä Jeesus-nimen hokeminen pitäisi saada hälytyskellot soimaan.

      Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Paavalin herjaaminen on kaukana Jumalan tahdon tekemisestä.


    • Anonyymi

      Kaikki pahat eksytykset tehdään Jeesus-nimeä hyväksi käyttäen.

      Sillä monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta.

      • Anonyymi

        Mark 13:13
        ”Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.”

        Tämä viha on jo saanut alkunsa mm. tällä palstalla eräiden, kuten Teuvon kautta. Jeesuksen seuraajat ovat jostain syystä sinun, Teuvo sammumattoman vihasi kohde. Mutta niinhän on kirjoitettu:
        ”Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.”
        Matt 24:9


    • Anonyymi

      Matt. 24:24

      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

    • Anonyymi

      Matt. 7:15

      "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

      • Anonyymi

        Jeesus pitää huolen lampaistaan, niin ettette te sudet saa meitä saaliikseen, vaikka kuinka murisette!

        ”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
        Joh 10:27


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus pitää huolen lampaistaan, niin ettette te sudet saa meitä saaliikseen, vaikka kuinka murisette!

        ”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
        Joh 10:27

        Eläimiin sekaantuminen on laitonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläimiin sekaantuminen on laitonta.

        Ei ole enää laitonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläimiin sekaantuminen on laitonta.

        Hyvä, että se on sinulle valjennut. Lopeta se siis NYT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläimiin sekaantuminen on laitonta.

        Matteuksen evankeliumi:
        24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.> Jakeen lisätiedot
        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        2Tess. 2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, > Siirry
        2Tess. 2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. > Siirry
        2Tim. 3:1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. > Siirry
        2Tim. 3:2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, > Siirry
        2Tim. 3:3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, > Siirry
        2Tim. 3:4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; > Siirry
        2Tim. 3:5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. > Siirry
        Ilm. 2:4 Mutta se minulla on sinua vastaan, että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi. > Siirry

        Biblia (1776)
        Matt. 24:12 Ja että vääryys saa vallan, niin rakkaus monessa kylmenee.


    • Anonyymi

      Raamattu on maailman suurin satukirja. Yksinkertaisille ja hyväuskoisille pölöille tarkoitettu.

      • Anonyymi

        Luuk 10:21
        ” Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”


    • Anonyymi

      Lahkoissa seurataan hurmoshenkiä ja valejeesuksia, jotka tulee henkivalloista ja ne esiintyy Jeesuksena.

      Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Paavalin herjaaminen on raskas synti ja kaukana Jumalan tahdon tekemisestä.


    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus! 🎚️🩸

    • Anonyymi

      Lampaista vai?

      • Anonyymi

        2Tess. 2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, > Siirry
        2Tess. 2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. > Siirry
        2Tim. 3:1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. > Siirry
        2Tim. 3:2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, > Siirry
        2Tim. 3:3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, > Siirry
        2Tim. 3:4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; > Siirry
        2Tim. 3:5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. > Siirry


    • Anonyymi
      UUSI

      Vain Jeesus pelastaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe