Hifk ja Ville Peltonen

Anonyymi-ap

Peltoselle on ehdottomasti annettava kenkää jos Hifk haluaa menestyä sarjassa. Minua ei nähdä enää tämän kauden jälkeen katsomossa vaan tämä oli sitten tässä minun osalta jos valmentajan vaihdosta ei tapahdu.

4

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pätevä koutsi joak osaa koutsata. Lisäksi harmoninen vaihtoaitiossa = ei hötkyile joka rauhoittaa pelaajia ja apukoutseista toinen osaa halutessaan pumpata energiaa pelaajiin ja toiset pelaajat ns pukukoppipelaajat tsemppauksesta vastata myös kun peltonen tuo enemmän harmoniaa ja malttia joukkueeseen sekä osaa koota hyvät ketjukoostumukset ja luoda hyvä hyökkäys&puolustus-kombinaatio jossa tarvittaessa tiukka karvaus hyökkäyspäässä tai viivelähdöt ja varmat yksinkertaiset ratkaisut tarvittaessa ja myös vahvaa kiekollista peliä antanut vapaat kädet toteuttaa tähtihyökkääjien eli erityisesti mieleen tulee vesalainen kristian joka kerännyt peltosen opit hyökkäyspelisuunnitelmasta. Löytyy individualisteja ja työmyyriä. Rahalla koottu joukkue, ja ehkä jos budjetti alkaa paisua niin ens kauveksi pieniä muutoksia jossa keventää lompakkoa ja ehkä luopua jostakin kalliimmasta pelaajasta ja saaja tilalle halvempi (ehkä jopa oma juniori??). Peltosen koutsaamistaidoissa ei mitään vikaa, mutta markkinat on markkinat eli jos hifkin manageri meinaa hommata jodstain hänen mielestään paremman koutsin niin sitten hommaa mutta kai se fakta on se, että peltonen on kyennyt tekemään tulosta ja ennen kaikkea luonut hyvän pelisapluunan joka monipuolisuudessaan yksi parhaimpia suomen liigassa minun mielestäni. Peltosen filosofia/&lätkä vaatii paljon aivonystyröitä pelaajilta koska se muokkaantuu eri tapoihin hänen se filosofia. Markkinat on kovat eli siellä on valmentajia jotka pystyy haastamaan peltosen tai jopa peltosen edellä mutta peltonen on sen verran älykäs ja kovan tason koutsi, että varmasti löytää itselleen heti tai melko pian duunia.

      Kaiken lisäksi oli itse hemmetin hyvä joukkuepelaaja joka unohti oman itsensä ja pisteet ja uhrasi itsensä joukkueelleen. Muistoja on monia niin SM-liigasta, elitserienistä, NHL:stä kuin myös maajoukkueesta jossa hänet tunnetti taistelevana älykkäänä joukkuepelaajana.

    • Anonyymi

      Mun mielestä Hifk kaipaa uutta verta valmennukseen. Olen ollut Hifk fani kymmenien vuosien ajan mutta nyt alkaa olla mitta täynnä. Kauteen lähdetään aina valtavin odotuksin mutta lopputulos on aina vaan pettymys. Peltonen vaan ulos ja joku joka saa joukkueeseen uutta ryhtiä tilalle niin sitten taas jaksan innostua minäkin uudesta kaudesta.

    • Anonyymi

      Joo, itse vaihdan ensi kaudella hifkin kiekko-Espooseen. Ei tota jatkuvaa räpellystä enää viitsi katsoa, lippujen hinnatkin niin kalliit että voisi odottaa jotain katetta niillekin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2519
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      198
      2234
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      56
      2232
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      173
      1743
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      9
      1263
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe