Uskovaisen automerkki?

Anonyymi-ap

Minkä merkkisellä autolla uskovaiset ajavat?

Itse olen ateisti ja minulla on nyt jo toinen Opel.

13

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tesla model X.

      Lahjoitus seurakuntalaisiltani.

      • Mitä sana opel tarkoittaa?

        Oitis pois euroopan liikenteestä.


    • Itse ajan BMW:llä, josta tulikin mieleen papin viran turhuuden olevan samaa luokkaa kuin bemarin suuntavilkkujen asentajan työ.

      If you ever think your job is pointless, there's a guy in Germany putting turn signals on BMWs

    • Anonyymi

      Lexus se olla pitää. Hybridi näin nykyaikana.

    • Anonyymi

      Aina kun mä katson sitä kiiltävää autoa naapurin pihalla, tunnen pientä kateutta. Mut sit mä muistan: mä oon uskova ja mulla ei oo varaa autoon. Eikä se oo pelkkä raha, vaikka sekin oikeesti on. Se on se ajatuskin, että ehkä Jeesus haluaa mua käyttämään rahat johonkin muuhun. Mut silti, välillä se auto olis niin kätevä, etenkin kun pitäis kuskata lapset joka paikkaan. Mut mä uskon että Jumala pitää huolen meistä ilman autoakin. Vaikka se ei aina tunnu siltä.

    • Anonyymi

      Lada

    • Anonyymi

      Porsce

    • Anonyymi

      Olen himohihu ja ajelen Trabantilla. Se on jo toisessa polvessa.
      Varma Kakstahti

      • Anonyymi

        wartburg 🤣


    • Anonyymi

      kalanruoto autonperseessä on uskovaisen merkki

    • Anonyymi

      Eka auto oli Fiiat 600 nyt museorekisterissä. Meidän ateistiperheessä emme mahtuneet enää autoon kun on neljä lasta. Tehtiin kuitenkin pitkä rundi Norjassa ja moottori kuumeni aika ajoin. Sitten pölähdettiin uskoon ja nyt VW Golf 2.0 TDI.
      Sähköauto on seuraava. Tesla on perheessämme. mutta ei ole antanut hyvää kuvaa.
      Edesmenneen äitini auton myin siirtolaisille, jotka tulivat koko perhe junalla potkimaan autoa renkaisiin. Koeajolla haukkuivat romuksi vaikka auto on uudehko Avensis..Päätin että vien vieraat asemalle takaisin. Lopulta hintapyyntööni suostuttiin ja
      rahat olivat kirjekuoressa 50e seteleinä, kerättynä automaateista. Kun laskin rahat
      puuttui 200e. " No laske uudestaan". Ehdotin taas asemalle lähtöä, kunnes isä tempaisi takataskustaan puuttuvat 4 x 50e. Eli vedätys oli kovaa luokkaa.

    • Anonyymi

      Skoda Rapidin ostin uutena v. 2013.
      Ostotapahtumasta jäi mieleen se kun sanoin myyjälle, että tee oma tarjous autosta, minä teen oman. Kun tarjoukset lyötiin pöytään, niin myyjän tarjous oli vähän (olikohan 13 euroa) halvempi kuin minun.
      Hyväksyin myyjän tekemän edullisemman tarjouksen. Myyjä nousi seisomaan, lyötiin kättä päälle ja tehtiin kaupat.

      Hyvin on pelannut Skoda. Ajettu jotain n. 165 000 km.
      Normaalit huollot, ei isoja remontteja.
      Suosittelen tätä merkkiä !

      Porokolari aiheutti peiliremontin. Ajoin poron päälle Lapissa niin että auton sivupeili jysähti poron päähän. Peili särkyi, mutta poroltakin lähti henki. Että sellainen vaihtokauppa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe