Kuinka olla vähemmän kiimassa?

Anonyymi-ap

Hei, onko kellään neuvoja miten saada kiimaiset ajatukset pois?
On lähellä "se aika" kuukaudesta ja oon nyt ollut ihan koukussa pillun räpläämiseen. Jonkinlainen sukupuolivietti kun ajatukset olleet sisällöltään siittämisessä ja spermasta.

Tuli eilen runkattua kunnolla ja sitten vielä ennen nukahtamista, yöllä heräsin pillu kosteana ja aamullakin vedin orkun ja nyt taas töiden jälkeen on meininki päällä.
Tuntuu että pillu kontrolloi mua tässä vaiheessa, että niin kova kiima tulla paksuksi ettei muuta kykene ajattelemaankaan. Ja kun on kiima niin tulee tyhmiä ajatuksia siitä että kenties pitäis vietellä joku setämies mua siittämään.

Varmaan tämä menee ohi, mutta onko vinkkejä miten saisin näitä tunteita kaitsittua?

16

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se setämies on paras vaihtoehto

    • Anonyymi

      Auttaisin mielelläni mutta helpompi voittaa lotossa kuin se että sattuisit olemaan riittävän lähellä

      • Anonyymi

        Mitäs olet tollanen hähähähähhää


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aaahhhh..... Laukesin kun ajattelin sinua ja kiimaista pilluasi

      • Anonyymi

        Hyi saatana


    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti kaiki­­lle, jotk­­a haluav­­at pi­­tää hauskaa 👉 http://arara-ik.com/H/R0o2O5

    • Anonyymi

      Jos kiima ei määrittele ja häiritse muuta elämää aivan äärettömästi liikaa, niin anna palaa vaan. Sehän on mitä parhain tunne kun jatkuvasti tekee mieli seksiä.

      • Anonyymi

        Ja lopuksi trololoo ääliöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi trololoo ääliöt

        Siinäpä taas vajakin ulosanti buaahaa ja lopuksi haista paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi trololoo ääliöt

        Mielenkiintoista!
        Kertoisitko lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi trololoo ääliöt

        Mitä tarkoitat tällä kommentillasi? Osaatko kertoa ja tulkata viestisi sisältöä meille muille?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Opettelet elämään tunteidesi kanssa eipä sillä ole itselleni pienintäkään merkitystä vaikka olisin just sekuntti si saanu siitä huolimatta tekee kokoajan mieli siitä kai kysymys kuinka voi olla mahdollista ettei ole riippuvuutta seksistä vaikka ei pysty tai edes halua olla ajattelematta sitä

    • Anonyymi

      Ei siitä pääse pois. Itsekin vasta 23 ja koukussa oon minäkin. Kun sormetan tuntuu että kiva näin, kun oon lauennut mietin että taas tein näin.

    • Anonyymi

      Luet paikkalis lehdestä kaikki kuolin ilmoitukset, etsit ikäistäsi joka lähtenyt. Kiima hävii...

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe