YTK on Yrittäjien työttömyyskassan jälkeen kallein työttömyyskassa. Tyhmä maksaa tyhjästä liikaa!
Katso, millainen jäsenmaksu on eri työttömyyskassoissa ensi vuonna
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009979085.html
STT
9.11.2023
"Jäsenmaksuaan nostaa kaksi kassaa, muun muassa Yleinen työttömyyskassa YTK eli niin sanottu Loimaan kassa. YTK nostaa jäsenmaksunsa ensi vuonna 105 euroon, kun se tänä vuonna on 99 euroa. YTK on Suomen suurin työttömyyskassa yli puolella miljoonalla jäsenellään."
Avoin työttömyyskassa A-kassa , 96 €
Erityiskoulutettujen työttömyyskassa ERKO , 69 €
Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa , 72 €
Korkeasti koulutettujen työttömyyskassa KOKO , 63 €
Lakimiesten ja lääkärien työttömyyskassa , 42 €
Opetus ja tiede -työttömyyskassa , 54 €
Palvelualojen työttömyyskassa , 84 €
Paperityöväen Työttömyyskassa , 72€
Super työttömyyskassa , 84 €
Terveydenhuoltoalan työttömyyskassa , 42 €
Työttömyyskassa Aaria , 78 €
Työttömyyskassa Pro , 90 €
Yleinen Työttömyyskassa YTK , 105 €
Yrittäjän Työttömyyskassa , 302 €
YTK eli Loismaan kassa KALLEIN työttömyyskassayrittäjien työttömyyskassan jälkeen !
8
211
Vastaukset
- Anonyymi
Työläinen, sahaa omaa oksaasi liittymällä Loismaan kassaan loisimaan muiden ajamia etuja.
- Anonyymi
YTK eli Loismaan kassa on kokoomuksen, EK:n ja SY:n luoma työttömyyskassa, jonka ainoa tarkoitus on heikentää ammattiyhdistysliikettä ja työntekijöiden edunvalvontaa.
- Anonyymi
Kehtaavat pyytää vielä tästä tihutyöstä korkeinta työttömyyskassahintaa 😁👍
- Anonyymi
SAK:n liitot perivät prosentteina ja summa riippuu palkan suuruudesta, joten olisit myös kirjoittanut mistä palkasta nuo sinun summasi ovat.
Viisaat vaihtavat ja antavat pitkät politiikalle, niin saavat päättää omista asioistaan itse eikä kuunnella ay-liikkeitä ja seurata kuin lammaslauma johtajaansa.- Anonyymi
^Sekoitat nyt liiton ja kassan. Kassan jäsenmaksu on kiinteä. A-kassa on YTK:n jälkeen isoin kaikille aloille avoinkassa, johon voi liittyä myös ilman liittoa.
- Anonyymi
Saavat taistella työehtonsa jokainen pian itse.
- Anonyymi
Kaikki työttömyyskassat toimivat samojen sääntöjen mukaa ja saavat rahansa valtiolta.
- Anonyymi
Tyhmyydestä saa maksaa! Maksetaan siitä että työnantajat saavat huonontaa työehtoja.
Nämä Loismaalaiset neuvotelkoot itse työehtonsa. Mitenkähän käy?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685