Takaajaaksi?

Anonyymi-ap

Hei, voisiko joku lähteä takaamaan lainaa?
Olen vakituisessa työssä käyvä, bruttotuloni on noin 3600e/kk ja ajatuksena hommata vielä osa-aikainen työ lisäksi. Tällä hetkellä minulla on useaan paikkaan velkaa(kulutusluottoja), jotka haluaisin yhdistää yhdeksi lainaksi, jotta rahaa jäisi myös elämiseen ja pääsisi tästä jaloilleen. Nykyiset lyhennykset moneen paikkaan ovat turhan kalliita, kun ei meinaa nettopalkka niihin riittää.. helpompi olisi yhtä lainaa maksaa ja tulisi edullisemmaksikin ihan huomattavasti

17

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä voin.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­­y­m­­f­­o­m­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Miksi kukaan vieras takaisi sinun lainasi? Siis miksi kukaan vieras haluaisi maksaa sinun lainasi? Nuohan ovat yksi ja sama asia.

      Perheen sisäisenä perinnönjakoon liittyvänä osatekijänä tuo jotenkuten toimii, mutta ei muuten.

    • Anonyymi

      Eivät pankitkaan ole enää tänä päivänä niin hölmöjä, että hyväksyisivät takaajaksi jonkun täysin ulkopuolisen henkilön.

      • Anonyymi

        Jos takaajalla on omat talousasiat kunnossa, niin eihän sillä ole pankin näkökulmasta mitään, onko kyseessä sukulainen tai täysin ulkopuolinen.


    • Anonyymi

      Aina voi lähteä, vähän voi lähteä aina

    • Anonyymi

      Kannattaa takaajaksi lähtevän miettiä mitä oikeusopissa kerrotaan omavelkaisesta takauksesta. Sen maksat mitä takaat. Vaikka takaajia olisi kymmenen, niin yksi voi joutua kuittaamaan kaiken.

      Tämä koskee myös yritysten, yhdistysten hallituksia jos taloudenpito on huonoa. Sama koskee myös perikuntien jäseniä kun pesä hoidetaan ”ammattimaisesti”. Yksi osakas tai jäsen voi joutua kuseen.

    • Anonyymi

      Jäi epäselväksi mitä takaaja siitä takauksestaan hyötyisi?

      • Anonyymi

        Saa ainakin jännitystä elämäänsä vuosikausiksi.


    • Anonyymi

      Oletko nainen ? ja hyvä ns sängyssä ? Jos olet molempia niin kyllä takaan

    • Anonyymi

      Hankit sen osa-aikaisen työn niin tulosi nousevat. Tai sitten järjestelet lainojasi uudelleen, haet esim. lyhennysvapaita. Ei tarvitse takaajaa.

      Sitten voit tehdä ylimääräisiä lyhennyksiä pienimpiin luottoihin, jotta saat kuukausierää pienemmäksi. Tai sitten lyhennät aina ylimääräisillä lyhennyksillä koroiltaan ja kuluiltaan suurinta lainaa.

      Voit toki päästää lainat myös ulosottoon, jos et niistä selviä. Sitten on yksi paikka, johon maksat. Et kai tosissasi kuvitellut, että saisit täältä takaajan? :D

    • Anonyymi

      Tulipa mieleeni vielä yksi asia. Kuinkahan monesta paikasta nuo yhdistettäväksi ajatellut lainat on? Se vaan kertoo ihmisestä paljon jos on sadasta eri paikasta lainaa ja yrittää uskotella tilipankin yhdistelemään ne yhdeksi. Ainakin oma pankkini suhtautuu kriittisesti siihen ettei asiakas sooloilisi moneen pankkiin. Eikä uuteen pankkiin mennä lainahakemuksen kanssa. Ihan omasta kokemuksesta tiedän, että pankilla on ensiavun tapaan kriteerit miten asiakkaita seurataan ja luokitellaan. Luokitellaan vaikkei varsinaisesti olekaan mitään yritysten kaltaista luottoluokitusta.

    • Anonyymi

      Joo, tiedän kyllä että jos on moneen paikkaan velkaa niin pankit eivät hyvällä sitä katso. En ole myöskään niin mulkku että laittaisin takaajan kuseen. Vaan olisin erittäin kiitollinen siitä ja lupaan 110% että takaajan ei tarvitse minun lainaani maksaa, vaan ainoastaan nimen tarviisin paperiin, jotta saisin pienemmäksi erät ja lainat yhteen. Ja joo, lisätyön olen joka tapauksessa ottamassa, mutta silti noita erillisiä lainoja on kallista maksaa.

      • Anonyymi

        Ottaessasi noita kulutusluottoja olet tainnut luvata myös maksaa ne takaisin, olet kuitenkin ottanut niitä niin paljon, että olet vaikeuksissa jo niiden kanssa. Eivät taida sinun lupauksesi kovin hyödyllisiä olla, ainakaan lainanantajillesi.


      • Anonyymi

        Hyvähän se on luvata 110% että takaaja ei joudu kuseen.
        Millä takaat tuon upauksen?

        Eräs edesmennyt tuttu pyysi kanssa takaajaksi, en lähtenyt.
        Annoin kuitenkin tonnin lainaan ja noita rahoja en koskaan enään nähnyt.
        Jos olisin lähtenyt takaajaksi 10 000€ lainaan niin olisin tonnin sijaan ollut 10 000 köyhempi.

        Tosin olen nytkin takaaja, takasin lapseni asuntolainasta puutuvan vakuuden 40 000€.
        Lapseni ja hänen kumppani ovat kumpikin töissä työnjohtajina ja tienestit sen mukaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se on luvata 110% että takaaja ei joudu kuseen.
        Millä takaat tuon upauksen?

        Eräs edesmennyt tuttu pyysi kanssa takaajaksi, en lähtenyt.
        Annoin kuitenkin tonnin lainaan ja noita rahoja en koskaan enään nähnyt.
        Jos olisin lähtenyt takaajaksi 10 000€ lainaan niin olisin tonnin sijaan ollut 10 000 köyhempi.

        Tosin olen nytkin takaaja, takasin lapseni asuntolainasta puutuvan vakuuden 40 000€.
        Lapseni ja hänen kumppani ovat kumpikin töissä työnjohtajina ja tienestit sen mukaisia.

        Työnjohtajan liksa on n. 2590€ bruttona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnjohtajan liksa on n. 2590€ bruttona.

        Juu sen takia lapseni vaihtaakin työpaikkaa, nousee liksa 1100€/kk.
        Niin ja asuntokaupassa oli kyse alle 200 000€ kaupasta.
        Olisivat joutuneet rahalla ostamaan lisävakuuden mutta säästin heiltä sen kustannuksen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe