Kokoomus johtaa maata ja on todellisuudessa edelleen suurin puolue

Anonyymi-ap

demarit sai tilapäistä kannatusta, vaikka sekään ei tullut omista ansioista.

Kaiken lisäksi presidentti on edelleen kokoomuslainen, maa on siis vahvasti kokoomuksen hallussa, ei siinä muutaman syrjäytyneen vasemmistolaisen valitus täällä auta yhtään.

terv, kokoomuksesta

44

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeistolla menee hyvin, vasemmistolla ei, sen huomaa palstallakin.

• Anonyymi

132 000 henkeen jo karannut työllisyystavoite, 60 000 000 000 euron velanotto, pienituloisten jättileikkaukset, työläisvihamielinen politiikka ja työmarkkinakaaos, SOTE-kaaos. On tällä Orpon, Purran ja Satosen kauhukabinetilla meriitit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

132 000 henkeen jo karannut työllisyystavoite, 60 000 000 000 euron velanotto, pienituloisten jättileikkaukset, työläisvihamielinen politiikka ja työmarkkinakaaos, SOTE-kaaos. On tällä Orpon, Purran ja Satosen kauhukabinetilla meriitit.

Marinilla vielä pahemmat.

• Anonyymi

100% näin.

• Anonyymi

Jeeees!!

• Anonyymi

Presidentti on luovuttanut puoluekirjansa pois.

• Anonyymi

Mitä sitten?

• Anonyymi

Ei haittaa, hän on kokkari.

• Anonyymi

Kokoomus ei ole enää suurin puolue eikä siitä sellaista enää tule. Viimeisin kannatuskysely osotti jo n. 2% kannatuksen pudotuksen Kokoomukselle. Ei myöskään kannata kuvitella laskun loppuneen, ei se ole loppunut vaan laskuvauhti vain lisääntyy kun hallituksen sadistiset leikkaukset kurjistavat ihmisten toimeentuloa ja kaikki muut vaikutukset, kuten vammaisten jääminn ilman avustajaa ja muidenkin osa-aikaista työtä tekevien lopettaessa mahdottomaksi käyvän toimeentulon takia.

Kohta muuten varmasti alkaa puhe siitä miten yleisesti osa-aikaista työtä tekemään ei enää löydy ihmisiä ja moni työ jää sitten tekemättä. Ihmiset ei edes tajua kuinka moni tärkeä työ on itseasiassa osa-aikaista ja keikkatyötä. Köyhyys, syrjäytyminen, maksuhäiriömerkinnät, köyhyyden aiheuttamat ongelmat, ihmisten määrä leipäjonoissa, asunnottomuuden lisääntyminen, mielenterveysongelmat, väkivalta, alkoholi ja huumeongelmat, toimeentulotukea tarvitsevien määrä jne tulee myös ihan varmasti räjähtämään käsiin nykyhallituksen leikkausten takia. Kokoomus ja Perussuomalaiset ovat tuhoamassa suomea ja suomen hyvinvointivaltiota. Pian suomen maine hyvinvointivaltiona on pelkkä muisto vain ja suomi tullaan muistamaan vain maana, joka rikkoo kansainvälisiä sopimuksia liian alhaisen sosiaaliturvan takia.

• Anonyymi

Vain yksi prossayksikkö pudotusta. Eikä töppö-demarien kannatusnousu johtunut heidän hyvyydestään.

Kokoomus on pian taas ykkönen.

• Anonyymi

Oma vikas punikki, että olet köyhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma vikas punikki, että olet köyhä.

Itselläni on tällä hetkellä pankkitilillä yli 30000 euroa, velkaa ei ole ja huhtikuun aikana tulee osakkeista osinkoa. Siitä huolimatta kannatukseni on ehdottomasti vihreiden ja SDP:n puolella. Kokoomus ja Perussuomalaiset ovat itselleni äärimmäisen vastenmielisiä enkä voi missään nimessä hyväksyä köyhiin ja pienituloisiin kohdistuvia leikkaauksia ja nykyhallituksen harrastamaa epäinhimillistä politiikkaa. Eli revi sinä natsi siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni on tällä hetkellä pankkitilillä yli 30000 euroa, velkaa ei ole ja huhtikuun aikana tulee osakkeista osinkoa. Siitä huolimatta kannatukseni on ehdottomasti vihreiden ja SDP:n puolella. Kokoomus ja Perussuomalaiset ovat itselleni äärimmäisen vastenmielisiä enkä voi missään nimessä hyväksyä köyhiin ja pienituloisiin kohdistuvia leikkaauksia ja nykyhallituksen harrastamaa epäinhimillistä politiikkaa. Eli revi sinä natsi siitä.

Huomaa että olet kommunisti kun tilillä on vain yhden kuukauden nettopalkka eli 30000e. Minulla on tilillä 478000euroa eli minun yli vuoden palkka. Puskuria täytyy olla jos lakot jatkoo. Olen persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain yksi prossayksikkö pudotusta. Eikä töppö-demarien kannatusnousu johtunut heidän hyvyydestään.

Kokoomus on pian taas ykkönen.

Kokoomuksen kannatus putosi kylläkin 1.9%, älä vääristele totuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa että olet kommunisti kun tilillä on vain yhden kuukauden nettopalkka eli 30000e. Minulla on tilillä 478000euroa eli minun yli vuoden palkka. Puskuria täytyy olla jos lakot jatkoo. Olen persu.

Valehtele persu lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit unohtaa, että sanoin tilille tulevan osinkoja huhtikuussa? Se tarkottaa sitä, että omistan osakkeita. Sinun tilisi saldo on pikkurahoja. En muuten tajua miten kukaan edes kehtaa myöntää olevan sen natsipuolueen kannattaja.

• Anonyymi

Maineesta ei kannata enää huolestua, sillä se on mennyt jo siinä vaiheessa, kun Suomi saavutti velanotossaan kehitysmaat. Näille kaikille luettelemallesi voi yksilö itsekin tehdä jotain eikä odottaa valtiota apuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyajan duunarin koko kuva! Minäpä en usko tuohon ja sen paljasti tuo viimeinen lause. Jolla menee hyvin, ei tarvitse ketään haukkua natsiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täällä taas minä en missään nimessä voisi tukea vihervasemmistoa, ainoa puolue mikä jotenkin vastaa vaatimuksiani on perussuomalaiset.

Erityisen paljon odotan heiltä rajaturvallisuuden ja lakien osalta, samoin haittamaahanmuuton ja sos.turvaturismin osalta.

Hallitus jatkaa, koirat haukkuu ja kotimaan karavaanit toivottavasti kulkee taas kun turhat poliittiset lakot kestetty!

Jos mitä, niin kyllä nyt kaivattaisiin järkeä vähän kaikkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suvakki uhoaa.....heheheheee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kyllä se nousee takaisin aikanaan!! Aina no prosentit ovat heitelleet sinne tänne tilanteiden mukaan!!

Mikään ei ole lopullista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan totta...uskot tietysti itse juttuihisi...tänne ei kukaan 60 000 € kuukaudessa brutto ansaitseva mitään kirjoittele eikä 30 000 nettona, mutta nyt kuvittelee takuueläkeläisetkin , että 975 € verottomaan kuukausirahaan voi nolla piirtää perän ja olla suurituloinen, sen siis jonka saa vaikkei päivääkään olisi töitä tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtele persu lisää.

Persujen kannatus 17,4 %, Sdp:n 21,6 % eli eroa on 4,1 % Sdp:n etumatkaksi. Tämäkö oli persut se, mikä teitä hatuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pudonnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyajan duunarin koko kuva! Minäpä en usko tuohon ja sen paljasti tuo viimeinen lause. Jolla menee hyvin, ei tarvitse ketään haukkua natsiksi.

Palstavassarihan valehtelee aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen kannatus 17,4 %, Sdp:n 21,6 % eli eroa on 4,1 % Sdp:n etumatkaksi. Tämäkö oli persut se, mikä teitä hatuttaa.

SDP:N JA PERSUJEN ERO ONKIN 4,3 %. ETTÄ ENSI KERRALLA 6 % JNE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota et pysty todistamaan todeksi.

• Anonyymi

Kokoomus on käytännössä suurin edelleen.

• Anonyymi

Muutama vuosi, niin heistä on päästy
      Toivottavasti viimeistään silloin saamme taas maamme asiat kuntoon.

• Anonyymi

Se on niin, että vuoroin vieraissa!! Kokoomus korjailee Demareitten tyhmyyksiä ja sitten Demarit palauttavat kaikki entiset takaisin ja ollaan lähtöasemissa.

Mikään ei ole muuttunut!!!

• Anonyymi

Buahaha. Sekä kokoomuksen että persujen kannatuksessa selvää laskua ja demarien sekä vasemmistoliiton kannatuksessa selvää nousua.

Demareiden ero persuihin 4,3 % mikä ei millää virhemarginaalilla selity.

• Anonyymi

Ja demarit istuu oppositiossa....hehehehehehee.

Demarit laski viisi kuukautta putkeen.

• Anonyymi

Kokkarit ja persuilijat kuvittelivat että he voivat valehdella törkeästi ja pilkata ylimielisesti yhteiskunnan vähäosaisia ja leikata vain köyhiltä ilman että sillä olisi mitään seurauksia kannatukseen.

Ihmisten oikeudentajua on loukattu vakavasti ja tasa-arvoista oikeudenmukaisuutta kannattavat eivät voi enää kannattaa oikeistopopulisteja.

• Anonyymi

Todellinen galluppi tulee sitten seuraavissa vaaleissa.

• Anonyymi

Ensin EU-vaalit, kesäkuussa.

• Anonyymi

Ihmiset alkavat vasta nyt heräilemään siihen, mitä tämän äärioikeistolaisen hallituksen masinoimat leikkaukset heille käytännössä aiheuttavat. Aikaisemmin se ei ole vielä mitenkään konkreettisesti näkynyt.

Kokoomuksen ja persujen suosio tulee laskemaan jyrkästi. Eikä asiaa auta se miten saksikäsi-Purra pilkkaa ja ivaa vähäosaisia, samaan aikaan kun junailee lisää tuloja rikkaille.

• Anonyymi

Valitettavasti Kokoomus on ajautunut kauas siitä puolueesta jona sitä pidin ja miksi sitä äänestin. Tapahtunut persuuntuminen on enemmän kuin häpeällistä.

• Anonyymi

Liike nyt on Haminassa vahvoilla.

• Anonyymi

Eiköhän sen pelle"puolueen" OIKEA ja TODELLINEN kannatus (ilman vaalivilppejä) ole siellä 4-5% hujakoilla?

Sekin arvio yläkanttiin......

• Anonyymi

Natsi-Lindmann voi nyt rehvastella yhdessä eläinrääkkäjä Näkkäläjärven ja Göbbels Mäkysen kanssa kuukauden ajan seuraavan galluppiin asti.

• Anonyymi

Ehehheyhehhe, vai tuli sulle mieleen analysoida tuo kannatuksennlasku noin. Hehehheh.

Ettäkö pressakin vielä kokoomuslainen...nooh, kyllähän se lohduttaa näemmä suo. Ota siitä kaikki irti, vaikkei mitään valtaa olekaan sisäpolitiikkaan.

• Anonyymi

Ei ole Kekkosen jälkeen ollut pressaa suomessa.

• Anonyymi

Kokoomus rulettaa......jees.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 K­u­u­­­m­a­­t­­­ ­t­­­y­­t­­ö­­t­ ­­­o­­­d­­­o­­t­­t­­a­­­v­­­a­t­ ­­s­­i­­­n­­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18349071

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3723
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      31
      2134
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2034
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1711
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1522
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1472
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      79
      1423
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1154
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1113
    Aihe