Nyt kun eri uskonlahkojen edustajat ovat vuosikaudet viettäneet kesäjuhliaan Kihniöllä voitaisiin välillä järjestää jotain vanhaan kunnon Kalevi Keihänen- tyyliin. Esimerkiksi "Kirkkovene Go- Go- Party" tai "Hämähäkki väärinpäin. Festival". Säpinää Kihniön kaduille...tai sille yhdelle ainoalle kadulle mikä on.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kannatetaan!!
- Anonyymi
Ja kaljateltta tietenkin, sellaista ei olekaan tällä kylällä nähty miesmuistiin.
- Anonyymi
Sitten kaikki rempat, pikkupäät ja kuoma-auto kuskit tappeleen ja vittuileen ihmisille.Palataan alkujuurille ja viedään viinat juhlista.
- Anonyymi
Tuohan kuullostaa mukavalta verrattuna nykymenoon.
- Anonyymi
Kihniössä oli jokin kuorma-autokuski jota sanottiin kakkonaamaksi. Onko vielä tolpillaan ja mitä tekee??
- Anonyymi
Söikö Karvian kakkoa? Olisihan tuo perinteinen rellestäminen siinä mielessä hyvä juttu että poliisilla olisi muutakin tekemistä kuin kaikessa rauhassa talossaan asuvien ihmisten kotien säpäleiksi hakkaaminen.
- Anonyymi
Jonnet ei muista Kalevi Keihästä.
- Anonyymi
Vessan seinällekö se Kallu lopulta päätyi? Ei paljon legendoja kunnioiteta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493