kuskina idiootti

Anonyymi-ap

asun pienellä asuinalueella jossa 30 rajoitus niin eikö nyt vittu siinä pari patapäätä vetää joka päivä kuuttakymppiä ja luuri korvalla tietysti, toinen on tissihenkilö ja toinen muna. kerran toinen tuli keskellä tietä vastaan niin annoin mennä kohti vaan niin eikös tää rinkelimossen mies avannu ikkunan ja huusi jotain niin sylkäsin mossen kylkeen flunssa klimpin ja jatkoin matkaa. tarvis painaa pataan oikein kunnolla kumpaakin. ja kertoo terveisten syyt. saatanan idiootit

16

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rekisteriote muistiin ja soitto poliisiviranomaisille 112:seen, ei tämä suomi24:ssä kommentoiminen mitään auta.

      • Anonyymi

        Kenen muistiin rekisterikilpi mahtuu, vai oikeastiko rekisteriotetta tarkoitat, sehän pitäis varastaa missä lieneeiään, eihän niitä enää pitäis pitää autossa. Liekö jo kännykässä, lopetin juomisen 3 vuotta sitten ja samalla autolla ajamisen, en ole koskaan uskaltanut ajaa selvinpäin, kännissä kyllä jopa 230 kilsaa sekunnissa vai missä se mittari näyttää.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tänään minun äidillä oli kiire prismaan ajoi päin punaista kun minulle tuli niin kova nälkä.Meidän äidillä on punainen sporttinen japanilainen kaara.

      • Anonyymi

        ostitteko mustaa makkaraa, sitähän sun äiti halajaa.


    • Anonyymi

      En minä jaksa ajaa kun äiti hoitaa tehtävän kun ei oikein luonaa kun nuo pamit vie ajon.En vuoteen ole ollut ulkona kait vappuna sitten marssimaan.

    • Anonyymi

      Kangasala tarvis kiireesti liikennevalvontakameroita!

      • Anonyymi

        Helsingin virkamiehet myy edullisesti electroniikkaa, tietokneet tais niiltä mennä jo loppuun, mutta liikenkekameroita löytyy varmaan. Nopeesti vain kaupoille, ettei ehdi poliisit ensin varastolle, eikun varastetuille.


    • Anonyymi

      Vahinko ette sitten päässyt sinne polliisikouluun, harmi....

      • Anonyymi

        ainoa vahinko tässä on se että äitisi synnytti sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainoa vahinko tässä on se että äitisi synnytti sinut.

        En tiedä oliko se vahinko, tais olla tuottamuksellista, mutta oothan sinä ihana, älä hättäile, en vaan kehtoo pyytää pusua.


    • Anonyymi

      hankkikaa kaikki apua

      • Anonyymi

        "Virke aloitetaan isolla alkukirjaimella, vaikka ensimmäisenä sanana on muuten pienellä kirjoitettava lyhenne tai muuten pienellä kirjoitettava nimen etuliite, kuten af, de tai von: Tv-ohjelmissa on paljon uusintoja. ~ TV-ohjelmissa on paljon uusintoja. S-postiosoitteeni on muuttunut."

        https://kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/alkukirjain-virkkeen-alussa/


      • Anonyymi

        Apua, aapua, aaaapuuuuuaaaa


    • Anonyymi

      Äiti pakottaa minua muuttamaan oon 30+ ja minulla se ongelma pelkään ulkoilmaa .apua auttakaa...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      173
      2616
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      98
      1823
    3. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1602
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      89
      1491
    5. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1454
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      154
      1444
    7. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      118
      1039
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      979
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      963
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      37
      920
    Aihe