Jos tämä uutinen on totta tässä valheuutisten maailmassa niin silloin Psalmin 83

Anonyymi-ap

sota on mitä ilmeisemmin kaiken järjen mukaan nyt sitten alkamssa, kuten jotkut kristityt ovat uumoilleet mm. Ylipelkonen.

https://rumble.com/v4nnite-emergency-alert-the-world-braces-for-iran-attack-on-israel-as-us-warns-we-h.html

Iran olisi hyökkäämässä 47h sisään Israeliin. Onko se totta Iran hyökkää Israeliin ?

8

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siltä vaikuttaa. Ilmeisesti aitokristitty on kyseessä juttujen perusteella, mutta se ei takaa että uutislähde, jota hän käyttää olisi rehellinen. Mutta kai se on jos kerran Israel on paniikissa , kuten tuo väittää videolla etä Israel on paniikissa. Onko? Israelilaisiahan tämä islamin juutalaisviha koskee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei hyökkää ei!
      Obadja.

      • Anonyymi

        Voi käyttää muita kiiluvasilmäisijä proxyja esim. käyttää kuolemallistavana kätenään syyrijaa ja lipanonijassa olevallista hitsipollialaisija hyökkäämään.

        Hyökkää aikanaan Googillisen sojassa sitten ihan ittehii huutajen riivaallisujessaan kuolemaa ihanalle Jisrajelilje.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi käyttää muita kiiluvasilmäisijä proxyja esim. käyttää kuolemallistavana kätenään syyrijaa ja lipanonijassa olevallista hitsipollialaisija hyökkäämään.

        Hyökkää aikanaan Googillisen sojassa sitten ihan ittehii huutajen riivaallisujessaan kuolemaa ihanalle Jisrajelilje.

        Selef Urge

        homoseksuaali.


    • Anonyymi

      Israel on tehnyt jotain Tel Avivissa sotkeakseen GPS-signaalia mahdollisten hyökkäysten varalta.

      Jos Israel kohta on sodassa kolmella rintamalla, eikä enää edes USA seiso sen apuna, maa on yksin Jumalan varassa. Silloin Jumala näyttää suuruutensa psalmin 83 profetioimalla tavalla. Israelia ympäröivistä vihulaisista jää vain rippeet.

      Onko uskovien kristittyjen ylöstempaus osa tuota Jumalan voimannäytettä vai tapahtuuko se myöhemmin? Maanantaina kulkee kolmas täydellisen auringonpimennyksen reitti USA:n poikki. Yhdessä ne muodostavat kolme heprealaista kirjainta. Kuunnelkaa aiheesta vaikka nuorta miestä kanavalla God a Minute. Tai kuunnelkaa Geoffrey Grideria (NTEB). Ja muita.

      • Anonyymi

        Leo Mellerin mukaan ylöstempaus on seuraava toteutuva Raamatun pofetioista. Itse en osaa siihen sanoa muuta kuin kahtellaan niin sitten se nähjään. Itselläni on toisenlainen mututuntuma, jonka mukaan seurakunta ehtii nähdä psalmin 83 sojan alkua tai jopa sen päätöksenkin Tamaskoksen , Syyrijan pääkaupunkin tuhoutumisen raunijokaupunkiksi.

        Mutta en tosijaankaan tiejä. On vaan sellainen tuntuma. Olisi tojella siunattua että Lejo olisi tässä asijassa oikejassa ja minä tuntumineni väärässä. Jännittää aika lailla kun tiejostan ylöstempauksen olevan joka tapauksessa lähellä. Näin siitä 1.5.2022jkR. selvän päännävyn ja tulin siinä temmatuksi. Ainakin joillain kristityillä oli ikäänkuin ajatus mielessään että täsä päivässä on jotain erityistä lähtötuntua, mutta sen poistin ainakin itse ajatuksistani ajatellen että eipä se nyt tänään ole se ylöstempauspäivä mutta myöhemmin siitä ehkä 2h päästä tapahtui ylöstempaus. Ihmisten pukeutumisesta päätellen ylöstempauspäivänä on joitakin asteita plussalla lämpötila Suomessa n.5-10 asteen välillä. Vuodenaikaa en osaa päätellä muuta kuin että oli joko alkukevättä tai loppusyksyä ylöstempauksessa ja suuri harmitus ja halua alkaa kirjoittamaan kirjettä äitilleni, jolle en ole kirjoittanut vieläkään että tiejän katoavani lähituevaisuujessa tai sitten olen ymmärtänyt väärin sen että olisin kristitty.

        Äitini suhtautuminen Jeesukseen, kristinuskoon, evankeliumiin, suuni hedelmiin ovat hyvin vaikeiksi kokemani, sillä en voi pakolla pelastaa häntä, eikä Jeesuskaan pakota äitiäni pelastumaan. Loppuun asti koitan vaikuttaa rukouksin siihen että häneen Herra vaikuttaa niin etä äitinikin olisi suureksi ihmeeksi mukana lähtöpäivällisyytenä.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      on se tosiuutinen.

      https://www.youtube.com/watch?v=0DlMDEsCVw4

      on on on on on on tosi on on on.homous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      iran odottaa varmaan nyt jonkun aikaa kun hälytys on homosti päällä sitä että hälytysaika menee ohi ja koittaa sitten tehdä satanasta olevia väkivaltaisuuksia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe