Lapset Molokin kitaan

Anonyymi-ap

Parhamilaisuus perustuu murhan henkeen. Pienet lapset heitetään kastamattomina pakanoina suoraan Molokille tämän maailman ruhtinaan valtakuntaan hankkimaan ymmärrystä hyvästä ja pahasta.

62

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten jäljitellään luterilaista kirkkoa siten, että rippikouluikäisenä pistetään penskat fifteen-leirille, jossa tehdään toivottavasti "uskonratkaisu" ja mennään kasteelle.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­N­­­y­­m­f­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."

      Älkää lahkolaiset estäkö lapsia.

      • Anonyymi

        Eihän he estä- mutta te korvaupäänkasetelulla estätte,kun vielä valheella kerrotte sen kasteeksi. Jeesus otti lapset syliin ja siunasi heitä.
        Aivan eri homma, kuin teidän vinku vinku salliko puhevalheet.

        Otahan lääkkeesi, äläkä elä valheen tarinoissa. Väärä vala- teillä on Jumalanlain mukaan tuomittavaa tekoa.


    • Anonyymi

      LAHKOLAISTEN adv, jhe, pentecost ja myöhempien aikojen kristuksen kirkon salaliitosta pitää varoittaa.
      "Profeettain salaliitto sen keskellä on niinkuin ärjyvä, saalista raateleva leijona: he syövät sieluja, ottavat aarteet ja kalleudet ja lisäävät sen keskuudessa sen leskien lukua."

      • Anonyymi

        Otahan ADHD-lääkkeesi sinäkin. Ei niin päätä pakota, kuin nyt näytti tekevän.


    • Anonyymi

      >> Sen päämiehet siellä ovat niinkuin saalista raatelevaiset sudet: he vuodattavat verta, hukuttavat sieluja kiskoaksensa väärää voittoa.<<

      Lahkopastorit haluavat rahaa sinulta pohjattomaan Molokin kitaan.
      Todista Raamatulla jos olen väärässä.

      • Anonyymi

        Sinun susitarinasi, se aivan tyhmännäköinen jorina. Ei päätä- eikä häntää.
        Mutta, jos puhuit luterilaisesta verenvuodatuksesta- niin siinä olet oikeassa.
        Hirttiväthän he täällä katolilaisia tullessaan petäjiin.


    • Anonyymi

      Miten voidaan ihan kaikki kääntää päälaelleen ?

      Kirkkokunnat ne ovat heittämässä kaikki viattomat / synnittömät vauvat sinne molokin kitaan !

      Siis jos ei heidän taika vedellä vauvojen päätä ripsotella, niin kirkkokuntien opin mukaan Jumala muka heittää ne vauvat helvetin tuleen kärventymään.

      On teillä todella sairas jumalakuva !

    • Anonyymi

      Täällä parhamilaisuus heräsikin heti, ja alkoi höpinä lääkkeistä ja vihjailu raamatullisen kasteen (ei siis uudestikaste tai lahkokaste) kannattajien mielenterveydestä Näinhän nuo aina toimivat.

    • Anonyymi

      Luterilaiset pakkokastavat vauvoja.
      Muuten he eivät saa rahoittajia homojen vihkimiseen ja sateenkaarimessuihin!

    • Anonyymi

      Helluntailaisille on tullut pakkomielle kasteista.
      Homoja ja kasteita...
      muuta ei mahdukaan lahkolaisten uskonelämään.

      • Sinulla se taitaa joku pakkomielle olla. Samaa mantraa kirjoitat päivästä toiseen. Yritä kehittää itseäsi lukemalla jotain muuta. Kaste on sinulle joku päähän jäänyt ajatus, joka siellä kiertää kehää, eikä pääse pois sieltä sinun aivojesi syövereistä. Heitä se pois ja ala ajatella muita ajatuksia.

        Ala lukea vaikka, kuinka Jeesus kohtasi ihmiset. Jeesus katsoi ihmisiä sydämellään eikä silmillään. Usein ajattelen sitä, kuinka upeastiJeesus kohtasi ihmiset. Ota oppia Jeesuksen mielenlaadusta ja jätä oppikysymykset vähemmälle. Sinä et kuitenkaan tiedä täyttä totuutta, olethan vajavainen ihminen niin kuin me muutkin.


    • Anonyymi

      Jehovan todistajat ovat fiksumpia kuin helluntailaiset.
      Niiden kanssa sentään pystyy keskustelemaan raamatullisista asioista.

      • Anonyymi

        Miten sinun kanssa voisi raamatusta keskustella kun et tajua siitä mitään hah!

        Missä olet raamattua opiskellut, kerro montako vuotta istuit opinahjossa häh @


    • Anonyymi

      Hella pastorispojilla samanlainen upotusrituaali kuin mormoneilla ja jehovilla.
      Mitä tämä kertoo ?

      • Anonyymi

        Juttusi kertoo vain suuresta sokeudesta ja ymmärryksen vähyydestä !


    • Anonyymi

      Ap itse on heittämässä niitä kastamattomia viattomia ja synnittömiä vauvoja sinne molokin kitaan !

      Niinhän se teidän oma oppinne menee ja sanoo !

      Teillä on siten sairas jumalakuva, ja väärämielinen jumala !

      Kukin vastaa vain OMISTA synneistään Raamatun mukaan !

      Hes. 18:19 Ja vielä te kysytte: 'Minkätähden ei poika kanna isän syntivelkaa?' Kun poika on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, noudattanut kaikkia minun käskyjäni ja tehnyt niitten mukaan, hän totisesti saa elää. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.

      Hes. 18:20 Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa

      • Anonyymi

        Perisynti tarkoittaa syntiinlankeemusta.
        Yhden ihmisen tottelemattomuuden teon seurauksena kaikki ihmiset, myös lapset tulivat syntisiksi Jumalan edessä.

        Vanhempien syntivelka, vain 100% lakien noudattaminen sivuuttaa sen. Eli kukaan ei välty vanhempien syntivelan seurakuksilta. Vain Jeesus oli synnitön, koska oli siinnyt Pyhästä Hengestä. Ei kukaan ihminen.

        Valit. 5:7

        Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

        2. Sam. 12:13

        Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

        2. Sam. 12:15

        Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

        18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.


    • Putin on kastettu ja oikeassa uskossa.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Kukaan ei pelastu vesikasteen kautta ja avulla !

        Ei aikuis-, eikä kippokasteen avulla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei pelastu vesikasteen kautta ja avulla !

        Ei aikuis-, eikä kippokasteen avulla !

        Kyllä kristittyjen seurakuntien yksi kaste pelastaa ja siirtää ihmisen tästä maailmasta Jumalan valtakuntaan. (ei lahkokasteet)

        1.Piet.3

        20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA VEDEN KANTAMANA.

        21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu paha eksytys ja heresia.

      • Anonyymi

        Jumalattomat miehet alkoivat levittää pahaa helluntailaisuuden henkeä ja sitoivat nuoria poikia siihen omilla rivoilla tempuillaan.


    • Anonyymi

      Helluntailiike on harhaoppinen ja demoninen Ameriaksta tänne 100 v. sitten tuotu uskonlahko, jossa mennään henkivaltoihin.. Viiisas kiertää kaukaa. Tyhmät käyt kohti ja saavat vahingon sielulleen.

    • Anonyymi

      Melkoista taikauskoa, jos luullaan kastamattomien menevän jonnekin Molokin kitaan.

      • Anonyymi

        ei Jeesuksen käsky kastaa poistu raamatusta , vaikka kuinka jättäisitte kastamatta .

        "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni , kastamalla heitä
        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen,
        ja
        opettamalla heitä pitämään kaikki , mitä minä olen käskenyt teidän pitää ,
        ja katso , minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." Mt: 28

        ja mikä LUPAUS kasteessa ; > "minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei Jeesuksen käsky kastaa poistu raamatusta , vaikka kuinka jättäisitte kastamatta .

        "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni , kastamalla heitä
        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen,
        ja
        opettamalla heitä pitämään kaikki , mitä minä olen käskenyt teidän pitää ,
        ja katso , minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." Mt: 28

        ja mikä LUPAUS kasteessa ; > "minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti"

        Edelleenkin melkoista taikauskoa. Kaste on vanha pakanallinen tapa ja kristinuskoon se on kopioitu Mithran kultista.

        Ei kasteessa sinänsä mitään pahaa ole, mutta se on täysin turha rituaali.


    • Anonyymi

      Jeesus ei koskaan tehnyt opetuslapsia kastamalla isän ja pojan ja pyhän hengen nimeen. Vänkäät kirkkosi toista jeesusta.
      Jeesus kutsui opetuslapsekseen hyvin arkisesti, ilman pakanauskonnoista otettua vedenvaluttelua, ilman virsiä ja ilman kummeja ja ristinmerkkejä.
      "sieltä kulkiessaan ohi Jeesus näki miehen, jonka nimi oli Matteus, istumassa tulliasemalla ja sanoi hänelle: "Seuraa minua". Niin tämä nousi ja seurasi häntä." Samalla tavalla Jeesus kutsuu opetuslapsiksi tänäänkin.

      • Anonyymi

        Luterilaiset julistavat toista evankeliumia ja toista Jeesusta. Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala, Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. Luterilaisten toinen jeesus on jopa muuttanut pelastuksen tietä.
        Daavidin virsi: Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
        Sen sijaa luterilaisen pelastaja on vesi, ennen Jeesusta ja Jeesuksen yläpuolella.
        Vanhan Liiton pyhät pelastuivat laittaessaan uskonsa ja toivonsa tulevaa Messiaaseen:
        me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
        Luterilaisuudessa kukaan ei pelastu uskomalla Jeesukseen, vaan aina tarvitaan pelastava kolmen vesitipan rituaali.
        Luterilaisten jeesus ei pelasta samalla tapaa kuin seurakunnan alussa: Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
        Luterilaisilla on toinen jeesus ja toinen evankeliumi, pelastavien pyhittävien sakramenttien evankeliumi.


    • Anonyymi

      Luterilaiset kieltävät opeillaan sovituksen. Jokainen maailman syntyvä lapsi on sovitettu. Pientä lasta ei pidä eikä tarvitse pelastaa sakramentin kautta, "Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit". Aadamin syntejä eikä isien syntejä sälytetä pienten lasten kannettavaksi. "oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit" Jos vauva joutuisi helvettiin perityn synnin tähden, niin Jumala olisi valehtelija, sillä Jumala ilmoittaa Jeesuksen kantaneen jokaisen ihmisen synnit ruumiissaan ristinpuulle.
      Isien synnit on selitetty Sanassa: Isien synnit ovat itsenkukin omia syntejä, samoja syntejä, joita jo isät tekivät. Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet! Jeesus itse opettaa: Näin te siis olette isäinne tekojen todistajia ja suostutte niihin: sillä he tappoivat profeetat, ja te rakennatte niille hautakammioita.

      Siihen asti kuin lapset erottavat hyvän ja pahan, lapset ovat otollisa Jumalalle. "jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä".
      Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi.

      "jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen" Usko Jeesukseen ei ole sama kuin luterilaisen kirkon sakramentti.
      "vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen".
      Jeesus maksaa itsekullekin palkan hänen tekojensa mukaan. Jumalan edessä kukaan ei nosta palkkaa kummien tai vanhempien teoista.

      • Anonyymi

        Jeesuksen käsky on :
        "kaikki kansat minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen
        nimeen"

        kaikki , > ikäryhmästä riippumatta , "yksi kaste"


      • Anonyymi

        Jumala ei muutu. Hän on sama, eilen, tänään ja iankaikkisesti.

        4. Moos. 14:18

        'Herra on kärsivällinen, ja hänen hyvyytensä on suuri. Hän antaa anteeksi pahat teot ja rikkomukset, mutta ei jätä syyllistä rankaisematta. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen hän panee lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista.

        Valit. 5:7

        Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.


      • Anonyymi

        Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt yhtään vanhurskasta ja synnitöntä ihmistä, vaikka pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.

        Pentecostalismin perustajat olivat liitossa Sodoman kuninkaan kanssa?

        Room. 3:10 niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,

        Ps.51:7 "Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun"

        Ps. 58:4

        Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset kantaa Parhamin ja Olsenin syntivelkaa, koska ovat hyväksyneeet ja liittyneet tietoisesti niiden pahojen miesten perustamaan uskonlahkoon.

    • Anonyymi

      1. Kor. 6:9

      Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,

    • Anonyymi

      "Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa."

      Profeetta Hesekielin kirja 18 luku 20 jae

      • Anonyymi

        Jätin tärkeän jakeen pois, jae 19

        Vain Jumalan lakien täydellinen 100% noudattaminen syrjäyttää vanhempien syntivelan kantamisen.
        Kukaan ei siihen pysty.

        Hes. 18:19

        Ja vielä te kysytte: 'Minkätähden ei poika kanna isän syntivelkaa?' Kun poika on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, noudattanut KAIKKIA MINUN KÄSKYJÄNI ja tehnyt niitten mukaan, hän totisesti saa elää. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.

        Perisynti on vielä eri asia.

        Se tarkoittaa paratiisissa ihmisen syntiinlankeemusta. Se tulee jokaisen osaksi kun hän sikiää syntiinlangenneen Adamin sukuun.

        Raamatun mukaan Kristuksen omaksi kastamaton perisyntinen ihminen ei edes elä ikuisesti, vaan kastamattoman pakanan elämä päättyy totaalisesti fyysiseen kuolemaan.

        1.Ms.3
        22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"
        23 Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu.
        24 Ja hän karkoitti ihmisen ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän, leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset uskoo paratiisin käärmeen herätyssaarnan: "Jumala valehtelee teille, mitään perisyntiä ei ole olemassa"....

      Room.5 "Sillä yhden ihmisen tottelemattomuuden teon seurauksena kaikki ihmiset tulivat syntisiksi".

      • Anonyymi

        Raamatun mukaan Kasteessa Jumala poistaa tuon ihmisen kadotustuomion eli antaa ihmiselle ikuisen elämän lahjan, kun hänet kasteessa yhdistetään Kristuksen ikuisesti elävän ylösnousemusruumiin jäseneksi.

        "Nyt ei ole mitään KADOTUSTUOMIOTA sillä, joka on Kristukseen Jeesukseen kastettu."

        Kristuksene Kastamattoman pakanan elämä päättyy fyysiseen kuolemaan.

        Jes. 26:14

        Kuolleet eivät virkoa eloon, vainajat eivät nouse: niin sinä olet heille kostanut, tuhonnut heidät ja hävittänyt kaiken heidän muistonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan Kasteessa Jumala poistaa tuon ihmisen kadotustuomion eli antaa ihmiselle ikuisen elämän lahjan, kun hänet kasteessa yhdistetään Kristuksen ikuisesti elävän ylösnousemusruumiin jäseneksi.

        "Nyt ei ole mitään KADOTUSTUOMIOTA sillä, joka on Kristukseen Jeesukseen kastettu."

        Kristuksene Kastamattoman pakanan elämä päättyy fyysiseen kuolemaan.

        Jes. 26:14

        Kuolleet eivät virkoa eloon, vainajat eivät nouse: niin sinä olet heille kostanut, tuhonnut heidät ja hävittänyt kaiken heidän muistonsa.

        Pilkkaa Jumalaa, etkä häpeä vääristää ja valhetella Jumalan Sanaa käyttäen. Olet oksennus ja olet törkimys Jumalan silmissä! Paavali kirjoitti:
        Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.


    • Anonyymi

      1.Piet.3

      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA VEDEN KANTAMANA.

      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon lLIIITON.
      Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

      Kasteessa ihminen pääsee Jeesuksen verensuojaan.

      Room.6:3 " Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

      Vanha liitto alkoi: pojat 8 pv. ikäisenä ympärileikkaus,
      tytöistä piti uhrata kaksi kyyhkysenpoikasta syntiuhriksi.

      Uusi liitto: sekä pojat että tytöt; kaste liiton jäseneksi.
      Jeesus on syntiuhri.

      • Anonyymi

        Jauhat edelleen samoja valheitasi. Ensin väität: 'kasteessa ihminen pelastuu (tulee taivaskelpoiseksi) ja saa Pyhän Hengen. Sen jälkeen kopioit Raamatusta Sanan: ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä". Toisin sanoen lainaat Raamatusta kohdan, joka kumoaa väitteesi 'kasteessa' saadaan Pyhä Henki ja tullaan taivaan perillisiksi.
        Pyhä Henki ei asu sinussa eikä yksikään uskosta osaton ja saastainen maailman ihminen voi ottaa vastaan Pyhää Henkeä.
        Aivan kuin kopioit, kasteessa ei luovuta saastaisesta elämästä, eikä yksikään saastainen ei pääse Taivaaseen eikä peri ikuista elämään. Kelvatakseen Jumalalle, ihmisen täytyy tehdä parannus eli luopua saastaisesta elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jauhat edelleen samoja valheitasi. Ensin väität: 'kasteessa ihminen pelastuu (tulee taivaskelpoiseksi) ja saa Pyhän Hengen. Sen jälkeen kopioit Raamatusta Sanan: ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä". Toisin sanoen lainaat Raamatusta kohdan, joka kumoaa väitteesi 'kasteessa' saadaan Pyhä Henki ja tullaan taivaan perillisiksi.
        Pyhä Henki ei asu sinussa eikä yksikään uskosta osaton ja saastainen maailman ihminen voi ottaa vastaan Pyhää Henkeä.
        Aivan kuin kopioit, kasteessa ei luovuta saastaisesta elämästä, eikä yksikään saastainen ei pääse Taivaaseen eikä peri ikuista elämään. Kelvatakseen Jumalalle, ihmisen täytyy tehdä parannus eli luopua saastaisesta elämästä.

        helluntailainen kuvittelee , että raamatun sanan voisi kumota,

        kasteessa annetaan Pyhä Henki , (Apt: 2: 39) , eikä mikään poista raamatun sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailainen kuvittelee , että raamatun sanan voisi kumota,

        kasteessa annetaan Pyhä Henki , (Apt: 2: 39) , eikä mikään poista raamatun sanaa.

        Luterilaisuus on jumalaton ja julma uskonto, murhakirkko.
        "Luther kirjoitti kiivaasti heitä (kastajia) vastaan eikä nähnyt heidän toiminnassaan muuta kuin kapinaa ja herjausta. Rangaistuksena voi olla yksi ainoa: kuolema. Thyringerin luterilainen uskonpuhdistaja Justius Menius kumosi1530 kirjallisesti kastajain opit, ja Wittenbergin teologien lausunnoissa todettiin, että kuolemanrangaistus oli asiaankuuluva. Se pantiin täytäntöön miekalla, roviolla tai hukuttamalla." -Gunnar Westin-


    • Anonyymi

      Luterilaisuus on saatanan syvyyksiä eli järjettömyyttä. Raamatun mukaan Sana on siemen, jonka kylväjä kylvää. Kukaan ei kylvä vettä ja odota maasta nousevaa vesisatoa.

      ja hän nukkuu, ja hän nousee, öin ja päivin; ja siemen orastaa ja kasvaa, hän ei itse tiedä, miten.
      Siemen on Jumalan sana. Niin on myös kuolleitten ylösnousemus: kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa;

      • Anonyymi

        Jumala kylvää vettä. Helluntailaisuus on valhetta


    • Anonyymi

      Luterilainen kirkko on kopioinut lähes kaikki opin kappaleensa katoliselta kirkolta. Luterilaisuus on täyttä valhetta alusta loppuun ja täyttä potaskaa alun ja lopun välillä. Luterilaisen kirkon harhoja ovat mm. kolminaisuusoppi, se on, oppi kolmesta jumalasta ja kolmesta eri Jumalan tahdosta ja luonteesta. Oppi kymmenestä käskystä ja Mooseksen lain sekoittaminen kristilliseen opetukseen. Kirkon harhoja ovat myös kolmen vesitipan kasteen kautta saava usko ja ikuinen elämä, perisyntioppi ja ehtoollinen syntien anteeksi saamiseksi ja viinin muuttuminen ihmisen vereksi, lisäksi joulu Jeesuksen syntymäjuhlana ja pääsiäisen tapahtumien ajoituksen vääristely.

      • Anonyymi

        helluntailaiset ei ole koskaan raamatusta kastetta edes tutkineet .

        raamattu kun on kokonaisuus , jossa "toista ei voi ymmärtää ilman toista"


      • Anonyymi

        Aivan, Jeesuksen kuolema ja ylösnousemus on helluntailaisille potaskaa. Mitään kolmen vesitipan kautta saatua uskoa ei ole olemassakaan, perisynti ja ehtoollinen syntien anteeksiantamiseksi on suoraan Raamatusta. Viinin muuttumista ihmisen vereksi ei opeta mikään kirkko.

        Tässä nähdään miten helluntailaisuus vääristelee totuutta!!


    • Anonyymi

      Parhami ja Olseni oli niitä miehiä ja ne teki niitä Mikve-kasteita.
      Levitti sitä pahaa henkeä kymmeniin tuhansiin ihmisiin.

      • Anonyymi

        Pakkokastettujen juopporingin jäsenten kirjoituksia ei kannata ottaa tosissaan ne on valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkokastettujen juopporingin jäsenten kirjoituksia ei kannata ottaa tosissaan ne on valhetta.

        Useamman keran kylvetetty haluaa taas vauvoja
        Se kuuluu juopporinkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman keran kylvetetty haluaa taas vauvoja
        Se kuuluu juopporinkiin

        Pakkovauvakastettu juopporinki pelkää että kajoan niiden lapsiin.
        Vauvakaste on vitsi!


    • Anonyymi

      Kosto lapsille kolmannen ja neljännen polven helluntailailaisille.

      ."Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;"

    • Anonyymi

      Helluntailaisten Raamatun tietämys on lähinnä vitsi.
      Korvasyyhyssä uskotaan.

      • Anonyymi

        Afrikasta asti tulee niitä poppamiehiä puhumaan sitä mitä halutaan kuullakin.
        Eivät kärsi kuulla tervettä oppia ja totuutta, vaan kääntävät korvansa taruihin.


      • Anonyymi

        sen korvasyyhyyn opetuksen helluntailainen juuri ja juuri hallitsee , eikä yhtään enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen korvasyyhyyn opetuksen helluntailainen juuri ja juuri hallitsee , eikä yhtään enempää.

        Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍑 K­u­­u­­­m­a­t­­­ ­t­y­t­­ö­t­­ ­­o­­­d­­­o­­t­­t­a­v­­­a­t­ ­­s­i­n­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18349936

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe