Menestysteologit pastorit Mika ja Mirkka Jantunen (Family seurakunta) ovat hyvin syvällä eksytyksessä ja todella vieraassa tulessa. Ovat lobanneet kaikkia vääriä profeettoja Suomeen puhumaan ja heidän oma opetus on todella kyseenalaista ohi Raamatun. ja opetukset muutenkin kuivaakin kuivempia. Kuka oikeasti jaksaa kuunnella?
Omakohtainen kokemus hänestä ja hänen vaimostaan + mitä muut luotettavat lähteet ovat kertoneet, niin naamareiden takana kummatkin ovat perusluonteeltaan ilkeitä ja puhuvat pahaa muista selän takana minkä kerkeävät.
Heidän jäljiltään on paljon rikkirevittyjä ihmisiä. Ja ovat ihan täysillä rahan perässä, kaikki pyörii rahan ympärillä. Kauhean painostavia pitkiä kolehtipuheita ja tilinumeroita heilutellaan joka paikassa.
Mika haluaa kovasti johtaa Suomen hengellistä kenttää, mutta tekee sen aktikristuksen hengessä johdattaen ihmisiä kadotukseen ja vastustanut aitoa Pyhän Hengen liikehdintää. Varokaa näitä rahan perässä juoksevia menestysteologi-pastoreita!
Pastorit Mika ja Mirkka Jantunen Family seurakunta - varoitus!
12
1846
Vastaukset
- Anonyymi
"Ja ovat ihan täysillä rahan perässä, kaikki pyörii rahan ympärillä. Kauhean painostavia pitkiä kolehtipuheita ja tilinumeroita heilutellaan joka paikassa."
Tämä on sitä amerikkalaisten rahasaarnaajien oppia. Kävin aikoinaan Rodney Howard-Brownen kokouksessa, ja parin tunnin sessiosta yli puolet tuntui käsittelevän rahaa, uhria, kolehtia ja kannatusjäseneksi ryhtymistä. - Anonyymi
Minulla myös huonoja kokemuksia Mika Jantusesta. Hirveän epäystävällinen ja kylmä, ja sitten mielistelee tiettyjä ihmisiä saadakseen hyötyjä. Ja juurikin tuo painostava rahan keruu ja täysin sekon Herzogin raahaaminen Suomeen...
Vaimo Mirkka Jantunen jakoi puolialastomia poseerauskuviaan netissä lomalta. Hieman ihmettelin, miten kehtaa.. - Anonyymi
Ei jäänyt mitään muuta mieleen heidän kokouksistaan ja seurakunnastaan loppujen lopuksi, kun se painostava jatkuva rahan keruu ja tilisiirtolomakkeiden heiluttelu ja painostus rahan antoon, mikään ei tuntunut riittävän Mika Jantuselle, vaikka kuinka "kylvi kirkkauteen".
- Anonyymi
ihan on humpuukia , aikansa kuluksi käyvät puhumassa , mukamas jotain . . .
bisnes, mikä mikä bisnes, ja niin kauan niitä sikiää , kun ihmiset on höynäytettävissä. - Anonyymi
Tämä karismaattinen touhuilu on muutenkin kummallista: avioparista tulee "pastoripari". Eli kun mies ja vaimo perustavat yhdessä seurakunnan, molemmista tulee samalla paimenia. Onhan se tietysti kätevää jos haluaa jakaa itselleen virkoja...
- Anonyymi
Naisellehan ei kuulu papin/pastorin virka, sillä se on Raamatun vastaista.
- Anonyymi
Heidän seurakuntansa meno on ihan täyttä hörhöilyä menestysteologiaa ja tosiaan se, että ihan kaikki pyörii rahan ympärillä on tullut huomattua! Raamatun sijaan puhutaan psykologiaa ja tämän maailman asioista. Huoh tylsääkin tylsempi kokous vailla mitään Pyhää Henkeä. Koin pahan ja kolkon hengen ja tuli ahdistava olo.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. Matt. 7 - Anonyymi
Mika ja Mirkka Jantunen
It is all about money...
Heillä alkaa puolet saarnasta olemaan pelkkää kolehtipuhetta, silloin on jotain vialla
Rahan rakkaus ja himo on kaiken pahan alku ja juuri - Anonyymi
Mika Jantunen on Suomen historian suurin kirous. Hän on tuonut tänne hirveää eksytystä herzogin hengessä, ja sitten panetellut aitoja Jumalan miehiä.
Mikassa vaikuttaa farisealainen menestysteologian ja antikristuksen henki. Eksyttäjä isolla E:llä, joka pyrkii valtaan. - Anonyymi
Ihmettelen, että maailman kuivin, siis todella vailla mitään voitelua oleva henkilö pyörii jatkuvasti tv7:lla. Hengellisesti täysin pystyyn kuollut Mika Jantunen.
Jantunen puhuu jatkuvasti herätyksestä, mutta hänellä ei ole yhtään mitään herätystä. Mika Jantunen on fariseus ja Jumalan voitelun vihollinen. Heidän seurakunnan kokous oli täysin hengetön mekaaninen suoritus. - Anonyymi
Mika Jantunen on susi lammasten vaatteessa. Tuhonnut monen ihmisten elämän ja riistäjä joka on kiinnostunut vain ihmisten rahoista.
- Anonyymi
Kun sanotaan että "venäjällä vainotaan kristittyjä" niin se on usalaisten rahan palvojien lausunto jota suomi toistaa.
Todellisuudessa sinne ei sallita näitä susia, joita tv7 kerää ja selittää olevansa hyvä kanava.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin324640Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302267Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141770Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71698- 821482
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401382- 641116
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2301045Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101014Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70981