Pastorit Mika ja Mirkka Jantunen Family seurakunta - varoitus!

Anonyymi-ap

Menestysteologit pastorit Mika ja Mirkka Jantunen (Family seurakunta) ovat hyvin syvällä eksytyksessä ja todella vieraassa tulessa. Ovat lobanneet kaikkia vääriä profeettoja Suomeen puhumaan ja heidän oma opetus on todella kyseenalaista ohi Raamatun. ja opetukset muutenkin kuivaakin kuivempia. Kuka oikeasti jaksaa kuunnella?

Omakohtainen kokemus hänestä ja hänen vaimostaan + mitä muut luotettavat lähteet ovat kertoneet, niin naamareiden takana kummatkin ovat perusluonteeltaan ilkeitä ja puhuvat pahaa muista selän takana minkä kerkeävät.

Heidän jäljiltään on paljon rikkirevittyjä ihmisiä. Ja ovat ihan täysillä rahan perässä, kaikki pyörii rahan ympärillä. Kauhean painostavia pitkiä kolehtipuheita ja tilinumeroita heilutellaan joka paikassa.

Mika haluaa kovasti johtaa Suomen hengellistä kenttää, mutta tekee sen aktikristuksen hengessä johdattaen ihmisiä kadotukseen ja vastustanut aitoa Pyhän Hengen liikehdintää. Varokaa näitä rahan perässä juoksevia menestysteologi-pastoreita!

26

2402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Ja ovat ihan täysillä rahan perässä, kaikki pyörii rahan ympärillä. Kauhean painostavia pitkiä kolehtipuheita ja tilinumeroita heilutellaan joka paikassa."

Tämä on sitä amerikkalaisten rahasaarnaajien oppia. Kävin aikoinaan Rodney Howard-Brownen kokouksessa, ja parin tunnin sessiosta yli puolet tuntui käsittelevän rahaa, uhria, kolehtia ja kannatusjäseneksi ryhtymistä.

• Anonyymi

Minulla myös huonoja kokemuksia Mika Jantusesta. Hirveän epäystävällinen ja kylmä, ja sitten mielistelee tiettyjä ihmisiä saadakseen hyötyjä. Ja juurikin tuo painostava rahan keruu ja täysin sekon Herzogin raahaaminen Suomeen...

Vaimo Mirkka Jantunen jakoi puolialastomia poseerauskuviaan netissä lomalta. Hieman ihmettelin, miten kehtaa..

• Oletko sinä synnitön? Jeesus sanoi aviorikoksesta kiinniotetun naisen syyttäjille: "Joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven" Vain se, joka itse on täysin synnitön, on oikeutettu syyttämään toisia synnistä.

• Anonyymi
        Joppa2 kirjoitti:

Oletko sinä synnitön? Jeesus sanoi aviorikoksesta kiinniotetun naisen syyttäjille: "Joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven" Vain se, joka itse on täysin synnitön, on oikeutettu syyttämään toisia synnistä.

Ei varoittaminen ole kivien heittelyä.
        Mutta eksyttäjät tykkää aina siteerata Raamattua epäoleellisista kohdista.

• Anonyymi

Ei jäänyt mitään muuta mieleen heidän kokouksistaan ja seurakunnastaan loppujen lopuksi, kun se painostava jatkuva rahan keruu ja tilisiirtolomakkeiden heiluttelu ja painostus rahan antoon, mikään ei tuntunut riittävän Mika Jantuselle, vaikka kuinka "kylvi kirkkauteen".

• Anonyymi

ihan on humpuukia , aikansa kuluksi käyvät puhumassa , mukamas jotain . . .
      bisnes, mikä mikä bisnes, ja niin kauan niitä sikiää , kun ihmiset on höynäytettävissä.

• Anonyymi

Tämä karismaattinen touhuilu on muutenkin kummallista: avioparista tulee "pastoripari". Eli kun mies ja vaimo perustavat yhdessä seurakunnan, molemmista tulee samalla paimenia. Onhan se tietysti kätevää jos haluaa jakaa itselleen virkoja...

• Anonyymi

Naisellehan ei kuulu papin/pastorin virka, sillä se on Raamatun vastaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisellehan ei kuulu papin/pastorin virka, sillä se on Raamatun vastaista.

Ei Paavalin kirjeet ole Jumalan sanaa.

• Anonyymi

Heidän seurakuntansa meno on ihan täyttä hörhöilyä menestysteologiaa ja tosiaan se, että ihan kaikki pyörii rahan ympärillä on tullut huomattua! Raamatun sijaan puhutaan psykologiaa ja tämän maailman asioista. Huoh tylsääkin tylsempi kokous vailla mitään Pyhää Henkeä. Koin pahan ja kolkon hengen ja tuli ahdistava olo.

21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. Matt. 7

• Anonyymi

Mika ja Mirkka Jantunen
      It is all about money...
      Heillä alkaa puolet saarnasta olemaan pelkkää kolehtipuhetta, silloin on jotain vialla
      Rahan rakkaus ja himo on kaiken pahan alku ja juuri

• Me pelastumme kokonaan Jumalan armosta, emme hyvien tekojemme tai hyvien saarnojemme ansiosta. Apostoli Paavali sanoo: "Missä synti on suureksi tullut, siellä armo on tullut ylenpalttiseksi." Jumalan armo voittaa aina synnin, olipa sitten kysymyksessä ns. menestysteologia tai mikä tahansa synti. Me emme ole tuomareita, vaan Jumala.

• Anonyymi

Mika Jantunen on Suomen historian suurin kirous. Hän on tuonut tänne hirveää eksytystä herzogin hengessä, ja sitten panetellut aitoja Jumalan miehiä.

Mikassa vaikuttaa farisealainen menestysteologian ja antikristuksen henki. Eksyttäjä isolla E:llä, joka pyrkii valtaan.

• Anonyymi

Ihmettelen, että maailman kuivin, siis todella vailla mitään voitelua oleva henkilö pyörii jatkuvasti tv7:lla. Hengellisesti täysin pystyyn kuollut Mika Jantunen.

Jantunen puhuu jatkuvasti herätyksestä, mutta hänellä ei ole yhtään mitään herätystä. Mika Jantunen on fariseus ja Jumalan voitelun vihollinen. Heidän seurakunnan kokous oli täysin hengetön mekaaninen suoritus.

• Anonyymi

Mika Jantunen on susi lammasten vaatteessa. Tuhonnut monen ihmisten elämän ja riistäjä joka on kiinnostunut vain ihmisten rahoista.

• Kristitty henkilö ei puhu pahaa kenestäkään nimeltä mainitusta henkilöstä, vaan rakastaa kaikkia ihmisiä heidän teoistaan riippumatta. Raamattu opettaa meille, että meidän on tuomiopäivänä tehtävä tili jokaisesta sanastammekin. Kiitos, että Jeesus on Golgatan ristillä sovittanut näidenkin "menestysteologien" kaikki synnit. Ilman Jeesuksen sovitustyötä yksikään meistä ei astu sisälle Jumalan Valtakuntaan.

• Jeesus: "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi."

• Anonyymi

Kun sanotaan että "venäjällä vainotaan kristittyjä" niin se on usalaisten rahan palvojien lausunto jota suomi toistaa.
      Todellisuudessa sinne ei sallita näitä susia, joita tv7 kerää ja selittää olevansa hyvä kanava.

• Manitbois mummuilta & muilta yxinkertasilta. Uskonto on hyvä bisnes MADE IN USA.🇺🇸💸

• Oppirahat on maksettu.💸☠️

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pastoripariskunta Jantunen toimii Raamatun sanan ja ohjeiden mukaisesti.
      Miksi levittää pahaa ja kateuteen liittyvää informaatiota, eihän tällä mitään korjata.

• "Pastoripariskunta Jantunen toimii Raamatun sanan ja ohjeiden mukaisesti."

Kiitos tästä hyvästä kommentista. Meidän pitää puhua hyvää kaikista ihmisitä, vaikka jossain asioissa olisimmekin eri mieltä. Kristitty henkilö antaa kaikille ihmisille anteeksi kaikki heidät syntinsä, eikä hauku ketään uskovaa harhaoppiseksi julistipa hän mitä teologiaa tahansa. Jeesus on sovittanut koko maailman itsensä kanssa Golgatan ristillä jo noin 2000 vuotta sitten. Me katsomme Häneen, syntien sovittajaan.

• Anonyymi

Mitä valhetta ja saastaa edellinen kirjoitus onkaan! He ovat todellisia Jumalan palvelijoita. Ja Jumalan siunaus ja suojelus on heidän tärkeän työnsä yllä.

• Anonyymi

Ettekö jo ymmärrä, että kaikki herätysliikkeet perustuvat ihmisten huijaamiseen.

• Anonyymi

Koska jotkut tykkää puolustaa eksyttäjiä ja rahanahneita ja yleensäkin pahuutta niin on parempi suhtautua heihin vain säälien.
      Jeesus kyllä pystyy suojelemaan omansa jos kukin meistä rakastaa totuutta.
      Hän puhuu sanansa kautta ja varoittaa eksyttäjistä, ohjaa oikealle tielle jos vain kuuntelemme Häntä.
      Kukin saa vapaasti valita tiensä.

Ne jotka sinnikkäästi puolustaa pahuutta eivät koskaan löydä totuutta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      88
      2918
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      475
      2249
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1582
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1326
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1188
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      78
      903
    7. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      834
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      30
      832
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      75
      786
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      767
    Aihe