Kokemuksia erektiosta sukulaisen kanssa

Anonyymi-ap

Itselläni kävi niin ette ollessani 15 vuotias jäin viikonlopuksi kotiin siskoni 14v kanssa kun vanhemmat lähtivät risteilylle. Serkku tyttö 15v tuli myös viikonlopuksi meille. Katsoimme yhdessä elokuvan joka oli eroottinen. Demi Moore striptease. Elokuvaa katsoessa alkoi nuorella miehellä ottaa eteen ja siskoni huomasi kun koitin asetella itseäni niin ettei pullota ja olisi helpompi olla. Tytöt tietenkin alkoivat minua asiasta kiusata ja kourivat haarojani kysyen seisooko? No tilanne pikku hiljaa rauhoittui ja elokuva loppui. Tytöt menivät käymään kioskilla ja minä vessaan runkkaamaan. No illalla lämmitin saunan ja kun se oli lämmin menin sinne. Hetken päästä kuulin kun tytötkin tulivat. Hetken päästä he tulivat saunaan suihkun jälkeen kostea iho korostaen kasvavia rintoja ja hiukset vettä valuen. Elokuvan aiheuttama kiihoittuminen ei ollut minusta todellakaan vielä poistunut ja saunaan tullessaan blondit teini tytöt näyttivät enemmän kuin kuumilta. Vaikka en aikaisemmin ollut siskoani enkä serkkuani siinä mielessä ajatellut niin nyt en muuta pystynytkään ajattelemaan kuin sitä että saisin panna heitä. No se tietenkin aiheutti sen että kaluni pamahti täysin pystyyn. Koitin olla vähän viistosti ettei se näkyisi. Mutta hetken päästä tytöt huomasivat ja alkoivat naureskelemaan ja kiusoittelemaan että miksi olen muna pystyssä. Olin häpeissäni ja naama ja koko pää punaisena. Hetken meinasin juosta pois mutta sitten sain vähän rauhoituttua ja istuin vaan lauteilla muna pystyssä. Tytöt kurkkivat ja kyselivät miksi? Sain sanottua että miehille käy välillä näin. Sanoin että elokuva oli saanut sen aikaan ja helppohan teidän on nauraa kun pillu ei näy yhtä helposti. Vaikka olisitte kuinka kiihoittuneita ja pillu märkänä niin en sitä näkisi. Sitten oltiin hiljaa. Kunnes serkkuni rikkoi hiljaisuuden ja sanoi että jos näyttää pillua niin saako kokeilla pippeliä? Olin aivan hiljaa ja sitten nyökkäsin. Serkku nosti jalat lauteille ja kääntyi minua kohti levittäen jalkojaan. Näky oli hurmaava. Vaalea karvoitus ja vaalea vako jossa keskellä näkyi vähän punaista ja se kimalteli kosteudesta. Olin entistä kovempi kun hän sitten tuli kokeilemaan munaani. Varovasti hipaisten sitten ottaen kiinni ja vähän liikutti. Hän palasi takaisin istumaan. Huomasin siskoni myös näyttävän oman pillunsa. Näky oli melkein sama. Pelästyin kun hänkin tuli kokeilemaan munaani ja otti rohkeammin kiinni ja vähän käänteli ja sitten teki pari kunnon runkkaus liikettä. Tilanne oli outo ja kiihoittava. Saunassa tuli kuuma ja lähdimme kaikki suihkuun. Oli kaksi suihkua johon tytöt ehtivät ensin. Odottelin sivulla muna pystyssä ja katsoin kun vaaleat teinit olivat suihkussa ja minua himoitti. Sitten serkkuni sanoi että miks et tuu? Kyl tänne mahtuu. Menin myös suihkuun ja pian huomasin että tytöt vuorotellen ja yhtäaikaa koskettelivat kovaa munaani ja se tuntui ihanalta. Sain sanottua että on epäreilua että he koskevat minua ja minä en heitä. Kuulin vaan että miks et sit koske? Ojensin käteni ensin serkkuni tisseille ja sitten kokeilin siskoni tissejä. Työnsin varovasti käteni serkkuni karvoitukselle ja siitä alas tuntien vaon. Sitten kokeilin siskoani. Sain sanottua että minulta saattaa kohta lentää mälli kun he runkkaamasta munaani. Sitten työnsin käden takaisin pillulle ja koitin jo vähän sormea sisään. Hetken päästä minulla oli toinen käsi serkkuni pillulla ja toinen siskoni pillulla. Ja he hieroivat ja rankkasivat minua. Sitten lensi mälli… no viikonlopun aikana teimme kaikenlaista mitä siskon ja serkun kanssa ei saisi tehdä. Nyt olemme jo varttuneita aikuisia ja kaikilla on perheet. Mutta silti kun on oikea paikka niin harrastamme seksiä keskenämme. Emme ole kertoneet asiasta kenellekkään.

5

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­ts­­um­me sinu­­­t kä­ymään uudess­­a cha­­tis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­­jo­ona! 👉 http://armtown.com/H/H0k6Z8

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siinähän sitä tuli taas tuubaa yhteen pötköön spedeltä buaahaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      575
      15281
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      44
      12378
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      362
      8995
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      3917
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3827
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2657
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2157
    8. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      130
      1928
    9. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      194
      1633
    Aihe