Sääliksi käy niitä köyhiä, jotka vähät varansa syytävät adventtikirkolle

Anonyymi-ap

Vielä enemmän säälin adventisperheiden köyhiä lapsia, joiden vanhemmat syytävät vähät varansa adventtikirkon vauraalle pastoristolle. Se on helposti lasten leivästä pois. Kokemusta on.

28

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sääliksi käy niitä, jotka sinua uskovat.

      • Anonyymi

        Oletko pastori tai jollekin pastorille sukua? Aloitukseni on vilpitön. Älä enää loukkaa minua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pastori tai jollekin pastorille sukua? Aloitukseni on vilpitön. Älä enää loukkaa minua!

        Loukkaa sinua? Just joo. Vanhempasi antoivat rahaa hyvään tarkoitukseen, jotta Jumalan sanoma leviäisi Suomeenkin, ja siitä sinä nariset päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaa sinua? Just joo. Vanhempasi antoivat rahaa hyvään tarkoitukseen, jotta Jumalan sanoma leviäisi Suomeenkin, ja siitä sinä nariset päivästä toiseen.

        Ne rahat menivät vain Adventtikirkon mainostamiseen ja yritykseen hankkia lisää maksavia jäseniä (=Adventtikirkon omia lapsia) ylläpitämään adventistien omaa eriseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne rahat menivät vain Adventtikirkon mainostamiseen ja yritykseen hankkia lisää maksavia jäseniä (=Adventtikirkon omia lapsia) ylläpitämään adventistien omaa eriseuraa.

        Tuo on vain sinun valheesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaa sinua? Just joo. Vanhempasi antoivat rahaa hyvään tarkoitukseen, jotta Jumalan sanoma leviäisi Suomeenkin, ja siitä sinä nariset päivästä toiseen.

        Kyllä minua loukkaa!
        Adventtikirkko nyplää jäseniltään rahaa, aikaa ja saa sukulaissuhteet viilenemään.
        Ei viitsi kuunnella, ennen niin ihan fiksun, veljen vänkäämistä. Kaikki on alisteista kirkolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua loukkaa!
        Adventtikirkko nyplää jäseniltään rahaa, aikaa ja saa sukulaissuhteet viilenemään.
        Ei viitsi kuunnella, ennen niin ihan fiksun, veljen vänkäämistä. Kaikki on alisteista kirkolle.

        No höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaa sinua? Just joo. Vanhempasi antoivat rahaa hyvään tarkoitukseen, jotta Jumalan sanoma leviäisi Suomeenkin, ja siitä sinä nariset päivästä toiseen.

        Suomessa väestö vähenee ja adventtikirkko isosta rakennuksesta poistettu jäseniä vähän eivät korjanneet vikoja toisille paremmat mahdollisuudet fiksata käyttöönsä soveltuva kiinteistö.Ei ole kuulunut onko toiminta vai kirjoitusten takia pitävät matalaa profiilii?


    • Anonyymi

      Tätä se on, kun seurakunta on kimpassa "maan kuninkaiden" kanssa.

      Ei nykyistä Suomen hallitustakaan yhtään säälitä köyhien lapset. Ahneisto antaa rikkaille ja leikkaa köyhiltä sen vähänkin, mitä niillä reppanoilla on. Kristillisdemokraatit siellä muun Ahneiston mukana saksimassa ja köyhiä kyykyttämässä.

      Empatiakyvytön Jeesuksen seuraaja Essayahkin pitää tärkeämpänä eläinrääkkääjien kuin lapsiperheiden tukemista.

      Eipä tarvitse ihmetellä suomalaisten haluttomuutta lisääntyä.

      Poikkeuksena tietenkin Suomessa sivukonttoreitaan pitävät suuren Babylonin "hedelmälliset" tytärkirkot ja - lahkot.

      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


    • Anonyymi

      No hetkauttaako Adventtikirkon valheet?

    • Anonyymi

      Minua ei hetkauta mikään, ei kirkot, lahkot, kultit, eivätkä mitkään pölvästien kerhot, joiden joukossa on myös adventtikirkko ja sen aivo-orjat.

    • Anonyymi

      Rahat pitää lahjoittaa ilman välikäsiä lahkon tunnetulle saarnaajalle tai ihmeparantajalle. Kielilläpuhumistaito on eduksi tuensaajalle.

      • Anonyymi

        Kielellä 'puhumisen' taito pitää osata, eikä sitä opi ilman koulutusta. Moni meistä pastoreista on käynyt useita vuosia koulua juuri kielenhallinnan saralla. Myyntimiehen kolutus on tärkeää ja se, miten saada ihminen maksavaksi asiakkaaksi tarttumaan koukkuun.
        Me pastorit suhtaudumme kieliharjoitteluun ynseästi, ellei sitten joku seurakunnan yksin elävistä leskirouvista ole kielihommia vastaan lahjoittamassa omaisuuttaan adventtikirkolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielellä 'puhumisen' taito pitää osata, eikä sitä opi ilman koulutusta. Moni meistä pastoreista on käynyt useita vuosia koulua juuri kielenhallinnan saralla. Myyntimiehen kolutus on tärkeää ja se, miten saada ihminen maksavaksi asiakkaaksi tarttumaan koukkuun.
        Me pastorit suhtaudumme kieliharjoitteluun ynseästi, ellei sitten joku seurakunnan yksin elävistä leskirouvista ole kielihommia vastaan lahjoittamassa omaisuuttaan adventtikirkolle.

        Ja höpöhöpö.


    • Anonyymi

      "Rahat ovat vain Jumalalta lainassa." Näin adventtikirkkon johto kertoo alamaisilleen.

      • Anonyymi

        Ja Adventtikirkko käyttää ne rahat Jumalan puolesta.

        Adventtikirkko myös puhuu Jumalan puolesta ja kertoo, mitä mieltä se Jumala milloinkin on mistäkin asiasta.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Mitä ihmeen höpöhöpöä?

        FAKTAA ihan kaikki!

        Mikään/kukaan Jumala ei ole niitä rahoja käyttänyt, eikä möskään avannut suutaan ja kertonut, mitä mieltä on minkäkin höpökirkon tai -lahkon tulkinnoista.

        Minä puhun TOTTA, mutta miten sinä _uskovaisena_ saatat VALEHDELLA aivan päivänselvässä asiassa???


    • Anonyymi

      Nykyaika lehden numerossa 2006/18 oli osio, jossa jäsenet saivat kysyä raha-asioista.
      Kyllä siitä sai selvän käsityksen, etteivät rahasi ole sinun!
      "Ei tarvitse joka vuosi käydä tulopoliittisi neuvotteluita, riittää kun antaa hyvällä mielellä."
      Uhkaavampi sävykin löytyy. Jumala palkitsee iloisen antajan, toisin toimivaa uhkaa kadotus.
      Minulla on jemmassa lehti. En nyt tähän hätään sitä löytänyt. Kirkon puolesta vastaajien nimiä en löytänyt. Eivät uskaltaneet tulla esille.

      • Anonyymi

        2. Kor. 9:7 "Kukin antakoon sen mukaan kuin on mielessään päättänyt, ei vastahakoisesti eikä pakosta, sillä iloista antajaa Jumala rakastaa."


      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa sana kadotus tarkoittaa, että saat ihan itse pitää omat rahasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Kor. 9:7 "Kukin antakoon sen mukaan kuin on mielessään päättänyt, ei vastahakoisesti eikä pakosta, sillä iloista antajaa Jumala rakastaa."

        Tuleeko Jumala kädestä pitäen kiittämään iloista antajaa? Luulen ettei. On kohta pyytämässä lisää.


    • Anonyymi

      Uskonnot, kirkot, lahkot, kultit jne. kusettavat aina.
      Maailmassamme ei ole yhtään ainoata uskontoa, jota ei raha kiinnosta/motivoi ja sitä kautta vallan tavoittelu ja ihmisten alistaminen aivopesun keinoin.

      • Anonyymi

        Valheesi ei hetkauta.


    • Anonyymi

      Kymmenyslakko laittaa pastorit töihin.

      • Anonyymi

        Ei laita vaan aiheuttaa sen, että kirkko joutuu irtisanomaan työntekijänsä.


      • Anonyymi

        Pastorit tekevät jo nyt töitä enemmän kuin kunto kestäisi, koska heitä on niin vähän. Miksi sinä vihaat pastoreitasi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1003
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      747
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    9. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      690
    10. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    Aihe