0lemme N27v+M28v aviopari Kanta-Hämeestä.
Olemme onnistuneet puhumaan vaimoni mukaan kolmenkimppaan 1N+2M.
Tykkään kun vaimoni suostui kimppaan mukaan.
Minua häiritsee kuitenkin kun vaimoani tuntuu ujostuttaa kun olen mukana.
Hän katsoo aina minua kuin kysyen saako näin tehdä?
Olen kertonut vaimolleni ettei hänen tarvitse kysellä koska kaikki mitä tulee mieleen on luvallista ja hän saa ottaa kaikki nautinto molemmista miehistä.
Olemme puhuneet kaverimme kanssa että jos hän ottaisi vaimoni mukaan toiseen kimppaan niin ehkä vaimo vapautuisi jännityksestä.
Kaveri saisi kolme miestä panemaan vaimoani ja jos tämä auttaisi niin se olisi todellachyvä juttu.
Olemme saaneet vaimon mukaan
11
1212
Vastaukset
- Anonyymi
Kanta- Hämeestä mekin olemme noin 50v pari.
Muutama pari kokemus oli aluksi, nykyisin haemme yksittäisiä miehiä vaimolle sänkyyn. Kerran itse mukana ollut, samoin kävi vaimo halusi minulta hyväksynnän jos mies halusi erikoisempaa.- Anonyymi
Moi. Minua kiinnostaisi olen 51v mies Uudeltamaalta.
- Anonyymi
Meillä vaimoni ei tiennyt saisiko hän antaa suuseksiä kaverille samalla kun minä panin takaapäin.
Minä en oikein voi heti suulle suudella vaimoani kun hän on niellyt kaverin spermat.
Meitä olisi tarjolla 1N 27v ja 2M 28v ja 29v. - Anonyymi
Meilläkin nykyään jos olemme parin kanssa niin on ollut 2-4 sinkkumiestä lisänä naisia varten.
- Anonyymi
Mekin saatiin Riikka PURRA mukaan muija kanssa nyt sitte meilläkin sakset heiluu ja eläkkeelle en pääse ikuna
- Anonyymi
Sehän ottaakin hyvin suihin!!!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808