Olemme saaneet vaimon mukaan

Anonyymi-ap

0lemme N27v+M28v aviopari Kanta-Hämeestä.
Olemme onnistuneet puhumaan vaimoni mukaan kolmenkimppaan 1N+2M.
Tykkään kun vaimoni suostui kimppaan mukaan.
Minua häiritsee kuitenkin kun vaimoani tuntuu ujostuttaa kun olen mukana.
Hän katsoo aina minua kuin kysyen saako näin tehdä?
Olen kertonut vaimolleni ettei hänen tarvitse kysellä koska kaikki mitä tulee mieleen on luvallista ja hän saa ottaa kaikki nautinto molemmista miehistä.
Olemme puhuneet kaverimme kanssa että jos hän ottaisi vaimoni mukaan toiseen kimppaan niin ehkä vaimo vapautuisi jännityksestä.
Kaveri saisi kolme miestä panemaan vaimoani ja jos tämä auttaisi niin se olisi todellachyvä juttu.

10

1246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kanta- Hämeestä mekin olemme noin 50v pari.
      Muutama pari kokemus oli aluksi, nykyisin haemme yksittäisiä miehiä vaimolle sänkyyn. Kerran itse mukana ollut, samoin kävi vaimo halusi minulta hyväksynnän jos mies halusi erikoisempaa.

• Anonyymi

Moi. Minua kiinnostaisi olen 51v mies Uudeltamaalta.

• Anonyymi

Meillä vaimoni ei tiennyt saisiko hän antaa suuseksiä kaverille samalla kun minä panin takaapäin.
        Minä en oikein voi heti suulle suudella vaimoani kun hän on niellyt kaverin spermat.
        Meitä olisi tarjolla 1N 27v ja 2M 28v ja 29v.

• Anonyymi

Meilläkin nykyään jos olemme parin kanssa niin on ollut 2-4 sinkkumiestä lisänä naisia varten.

• Anonyymi

Mekin saatiin Riikka PURRA mukaan muija kanssa nyt sitte meilläkin sakset heiluu ja eläkkeelle en pääse ikuna

• Anonyymi

Sehän ottaakin hyvin suihin!!!

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13178
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9621
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      95
      9113
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      7746
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6724
    6. 148
      6158
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3124
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1209
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1154
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      1000
    Aihe