Taivas- ja helvettikokemukset

Anonyymi-ap

Monet uskovaiset ovat käyneet taivaassa ja helvetissä. Ne ovat siis todellisia paikkoja. Onpa helvetissä kärsivien ääniä jopa kuultu, kun porattiin syvä reikä Siperiassa. Näin tiedekin on todistanut helvetin!

30

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­y­m­f­o­­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ateistista huuhaata.
      Ateistien on vaikea pysyä Raamatun totuudessa!

    • Anonyymi

      Eli uskot uskovien kertomuksiin , jospa edes muutaman videon todisteeksi ?

      • Anonyymi

        Ateistit uskoo huuhaaseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistit uskoo huuhaaseen

        esimerkiksi polvistuivat george floydin kuoleman vuoksi , vaikka eivät tienneet todellista kuolinsyytä TOTTA , siinä tapauksessa oli ruumiinavaus se totuus ei video jossa satuilivat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateistit uskoo huuhaaseen

        "Anonyymi
        2024-04-07 18:07:44
        Ateistit uskoo huuhaaseen"

        Itse en ole A-teisti koska en koskaan käytä sanaa ("Usko")
        Olen Evoluutio tietoinen.
        Kumpakaa ei taivasta eikä helvettiä.
        "Kuoltuamme palaamme samaan olotilaan missä olimme ennen siittämistämme".
        Tuota lausetta ei voi kukaan kumota.
        Vastaväittää tietysti voi mutta se on turhaa.

        Lainaus kansallieepos raamatustanne:
        "Viisi leipää ja kaksi kalaa ruokki 5000 miestä ja jäi vielä tähteitä"?
        Olen kait joku femakko kun jäin ihmetteleen:
        Mutta missä ne kaikki naiset oli?


    • Anonyymi

      Minä tunnen uskovaisen, joka kuoli ja joutui helvettiin, mutta Jeesus herätti hänet henkiin ja palautti maan päälle. Nyt hän on uskova evankelista.

      • Anonyymi

        Edelleen ateistista soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen ateistista soopaa!

        Uskovaista soopaahan tuo on. Noinhan uskovaiset juuri puhuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaista soopaahan tuo on. Noinhan uskovaiset juuri puhuvat.

        Ei sano


      • Anonyymi

        tekeekö hyvät rahat ? 🤣


    • Anonyymi

      Vaikea uskoa, että tätäkään aloitusta on tehty tosissaan.

      En tosin ymmärrä, mitä järkeä on tällaisissa trollauksissa…

      • Anonyymi

        Uhut ateistien huuhaasta


    • Anonyymi

      Totta joka sana. Tätä kerrotaan helluntaissa. Ja muuallakin.

      • Anonyymi

        Tämä aloitus on selvästi vitsi ja huumoria. Jos joku oikeasti uskoo taivaaseen tai helvettiin tai muihin näihin liittyviin asioihin, hän on todella sekaisin päästään...

        Enkä sano tätä pahalla vaan siksi, että olen oikeasti peloissani siitä, että näin sekaisin olevia ihmisiä voi liikkua vapaalla jalalla, jopa Suomessa.

        Lohduttaudun sillä, että monet tälläkin palstalla sekoilevista uskovaisista todella ovat laitoshoidossa, kuten jotkut ovat itsekin myöntäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus on selvästi vitsi ja huumoria. Jos joku oikeasti uskoo taivaaseen tai helvettiin tai muihin näihin liittyviin asioihin, hän on todella sekaisin päästään...

        Enkä sano tätä pahalla vaan siksi, että olen oikeasti peloissani siitä, että näin sekaisin olevia ihmisiä voi liikkua vapaalla jalalla, jopa Suomessa.

        Lohduttaudun sillä, että monet tälläkin palstalla sekoilevista uskovaisista todella ovat laitoshoidossa, kuten jotkut ovat itsekin myöntäneet.

        Et ole itse kokenut mitään esim gamma-aaltojen voimistumista, ja silti luulet tietäväsi jotain. Olet pelkuri, joka sillä perusteella haluaa tuomita ihmiset sairaaksi.


      • Anonyymi

        Ei kerrota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus on selvästi vitsi ja huumoria. Jos joku oikeasti uskoo taivaaseen tai helvettiin tai muihin näihin liittyviin asioihin, hän on todella sekaisin päästään...

        Enkä sano tätä pahalla vaan siksi, että olen oikeasti peloissani siitä, että näin sekaisin olevia ihmisiä voi liikkua vapaalla jalalla, jopa Suomessa.

        Lohduttaudun sillä, että monet tälläkin palstalla sekoilevista uskovaisista todella ovat laitoshoidossa, kuten jotkut ovat itsekin myöntäneet.

        Ateistit kuuluu suljetulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole itse kokenut mitään esim gamma-aaltojen voimistumista, ja silti luulet tietäväsi jotain. Olet pelkuri, joka sillä perusteella haluaa tuomita ihmiset sairaaksi.

        Gamma-aaltojen voimistumista?! Olen todennut kevään aikana gamma-aaltojen voimistumista, mutta ei se todista mitään uskontojen totuudesta. Ei fysikaaliset tapahtumat vaikuta ihmisten ajatusten sisältöön. Voivat kyllä aiheuttaa aivosyöpää...

        Mitä pelkuruutta on epäillä ihmisten mielenterveyttä ja pelätä sitä, mitä se voi saada aikaan. Voihan joku vaikka keksiä lentää päin asutusta lentokoneilla, Suomessakin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kysymys on tietenkin toisio- eli betavärähtelystä joka toimii linkkinä Jumalan ja ihmisen välillä.

        Asiasta on tutkittua tietoa vaikka kuinka paljon mutta ateistit sensuroivat ja ovat rajoittaneet aineistoon pääsyä. Siksi todellinen tieto asiasta on nykyään vain pienen piirin tiedossa. Ateistit kun eivät kestä totuutta ja siksi pyrkivät aktiivisesti tuhoamaan todisteet Jumalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on tietenkin toisio- eli betavärähtelystä joka toimii linkkinä Jumalan ja ihmisen välillä.

        Asiasta on tutkittua tietoa vaikka kuinka paljon mutta ateistit sensuroivat ja ovat rajoittaneet aineistoon pääsyä. Siksi todellinen tieto asiasta on nykyään vain pienen piirin tiedossa. Ateistit kun eivät kestä totuutta ja siksi pyrkivät aktiivisesti tuhoamaan todisteet Jumalasta.

        Mitkä todisteet ja mistä?


      • Anonyymi

        Aivoit pistää kaikki peliin ettei vain kuolisi , se on evoluution tulosta !!!
        Ei täällä itsarin tehneet menesty


    • Anonyymi

      Tie helvettiin on kivetty uskovaisten hyvillä aikomuksilla.

      Hyvää tarkoittava uskovainen on mitä vaarallisin olento kanssaihmisten kannalta. Hän voi hyvää tarkoittaessaan vaikka lentää lentokoneen päin pilvenpiirtäjää.

    • Anonyymi

      Kävin taivaassa. Näin siellä uskovat jo poisnukkuneet sukulaiset ja perheen jäsenet. Jeesus puhui minulle siellä sanoja, joita en saa ihmisille kertoa. En sitäkään, millaista siellä oli, paitsi, että siellä oli ihanaa ja tunsin suurta onnea. Jeesuksen rakkaus ympäröi ja täytti minut täysin. Siellä tahdon olla ikuisesta ikuiseen.

      Sitten Jeesus palautti minut maan pinnalle. Voi vittu sentään...!

      • Anonyymi

        No monesti unet voivat olla ihan kivoja. Painajaisunesta herääminen taas tuntuu aika helpottavalta.


    • Anonyymi

      Nämä ateistien helvettijutut on aivovammaisten tuotosta

      • Anonyymi

        Riippuu aivovammasta ? aivovauriosta , kuten uskovaisten tapauksessa 🤣


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍒 K­­­u­­u­­­m­­a­t­­ ­­t­­y­­­t­ö­­­t­­ ­­­o­­­d­o­­­t­­t­­a­­­v­­­­a­­t­ ­­s­­­i­n­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18351823

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe