Avataan järjestelmänne kuvaa todelliseksi. (Uskontonne)

Anonyymi-ap

✝️&☦️
Totta uskonnossanne on pakanallisen opin kolmiyhteys Jumalasta.
Mutta ei näin:
Isä - Poika - Pyhähenki 🚮
Kyllä - Kyllä - Ei

Näin on todellisuudessa aivoissanne:
Isä - Poika - Saatana.
Nämä jälkimmäiset ovat ne yksi!
=>Jumala - Jeesus - Saatana


✡️
Juutalaisten Jumala aivoissaan:
Isä - Saatana
Heillä se on vanhempi Janus kasvoinen Jumala.

5

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamatun Jumala on pahempi kuin saatana. Saatana on vain Jumalan palvelija, joka tekee Jumalan käskystä ja lähettämänä tekoja.

      Saatana ei keksinyt kirousta ja kuolemaa rangaistukseksi pahan tekemisestä. Jumala sen kaiken keksi. Kaikki kärsimys ja helvetti on siis Jumalan syytä.

      • Anonyymi

        Järjettömämpää.


    • Anonyymi

      Sinähän se väärentelet kaiken ja vielä pilkkaat. Mutta kerrataan vielä nykyaikana elävät 50-60 luvuilla syntyneet heidän vanhemmat ei ole ollut sodassa Stalinia vastaan kuten valehtelette täällä ja lähiöissä hellareissa siionistit. Sen ikäisten vanhemmat oli vasta syntynyt vauvoja. Olette rikkonut Mooseksen lain ÄLÄ sano väärää todistusta toisista.

      • Anonyymi

        Sekavaa


    • Anonyymi

      Sanaan on mahdollista lisätä omiaan. Siis toistat katolisen porttokirkon Sanaan lisäämään kohtaan:
      Jeesus opetti moneen kertaa seuraajiaan anomaan Hänen nimessään.
      Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
      Isän nimi on Jeesus ja Jeesuksen nimi on Jeesus. Selitä luterilainen, koska ja milloin kumottiin Jeesuksen opetus?
      Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
      Jeesus teki tunnetuksi vain ja ainoastaan oman nimensä ja Isän nimen, joka on Jeesus.
      Katolisen kirkon Sanaan lisäämä Matt. 28:19 on ainoa kohta, jossa käytetään isä ja poika ja pyhä henki nimeä.
      Yksikään opetuslapsi ei koskaan käyttänyt isä ja poika ja pyhä henki nimeä. Toisin sanoen he eivät olleet kuulleetkaan ns. lähetyskäskyä. Näin ollen Matt. 28:19 on lisätty Raamattuun apostolien jälkeen.

      Herra Jeesus sanoo: "Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin" Matt. 28:19 ei ole Hyvän Paimenen ääni, vaan vieras ääni.
      Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1733
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1350
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1148
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      77
      937
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe