Ukrainalaisen sotilaan uroteko..!

Se on esitetty IL Tilannestudion jaksossa 86 (2024-04-04) .

Tämä rohkeuden mallisuoritus näytetään videon kohdasta alkaen 07:15:
https://www.youtube.com/watch?v=BtMaTZpj-S8

Ilkeäkieliset putinistit sanovat että ukko vain räjäyttelee rottia omista poteroistaan mutta tällaiset jätämme omaan arvoonsa.

7

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi jeesusristus, mikä sankari.

      • Anonyymi

        Juu..., tappoi TELAMIINOILLA rottia!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu..., tappoi TELAMIINOILLA rottia!!!!

        Viktor on nyt tuonut tasapuolisesti esiin sekä Ukrainan että Venäjän sotasankareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu..., tappoi TELAMIINOILLA rottia!!!!

        Ei niissä montuissa voinut venäläisiä olla.
        Olisihan sieltä kuulunut hitonmoinen pulputus, kun miina yhtäkkiä räjähtää.

        Ja yksinään muka hiippailee miinat käsissään? Hulluhan tuo on. Ei mikään sankari.

        Eikä vastapuoli huomaa mitään, että mikä kumman pomminkantaja sieltä oikein lähestyy?

        Kuuluu osana suomalaisia valheuutiskuvia. Itse olen elämässäni sattunut monesti olemaan nk. uutispaikoilla ja sitten jälkikäteen todistanut miten etenkin Sanoma oy IS ja YLE asiasta valehtelivat, käänsivät tosiasiat ihan päinvastaisiksi. Näin on muuten ollut YLE:n ja HS:n vasemmisto-valheuutisointien kohdalla jo ainakin yli 50 vuotta (YLE:n Repo-radio).

        Esim.
        - Näin YLE-uutisissa kuvaa "pahojen israelilaisten pommittamasta gazalaiskodista". Kaik ol paskana, rojua lattia täynnä. Mutta. hupsista! Lattialla lojusi juutalaista, uskonnollista esineistöä kuten menorah-kynttelikkö. Totuus: kuva oli gazalaisten itsensä pommittamasta israelilais- / juutalaiskodista.

        - Olin Hgin Narinkkatorilla "Rajat kiinni"-mielenosoituksessa (vuosi n. 2016). Siellä poliisiaitojen takana muslimit, yhdessä rkp-vihervasemmiston kanssa häiriköivät tilaisuutta, värilliset peruukit päässään, hakaten rumpuja. Itse miekkarissa taas siistit suomalaiset heiluttelemassa pieniä suomenlippujaan. YLE-uutiset: rumpua hakkaavien, herjauksia huutavien peruukkipäiden kohdalla luki: "Hommafoorumilaisia". Suomenlippuja heiluttelevien siistien tyttösten kohdalla: "Vastamielenosoittajia". Tämä valheuutiskuva näytettiin tuon päivän YLE klo 17 uutisissa. Muissa uutisissa ei sitten muist. näytetty lainkaan.
        *


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­N­­­y­­­m­­f­o­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Yleensä en katso Vikin urleja, mutta tuossahan selvästi rottia tapettiin.

      Toivottavasti meni monta.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      ❤️ K­­­u­­­u­­­m­a­­­t­­ ­­t­y­­t­ö­­t­­ ­o­­d­o­t­­t­­­a­­­v­­­­­a­­t­­­ ­s­­­i­­n­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18352467

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe