Gazan tilanne

Anonyymi-ap

Israelin pääministeri Netanhaju on siinä mielessä ihan samanlainen kuin Venäjän presidentti Putin, ettei hän väitä mitään kansainvälisistä laeista ja Amerikan painostuksesta ja YK:n antamisista lauselmista ja päätöksistä.
Hamasin hyökkäyksessä viime lokakuussa kuoli päälle 1000 israelilaista ihmistä, mutaa nyt puolen vuoden aikana on kuollut jo 33.000 palestiinalaista ihmistä ! Amerikka on kehottanut Netanhalua jo monta kertaa tulitaukoon ja avaamaan lisää avustuspaikkoja Gazan rajoille, että eri ulkomaalaiset avustusjärjestöt pääsivät sisään Gazaan ja ennen kaikkea turvallisesti. Viime maanantaina israelilaisten sotilaiden tekemä hyökkäys avustuskuljetusta vastaan oli varmaan tahallinen teko.
Siinä kuoli 7 avustustyöntekijää ja esim yksi heistä oli nuori, kaunis australialainen nainen, jota oli aikaisemmin haastateltu televisioon hänen tekemästään avustus työstä. Siinä meni taas hyviä ihmisiä pahuuden takia. Pääministeri Netanhaju ei piittaa yhtään palestiinalaisten ihmisten kärsimyksistä, varsinkaan vauvojen ja pienten lasten. Hän antaa palestiinalaisten kuolla nälkään, kyse on ihmisten näännyttämisestä ja palestiinalaisten kansanmurhasta. Netanhaju haluaa pitää vain jäljellä olevasta vähäisestä vallastaan kiinni kynsin hampain. Hänet ja Israel on saatava vastuuseen tekemistään sotarikoksista ja rikoksista ihmisyyttä vastaan.

11

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Netanjahu vaihdetaan. Israel kuitenkin taistelee hengestään kuin Ukraina. Niiden puolella pitää olla eikä Venäjän, Hamasin ja Iranin. Rintamalinjat alkavat seljetä. Venäjän diktatuuri pitää ajaa pois Ukrainasta ja Hamas Gazasta.

      Jotkut hölmöt ovat Hamasin propagandan uhreja. Uskovat kaiken pahan mitä Israelista ja juutalaisista sanotaan. Hamas tässä se paha on. Sotarikollinen järjestö, julma epäinhimillinen, valehteleva, diktatoorinen, islamistinen äärijärjestö. Ei Israel. Israel käy oikeutettua sotaa. Ei halua siviiliuhreja. Hamas haluaa, propagandaansa takia. Epäinhimillinen järjestö.

      • Anonyymi

        Sama kun sanoisi, että keskitysleireille pakotetut juutalaiset olivat niitä pahoja, sotarikoksiin syyllistyneitä, julma epäinhimillinen, valehteleva, diktatoorinen ääriaines. EI natsi-Saksa. Natsi-Saksa kävi oikeutettua sotaa, ei halunnut siviiliuhreja mutta juutalaiset halusivat. Nousivat asein esim. Varsovan getossa natsi-armeijaa vastaan. Että kehtasivatkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama kun sanoisi, että keskitysleireille pakotetut juutalaiset olivat niitä pahoja, sotarikoksiin syyllistyneitä, julma epäinhimillinen, valehteleva, diktatoorinen ääriaines. EI natsi-Saksa. Natsi-Saksa kävi oikeutettua sotaa, ei halunnut siviiliuhreja mutta juutalaiset halusivat. Nousivat asein esim. Varsovan getossa natsi-armeijaa vastaan. Että kehtasivatkin.

        Hamasin taistelu ei ole enää Palestiinan itsenäisyys sotaa, vapausrintaman sotaa, vaan Islamistien sotaa, terrorismia, kalifaattiin ja emiraattiin pyrkimistä koko alueella, ja Israelin ja juutalaisten tuhoamiseen pyrkimistä. Sillä ei ole enää mitään tekemistä vasemmistolaisuuden ja kansalaisten vapautusliikkeiden kanssa, kuten jotkut vasemmistolaiset ja liberaalit luulevat edelleen. Se sortaa palestiinalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kun sanoisi, että keskitysleireille pakotetut juutalaiset olivat niitä pahoja, sotarikoksiin syyllistyneitä, julma epäinhimillinen, valehteleva, diktatoorinen ääriaines. EI natsi-Saksa. Natsi-Saksa kävi oikeutettua sotaa, ei halunnut siviiliuhreja mutta juutalaiset halusivat. Nousivat asein esim. Varsovan getossa natsi-armeijaa vastaan. Että kehtasivatkin.

        "Että kehtasivatkin."

        Voi hellan lettas. Toi on sama kun heittäisi kiven sirulla jotain pahoihin porukoihin kuuluvaa. Se tuskin edes huomaa sitä. Ja tuo lause muuttuisi armottomaksi kaikista lähteistä revityksi kiroamiseksi, jos tietäisit mitä pahat tekee siellä. Ei ole juutalaisuudessa muuta heille kun hyväksikäyttömahis. Ei kukaan usko, etteivät tekisi toisilleen pahaa.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­N­­y­­­m­f­­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olin Israelissa kibbutzilla 1996. Tuona kesänä Benjamin Netanyahu tuli ensi kertaa valituksi pääministeriksi. Jotenkin anakronistista, että nyt 28 vuotta myöhemmin hän on taas/yhä pääministeri.

      Tämä on tosin hänen viimeinen kautensa. Israelista ei viime kokemusten jäljiltä löydy häneen tyytyväisiä sen enempää oikealta kuin vasemmaltakaan.

    • Anonyymi

      Tänään uutinen että Israel ja Netanjahu sallivat lisää apua Gazaan. Kuljetusrekkojen määrää lisätään tuntuvasti. Niissä paljon YK alaista toimintaa ja rekkoja. On se sentään Israelilta suvaitsevaa toimintaa, kun tiedetään miten YK alaisissa järjestöissä on Hamasin jäseniä pilvin pimein. Hamas saa näissä avustusrekoissa mukavasti aseita ja muuta sotavälineistöä tämän rauhanjärjestö YK : n avulla.

      • Anonyymi

        Minkähän takia ne ei-israelilaiset ei vois muuttaa johonkin muualle? Siellä on jatkuva rähinä päällä.


    • Anonyymi

      Olen todella onnellinen, että minua ei ole vielä saatu manipuloituu. Onneksi minun logiikka toimii. Onneksi olen vielä ihminen enkä kylmäverinen henkilö. Onneksi olen lukenut Koraania enkä ole uskonut media. Islam ei tuo terrorismiä maailmalle vain päin vastoin. Koraani on pyhäkirja, missä löytyy kaikki elämän tilanteen vastaukset. Älkää uskoko paljon media. He valehtelevat. Meitä on opetettu koulussa, että uutiset valehtele. Niiden tarkoitus on vain manipuloida meitä ajattelemaan niin kuin he. Onneksi en ole jäänyt lankaa. HAHAHAHA TE OLETTE JÄÄNET LANKAA. NOLOA

      • Anonyymi

        Olet lukenu just sen verran, ettet parempaan ajatteluun kykene? Et pysty todistamaan mitään väittämääsi.


    • Anonyymi

      Olen erittäin iloinen, ettei minua ole vielä manipuloitu. Onneksi logiikkani toimii. Onneksi olen edelleen ihminen enkä kylmäverinen. Onneksi luen Koraania enkä usko mediaa. Islam ei tuo terrorismia maailmaan. Koraani on pyhäkirja, jossa on kaikki vastaukset elämäntilanteisiin. Älä usko paljoa mediaan. He valehtelevat. Meidät opetettiin koulussa, että uutiset valehtelevat. Heidän ainoana tarkoituksenaan on manipuloida meitä ja saada meidät ajattelemaan kuten he tekevät.
      Minua hävettää kuinka monet suomenkansalaiset ovat jääneet lankaan mediasta. Tutkikaa ennen kuin uskotte mediaa sokeasti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe