Jumala puhuu minulle päivittäin

Anonyymi-ap

Keskustelen Jumalan kanssa päivittäin niin kuin ihmisen kanssa keskustellaan. Tämä todistaa sen, että Jumala on todellinen ja elävä Jumala.

15

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­­y­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      silloin jumala puhuu sinulle , kun olet jättänyt skitsofrenia lääkkeesi ottamatta

    • Anonyymi

      Hienoa!

      Ala heti pitämään päiväkirjaa, mitä Jumala sinulle sanoo. Tämä on velvollisuutesi! Olet profeetta!

      1. Kirjoita sanasta sanaan, mitä Jumala sanoo. Me muutkin haluamme tietää.
      2. Kuuletko Jumalan ikäänkuin äänenä? Kuulevatko muut ympärilläsi myös sen? Onko ääni möreä vai kimittävä, lempeä vai kiukkuinen? Kuvaa sitä miltä se kuulostaa mahdollisimman tarkasti!

      Mitä tarkempaa kirjanpitoa pidät, sitä parempi. Kaltaisiasi lienee useita ja pitämällä nyt hyvää kirjanpitoa, voimme alkaa viimeinkin tutkimaan näitä jumala-kokemuksia tai jumala-hallusionaatioita.

      • Anonyymi

        Lempeä ääni ja oululainen murre. Miehen ääni. Ei liian möreä eikä kimeä. Sopivan korkuinen: keskiverto.

        Paljon asiaa. Yleensä uskon elämään liittyvää. Ei tiedettä.

        1. Lue Raamattua, poikani!
        2. Todista pojastani Jeesuksesta!
        3. Rukoile minua joka hetki!
        4. Ajattele minua ja poikaani Jeesusta!
        5. Älä himoitse!
        6. Älä tee syntiä!
        7. Laita ensin pistoke autoon ja sitten vasta lataustolppaan.
        8. Pelekää polliisia!
        9. Nouvata taloyhtiön järjestyssääntöä!
        10. Ota vähän viiniä usein toistuvien vatsavaivojesi vuoksi.

        Ja niin edelleen. Hyviä neuvoja ja toivoa ja lohdutusta luovaa sanomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lempeä ääni ja oululainen murre. Miehen ääni. Ei liian möreä eikä kimeä. Sopivan korkuinen: keskiverto.

        Paljon asiaa. Yleensä uskon elämään liittyvää. Ei tiedettä.

        1. Lue Raamattua, poikani!
        2. Todista pojastani Jeesuksesta!
        3. Rukoile minua joka hetki!
        4. Ajattele minua ja poikaani Jeesusta!
        5. Älä himoitse!
        6. Älä tee syntiä!
        7. Laita ensin pistoke autoon ja sitten vasta lataustolppaan.
        8. Pelekää polliisia!
        9. Nouvata taloyhtiön järjestyssääntöä!
        10. Ota vähän viiniä usein toistuvien vatsavaivojesi vuoksi.

        Ja niin edelleen. Hyviä neuvoja ja toivoa ja lohdutusta luovaa sanomaa.

        Eikö maailmankaikkeuden valtias sanonut yhtään mitään älykästä?

        Tämä kaikki vaikuttaa siltä, että sinun kannattaa käydä kertomassa tästä äänestä myös psykiatrille - ihan varmuuden vuoksi. Olen tietoinen yhdestä tapauksesta, missä Jumalan puhe loppui kuin aivokasvain poistettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö maailmankaikkeuden valtias sanonut yhtään mitään älykästä?

        Tämä kaikki vaikuttaa siltä, että sinun kannattaa käydä kertomassa tästä äänestä myös psykiatrille - ihan varmuuden vuoksi. Olen tietoinen yhdestä tapauksesta, missä Jumalan puhe loppui kuin aivokasvain poistettiin.

        Jumala sanoi, että kolmesta hutista tulee palo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala sanoi, että kolmesta hutista tulee palo.

        laiton


    • Anonyymi

      Tämä todista psykiatrisen hoidon tarpeesta.

    • Anonyymi

      Ota nyt hemmetti ne lääkkeet!

      Puhuuko se jumalasi mitään järkevää? Oikeasti olet vain nähnyt unta...

      • Anonyymi

        Jumala missasi taas hyvän mahdollisuuden sanoa jotain fiksua. Ei liene yllättävää, että uskovaisten jumalat ovat aina yhtä tyhmiä (tai fiksuja) kuin uskovainen itse.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko tässä itse Varma Tieto päässyt juutubeen?


    • Anonyymi

      Jumala puhuu minulla päivittäin....on otsikkona.

      Tämä väittämä on varmasti totta.

      Nimittäin jos oikein järjellä ajatellaan, niin Jumala puhuu ja todistaa jokaiselle joka päivä, jollakin tavalla ja jotenkin ja vakuuttavasti.

      Aamulla katsottaessa peiliin Jumala todistaa sinulle olemassaolonsa. Näköaisti, kyky ajatella, tuntea, kädet liikkuu, iho tuntee, sydän lyö... Luotua ihmettä aina atomeista lähtien ja ihmeelliset tunteet sinussa. Näet peilissä Jumalan todisteen olemassaolostaan.

      Yksinomaan Jumalan rakkautta ja armoa sinulle.

      Äärimmäistä ihmeellisyyttä. Jumalan armoa.

      Nimittäin vois olla ettemme olisikaan nousseet.

      On siis pelkkää armoa, että elät. Jumalan lahjaa on jokainen sekunti, minuutti, tunti, päivä, kuukausi, vuosi, elämä ja elämäsi.

      Elämämme todistaa, että Jumala on. Jumala puhuu meille itse kullekin joka päivä.

      Sinä itse. Linnut, luontoa, aurinko, lämpö, vesi...

      Mutta valitettavaa, että vain harva tajuaa tämä kaiken olevan todiste Jumalan olemassaolosta ja totuudesta.

      Saati sitten, että ihmiset tajuaisivat ja tuntisivat Raamatun olevan totuus.

      Jumala puhuu päivittäin Raamatun ja meidän oman elämämme kautta. Elämme armosta.

      Jeesus on ainoa, joka voi antaa ihmiselle tulevaisuuden ja toivon

      Peljätkääkää Herraa ja karttakaa pahaa. Terve Jumalan pelko on Jumalan tahdon kunnioittamista, koska se on yksinomaan meille yksilöinä että meille kaikille yhdessä parasta mahdollista

      Mene äläkä tästedes enää syntiä tee, ettei sinulle mitään pahempaa tapahtuisi. Tämä on hyvä kirjoitus tähän päivään. Sillä synnissä eläminen ja synnin tekeminen syö ihmisen sielua, elämää, tuhoaa, tappaa.... Ja päättyy lopulta Helvettiin

      Ei hyvä ystävä. Meidän on korkea aika ottaa vastuu omasta elämästä. Terve vastuu. Koska se lupaa toisen mahdollisuuden: Taivaan.

      Jeesus on lohtu, Vapahtaja, Voittaja. Hän antaa sinulle tulevaisuuden. Ikuisen tulevaisuuden.

      Kaikki on valmista. Jeesus kantoi ristille kaikki sinun syntisi.

      Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut.

      Lue Raamattua, rukoile. Mene kokouksiin. Esim. Kirkon piirissä on Kansanlähetys. On Vapaaseurakunta, Helluntailaiset, Babtistit, Tiitus seurakunta. Löydä oma paikkasi.

      Kaikkea hyvää ja Jumalan siunausta sinulle keskustelun aloittaneelle ja kaikille lukijoille.

    • Anonyymi

      Jumalan puheet ovat vain uskovaisen omia ajatuksia ja kuvitelmia, joiden luulevat tulevan Jumalalta. Kuulostaa aika paljon skitsofrenialta...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe